Ik wil ook het lijstje.. volgens calculator zou ik 6 maart ongeveer gaan bevallen als alles goed blijft gaan
NOD 27-06 Sandra1967 30-06 mollyvg 03-07 Anna 11-07 Benthe 11-07 Shiela 12-07 Giegel 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk 23-07 Diaantje AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Eind juli: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 06-03 Limmeke BEVALLEN 29-06 niNo - zoon Jules is't zo goed? zijn wel andere kleuren dames als niet oke is passen jullie maar aan.... misschien zonder prentje maar vond het schattig! Ritje
Na een ontzettend baalmoment gisteren heb ik heel stom (en ben totaal niet trots) gisteren in mijn eentje gestest. Vinden wij samen in elk geval niet horen. en had het NIET en ook weer WEL verwacht; mijn test is positief heel licht streepje, maar wat wil je met middagurine en 3 dagen voor NOD Dus Nino, Ik mag straks jouw plekje overnemen op de lijst. Nou ja wel onderaan dan. Morgenochtend gaan we samen een testje doen en hopen we op een wat dikker streepje.
OH ANNA, wat geweldig; 1e in juli roze. Ik hoop op een hele dikke vette streep morgenochtend.Maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Anna, een licht streepje met middagurine en een paar dagen voor NOD. Klinkt veelbelovend, alvast een voorzichtige feli en op een mooie knaltest morgen samen met mannetje! Ritje, leuk hoor, die lijst met prent. Natas, fijn dat het beter gaat met Chris z'n oog, alleen jammer dat het niet helemaal gaat zoals gehoopt/gewenst. Hopelijk komt daar nog verbetering in? Hoe lang staat daarvoor? En inmiddels ook officieel verlof. Lekker hoor! Heb je je ring inmiddels al afgekregen? Heb zelf uit voorzorg m'n ring maar afgedaan. Ik heb welliswaar nog amper last van vocht, maar je weet maar nooit. Even een update over het klussen: Ben zelf nog steeds bezig met netjes weghangen van de kleding in de showroom (iedere dag een beetje), mannetje heeft ondertussen onze nieuwe slaapkamer boven in orde gemaakt en daar hebben we vannacht voor het eerst geslapen. Vanochtend hebben we wat inkopen gedaan voor Alyssa's nieuwe kamer en met haar nieuwe kamer zal hopelijk vanavond en anders morgen een begin worden gemaakt. Leuk, leuk, leuk.
OOoooooh anna wat zou het leuk zijn en dan passen we de lijst weer aan, laat ons vooral op de hoogte blijven meid, en het gaat vlug , ik stond ook beneden en je ziet het langzaam toch opschuiven.... Ik duim heel hard, en hoop het ook.... Inez de tijd gaat vooruit meisjse, zie het al bij jou ook, jij zit er nog korter bij dan ik..... mooi zo! Ik was slap vandaag , neem goed de vitamientjes, en drink goed, rust ook, gaat iets beter is dag tot dag hier.... en warm hoor, ik blijf binnen is nog net te doen, woensdag hoop ik ons zwembadje te gaan halen voor s 'avonds en in de dag vooral de dochter en wat afkoeling.... Liefs Ritje
NOD 30-06 mollyvg 03-07 Anna 11-07 Benthe 11-07 Shiela 12-07 Giegel 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk 22-07 Sandra1967 23-07 Diaantje AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 26-06 Benthe gyn 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Eind juli: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 06-03 Limmeke BEVALLEN 29-06 niNo - zoon Jules mens-en-samenleving.infonu.nl/artikel-foto-upload/diversen/9203-de-ooievaar-het-symbool-van-de-geboorte.jpg is't zo goed? zijn wel andere kleuren dames als niet oke is passen jullie maar aan.... misschien zonder prentje maar vond het schattig! Ritje
Bedankt voor de voorzichtige felicitaties. Ik weet heel goed dat we er nog niet zijn hoor! Eerst de NOD afwachten en dan nog een paar weken. En dan nog 14 weken en de combitest en dan... en dan... Ik ben me er bewust van dat er rond NOD nog wat mis kan gaan. Toch ben ik hier al blij mee. Het bevestigt mijn gevoel positief dat ik me zwanger voel. Afgelopen weekend durfe ik me helemaal niet zwanger te voelen. Daar baalde ik zo van. Ik ben blij dat mijn gevoel overeenkomt met de realiteit van de test. Mijn gevoel van dit weekend is door de hormonen dus achteraf ook wel te verklaren.
@ ANNA: ook van hieruit een voorzichtige proficiat! Vind het zo fijn voor jullie! Heerlijk dat op de 1e dag van juli toch nog iemand positest (ik bedoel maar, een streep is toch een streep ). Zal voor je duimen dat het goed blijft gaan. Dus wil na mijn vakantie GOED nieuws van je! En ik hoop dat de rest in juli volgt, zodat juni dubbel en dwars goed gemaakt wordt. Blijf hopen op je voorjaarskindje! @ RITJE: veel succes met de hitte morgen dan maar (uiteraard ook voor de andere zwangere dames), het wordt morgen nog een tikkeltje heter! Lekker afkoelen in het badje 8) dan maar. Doe maar lekker rustig aan! @ INEZ: wat ben je toch druk meissie, maar wel gezellig en leuk druk . Hoop dat jullie 1e nacht goed is bevallen in jullie nieuwe slaapkamer. Veel succes met het nieuwe kamertje van Alyssa. Fijne avond allemaal!
NOD 30-06 mollyvg 03-07 Anna 11-07 Benthe 11-07 Shiela 12-07 Giegel 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk 22-07 Sandra1967 23-07 Diaantje AFSPRAKEN 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 16-07 Lola verloskundige (18.20 uur) 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Eind juli: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 06-03 Limmeke BEVALLEN 29-06 Nin0 - zoon Jules
Ik heb even de oude afspraken uit de lijst gehaald, een nieuwe van mij er weer in gezet en het plaatje van de ooievaar terug geplaatst... @Annna: Ik ga héééééééééééééél hard duimen voor een dikke streep bij de volgende test! Maar... 'een streep is een streep', dus wil ik je alvast voorzichtig feliciteren... @Diaantje: Ik wens jullie een heel fijne en ontspannen vakantie (en een paar momentjes voor jullie alleen op de juiste momenten... )
Anna, die hormonen zijn rare dingen hoor. Hoop voor jou en je mannetje dat ze je redelijk met rust laten de komende 8 maanden. Vanavond zelf toch ook even een hormonendipje gehad. Zomaar vanuit het niets kwamen de traantjes. Gelukkig was het snel weer over. Hihi Diaantje, dat druk dat valt wel mee. Iedere dag een beetje, meer zit er helaas niet in, want ik kan het me niet veroorloven om mezelf voorbij te lopen. En mannetje houdt me goed in de gaten. Wanneer ik toch te ver ga, dan word ik meteen door hem teruggefloten. De eerste nacht in onze nieuwe kamer is redelijk goed gegaan. Ik heb wel eens beroerder geslapen. Aan de temperaturen van morgen wil ik niet eens denken. Vandaag ben ik nog behoorlijk goed doorgekomen, maar aangezien er ook weer onweer wordt voorspeld zal het morgen wel weer zo'n benauwd drukkend dagje worden. Nou ja, dat wordt dan gewoon een dagje bij de airco. Maar wanneer het gaat, eerst morgenochtend peuterzwemmen met het meisje. Wat zal ze daar weer van genieten.
Ojee Annna, het klinkt goed. Ik hoop echt dat je vanmorgen een hele dikke streep hebt. Ik ga echt enorm hard voor je duimen. Ik zou het een enorm lekker begin vinden van juli! Misschien is dit dan een goede maand!
Anna, ik was even benieuwd naar nieuws van jouw kant. Spannend hoor, ik blijf hier voor je duimen. Later vandaag kom ik wel weer even online om te kijken. Ik ga zo eerst even met Alyssa naar peuterzwemmen.
Anna: wat ontzettend spannend nou toch weer, een streepje is heel goed nieuws. Vooral 's middags en voor je NOD. Ik hoop dat je snel een dikkere streep hebt. Alvast een kleine felicitatie voor een super zwangerschap. Ik word er helemaal blij van hoor van je berichtje. En ik was al blij, want Jules is zo'n lief mannetje. Hij doet het heel goed. Straks wordt hij nog even gewogen door de vk. Hij heeft goed geslapen en mij niet eens zoveel wakker gehouden. Hoop dat dat zo blijft, want bij mijn eerste was dat een heel ander verhaal. Ik ben echt weer helemaal verliefd op mijn babietje die nu heel tevreden slaapt in zijn hangwiegje. Ik word verder in de watten gelegd door mijn kraamhulp en doe het zo rustig mogelijk aan. Weinig bezoek, dat komt wel en het is ook nodig om mijn oudste extra aandacht te geven, want ondanks dat hij zijn broertje heel lief vindt, heeft hij het ook best moeilijk met vreemde mensen in huis, mama die boven op bed ligt en wat minder aandacht. Ik heb even heel snel bijgelezen en volgens mij zit Diaantje bijna in het vliegtuig. Natas en Inez en Lientje zijn ook snel aan de beurt en moeten met dikke buiken de hitte van vandaag overleven. Sterkte dames!. Mijn buikje slinkt behoorlijk. Ik moet bekennen dat ik mij nu zonder buik toch een stukje lekkerder voel. Het is nou eenmaal zwaar op het laatst en de kwaaltjes zijn zo goed als over, de eetgewoonten nog niet helemaal, want nu de kraam aan het boodschappen doen is, ben ik alweer naar beneden gegaan om een paar waterijsjes mee naar boven te smokkelen, mmmmm Ik moet straks maar even aan de slag met de adressen voor de kaartjes en ook nog een slaapje doen, want vanmiddag komt mijn schoonvader met vrouw. Liefs Nin0
@anna mooi ben zo blij voor je al is het maar het begint en wachten we ng even af vol spanning, op een zekerder resultaat, maar we zijn al vol verwachting! @Inez stilaan telt jouw kloktje ook verder, hoe ist met jou? hoe voel je je meid? nog 26 daagjes te gaan zie ik, have fun met het kleuterzwemmen, kan heel leuk zijn...maar wees jij voorzichtig he. Hormonen Anna wel t is een raar ding, en het kan je even gekke dingen doen doen waar je geen controle op hebt! Mijn stemmingen slaan hier om, ik kan tegen niet zoveel meer als anders, wat wel normaal zal zijn, mijn buikje spant s avonds en kan er soms geen weg mee, eten gaat niet zo netjes meer, ik krijg drie vier hapjes in, en dan zit het overal te duwen.... en mijn gewicht gaat naar beneden..wat ik niet zo graag zie! Ik voel me iets beter al twee daagjes, maar de controle vrijdag en maandag zullen me gerust stellen...... Nu ik was gaan zien voor een babylijst, wat in Belgie is voor bezoek, we waren vorige zondag gaan kijken een hele grote winkel maar wat je daar kiest MOET je nemen, ook achteraf, nu weet ik niet wat of wie van mijn vriend zen grote familie zal komen? Ik heb gebeld naar een andere kinderwinkel en daar moet je niets nemen, vrijblijvend, en das toch leuk! Daar gaan we dan wel eens kijken....... En men schoonbroer fotograaf gaan in august of sept foto's nemen van het buikje om in mijn mapje te steken bij de andere... Is toch een mooie herinnering voor later! Zo blijven we bezig! Liefs Ritje
niNo, wat heerlijk dat het goed gaat! En heel goed van je zelf dat je voor je zelf kiest en het lekker rustig aan doet. Het bezoekt komt inderdaad allemaal van zelf wel.
Nin0 wat leuk dit allemaal te horen van jou? schitterend dat het zo goed gaat, met Jules en met jou, ja het bezoek kun je beter even uitstellen, daarom wij ook de baby borrel..een maand erna en alles op 1 dag. Dan heb je eerst wat rust! neem die hoor je hebt ze nog wel nodig! Het zal van je andere zoontje even wennen zijn! Door jouw woorden krijg ik een heel positief gevoel, omdat je ons een glimpje geeft wat mooi's er te wachten staat na de bevalling, en hoe goed het kan gaan.... Het heeft me al veel moed gegeven hoor. dank je wel, en geniet van je geluk! Ritje