35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    #12041 Dombo, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    NOD

09-06 Mama2X
    13-06 Giegel
    14-06 Benthe
    15-06 Nienke07
    15-06 Mexicang
    16-06 Bebek
    16-06 Desmo
    23-06 Liesben
    27-06 Suzanne68
    29-06 Ladouce
    ??-06 nefertary
    03-07 Ricmar

AFSPRAKEN

11-06-2009: Yuca 1e echo
    16-06-2009: Koffieleutje 20-weken echo
    25-06-2009: Hellen controle gynaecoloog
    03-07-2009: Nefertary afspraak gynaecoloog
    06-07-2009: Hellen groeiecho

BEVALDATA

08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    26-10-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    27-01-2010 Yuca

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zo pfffff. zoektocht achter de rug en heb er nu al geen motivatie meer voor. Ik kom nog wel eens buurten. Wel alles goed verder hier

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    wat een eigenwijs die uk van mij, zo klein en al zo eigenwijs, springen tot en met maar bijna geen kans geven om te zien wat ie wordt. De VK denkt het voor 80% zeker te weten. Mijn voorgevoel zegt al weken hetzelfde ;)

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, wat fijn dat het allemaal goed gaat met je mannetje. Jullie hebben er stress genoeg om gehad.

Cindy, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken van de uitslag. Veel succes volgende week met de VP. Hoop op een goede uitslag voor je.

Zelf heb ik 2x alleen mar een VP gehad omdat we graag zekerheid over de uitslag wilden hebben.

Koffieleutje, veel plezier met de pretecho! En goed van je dat je op je werk hebt aangegeven dat je moet minderen. Zal niet makkelijk zijn geweest, zeker omdat je er nog maar zo kort werkt, maar zoals je zegt, de kleine is nu even belangrijker.

Hellen, fijn dat alles goed was met de kleine uk en ook de bloeddruk is OK. Houden zo meid!
    Maar wees voorzichtig met die bekkenklachten. Ik kan me voorstellen dat je je liever niet nog meer ziekmeldt, maar liever nu een flinke pas op de plaats terug dan staks na de geboorte niet voor de kleine kunnen zorgen vanwege bekkenklachten.

Yuca, succes donderdag met de echo.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koffieleutje, altijd leuk zo'n pretecho! Geniet maar lekker na.

Anna, fijn weer even van je te horen en dat alles goedgaat. Het is inderdaad wel weer even wennen, dit nieuwe forum, maar wel blijven komen hoor!

6. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    ZOOOOOOh Limmeke eindelijk ACTIE ik hoop dat je nu bezig bent.....sterkte

CindyBaby welkom hier .......van een combitest heb ik geen weet mijn laatste is geboren toen ik 38 was en vond een combitest toen niet nodig....als ik nu zwanger raak zou ik het wel laten doen...

Ik denk dat ik morgen mijn duivels op bezoek krijg gezien het gevoel in de buik.....dus precies 30 dagen deze keer.

7. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    #12047 ollebolleke, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Koffieleutje,
    En en komt er hier weer een meisje bij of wordt het deze keer een jongentje(ok,nog niet met zekerheid te zeggen...maar ben nieuwsgierig!!!!)
    cindybaby,
    welkom,
    zo jij bent als eerste(van mijn weet toch)die hier bijkomt en al meteen als zwangere!
    hoop dat je resultaten goed zijn en dat je kan genieten(hoor mij spreken)heb nog af en toe angst!
    zoals laatste dagen,baby niet zo veel voelen bewegen...
    En als ik het voel is het superlaag,net boven haarlijn!
    Liesben,
    nog boos op lief??,,na vanavond zal hij het beste van zichzelf geven zeker
    Ricmar,welkom
    Benthe,bebek,mama2,4xmama,natas,ritje,zico,inez(dombo),lola,sanrob,ellenk,anja,coto,mex,suz,vero,sus,nef,yuca,hellen,lotuss,nienke,desmo,ladouce,limmeke,smoeltje,
    belize,nino,miss daantje,shiela(hopelijk niet te veel vergeten)
    allan eenn welgemeende knuf:p

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Het lijkt hier wel een ziekenzaal de laatste dagen was het hier wat hoor
    Ik begon 14 geleden met verkoudheid die bijna niet over ging.
    nu weer zuiver!
    vorige week romy buikgriep!!heb toen zo veel mogelijk handen laten wassen en wc bril afgekuist(met dettol)(goed middel)
    Dokter zei,zeer veel kans op besmetting van andere gezinsleden.
    Afgelopen zaterdag plots de 2zonen koorts en hoofdpijn!(geen buikgriep)
    Geen dokter erbij gehaald omdat het weekend was.oudste zoon vandaag ziekjes naar school(exames)maar gaat nu al veel beter!
    Deze middag ventje naar huis gekomen(38.5graden)
    ben zooo bang,dat ik ook weer ziek ga worden:$

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dankjewel allemaal voor het welkom:)

@ollebolleke haha ja ben dan wel zwanger maar heb toch 14 maanden nodig gehad voor het zover was ;)

@ allemaal, dankjullie wel voor het meeleven en ik hoop dat het allemaal wel meevalt;)

verder ken ik nog niet iedereen :$ maar dat komt vast wel goed!

@ limmeke succes gewenst met de bevalling;)

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ollebolleke niet ziek worden hoor....

Ik krijg na 3 meiden waarschijnlijk eindelijk weer een jongentje, de VK zag tot 2 keer toe een piep de lucht ingaan. (100% zekerheid gaf ze nog niet)

11. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hip,hip een jongentje!!!!
    na 3meiden moet dit wel leuk zijn he

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hi

hier is alles zo rustig.... dat ik gevoel heb niet zwanger te zijn !

leuke echo geweest dus koffie.. :)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Cindy: gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me indenken dat je van die uitslag schrok. Hopen op een goede uitslag van de VP.

Koffie: een knul?! Wat leuk!

Limmeke: Je moet wel geduld ehebben he? Jeetje...

Ollebolleke: Niet ziek worden hoor!

MaMa2x: Nee he, geen duivels hoor....:(

Hier alles goed, lief heeft het goed gemaakt gisterenavond.;)
    Temp nog niet erg gestegen vanmorgen, dus misschien vandaag ei? Of cyclus is gewoon helemaal van slag en er is nog helemaal geen ei op komst..Maar ik heb sinds zaterdag wel gevoelige borsten ook, en wat zeurende buikpijn. Dus ik denk het wel.
    Nou ja, we zien het wel.
    Ellendig weer hoor, die wachtbank....
    Hoop maar dat het weer de laatste keer is.
    Alhoewel ik gisteren wel tegen lief zei dat ik nog niet eens meteen weer zwanger hoef te zijn, als het maar goed gaat. Helaas hebben we daar geen invloed op.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik zelf niet maar in m'n familie wel, ze zeiden dat het kindje heel zwaar gehandicapt zou zijn, zelf als een plantje zou leven.

Na veel wikken en wegen hebben ze gezegd we zien wel tegen dan , elke echo kreeg ze beter en beter nieuws, terwijl er vooraf zwaar was aangeraden het weg te laten halen.
    De baby werd geboren en had niets kern gezond!!!!!
    Ze is een maand ouder dan ons Sterre en ook een bezige bij.

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Cindybaby: welkom hier en sterkte met afwachten.

@Liesben: misschien een ovutestje ertegen aan gooien?
    Ik ben sinds gisteren maar weer gaan testen. Weet dat mijn cyclus waarschijnlijk overhoop ligt dus maar vroeg begonnen, wil m'n ei niet missen.

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jeee zico..stel je voor dat ze een gezond kind weg hadden laten halen..wat erg! Gelukkig dat ze dit besluit hadden genomen.

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zie je Limmeke...dat gevoel had ik toen ook na de uitgerekende datum. Maar gaat echt gebeuren hoor! ;)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wacht met ovutesten. Als ik nu over een maand of wat nog niet weer zwanger ben, dan ga ik er aan denken. Nu temp ik, en ik probeer te vertrouwen op mijn lijf. Vorige keer is dat ook gelukt. Ik ben bang dat ik met ovutesten alleen maar meer gefixeerd raak, en dat wil ik niet. Dus voorlopig vind ik het prima zo.

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoi lieverds, even een berichtje van mij.
    Ik lees nog steeds dagelijks met jullie mee, maar heb het op het moment een beetje moeilijk. Vandaag ook ziek gemeld, heb knallende koppijn.

Het begint me allemaal een beetje te veel te worden. Over 6 weken geen baan meer, zwanger worden wil maar niet lukken en bovendien heeft mijn mama huidkanker en kan ik niet naar haar toe omdat ze in het buitenland woont. Heb echt even het gevoel dat er helemaal niks goedgaat :( Nou weet ik wel dat huidkanker niet echt gevaarlijk hoeft te zijn, maar ze heeft een aantal jaren geleden ook al borstkanker gehad. En ik zou het zo verschrikkelijk vinden haar te moeten missen. Ik wil haar nog zo graag een trotste oma laten worden. Gelukkig is ze sterk en maakt ze zich zelf helemaal geen zorgen, maar toch ... het is gewoon een eng idee. :(

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Desmo: Natuurlijk maak je je zorgen. Zou ik in jouw geval ook doen hoor meis!
    En dan het feit dat je straks geen baan meer hebt, en dat je zo graag zwanger wilt worden/zijn.
    Gatsie, is ook allemaal ellendig.:(
    Waar woont je moeder? Kan je er niet even heen, al is het maar een paar dagen?

liefs, Liesbeth

Deel Deze Pagina