35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Mijn ouders wonen in Frankrijk, niet het eind van de wereld dus. Maar ik kan geen vrij meer nemen ivm het aflopen van mijn contract over 6 weken.
    Het was wel de bedoeling dat ik daarna gelijk naar haar toe ga maar ... dan is ook mijn vriendin uitgerekend van kindje nummer 3. Hartstikke leuk natuurlijk en ze heeft mij gevraagd om tijdens de bevalling op de andere 2 kindjes te passen. En ik heb JA gezegd natuurlijk. En eerlijk gezegd verheug ik me daar ook op.

Mijn vriendin weet van onze kinderwens en betrekt me zoveel mogelijk bij haar zwangerschap. Ik vind dat heerlijk en geniet er erg van. Gelukkig geen last van jaoezie.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Desmo wat erg allemaal van je moeder.
    Het zit je momenteel niet echt mee.
    Een hele dikke knuf meis

3. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Zico,
    krijg koude rillingen bij het lezen van jou verhaal!
    Stel je voor dat ze het zouden weggedaan hadden......hoe kan zoiets?

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Goeiemorgen!
    2300-845!!! Wat een wereldmeid!
    En ik kreeg ook even een hele grote glimlach voordat ze dacht…o, jee ik heb honger!
    150+5 erin! Nu ligt ze in de box…..ooo, ze jengelt heel raar? Alsof ze iets wil maar het lukt niet? Ik denk toch dat ze in een sprongetje zit? Maar ik zit te kolven….
    Ben ik weer….ze kijkt ook echt zo in het rond…”waar ben ik en wat is dat allemaal?”

@Dombo : Ja, we zijn ook heel blij dat dat achter de rug is….maar dat hij nog onder controle is, is ook wel fijn…
    @mama2x : stuur ze weg die duivels!
    @olleboleke : hoop inderdaad niet dat je ziek wordt…vitamines eten! En veel slapen!
    @koffieleutje : Ow, dat is dan wel erg leuk toch…een stoere knul? Die zal verwend worden door de meiden!
    @limmeke : ga jij eens bevallen!
    @liesben : leuke nacht gehad dus..hihi..nu op naar dat ei die zwemmertjes!
    @Desmo : jee, wat een dip…..en dat je niet bij je moeder kan zijn maakt het extra moeilijk he?

Dikke knuffel!!!

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mijn dochter heeft gisteren nog even wat beeldjes opgenomen maar ze was er niet echt met haar koppie bij, afgeleid natuurlijk.
    Beeld staat een kwartslag gedraaid dus even je hoofd naar links hellen
    YouTube - Echo kruimeltje 17 wk

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hoi Meiden,

Het begint geloof ik een heel klein beetje te wennen ! Moet nog erg zoeken voor ik gevonden heb waar ik gebleven was met meelezen.. maar a la!

Ik haak hier dan maar gewoon even in!

Hoest met Nef? En met Bebek?

Des.. zware tijd.. knuffel van hier!

Cindybaby welkom.. spannend!

En alle anderen... knuffel van mij!

Hier niet veel bijzonders.. maandje rust doet goed... Als het goed is ergens komend weekend mijn WOD ... en dan gaan we er weer tegenaan!!!

Zo.. en nu eens even kijken of ik weer een Ava en een bannertje kan installeren!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb inmiddels het fotoalbum weer ontdekt ;)

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden , ze was helaas zelfs in behandeling bij ons in Leuven, ze snappen er ginder ook niets van.

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

effe spammen met onze dochter sterre

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nog eentje

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    het is raar, zelfs foto's plaatsen is gans anders

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Leuk..een knul voor Koffieleutje :) Leuk filmpje ook..

Limmeke: misschien is het de stilte voor de storm? Je weet maar nooit!

Liesben: ik hoop toch dat er gewoon een ei komt hoor..en dat jullie precies goed hebben geklust :) *heeft inmiddels ook jouw album ontdekt *

Ach Desmo toch..je zult een heel vol hoofd hebben met zoveel zorgen. Ik kan ze niet voor je verlichten, maar ik spreek denk ik namens iedereen als ik je zeg, dat je hier altijd je hart kunt luchten..

Gaat lekker zo he..Coto?

Zico: wat een plaatje die Sterre..ik smelt helemaal weg

Ik werk vandaag thuis...ik spiek dus af en toe wel hier. De rest van de dag ben ik nl. alleen maar bezig met het produceren van heel droog cijfermateriaal. Daar moet een mens af en toe even een "break"van nemen..

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

hihi.. dat ken ik Hellen.. dat is de reden dat ik ook af en toe aanwaai ;)

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *huppelt naar binnen, zet potten koffie, thee en warme chocomel op tafel, opent paar pakken met lekkere luxe koekjes en huppelt weer naar buiten*

wat een vreemd weer he?? zon, warm, stortregen van 3 minuten en dan weer volle zon

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *schuift even aan bij Limmeke, schenkt een bakkie thee in en kijkt naar Limmeke's buik , zich stiekum afvragend wanneer die kleine nu eens gaat komen "*

Zo mijn achterstand is weer weggewerkt. Ik haat cijfertjes maken..maar ja..normaal deed ik dat ( overzicht van het bezoek aan ons Wmo loket) ook altijd maandelijks, maar de afgelopen maanden was daar even geen puf/tijd voor. Nu kan ik gewoon weer lekker huisbezokejes gaan doen, rapportjes schrijven en aan het loket zitten. Hehe..da's véél leuker!

16. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Zo, boodschappen zijn gedaan..

@Zico : Wat een schatje heb je toch!

Heb net 2 jochies van 11 een trauma bezorgd…:D.
    Mijn man zijn zoon is er met vriendje..zitten echt de hele middag boven….ik denk ik kan wel even kolven achter de computer in de achterkamer…ja hoor precies als ik bezig ben, komen ze naar beneden…hihi zit ik daar met mijn 2 borsten bloot, van die dingen eraan..:D…
    Mogen we wat drinken? Eueueu jahoor

17. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Lekker dat je dan nu weer bij bent he Hellen ;)

Raar is het he zwanger zijn maar verder er niet veel van merken, net of er nix aan de hand is met je lichaam... Soms zit ik zo van is t echt wel zo .Kijk dan ook erg uit naar de 23e dat ik naar de gyneacoloog kan, dan word t echt werkelijkheid he. Ik merk wel dat ik echt op tijd eten moet omdat ik anders misselijk word en ja de moeheid he, en dan denk ik ja t is toch echt geen droom

Liefs Sonja

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Je huppelt in elk geval nog Limmeke! ;)

Hihi zico..arme jongetjes! :p

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ehm zico... er zijn sites waar daar filmpjes van te zien zijn.. blote borsten met zuignappen erop :) moeten die 11 jarige knullen wel nog jaar of 7 wachten tot ze die mogen bezoeken.

goed hellen dat je het afhebt en nu weer de leuke dingen van werken kan gaan doen.

lotuss... ik kan nog huppelen ja.. heb stille hoop dat door dat buik dan elke keer omlaag dreunt.. de beeb het toch keer zat wordt :)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)

Deel Deze Pagina