De link werkt, jippie! Hahaha, het is echt te grappig gewoon! Volgens manlief krijg ik er ook zo één, drukteschoppertje die ik ben! Heb hem maar niet verteld dat ik er vroeger ook echt eentje was...
Hihihi, echt grappig Bebek Die tweeling die naar elkaar ligt te lachen is trouwens ook erg de moeite waard.
Heerlijk Coto, naar Frankrijk op zo'n verzorgde camping! En super dat het goed gaat met je mannetje. Koffieleutje, zeker weten dat je ukkie voor alles gaat. Niet leuk om op je werk je diensten te moeten laten aanpassen, maar tis niet anders. Leuk joh, weer een jongetje! Welkom hier Cindybaby! Van een kansberekening van 1 : 5 zou ik ook schrikken, jeetje joh! Bij ons was de uitslag (voor mijn leeftijd van destijds 41) goed, kans van 1 : 720, dus ik heb geen ervaring met een slechte uitslag. Weet je of ze op de echo goed een neusbotje konden zien? Dat is ook een indicatie voor Down, geen neusbotje. Hellen, wat ontzettend vervelend voor je dat je zo'n last hebt van je bekken. Veel sterkte! Hahahaa Ollebolleke, wat een geweldige rij namen heb je weten op te hoesten! Sterkte met je ziekenboeg. Wat een naar bericht Desmo, over je moeder. Sterkte!
@ neusbotje hmm is niet 100% indicatie voor down, meisje van de buren heeft geen neusbotje , maar ook geen down, is gewoon een gezonde meid van 9 jaar
@ Ollekebolleke: jeetje meid, wat lief dat je ons allemaal even noemt!!! Bedankt dat je aan ons denkt!! @ Natas: dat van dat neusbotje is helemaal nieuw voor mij, zeg! Weer wat geleerd. Ik heb zelf ook een heel kort neusbotje... Als mijn moeder toch zo'n echo had gehad... Mijn moeder was overigens ruim 41 toen ik geboren werd. Misschien dat ik daarom altijd het idee had dat het zo'n vaart niet zou lopen als je wat ouder bent... Kun je voorstellen hoe enorm de schok was toen de gyn mij al na twee testen wist te vertellen dat ik in de overgang was op mijn 37e... @ Koffieleutje: hey, wat leuk! Een knulletje!!! Ik ga zo het filmpje van Bebek kijken. Hier valt eigenlijk niets interessants te melden. Ik krijg steeds meer buikpijn en ik krijg er steeds meer moeite mee om in een goede afloop te geloven... Zondag mag ik pas testen, ik hoop maar dat ik het uberhaupt haal... Liefs, Benthe
Benthe, ik kan me best voorstellen dat het moeilijk voor je is om in een goede afloop te geloven. Het is ook zo moeilijk met die vroege kwaaltjes en voortekenen van een aankomende menstruatie. Veel kwaaltjes komen overeen. Ik blijf keihard voor je doorduimen meid! Desmo, wat een ontzettend naar nieuws van je moeder. Veel sterkte voor je moeder, voor jou en voor je familie. Bebek, leuke filmpjes!
Desmo sterkte met je moeder ik begrijp je heel goed je wilt zo graag even bij haar zijn Limmeke je houd het lang vol zeg maar niet getreurd lang zal het niet meer duren. Bebek cute hey die babys Hier nog geen Duivels te zien houden zo dacht ik zo
Hartstikke leuk Natas weer een jongetje, het is nl alweer 25 jaar geleden dat ik er een op de wereld zette, daarna heb ik 3 meiden gekregen
Lotuss, mooi buikie hoor! Coto, zag het HELEMAAL voor me hoe die 2 kereltjes daar binnenkwamen terwijl jij aan het kolven was! Haha. MaMa2x, helemaal mee eens. Lekker weg laten blijven die duiveltjes. Minstens voor een maand of 9!!! Wanneer ga je testen als je ongi uitblijft? Ik duim in ieder geval voor roze voor je! Koffieleutje, inderdaad leuk, weer een jongetje. Hoe vinden grote broer en zussen het? Zo'n klein broertje erbij?
Wat een mooie buik Lotus.... Inez de zussen hadden liever een zusje gehad maar zijn ook blij met broertje hoor. Kunnen niet wachten, zullen nog wel ff moeten hahahaha Grote broer is blij dat er versterking komt Ik heb al een tube zwitsal haargel gehad voor zijn kuif (lees 3 haartjes hihi)
@Koffieleutje wat leuk een jongen Je meisjes wennen er snel genoeg aan hoor mijn dochter was toendertijd ook super blij met een broertje...... @Inez ik weet nog niet wanneer ik ga testen ik ben de afgelopen maanden zo teleurgesteld geweest dat ik eigenlijk nog niet durf te testen. en FF geeft ook aan dat ik geen ei heb gehad, maar zelf denk ik dat hijwel geweest is. Echt verschijnselen heb ik niet geen last van mijn borsten alleen af en toe een beetje kribbig maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Mijn temp is wel aan de hooge kant......ik wacht nog heel even.