Het wordt steeds gekker.. Ok gister niet in 1 keer in slaap gevallen leg je haar in het donker in de stilte niet slapen maar huilen Even bij je nemen weer in bed .douchen en herrie maken slapen om 2330! En dan wakker worden om 0900! En lekker 165cc gedronken Nu erg wakker en vrolijk in de box ze probeerde net met geluid te lachen of het was toeval hihi @limmeke : ?? @lotuss : mooie buik hoor! Maar ik groeide de laatste 4 weken ook niet meer zo hard hoor wel nog tussen 34->36 weken trouwens . @mama2x : inderdaad, laat die duivels nou maar eens wegblijven! Die hoge temp is toch een goed teken?
Nou euhm..hij ziet er niet rond maar meer vierkant uit , omdat ik van emzelf 2 buikjes had, zeg maar *schaam*
Even een vraagje voor de dames die tempen of hebben getempt. Toen ik vanmorgen vroeg tempte was het 36.3, maar toen had ik slechts 4 uur geslapen. Later, na mijn gewone hoeveelheid slaap 36.7. Maar dat was wel weer later dan normaal dus.. Ik ben geneigd de laatste aan te houden, wat denken jullie? Mijn buikpijn is ook veel minder en mijn bmm zakt. Dus ik ben zelf geneigd om te denken dat ei geweest is... Dat tempen is eigenlijk niets voor mij met die onregelmatige diensten hoor. De situatie is eigenlijk nooit hetzelfde.
tempen is ook heel vervelend als je onregelmatige diensten hebt. ik zou laatste aanhouden en dan kijken wat er morgen gebeurd. hellen... ik ben ook slankste niet hoor.. dus bietje schamen voor 2 buikjes.. doe eens ff niet! cotootje: !!!!
Coto wat een heerlijke baby heb je toch, een zalig slaapkopje... Liesbeth zou de laatste aanhouden inderdaad, was dat ongeveer de tijd waarop je altijd tempt ?? Hellen ik heb ook 2 buikjes hoor, begint er nu wel 1 te worden Mama2x veelbelovend staatje hoor ! Limmeke vind de kleine uk het nog te koud ?
Nee, normaal temp ik rond 05.45 uur. De tijd dat lief er uit moet (of ik als ik vroeg heb). Nu had ik gisteren een avonddienst, en sliep pas tegen 0200. Dus om 0600 had ik net 4 uur geslapen. De tweede keer was ron 0900 uur, dus na 7 uur slaap. Maar dus wel drie uur later.
Liesben ik zou ook het laatste aanhouden....als je toen niet uitbed bent gestapt om te plassen dan. Tja mijn temp ziet er goed uit dat wel maar toch weeeeeeeer onzeker om een testje te doen.
Ik denk het zelf ook hoor mama2x. Maar ja, dat stomme FF he Terwijl, de maand dat ik zwanger werd kon FF bij mij ook geen ei vinden hoor! En die heb ik toen toch echt gehad! Maar ik denk dat door die onregelmatige diensten en soms een gebrek aan discipline mijnerzijds, het tempen niet altijd betrouwbaar is. Ik denk volgende maand maar eens een maandje niks geen tempen of wat. En dan evt. ovulatietesten proberen. Maar ik wil in eerste instantie gewoon op mijn lijf vertrouwen. Jouw kaartje wordt spannend.......wanneer durf je wel te testen?
Vandaag nacontrole gehad in het ziekenhuis...nou ja,controle....een kort gesprek over hoe het nu ging en omdat ik alweer ongesteld was en verder geen klachten had geloofde de gyneacoloog het allemaal zo wel en hoefde ik geen echo...en nog leuker:geen bloed te prikken!Jippie!Als het goed is heb ik over 3 dagen mijn eisprong.Dus daar gaan we dan maar weer.....alles weer overnieuw met nu een goede afloop....hopen we dan maar.
Lekker Suzanne! Bij mij toen ook geen echo of wat hoor. Gelukkig maar. Ik wil pas weer een echo als ik goed nieuws krijg
dat is mooi dat het er goed uitziet suzanne.. ik heb toen wel echo laten maken.. kreeg meteen te zien dat er weer eitjes klaar stonden toen.. zo weer naar VK.. eens kijken of ze afwijkend riedeltje kan afsteken, dat beeb bv wel is ingedaald... of eh.. ik verstreken bmmond heb.. begint nu langzaam vervelend te worden, zeker omdat gisteren in aug. bus weer iemand is bevallen die na mij op lijstje stond..ik wil nu ook!
Fijn Suzanne, kunnen jullie er weer tegenaan en inderdaad met een goede afloop deze keer! @Coto, ze slaapt liever in de herrie zeker, die kleine van jou! Ik heb deze week ook wel een groeispurtje gemaakt aan de foto's van vorige week te zien. Echt wel een verschil! Ben ook iets aangekomen in een paar dagen. Maar hoop inderdaad niet dat het in dit tempo blijft gaan! Heb altijd wel een enorme buik aan het eind hoor. Maar vind het best mooi eigenlijk, wonderlijk dat daar een hele baby inzit toch? M'n dochter was ruim 8 pond, Dikke konen dat ze had, kan je niet voorstellen dat ze dan in je buik gepast heeft!
Oeh Mamax2...dat ziet er wel heel spannend uit zeg!!! Ik snap niet, hoe jij je kunt inhouden Limmeke: ik leef met je mee. Maar toch..het komt wanneer het er klaar voor is. Je beebje vind het kennelijk wel erg fijn in jouw buik. Succes vanmiddag!
Lies en Suus.. op naar roze! Gaat vast helemaal goedkomen bij jullie! Hellen een kubus?! Da's ook wat.. komt vast een práchtige beeb uit rollen straks! Coto... grappig is dat hè? Veel kids hebben dat hoor. Vooral de kleintjes.. ze zijn in mams buik nogal wat herrie gewend hè.. dus als het dan ineens erg stil is, vinden ze dat blijkbaar maar raar Lotuss.. mooi buukje en lief propje!! Mamax2.. ssssspannnnnnenddddd! Limmeke.. het komt als het komt Probeer er toch maar wat van te genieten, want straks is die buik weg en ga je hem nog missen! Echt waar hahaha.. geloof me... Ik moet nog steeds erg zoeken.. als iemand de gouden tip heeft voor hoe ik bij het door mij laatst gelezen bericht uitkom op een snelle manier (zoals 'vroegah' met de knop 'eigen berichten') Ik vind jullie nu door bij gebruikersopties te kijken.. maar ik kan dan alleen voor een paginanummer of voor laatste pagina kiezen... ik moet dan alsnog erg zoeken op welke pagina ik gebleven was... 8) Ik ga nog even verder met werken.. moet ook gebeuren Fijne dag iedereen!
nienke.. das 1 ding dat ik 100% zeker weet... dat ik die buik NIET ga missen... vorige keren was ik ook dolgelukkig dat die weg was zo.. ga mijn varkenspootjes eens in mijn laarsjes duwen , rits half dicht en hopen dat broek eroverheen blijft zitten en dan naar VK laters allemaal!
hihi.. dán is het goed Succes bij de vk! (of 'bevrijdingstherapeut' die de beeb en haar gaat helpen op 'bevrijdingsdag' zoals een vriendin van mij het noemt )