Hihihi Limmeke, ik zie je al lopen. Half aangekleed omdat er niks meer dicht wil Ben benieuwd of er nieuws is, misschien komen de weeen op gang als ze gaat toucheren (of hoe schrijf je dat).
Oh ja, ik heb vannacht gedroomd dat mijn moeder was bevallen van eem meisje Mijn zus en ik waren in de flat (waar ze al 38 jaar niet meer wonen) en hielpen haar met van alles en nog wat. Heel bizar. Heb ook al eens gedroomd dat ze zwanger was, toen van een jongetje. Misschien komen die dromen omdat ik nu erg veel aan haar denk en ook met zwanger worden bezig ben. Combinatie van mijn 2 gedachtes
Hmm.. nou heb ik in mijn gebruikersprofiel een schermafbeelding geupload.. maar nu zie ik em hier naast mijn posts niet staan.. is een profiel afbeelding wat anders?? en zo ja.. waar kan ik dan een Avatar uploaden? (*stampvoet* wil óók een plaatje naast mijn naam!!)
Dat zei ik ook al daar...dat ik op de volgende echo wilde kunnen zien of het een jongetje of een meisje werd @Limmeke....kan me voorstellen,dat je er van begint te balen ondertussen.
Jaaaa. nú wel.. Syl.. er is nog ergens een soort afbeelding die je moet uploaden.. dus niet bij profielafbeelding *gaat even kijken.. zo terug*
ben weer terug van vk en loopt niet zoals ik het graag had. Beeb heeft zich weer teruggedraaid in stuitligging dus thuisbevalling mag ik niet meer. vanmiddag naar zh... en dan wordt besloten wat ze gaan doen. mocht je je afvragen wrom ik nu van die gezwollen oogjes heb.. dat komt van het janken.
Meiden even een korte vraag. Gisteren ovu test van Matcare gedaan. Na 10 min. lichtstreepje. Test laten liggen en later gekeken, toch wel aardig vette streep. We hebben toch maar geklust (al moet ik zeggen dat het deze keer niet van harte ging bij ons beiden). Nu weer ovu test gedaan, wel op ander tijdstip want ik kan niet om 17.30 testen vandaag en krijg nu weer licht streepje. Snap er geen hout van. Was gisteren dan toch niet goed. Had ook niet het idee dat ik slijm of zo had. Een van jullie een idee?
He gatsie Limmeke dat was niet de bedoeling hoor. Wat een eigenwijs beebje. Heeft zich gewoon weer omgedraaid dus. Kan me voorstellen dat daar de tranen wel van gaan lopen. Maar hoe dan ook, het zal er vandaag of morgen toch uit moeten komen meid. Dan maar in het ziekenhuis. Sterkte!
Ladouce ik heb ook altijd een dikke streep nadat ik hem langer laat liggen. Ben daar ook al vaak door in de war geweest. Ik ga nu uit van de streep na 10 minuten. Maar ja ... zwanger ben ik ook nog niet dus of dat goed is?
hee bah Limmeke..wat vervelend nou zeg! Leef met je mee, stuit is al BALEN en in het ziekenhuis bevallen als je liever thuis bevalt is ook HEEL vervelend! Knuffel!
Limmeke heel veel stekte meid....ik weet hoe het voelt als je echt thuis wilt bevallen en het mag niet
Ze heeft ook nog een uurtje in bed geslapen Heb ik lekker kunnen strijken Ze ligt nu in de box ik denk te poepen ZE LIGT OP HAAR ZIJ??? Heb ik haar niet neergelegd . Ik wil voor vaderdag een T-shirt met leuke tekst geven aan papa weet iemand een goeie site? @suzanne en Liesben : Nieuwe ronde nieuwe kansen deze maand ik ga heel hard voor jullie duimen @Limmeke : Heb jij niks anders te doen vandaag??? Ok misschien kan de VK iets opwekken? O shit, ik zie dat de kleine zich gedraaid heeft balen zeg .en dan zeggen ze dat dat niet meer kan??? Heel veel sterkte lieverd ik hoop dat je snel je kleine in je armen hebt een beetje op de manier zoals jij dat wil .vervelend dat het nu niet thuis mag . @Mama2X : ECHT heel spannend voor jou zeg nu .Ik durfde ook pas na 4 dagen te testen had wel pijn in mijn buik alsof ik ongi moest worden, maar moest vooral ook veel meer plassen s nachts (tenminste normaal nooit en toen ineens 1 a 2 a 3x per nacht) @Lotus : Ja bizar he? Ik kijk heel vaak naar mijn dochter en dan denk ik heb jij in mijn buik gezeten? Zo raar! Ik kijk nog vaak de fotos terug van net na de geboorte heel bizar Wat een schatje zeg! @Nienke : Bij directe links beetje bovenaan kan je naar eigen berichten @Desmo : Zeker een rare droom! Inderdaad ben je met beide natuurlijk erg bezig @Ladouche : Sorry, geen ervaring mee ZE LIGT WEER OP HAAR RUG ?! Te slapen trouwens ik laat haar lekker liggen onder een dekentje .Kan ik even eten
hi ben weer terug uit zh... morgen wordt ik opgenomen en hoe dan ook, op wat voor manier... morgen wordt beebje geboren.