35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    #12141 coto500, 10 jun 2009
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
    Wow, spannend limmeke!
    Nou, nog even "bewust" de laatste avond zonder beeb beleven...
    Ik hoop dat je een goeie bevalling hebt, en dat je maar snel je wonder in je armen mag hebben!
    KNUFFEL!!!

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Limmeke ik snap dat je het graag anders had gewild maar probeer je er overheen te zetten. Hoe dan ook, morgen heb je een stralende dag want je wordt moeder!!!
    Probeer toch te genieten van dat bijzondere moment. Misschien komt het nooit meer terug. Je mag een kindje op de wereld zetten!
    En het is gelijk omringt met alle zorg die je maar nodig hebt (en mama ook ;))

Alvast heel veel succes en we hopen gauw je verhaal te mogen horen.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat spannend Limmeke..heel jammer dat het niet loopt zoals je graag had gewild. Kan ik me helemaal voorstellen.
    Maar inderdaad, hoe dan ook, morgen hou je je kindje in je armen! Sterkte meid, ga duimen voor je!!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Limmeke, probeer er toch van te genieten, je moet maar zo denken gezondheid gaat boven alles.
    duim voor je!!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Limmeke wat is dat enorm balen. Ziekenhuisbevalling lijkt mij ook niets (en ik MOET ook in het ziekenhuis). Aan de andere kant weet je nu wél dat je morgen dan toch gaat bevallen. Ik hoop, dat je daar ook weer een beetje vreugde uit kunt putten, meis.

Je moet je zeker wel vroeg melden daar? Grappige gedachte dat de volgende keer dat ik je hier weer lees, je inmiddels gewoon mama bent geworden :)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve Limmeke, ik kan me goed voorstellen dat het een domper is dat beebje zich weer heeft omgedraaid en je dus niet thuis mag bevallen, wat je zo graag wilde! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het een heel gek idee is dat je morgen écht mama bent geworden...Lieverd, ik hoop dat je toch een prachtige, wonderlijke dag zult hebben en dat je een hele voorspoedige bevalling hebt! Digiknuffel!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    mag ik even een rare vraag stellen....ik denk deze keer mijn ei gevoeld te hebben, vorige week. Toen was er ook slijm, wat na dag of twee weg was. Maar nu heb ik al sinds zondag/maandag echt veel (reukloze) afscheiding, vandaag zelfs met een soort propjes...sorry voor het smerige verhaal... Maar wat zou dat kunnen zijn? Had ook wat steken links onderin mijn buik vandaag. Iemand een idee?

8. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Bebek: sorry, geen idee eigenlijk. Ik voel echt nooit wat gebeuren... Heb er dus geen ervaring mee! :)

@ Limmeke: ach meisje toch! Probeer te relaxen vanavond! Morgen heb je een prachtig beebje in je armen! Ben jaloers... ;)

Hier even een kort laatste nieuws. Ik ga weer van het wachtbankje afdonderen... Spotting is al gesignaleerd. Kan wel janken! Ben verdrietig en boos tegelijk... :(

Gr. Benthe

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach Benthe, dat meen je niet? :x
    Dikke knuffel meis.

Limmeke: Morgen? 11 juni is een mooie dag hoor. Kan me je teleurstelling wel voorstellen, maar ik denk dat je die wel vergeten bent als je beeb in je armen krijgt. Succes, maak er wat van!

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Limmeke.. meid wat jammer van je thuisbevalling.. ondanks de teleurstelling (die ik na 3x z'huis terwijl ik zó graag thuis wilde) héél goed snap, wens ook ik je morgen een mooie dag en een gezonde beeb!

Coto: Ik kan mijn berichten wel vinden, maar ik heb nog geen knapje gespot waarmee ik uitkom bij het laatst door mij gelezen bericht.... helaas... (dat was vroeger een soort rechthoekje voor het aantal bladzij nummers.. als het wit was, waren er geen nieuwe berichten en als het gekleurd was, kon je erop klikken en kwam je bij het laatst door jouw gelezen bericht in het topic uit...)

Benthe.. dat méén je niet.. meissie toch... wat ongelooflijk balen... *dikke vette digiknuffel*

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat naar nou Benthe..kan me voorstellen dat je heel verdrietig en boos bent. knuffel!

12. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Benthe nee hoor, wat onwijs kl*te voor je zeg...
    ben maar effe boos en verdrietig...is heel logisch!
    KNUFFEL!!!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Benthe dikke knuffel, kan me voorstellen dat je boos en teleurgesteld bent

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    meer afscheiding was bij mij teken van zwangerschap

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf benthe

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bebek, is er voor jou niet gependeld op een zwangerschap in JUNI???
    Meissie wat hoop ik het voor je. Ik duim mijn duimen eraf!;)

Benthe, wat een teleurstelling weer.
    Logisch dat je boos bent hoor, gooi het er maar uit.

17. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Limmeke spannend hoor heel veel suc6 morgen dan maar toi toi zet hem op……….geniet nog even van de rust vanavond en rust goed uit voor morgen

Benthe verdrietig en boos teleurgesteld ik begrijp het helemaal MEGA KNUFFEL

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hier netzo :(
    Knuff Benthe!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ook voor gieg dikke knuffel!

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, hier mag je boos en verdrietig om zijn meid. Mag ik toch nog voor je door blijven duimen?

Limmeke, wat een teleurstellling. Ik kan me voorstellen dat je liever thuis zou bevallen. Ik wilde met Alyssa ook zo graag thuis bevallen. Die droom viel in duigen omdat ik vanwege een te hoge bloeddruk in het ziekenhuis onder controle kwam.
    Maar .... 1 vooruitzicht heb je wel, morgen is de kleine er. Goede bevalling meid!

Bebek, bij mij was veel meer (klonterige) afscheiding ook 1 van de eerste kwaaltjes als ik zwanger was.

Deel Deze Pagina