Oh Giegeltje, het zit ons allebei niet mee hè? Ook een knuf voor jou! Wat zijn jullie allemaal toch lieve meiden!!!! En Inez, tuurlijk mag je door blijven duimen! Je weet maar nooit of het helpt! Gr. Benthe
Benthe, Ik duim mee tot het tegendeel bewezen is!knuffel! Bebek, Ook bij mij was meer afscheiding een teken,alsook een donkere urine.DUIM x 100000000000000000000000000 Limmeke, OOO,meid, Het belangrijkste is dat je morgen in je armen hebt,waar je zo lang op wachtte. Ik wens je bij deze een goede bevalling en een wolk van eenbaby! zet em op!!!!
Hè Gieg.. wat naar nieuws.. ook van mij een dikke vette digiknuffel!!! Ik ga mijn gezicht erop tekenen en een zware werkdag tegemoet met veel (belangrijke) overleggen! Mijn gedachten zijn bij Limmeke op deze voor haar bijzondere dag! You go girl!!!! Verder natuurlijk IEDEREEN een fijne dag! (wilde hier een leuk goedemorgen plaatje invullen maar dat kan dus niet meer !!! ^&(*^%_P(*&) Dan maar zo: http://server.myspace-shack.com/d17/wishing20you20a20wonderfull20day58908.gif
Hier ben ik even lost... IK dacht echt eisprong al gehad te hebben. Borsten gaan ook (meer) zeer doen. Maar mn temp doet niet veel (niet dat dat veel zegt, de maand dat ik zwanger werd zei FF ook dat ik geen ei had gehad...) Maar mn bmm zit nu weer hoog? Of zou ik dan vandaag ei hebben? Heb ook nog geen vruchtbaar slijm gehad, denk ik. Gisteren leek het er wat op, maar niet echt overtuigend. Nou ja, het zal wel. Hoe dan ook zal het hem deze maand wel niet worden dan. Van klussen komt niet veel meer deze week. Ja volgende week, dan hebben we vakantie. Maar dan is het puur voor de fun, niet voor een beeb. Ook leuk hoor, begrijp me niet verkeerd! Ik hou het er maar op dat mijn lijf nog wat tijd nodig heeft. Trouwens, even een gewetensvraag. Ik ga maandag voor vijf dagen naar Barcelona (ik weet het, heel rot voor me). Zouden jullie wel of geen alcohol drinken tijdens zo'n reisje?
LImmeke, je zult dit wel niet meer meekrijgen maar ik denk aan je.... Vandaag hou jij je ukkie in je armen. Gieg en Benthe dikke knuffel meiden. Moeilijke vraag Liesbeth, je hebt je ei gespot zei je, ik dronk dan niet meer tot aan de menstruatie.
Hoi meiden, ik had gezegd dat ik niet zou schrijven tot na de echo, maar ik ben toch even komen kijken.. #Limmeke, ik hoop dat je nu in goede handen bent en dat alles voorspoedig verloopt, heel veel sterkte!!! #Benthe: een hele dikke knuffel, ook van mij. Ik wist niet wat spotting was, dus dat heb ik even opgezocht, maar wil dat al zeggen dat het niet goed is? Sterkte! #Giegel: Ook een knuffel voor jou en heel veel geluk de volgende keer!!! Vanmiddag om half7 Nederlandse tijd heb ik de eerste echo, ik laat hier vanavond meteen weten hoe het gegaan is...op hoop van zegen! xxx voor allemaal
@Benthe en Giegel....dikke knuffel! Er gaat vandaag een kindje geboren worden...spannend!Hoe zou het gaan nu?
@Benthe en Giegel: een enorme dikke knuffel!!! Kan me voorstellen dat het weer een enorme domper is. @Limmeke: dit zal je niet meer lezen maar succes vandaag. Dit is jouw dag! @Liesben: ik zou niet drinken. Ik doe het alle keren niet meer vanaf dat ik denk dat ik ei heb. @Bebek; zou het zomaar raak kunnen zijn?
@Liesben: ik zit met hetzelfde probleem. Snap ook geen fluit meer van mijn eigen lichaam. Dus we klussen er maar op los en zien wel of het raak is.