35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    NOD

30-06 mollyvg
    03-07 Anna
    11-07 Benthe
    11-07 Shiela
    12-07 Giegel
    13-07 4Xmamma
    14-07 Diana
    22-07 Ellenk
    22-07 Sandra1967
    23-07 Diaantje
    26-07 Sens

AFSPRAKEN

02-07 Inez gyn
    04-07 Kaat verloskundige
    08-07 Sens Follikel meting
    14-07 Inez gyn
    16-07 Lola verloskundige (18.20 uur)
    17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur)
    Eind juli: Diaantje start IVF
    01-09 Diaantje 1e echo IVF

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    06-03 Limmeke

BEVALLEN

29-06 Nin0 - zoon Jules

2. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @NINO: Van harte gefeliciteerd met Jules! Ik wens een heel onbezorgd gelukkig en gezond leventje toe aan deze kleine hummel

@Anna: Gefeliciteerd!

@allen: nogmaals dank voor het welkom!

Ben af en toe heel druk dus dan een paar daagjes minder op het forum ;)

3. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Nou helaas bleek de oogcontrole van Chris niet goed te zijn.
    Hij blijkt na-staar te hebben (komt nagenoeg noooooit voor meneer). De heren artsen gaan vandaag overleggen of dit gelaserd kan worden of dat het weer een operatie wordt. Zijn oog functioneert nu voor een luizige 12%. Wat hier verder de prognose van is weten we nog niet.

4xmamma, het vocht vasthouden wordt gelukkig niet erger dus daar ben ik wel blij mee!
    Fijn dat je geen buikpijn meer hebt, probeer maar een beetje uit te rusten.

Limmeke, uitegerekend zijn op 6 maart is een prachtige datum....... heel leuk om dan jarig te zijn! Het zijn gewoon gewéldige mensen, ik kan het weten............. 8)

Anna, zo spannend meid! [-o<
    Ik hoop zo dat je straks met een vette streep test. Het is je zo gegund, een (blijvende) zwangerschap na alle ellende.

Inez, nee m'n ringen zitten nog om m'n vingertjes. Maar hoorde gister weer van iemand dat je ze er beter niet af kunt halen, gebeurt zelden dat ze echt afgeknipt hoeven te worden. Ik weet nog niet of ik een poging ga wagen.
    Wat fijn dat het klussen in huis nu lekker opschiet. Dat vraagt om foto's straks ;)

Hahaha, Nino nog steeds aan de waterijsjes! :)
    Ben blij dat alles zo goed gaat met jou en Jules geniet ervan!

Jammer dat je je weer wat minder goed voelt Ritje.
    Wat leuk dat je straks mooie foto's van je zwangere buik krijgt, is zeker leuk voor later!

4. Shit Natas, na al die pijn en moeite... :cry:
    Je zou van minder knap moedeloos worden. Ik hoop dat de laserbehandeling het resultaat nog een stuk kan verbeteren... [-o<

5. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @Inez, wanneer moet je naar de gyn? Ik zie bij jouw 3 juli staan en in de lijst staat 2 juli. Dus das of vandaag of morgen?

6. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    He Natas wat een vervelend nieuws en hij is al even aan het ziekenhuizen ermee :sad:

Sterkte en duimen dat het lazeren wat verbetering gaat geven!

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Annna... spannend ik duim voor je!

8. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Natas wat erg voor je ventje, ik hoop op toch een oplossing van de artsen,
    want een zich kwijt is echt niet leuk en ongemakkelijk...
    Heb zelf een oogcorrectie gehad omdat ik ver echt slecht zag, en ik ben al 15 jaar tevreden nu...
    Dus hoop ik dat men er toch iets kan aan doen,

Je vocht wel heb het ook maar blijft nu zo op dit pijl staan...
    Je ringen,
    sommige zeggen steek ze in koud water , hou ze in de lucht of op sommige momenten van de dag zijn ze minder gespannen..
    en dan proberen af te doen...
    ik hoop dat het je lukt!

Mijn dagen kun je echt niet inschatten,
    de ene dag echt goed, ben ik actief ,
    de andere huilend,
    dan weer voel ik me echt dat ik een bezig bijtje ebn en de andere lig ik gewoon in men bedje te rusten en ongemakkelijk, maar dit hoort erbij, en we gaan vooruit,
    en tellen af!

Dit is zwanger zijn dus :)
    ik denk na 15 jaar dat ik het vergeten was :oops:

x4mama heb je nog iets van Kaat gehoord?
    hoe stelt ze het?
    en hoe is je buikpijn?

Ritje

9. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Ritje, jij bent echt zo'n schatje he! Moet echt lachen om jouw taaltje!

10. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Hey meiden,

Vanmorgen koffers ingepakt, daarna huisje gepoetst en nu lekker buiten met de laptop op schoot. Ik dacht: nog even kijken of Anna al een dikkere streep heeft, ik gun het haar zo. Maar....niets van Anna. Spannend meid, ik duim voor je, ook op Bali!

@ INEZ: hey meissie, hebben jullie samen genoten van het peuterzwemmen? Echt rustig aan doen hoor, met al dat geklus. Wat fijn dat je lekker in je nieuwe slaapkamer geslapen hebt. En lief dat je mannetje je zo in de gaten houdt. Als ik terugkom uit Bali, zit jij volgens mij in je laatste week. Spannend hoor! Heel veel sterkte met dit warme weer (uiteraard ook voor de andere zwangere dames). Succes vandaag of morgen bij de VK.

@ LOLA: dank je meisje, ik hoop ook dat we even een paar momenten op de juiste momenten hebben. Al geloof ik niet dat wij spontaan zwanger zullen raken, na 27 maanden proberen en oefenen. Dus....als het er niet van komt, is er ook niemand overboord, dan maar op naar de IVF, zit niets anders op.

@ NIN0: heerlijk zoals je van je mannetje geniet en heel goed van je dat je de oudste ook de nodige aandacht geeft. Is toch wennen voor zo'n manneke! Laat je nog maar goed in de watten leggen en geniet van de waterijsjes, het weer vraagt erom.

@ RITJE: ik blijf voor je duimen dat je eindelijk eens onbezorgd van je zwangerschap kunt genieten. Ook op Bali denk ik aan je en duim ik door. En die buikfoto's, ja, dat zou ik idd ook doen, heel leuk voor later!

@ NATAS: wat vervelend voor Chris. Hij blijft er wel mee aan de gang zo. Hopelijk krijgen ze het met laseren weg. Sterkte ermee samen!

11. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Diaantje, heel fijne vakantie! Geniet er van!

12. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    NATAS: wat ontzettend balen voor Chris(en jou)Hoop dat laseren ok is.Minder belastend.

NINO: wat heerlijk dat alles goed gaat, geniet er maar volop van.

RITJE: rustig aan, je hebt geen onbezorgde zwangerschap helaas. Hoop dat het allemaal toch nog rustig word voor je en dat je alleen maar gaat genieten en kunt genieten

ANNA: JOEHOE we willen nieuieuws.En dan wel graag roze nieuws voor de komende 8 maand.

13. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ritje, wat raar een lijst die je moet afnemen. Sommige dingen vind je toch wel leuk om te krijgen maar niet leuk genoeg (of te duur) om zelf te kopen Vind ik echt ridicuul. In Nederland is een trouwlijst of babylijst ook helemaal niet ingeburgerd, zou denk ik ook nooit werken.

Ik hoop dat de komende weken voornamelijk positief voor je worden.

Nino,
    Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat. Hopelijk krijgt Nino ook genoeg knuffels. Het blijft natuurlijk een enorme switch, niet raar dat een kindje daar van slag van is. Dat zijn wij volwassenen natuurlijk net zo goed.
    Lief ook dat je zo blij voor mij bent.

Lief dat jullie allen zo blij zijn.
    Vanmorgen hebben we weer getest. Op het eerste oog leek er nog niets te zien :confused: :cry:
    Maar bij heel goed kijken kunnen we toch weer een licht streepje ontdekken. :) Wel een opluchting hoor!
    Het blijft de komende dagen dus nog even spannend. Ik heb ook ongiachtige krampjes. Dus ik ben me er wel voortdurend van bewust dat er iets gebeurd. (normaal heb ik trouwens voor NOD nooit krampen, hooguit een paar uur voordat het doorbreekt)

Natas,
    Wat naar van Chris zijn oog. 12% is echt niet veel. Hopelijk kan het wat omhoog, en om nou net weer zo'n uitzondering te zijn... $*(&^%$# :(

Diaantje,
    Ik duim hier voor jou in Bali hoor!

Juni was toch mijn maand hoor voor mijn gevoel. In juni heb ik de eerste positest gehad en dit was mijn EK eitje. Wij denken nu na over werknaam EKaatje of kwartje (toen was mijn eisprong nl. ;)

14. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    NOD

30-06 mollyvg
    03-07 Anna
    11-07 Benthe
    11-07 Shiela
    12-07 Giegel
    13-07 4Xmamma
    14-07 Diana
    22-07 Ellenk
    22-07 Sandra1967
    23-07 Diaantje
    26-07 Sens

AFSPRAKEN

02-07 Inez gyn
    04-07 Kaat verloskundige
    14-07 Inez gyn
    15-07 SanRob gyn(o.a. nekplooimeting)

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    06-03 Limmeke

BEVALLEN

i177.photobucket.com/albums/w220/mama_lola/9203-de-ooievaar-het-symbool-van-de.jpg

29-06 Nin0 - zoon Jules

15. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Chips, weet niet hoe ik het leuek plaatje van Ritje erin hou.

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    NOD

30-06 mollyvg
    03-07 Anna
    11-07 Benthe
    11-07 Shiela
    12-07 Giegel
    13-07 4Xmamma
    14-07 Diana
    22-07 Ellenk
    22-07 Sandra1967
    23-07 Diaantje
    26-07 Sens

AFSPRAKEN

03-07 Inez gyn
    04-07 Kaat verloskundige
    14-07 Inez gyn

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    06-03 Limmeke

BEVALLEN

i177.photobucket.com/albums/w220/mama_lola/9203-de-ooievaar-het-symbool-van-de.jpg

29-06 Nin0 - zoon Jules

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Shiela, mijn afspraak bij de gyn was inderdaad niet vandaag maar morgen.

Anna, het blijft spannend dus voor je. Ik blijf hier ontzettend hard voor je duimen.

Diaantje, de koffers staan al klaar om op vakantie te gaan. Nog even en dan vertrekken jullie. Een heel fijne vakantie!

Natas, wat een tegenvaller voor Chris. Fijn (?) om te weten dat het nagenoeg nooooit voorkomt. Daar heb je wat aan als je tot de minderheid behoort die het dus wel heeft. Hopelijk krijgen jullie snel positief nieuws dat het toch nog behandelbaar is en dat er toch wel wat meer zicht over zal blijven dan de 12% die jullie nu hebben.

Vanochtend hebben we inderdaad heel erg genoten van het zwemmen. De andere dames waren na de les vrij snel weer weg en meestal blijf ik dan nog even wat hangen met Alyssa om zelf bij het aankleden de ruimte te hebben. Dat hebben we nu dus ook gedaan.
    Ik had zo'n zwembandje meegenomen waar die kleintjes in kunnen blijven zitten en heb haar daarin meegenomen in het diepe bad. Ze vond het helemaal geweldig en kon er geen genoeg van krijgen. Ze wilde liefst ook nog wat langer blijven.

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Mij lukt dat ook niet. Dames, tips hoe dat wel moet?

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nin0, wat fijn dat het zo goed gaat met jou en de kleine Jules. Het zal voor Nino wel even wennen zijn om de grote broer te zijn. En wat een goed idee om de eerste week alleen de wederzijdse ouders op visite te hebben en pas later de rest om zo even lekker te kunnen wennen met z'n allen.

20. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Zet [​IMG]

dan natuurlijk zonder spaties

Share This Page