IK DUIM, DUIM, DUIM voor ROZE Yuca, het meten van zo'n ieniminimensje in wording is best moeilijk. Het is zo klein. Ze hoeven er maar een fractie naast te zitten met de meting en het scheelt al zo een week.
Even snel, want ik moet verder met pakken en Danique heeft ook weer aandacht nodig (Miepie staat een stuk meer op haar streepjes, en nijdig dat ze kan worden hahahaha!) We vliegen vannacht (om 04.00 uur, hoe halen ze het in hun hoofd) naar Turkije, lekker 2 weken zeilen! We zijn de 27ste weer terug. Ik heb heel vluchtig bijgelezen, sorry als ik iets gemist heb. Las van Benthe dat ze van haar wachtbank is gedonderd.... ah meid toch! Ik had zo anders voor je gehoopt. Verdarrie, vind het zo naar voor je. Hele dikke digiknuf! En Giegel ook, verdarrie. Sterkte! Yuca, van harte met het mooie knipperende hartje! Limmeke, van harte gefeliciteerd! Ik ga hier snel verder, liefs allemaal en tot over 2 weken.
Hallo, @Benthe : Het klinkt heel verstandig om even “te wachten” en er dan weer voor te gaan. Inderdaad moet je ook genieten van de komende maanden, de voorbereidingen op je huwelijk en DE DAG…Wel heel fijn dat je gyn zo positief is….ik hoop dat dit JOUW jaar gaat worden…trouwen en een beebje….dikke knuffel!!! @Helen : Jaaa, lekker he die YOGA….ik vond het ook heel bijzonder..en heb er ook veel aan gehad…vooral die oefeningen voor je bekken! Ik denk echt dat ik daardoor minder last kreeg…gewoon thuis ook doen! @Ollebolleke : Luisteren naar je lichaam he? Gave kinderwagen en heel lief rokje! O, irritant zeg, van dat roken! Dat heb ik mijn man ook gezegd : Ik wil niet dat je stiekem gaat roken, voel ik me zo’n stomme “echtgenote”. En ja, je ruikt het gewoon…net of we achterlijk zijn ofzo? @mama2x : spannend! @Ladouche : Klus ze!!! En raak schieten graag! @Natas : Hele fijne vakantie daar!!! Mmmm beetje jaloers ben ik wel…
#Fijne vakantie Natas!!Zeil ze, en geniet jullie suf! Ik kom straks nog een keer terug, kijken of MamaX2 nog nieuws heeft.
Moet je zien..m'n jongste zoon (nu 16) en m'n dochtertje, ongeveer dezelfde leeftijd. Andere vader maar ze lijken toch best wel he! (even aanklikken,dan zie je het goed)
@Lotuss...nou inderdaad...2 druppels water. @mama2x......waar blijf je nou?Misschien toch niks?Ik duim van wel!
Hmmm, ze zal toch niet negatief hebben getest? Het kan hoor. Ik was vorig jaar december 6 dagen overtijd, helemaal gelukkig en toen ... ongesteld Ik hoop dat het bij haar beter uitpakt.
NOu dames ik heb de uitslag...... De test was negatief helaas ik snap er ook niks van ... Misschien over een paar dagen nog een testje doen, een vriendin van mij zei ook dat het wel leek of ik zwanger was. Maar ja de test is negatief.....
#MaMa2X , heb je een zeer regelmatige cyclus? Misschien ben je minder overtijd dan je denkt. Zelf moet ik toegeven dat ik sinds vorig jaar elke keer voor mijn NOD dezelfde symptomen had als bij mijn eerste zwangerschap. Heel verwarrend. Ik hoop dat je cyclus vanzelf wat langer is en misschien over een paar daagjes positief test. Veel geluk!!! #Lotus, idd zeg als twee druppels water!
Hmmm.. Mamax2... ik duim toch nog even stevig door hoor... geen bloed geeft moed, toch?! En Natas.. GENIETEN!!!!! *holt weer naar buiten*
He getsie, dat was toch niet de bedoeling he? Maar ons vrouwenlichaam is een raar ding, geen peil op te trekken (helaas).