35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    He..teleurstellend he MaMa2x..nog maar even afwachten dan weer he..

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Limmeke en hubbie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
    Fijn dat alles goed met jullie is! Maarre, ik ben wel heel benieuwd hoe ze heet hoor!

Benthe, getsie meis, dat was nou geen nieuws waar ik op gehoopt had. Wat heb ik toch een hekel aan die kl$@&*%te duivels! Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu even een rustperiode inlast en gaat genieten van al het moois wat een bruiloft met zich meebrengt! En nu je weet dat de bevruchting 100% is (wat super goed nieuws is!) zou het wel heel mooi zijn als er spontaan een beebje komt he! Misschien juist wel omdat je nu even rust inlast voor jezelf en je op de bruiloft richt! Ik hoop het zo voor je!

MaMa2x, je maakt het wel heel erg spannend hoor! Heb je ook zo'n dwars lijf wat allerlei mixed signals afgeeft? Weet er alles van! :D Maar ik heb zo'n gevoel dat het bij jou allemaal wel goed zit! Misschien duurt het gewoon ff voordat het hcg te spotten is, dat schijnt vaker te gebeuren heb ik begrepen!

Natas, ik wens je een hele fijne vakantie toe met je gezin! Turkije is een beetje mijn 2e vaderland, dus ik weet zeker dat je er prachtige tijden gaat beleven!

Yuca, gefeliciteerd met je goeie echo! Fijn dat alles goed is!!!

Hier geen nieuws...ik wil eigenlijk helemaal niet zoveel op het forum zijn, want ik merk dat ik er dan weer meer mee bezig ben en dat wil ik helemaal niet. Maar ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik helemaal nergens op reken! het kan ook haast niet deze maand; we hebben slechts 2x in de (vermoedelijk) goeie periode geklust en dat was ook nog voor het zingen de kerk uit, dus het zou echt een enorme giller zijn als het nu wel ineens raak is! Afscheiding neemt iets af, maar blijft nog wel aanwezig. Ben ook echt stuk minder moe!

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    shit, mama2x...had toch gewoon leuk geweest???
    Nou ja, misschien over een paar dagen? Geen bloed geeft moed....
    wel raar hoor...

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Mama2x.....he jammer,misschien over een paar dagen weer testen?

Ik merk dat ik toch weer bezig ben met zwanger worden.Heb morgen ongeveer mijn eisprong en voel weer een dubbele....en stiekem hoop ik toch dat het raak is......ook al weet ik dat het emotioneel beter is als het nog een paar maandjes duurt.Maar ooit moet het toch een keer goed aflopen...

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow hihi, ik heb wel nieuws: mijn vermoedelijke operatiedatum is bekend....29 juni! Is heel snel, want op 8 mei hadden ze gezegd dat het nog 10 tot 12 weken ging duren en eind juni zitten we net op 7 weken! Heel erg fijn, want dan ben ik van mijn pijn af en ben ik in mijn vakantie misschien weer een eind hersteld.
    Maar heel diep van binnen hoop ik toch stiekem dat ik het af moet zeggen...;)

6. Suzanne68

@Bebek....dat is fijn,dat het zo snel al is.Ik zal duimen,dat je het af moet zeggen....hihi.Maar mocht je onverhoopt niet zwanger zijn,dan is het wel heel erg fijn,dat je op vakantie zou kunnen eventueel zonder pijn.Anders doe je eerst gewoon die operatie en raak je in juli zwanger ;)

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    29 juni is een prachtige dag, namelijk de dag dat ik de eerste keer mijn lief kuste ;)

En als je nou die operatie hebt gehad, ga je lekker op vakantie om bij te komen en kan je in augustus pijnvrij zwanger worden van een jongentje en heeft de pendel van Hellen gelijk.
    Zo ... geregeld hihihi.

8. Suzanne68

Haha....nou,daar zijn we het dan helemaal over eens.Dus dan moet je het maar zo doen....eerst operatie,dan leuke vakantie en dan zwanger ;) Klinkt als een goed plan!

9. Suzanne68

En om nog even te klagen wil ik nog kwijt ,dat ik helemaal kriegel word van de onoverzichtelijkheid met zoeken naar je eigen berichten op deze site.En dat ik de ene keer bij elk nieuw geplaatst bericht hier een mail krijg en dan weer 20 berichten niks.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, nou als de operatie dan inderdaad de 29ste doorgaat moet het in ieder geval zeker goed gaan! ben niet zo bang voor complicaties, maar heb altijd 2 angsten: 1: dat ik niet meer wakker word uit de narcose en 2: dat ik niet de goeie narcose heb, waardoor ik alles voel, maar het niet kan zeggen!

Maar het lijkt me een mooie optie! Als het deze maand niet raak is hoop ik dat ik in augustus fit genoeg ben en dat het dan raak is! Is wel mijn maand...:D Maar juni doe ik het ook voor hoor! Wordt het een echt winterkindje...het maakt me ook allemaal niet uit; als er maar een gezond beebje ooit in ons midden mag komen ben ik het gelukkigste mens wat er is!

11. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Nu al 17 dagen normaal is dat 14 dagen

Maar volgens FF heb ik nog geen ei gehad en ik weet zelf wel beter dat was nl op 27 mei

12. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Bebek jou pendel was toch ook in juni....van Hellen

De mijne ook (juni) van Hellen zo echt geweldig zijn.....

Ik hoop dat mijn pendel nog steeds klopt

13. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Mama2,
    Ik blijf ook duimen hoor
    Bij mij van de een op andere dag:van negatief naar positieve test...(bij ieder anders he)
    Lotuss,
    he,tof he dat ze op elkaar lijken(moeder had veel in de pap te brokken)
    Bebek,
    moest even nadenken,en vond hem nadien wel grappig jou uitspraak..Voor het zingen de kerk uit!!!!!:Dje(hij) had wel beter blijven zingen tot het zingen helemaal uit was he
    Suz,
    lees dat je bijna eisprong het...nu niet de kerk uitlopen he....
    ps,waar is jou banner?

14. Suzanne68

@Ollebolleke......haha....we zullen in de kerk blijven tot het koor klaar is ;)
    Ik heb geen banner,omdat ik mijn cyclus nog niet helemaal vertrouw...ten eerste...
    En ten tweede uit een soort stil protest.Ik had zo'n leuke zwangerschapsbanner en nu moet ik weer zo'n stomme wanneer-springt-je eibanner...bah!Dus ik wil er nog even niet aan.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb inderdaad een pendel in juni, maar van Justfem. Hellen heeft mij gependeld voor augustus! Als het nu niet klopt, heb ik nog een kans, hihi!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ollebolleke, het was inderdaad beter geweest om het koor af te horen, maar mijn Lief wil eigenlijk wachten tot de operatie geweest is...en hij gelooft er niet zo in dat je ook zwanger kunt worden van voorvocht, dus hij wou de gok wel wagen, hihi. Ik allang blij, want ik weet dat je daar wel degelijk zwanger van kunt raken! :)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, dat is al lekker snel dat je kunt worden geopereerd. Ik kan me voorstellen dat je hoopt dat er een reden is dat de operatie niet door kan gaan, maar aan de andere kant is het vooruitzicht om straks pijnvrij door het leven te gaan ook erg aantrekkelijk.

Hihi Suzanne, blijf inderdaad maar lekker doorzingen in de kerk. Hopelijk kun je snel weer zo'n mooie banner neerzetten. Snap wel dat je zo'n eibanner even beu bent.

18. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    *Bebek, ik heb waarschijnlijk niet goed opgelet een tijdje geleden, waaraan word je geopereerd? In ieder geval sterkte! En dat de pendel uit mag komen.

Over pendel gesproken, hoe werkt dat?

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Yuca, ik heb een hernia waaraan ik voor de 2e keer geopereerd ga worden. Ik heb vooral last van een ernstige beknelling in mijn been, waardoor ik geen gevoel meer heb in mijn voet en enkel en continue een soort stroom in mijn been heb. Het is allemaal heel erg pijnlijk, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens en ben ik geen mauwer, maar ik kan niet wachten tot ik pijnvrij ben!!

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

Deel Deze Pagina