35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Wat bedoel je Annna met 'als' ??

ik snap het even niet

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Vanmorgen heb ik de uitgangsecho gehad en kreeg ik de vraag of ik altijd zo fors ongesteld ben. Ik heb altijd wel gedacht dat ik erg veel bloed verlies, maar dat is dus ook inderdaad zo. Dit kan verder geen kwaad, maar was opvallend.
    Verder zag het er rustig uit en mag ik morgen weer met Puregon beginnen. Vrijdag moet ik weer langskomen voor een follikelmeting en dan kijken we of er weer bloed geprikt moet worden en wanneer de inseminatie moet plaatsvinden.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, heeeeeel veel succes deze ronde!!!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,
    Als ik niet al te laat ben fijne vakantie!

Limmeke GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER

Yuca, gefeliciteerd met je goede echo. Met zo'n piepklein vruchtje is het natuurlijk ook lastig meten en 1 mm maakt meteen al veel verschil.

Inez, jammer dat het bezoek aan de cardioloog weinig opleverde.

Giegel en Benthe,
    Ik kwam speciaal voor jullie kijken, maareh... SJIPS en dat is zacht uitgedrukt natuurlijk.

Ik heb niet alles doorgelezen, dus als ik iets belangrijks oversla sorry

Goed weekend verder

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou, Mama2x...dat was niet het bericht waar ik op rekende zeg.

Bebek: toch een klein beetje spannend voor jou ;)

Giegel: He bah toch meis, een volgende ronde :(

Ondertussen in huize Liesbeth: VAKANTIE!!!!!!!!!
    Met of zonder ei, dat weten we niet. Maar ik ga gewoon de hele week doen alsof ei nog moet komen.
    Barcelona, here we come :D

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hallo allemaal

Sorry, heb niet echt bijgelezen dus ook geen mega reactie van mijn kant.
    In elk geval allemaal bedankt voor de felicitaties :) Naam om redenen geef ik alleen prive... maar naam is wel errrrug leuk vinden wij hahaha.

Het is een erg heftige bevalling geweest, draaipoging gelukt en ik ben ingeleidt, helaas zonder dat BM rijp was of enige vorm van ontsluiting had;.. dus de aanloop erheen was nog al heftig... en ze hadden het weeeninfuus ethoog gezet.. dus in weeenstorm terecht gekomen.
    geboorte zelf niet meegekregen, omdat ik zo mijn grote boodsschap kwijt moest.. en moest plassen.. en toen ik 6 cm ontsluiting had dat niet meer op kon houden dus het maar op bed moest laten lopen...
    dus ik plas.. en pers om te poepen.. en toen lag dochterlief op buik.. hehehe.

7. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    # Tja, als het aan je dochter had gelegen had ze zich dus nog wel even in je baarmoeder verschanst. Klinkt naar een behoorlijke uitputtingslag, waren ze wel lief voor je? IK wens jullie een en al genieten toe!

#Bebek, jeetje dat klinkt best heftig. Nog een paar weekjes dus! Heel veel sterkte alvast!!

#Anna, ik ben inmiddels ook wat geruster, want goed kijkend naar de echo, zie ik het streepje over de breedte lopen en niet over de lengte. Maar idd, als het nog zo mini is, is het moeilijk te meten. Maar het eerste wat in me opkwam, jeetje het is te klein voor de 7 weken. Maar goed, dat is alleen al de angst na 1 MA en een partiële mola. Maar zo'n klein miniwezentje met al een kloppend hartje, ik was er even stil van.

#Giegel, heel veel succes voor de volgende ronde!!!

Iedereen een heel fijn weekend toegewenst. En voor degenen die moeten werken, dat het op rolletjes mag lopen!

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Limmeke geniet van je mooie dochter.

Liesbeth fijne vakantie meis.

Mama2x dan wachten we gewoon nog even af, misschien ben je een van de vrouwen die laat HCG aanmaken.

yuca je bedoelt de grote van de uk met het streepje ? Het groeit zo hard nu meis, volgende keer krijg je al een heel ander beeldje maar het belangrijkste is, het hartje klopt :)

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oei Limmeke dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals je het had voorgesteld. Maarrrrrrrr je hebt nu een prachtige dochter en daar gaat het allemaal om.
    Ben erg benieuwd naar julli naam, dus als je tijd en puf vindt om me een pb te sturen ...

Liesben geniet van Barcelona, is zo'n prachtige stad. En neem je ei nou maar mee, de wonderen zijn de wereld niet uit heb ik vanmorgen gemerktv;)

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahaha, je hebt gelijk.

;)

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Limmeke ik ben ook heel erg benieuwd naar die mooie naam,dus als je zin hebt wil je mij dan ook een pbtje sturen :)

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gelukkig dat je het achter de rug hebt Limmeke! En nu maar genieten!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Dat doen we zeker :)

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ...Is ook wel benieuwd naar de naam van kindje Limmeke :D

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zou iemand eens naar mijn tempkaartje kunnen kijken en zeggen wat ze denkt? Wel of geen ei gehad?
    (ik ben verder niet ongeduldig hoor ;) )

16. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Jeetje Liesben, daar vraag je me wat. Ik heb geen idee van temperaturen, maar je hebt wel een flink dal op dag 13......
    Dat zou toch op een eisprong kunnen wijzen?
    Ik wens je zowiezo leuke dagen toe in Barcelona! Geniet er lekker van!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het gekke is dat ik niet eens weet waar ik me druk om maak. De maand dat ik zwanger werd vond FF echt geen ei bij me. Die positieve test bewees echter dat ik hem echt gehad had. Maar nu vertrouw ik me lijf ook niet zo, dus heb ik geen idee. En daar word ik nog onzekerder van.

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesbeth als ik het zo bekijk niet....
    Dus neem je ei lekker mee naar Barcelona en geniet ;)

19. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Hier een record langslapen! Van 2245 tot 1000 vanmorgen…..zo hoezo niet uitslapen met een baby?
    @Bebek : Toch ook wel fijn zo snel al geopereerd? Dan ben je ervan af, en kan je daarna toch echt voor een beeb?
    @mama2x : toch blijven we duimen hoor!
    @giegel : Spannend hoor, heel veel succes!
    @liesben : hele fijne vakantie, en geniet van alles!
    @Limmeke : Ja, ik moest ook zo poepen, maar dat zijn persweeën! Gaaf he? Zo’n uk op je buik!

Voor iedereen die zwanger wil worden : haleluja! Zingen in de kerk!

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Lees net in Miskraam,dat iemand een miskraam aan het krijgen is nu....met 12 weken en dat haar vriend gewoon is gaan werken,want hij kon geen vrij krijgen.....ik hoop niet dat ze hier leest (maar dat zal haast wel niet),maar dat is toch achterlijk......mijn man zou gewoon zeggen...zoek het maar uit...ik kom vandaag niet.
    Nou ja....ben er een beetje ontdaan van.....zo iemand helemaal alleen aan het miskramen met 12 weken :(

Deel Deze Pagina