Limmeke, ik ben ook heel nieuwsgierig naar jullie naam!! Leuk om je nu trouwens al weer op de site te zien! En heerlijk aan het genieten van jullie meisje lees ij...fantastisch gewoon!!
limmeke een super snelle bevalling niet zo als je geoopt had maar als ze eenmaal op je buik ligt ......pffffffffffffff Knap gedaan hoor.... Ik zou ook wel de naam van je kindje willen weten kun je me PBtje sturen?
Nou dames die tweede test kan ik voorlopig laten liggen ik heb de duivels op bezoek.......echt met een rode das.... Helaas jammer op naar de volgende ronde ik ben zo teleurgesteld ......nou ja toe maar dan ronde 19 here I come
#Liesben, ik zou zeggen, ga heerlijk relaxen in Barcelona, dan is het klussen ook lekkerder. Ik heb vorig jaar een MA gehad, en werd pas zwanger de maand dat ik besloot er even niet mee bezig te zijn. Mijn cyclus voor die MA en mola was 28 dagen op het uur exact en daarna heeft het geschommeld tussen 24 en 28. We hebben regelmatig geklust, maar veel minder dwangmatig, en dat voelde wel veel lekkerder voor allebei. Ik spreek wel mijn hoop uit dat je het eitje meeneemt naar Barcelona en daar heerlijk relaxed kan klussen, met de nadruk op relaxed. Veel plezier! #MaMa2X : Voor nu een dikke knuffel #Coto, super zeg zoveel uren geslapen, dat moet heerlijk zijn, na zo'n tijd met vooral slaapgebrek.
Limmeke, klinkt erg heftig je bevalling. Maar het allerbelangrijkste is nu dat jullie meisje gezond en wel bij jullie is. Ben ook wel benieuwd naar de naam van jullie prinses. Dus als je het door een PBtje wilt laten weten ... MaMa2x, he verdorie. Had het zo anders gehoopt voor je. Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Dikke knuf! Liesben, sorrie, ik heb echt geen kaas gegeten van temp.kaartjes dus ik kan je er niet mee verder helpen. Geniet lekker van Barcelona. Wij zijn er ooit met mannetjes werk 2 dagen geweest, hebben de stad in vogelvlucht bekeken en het was er prachtig. Wel iets om nog eens naar terug te gaan. Fijne dagen! Coto, heerlijk he, even lekker bijtanken. En ja, het is echt mogelijk met een baby, uitslapen. Wij hebben er ook zo een. Voor haar hoef ik er in principe bijna nooit voor een uurtje of half 9 uit.
limmeke,tot dat je ons zo snel komt berichten!!!! ik wens je een goed herstel en een aangename baby! Durf het bijna niet meer vragen maar ik ben ook benieuwd naar de naamenne als je goesting hebt later willen we natuurlijk een fotoke zien! Mama2, oooh spijtig,had je zo graag roze gezien!knuf meid...... Ik weet hoe lastig het is om telkens weer de draad op te nemen,en verder te gaan. effe slikken en doorgaan!DIT VERDIENT OOK EEN PROFICIAT(aan allen die het nu moeilijk hebben)
Mama2x dat is echt balen meis bah ! Coto wat heerlijk daar teken ik voor, voor zo`n kleintje maar door die van mij ben ik al vanaf het begin van de zwangerschap idioot vroeg wakker (ik weet het zijn de hormonen ) Liesbeth ik sta stomverbaasd over jouw berichtje, op het werk van mijn man zouden ze er al niet eens moeilijk over doen......
@Limmeke: dat klinkt behoorlijk zwaar maar goed ze is in elk geval gearriveerd met een knal. Ga nu lekker genieten. @Liesben: sorry, temp niet, heb er geen kaas van gegeten. Ga gewoon genieten en als je zelf denkt dat ei niet geweest is, lekker Spaans klussen. Wordt het misschien wel een Spaanse bebe. Ben nog nooit in Barca geweest maar heb genoeg verhalen gehoord. Lekker weer, lekker eten en lekker genieten. @Mama2x: baaaaalen, het leek zo de goede kant op te gaan. @Coto: klinkt goed zo'n uitslaapkindje. Het kan dus ook anders. @Ollebolleke: onze nijntjes zijn in het echt ook heel erg schattig maar ook erg eigenwijs. Heel leuk dus. Hier geen nieuws. Ook ik ben erg onzeker over mijn lichaam en bijbehorend ei. Heb overal last van steekjes, denk dus elke keer dat ei komt maar slijm blijft weg. Ovutesten zijn ook al zo vaag. Gisteren wel ietwat dikkere streep na de gewenste 10 min. dus denk dat ei wel onderweg is. We blijven gewoon om de dag klussen wat natuurlijk heel vervelend is maar voor het goede doel mag het . Moet zeggen dat we er deze ronde wel mee bezig zijn maar toch wel met heel veel lol en ondanks dat ik erg op zoek ben naar ei blijven we er redelijk luchtig onder. Het is wel jammer want ik had zo gehoopt voor mijn 43e zwanger te zijn en dat ga ik nu niet weten/lukken. Volgende week zondag wordt ik 43 dus met een beetje mazzel ben ik zwanger (weet ik dan alleen pas de week erop) maar met een beetje pech dus niet. Iedereen verder een fijne zondag. Ga nu druk bezig zijn met de boekhouding van manlief.
Lies, veel plezier, ga lekker genieten!! Eh meiden, zijn veel plassen, duizelig, dorstig en heel futloos slap haar symptomen? Ik ga echt helemaal nergens van uit, zou ook gek zijn als het deze maand raak is, maar voel me anders... Nu heb ik alleen altijd een lijf wat me in het ootje neemt, maar heb ook heel geen ongi klachten en die heb ik normaal 3 dagen voor nod wel... Naja, ken mezelf, het zal vast allemaal nog komen, inclusief de duivels! Slaap lekker allemaal!
Ja het zijn wel syptomen.............. en ik blijf duimen voor je dat het deze keer wel raak is en je lichaam geen spelletje speelt met je
Oh jee, dat zijn echt allemaal symptomen. Bij mij was m'n haar echt een drama. Ik ga er echt vanuit dat je zwanger bent!
komaan zaadje&eitje bebek.jullie niet laten doen! I tel samen met je af bebek....4... nieuwe buikfoto:vind hem enorm!voelt ook enorm. Moet ik dit nog 7weken volhouden?amai ze
fijne vakantie liesben dat kunnen symptomen zijn bebek! spannend hoor. olleke: als je dat al flinke buik vind.. dan eh..... spreek ik je over paar weken weer
*wenst Liesben nog veel plezier toe* Zoo Bebek...het is wel spannend bij jou. Ik ben benieuwd!! Ollebolleke: wat een prachtige buik! 7 Weken verder ben ik ook wel benieuwd hoe je er dan uitziet.
Ik vind het een prachtige buik Ollebolleke.... Bebek nu maar hopen dat je lijf idd geen spelletje speelt, ik duim ook voor je.
Hier is de scheur ingeslagen Ik had als kind al flinke striae toen ik een eetprobleem had. Maar deze waren mooi dichtgegroeid en zilverwit. Ik had nog gelezen, dat je als oude muts minder kans hebt op zwangerschapsstriemen, omdat je bindweefsel kennelijk meer zou kunnen hebben ofzo. Maar *shock* *horror* *schrik!* ik zie nu dat de zilverwitte lijntjes op of richting het midden van mijn buik allemaal paarse puntjes krijgen....dus het onomkeerbare proces van verder scheuren gaat nu toch beginnen. Baal er best van..eigenlijk! En ik mag nog een week of 11 - 16..Dat zal geen fraai gezicht gaan worden!
Olleke, mooie buik, ben ook benieuwd naar hoe je buik er over 7 weken uitziet. Hellen, jammer dat de scheur zijn intrede heeft gedaan. Bebek, spannend!