Ik zeg dus NOOIT meer, dat ons meisje zo lekker doorslaapt! Vannacht om 0500 hoorde ik al wat gepruttel 0510 huilen .speen erin helpt niet..dan maar eten ze drinkt 155cc! Terug naar bed wakker en huilen! Wij willen toch wel nog even slapen dus naast mannetje liggen ze slaapt 0610 in eigen bedje 0710 wekker O, ja we moeten naar de tandarts! Zij slaapt natuurlijk .om 0800 uit bed, luier verschoont, wil ze nog eten? Flesje geprobeert, ze drinkt nog geen 20cc in maxi-cosi ze slaapt Wij naar tandarts ze slaapt .om 0910 weer terug in bed ze slaapt door nu nog ??? Wat wordt nu haar schema???? Is niet goed voor een controlfreak als ik hoor!!! @mama2X : Toch duidelijkheid, jammer zeg! Stom toch een paar dagen te laat..raar ding zon lichaam! @Yuca : Eigenlijk hebben wij bijna geen slaapgebrek gehad ja de eerste 3 dagen daarna kwam ze 2 keer, heel snel 1x per nacht na een maand al van 11 tot 6-7 uur slapen .dus . Wij klagen ook helemaal niet hoor .behalve vannacht dan dus @Dombo : Ja, het kan wel uitslapen met een kleintje je moet het alleen niet hardop zeggen @ladouche : Ook een raar lijf dus, gelukkig kunnen jullie er nog luchtig onder blijven, is wel belangrijk! Veel klusplezier! @Bebek : Lijkt me wel lastig hoor, dat jij altijd zoveel voelt vlak voor de NOD en dat het steeds lijkt op zwangerschapskwaaltjes .ik hoop snel duidelijkheid voor je . @Ollebolleke : amaai, mooi buikje hoor! En ja, hij wordt nog groter!! Hihi, geniet er van hoor! Zal mijn laatste buikfoto erbij doen! @Helen : Ja, jammer van de scheur maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen? Ze maakt wel geluidjes nu, maar nog niet van de honger .ik heb nu 3 voedingen BV staan, maar als ze nu de voeding niet opdrinkt vind ik het zo zonde van de BV Ik ga wel kijken, misschien eerst in bad???
@ Coto...balen dat ze haar schema weer omgooit,maar misschien is het maar voor 1 dagje?Op een gegeven moment krijgen ze wel een vast ritme hoor.Ik troostte mezelf altijd maar met de gedachte,dat het allemaal maar tijdelijk was.(werkt ook heel goed die gedachte bij driftige peutertjes ) Maar ik zal voor je duimen dat het een eenmalige actie van haar was. Hier zit ik weer tussen eisprong en afwachten in.Ben maar weer aan de Weight Watchers,want van de stress had ik er weer 6 kilo aan gegeten en ik was al niet 1 van de lichtste. De heropvoeding van de hond is goed geslaagd.Het is een hele andere hond ineens.1tje,die niet meer zeurt om aandacht,goed luistert en we hebben ook een truk gevonden,waarmee ie alleen thuis kan blijven zonder de buurt bij elkaar te keffen.We hebben een stukje opgenomen van thuisgeluiden...vnml dat ik met mijn ma aan het bellen ben...en als we weggaan zetten we dit stukje van 13 minuten elke keer in de repeat en meneer trapt erin,Gelukkig!We hebben het gevideotaped om te kijken wat ie deed als we weg waren.En hij was stil! Eindelijk.
Coto, jammer dat het doorslapen vannacht niet ging. Steeds als je denkt, nu ben ik er, dan verrassen ze je toch nog weer even en wordt het toch weer een keer vroeger. Hopelijk komende nacht weer een lekkere lange nacht. Koffieleutje, vervelend kwaaltje altijd, niet kunnen slapen. Kun je overdag nog wel een beetje bijslapen? Suzanne, fijn dat de heropvoeding z'n vruchten heeft afgeworpen. Je mannetje staat er nu ook volledig achter? Je maakte je een tijdje geleden geloof ik zorgen of hij er wel achter zou staan?
@Dombo.....toen hij zag dat het echt wel hielp is hij de hond ook alleen maar aandacht gaan geven als hij er niet om vroeg.En hij is trots op me,dat ik de hond zo goed heb leren luisteren Ikzelf ook wel een beetje,want eerlijk gezegd dacht ik dat het een verloren zaak was.Maar we hebben nu echt een modelhond en dat in zo'n korte tijd.Nou ja,hij heeft nog wel streken hoor,maar binnen de perken allemaal nu.
Nou, ze heeft dus nog geslapen tot 11 uur! Gelukkig wel een fles BV daarna opgedronken… @Suzanne : Ja, ik hoop ook op een eenmalige actie! Dat schema komt er ook wel! Ik duim voor jouw dat er nu van alles gebeurt in je lichaam! En wat een grappige actie voor je hond! Ook dat je het hebt opgenomen….slim hoor..! @Dombo : Ja, dat is el zo, dat je het wil delen….maar iedere keer als wij opscheppen (tegen familie of vrienden) dan gaat ze de nacht daarop even het tegendeel bewijzen! Maar ja, het is zo’n schatje….als ze lacht…en slaapt….hihi
Hihi, zo gaat het altijd Coto. M'n schoonmoeder zegt overal dat onze meisjes noooooooit huilen. Ze huilen dus echt wel eens en flink ook, en ook als zij erbij is, maar aangezien ze steeds meer begint te vergeten, vergeet ze ook dat. We hebben als we op visite gaan dus een hoop waar te maken. Gisteren bij m'n schoonzus hebben beide meisjes zich even van hun minder vrolijke kant laten zien en dat krijg je dan meteen te horen, goh, waar zijn die lachebekjes nu? Suzanne, fijn dat je er nu achterstaat. Maar hij kan natuurlijk ook niets anders dan trots op je zijn, want ik vind het een geweldige prestatie van je. Nu volhouden meid, want daar gaat het vaak weer mis, veel mensen vallen al snel weer terug in hun oude patroon naar de hond toe als het een tijdje goedgaat en dan valt de hond dus ook al snel weer in z'n oude gedrag terug. Onze omgeving vindt het maar gek dat wij altijd erg streng zijn voor onze honden. Zelf noemen we het niet streng maar consequent. En dat consequent zijn proberen we ook door te voeren naar de meisjes toe. Dat scheelt een hoop, hoef je ze later niet te heropvoeden.
Kreeg weer geen mails meer Maar heb groot nieuws, na 2 1/2 maand thuis te hebben gezeten van m'n operatie mag ik eindelijk donderdag terug gaan werken
Ja gaat al stukken beter, ze is een serieuze eigen wil aan het creeren, niet normaal. Ze kan bhoorlijk koppig zijn, maar als ik eens heel boos kijk dan weet ze al hoe ver het is en stopt ze direct
HALLO ben ik weer eens. Wat gedoe zeg om dit weer tevinden, maar heb jullie weer gevonden. LIMMEKE: GEFELICITEERD, ben ook wel errug benieuwd naar de naam hoor. Heftige bevalling trouwens. Ga ff proberen verder terug te lezen.
BENTHE: slecht en goed nieuws begrijp ik (ja sorry loop een beetje erg veel achter); maar er is goeie hoop en dat ist belangrijkste. BEBEK: spannend, wanneer ga je testen, kun je testen? Of heb ik hier het antwoord op al gemist?
HELLEN; hoe staat het leven bij jou? daar ben ik erg benieuwd naar,ik was geloof ik 21 mei voor het laatst online, sjeetje wat gaat de tijd snel.
Op naar een nieuwe kans begrijp ik GIEGEL; heel veel sterkte en vooral succes! BENTHE en MaMa2x; bah bah bah
Jaa het leven staat nog steeds. Wat dikker, dat wel haha! Gek hoor....alweer de 27e week. Zaterdag heb ik um vol gemaakt. Wurm zou vanaf die dag over 10 weken geboren kunnen worden en op tijd genoemd worden. Die gedachte vloog me wel even naar de keel! Maar het is wel knus hoor..wij met zijn tweetjes. Mijn buik is regelmatig erg druk en dat heeft ook wel wat. Hoest met jou (en de rest dan)? Ben ook wel erg benieuwd naar hoe het met Bebek is!
Heb tig blz teruggelezen, red het niet allemaal en wil het zo graag bijhouden....snif. Zou per 1 juli 1 dag ouderschapsverlof opnemen, wordt wrs 2 wkn oid uitgesteld, omdat mn baas nog geen vervanging heeft. nou tis niet anders. Ga zaterdag 2 weken naar Spanje (bij Sitges), Villa Nova, half uurtje onder Barcelona. Loop ik weer achter, alhoewel we nemen de laptop mee, dus wie weet. Mika is echt de mooiste man ever. Neee jullie kunnen wel zeggen dat die van jullie dat is, maar moet dat toch echt tegenspreken....hihi. Ga ee s ff kijken of het lukt ergens een fotootje te plaatsten.