35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    NOD

30-06 mollyvg
    03-07 Anna
    11-07 Benthe
    11-07 Shiela
    12-07 Giegel
    13-07 4Xmamma
    14-07 Diana
    22-07 Ellenk
    22-07 Sandra1967
    23-07 Diaantje
    26-07 Sens

AFSPRAKEN

03-07 Inez gyn
    04-07 Kaat verloskundige
    08-07 Sens Follikel meting
    14-07 Inez gyn
    16-07 Lola verloskundige (18.20 uur)
    17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur)
    Eind juli: Diaantje start IVF
    01-09 Diaantje 1e echo IVF

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    06-03 Limmeke

BEVALLEN

29-06 Nin0 - zoon Jules

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
  3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    NOD

30-06 mollyvg
    03-07 Anna
    11-07 Benthe
    11-07 Shiela
    12-07 Giegel
    13-07 4Xmamma
    14-07 Diana
    22-07 Ellenk
    22-07 Sandra1967
    23-07 Diaantje
    26-07 Sens

AFSPRAKEN

03-07 Inez gyn
    04-07 Kaat verloskundige
    08-07 Sens Follikel meting
    14-07 Inez gyn
    16-07 Lola verloskundige (18.20 uur)
    17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur)
    Eind juli: Diaantje start IVF
    01-09 Diaantje 1e echo IVF

BEVALDATA

06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    06-03 Limmeke

BEVALLEN

29-06 Nin0 - zoon Jules

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Voila was effe zoeken ook,
    je hebt de link van het plaatje nodig op de site,
    dan img dan sluiten erna img

Inez, wat eluk een dagje uit zwemmen, zal ze fijn gevonden hebben, is het nog met andere baby's en kinderen?
    en moeders?
    Heb aan je gedacht zal en heerlijke afkoeling geweest zijn.....

Shiela ja mijn taaltje is zo van het belgisch he,
    sommige vinden het grappig,
    daar kan ik mee leven :)

En bedankt voor de lieve complimentjes..
    :oops:

Hier hangt er wat spanning in de lucht,
    ik heb een vermeoden dat mijn vriend zich zorgen maakt over mijn toestnad,
    en heel ongerust is ook of alles wel goed komt?
    hij is soms ietswat gespannender en ook dan vind hij dat hij dingen verkeerd zegt en doet...
    een bepaalde onzekerheid nu.
    en hij doet zo zen best, het is een schat,
    maar die ups en downs ik probeer ze te verbergen hoor,
    van mij, maar hij zou willen helpen en kan niet....
    Als onze dochter geboren word gaat dat wel door,
    het is zijn eerste!

Nog iemand daar last mee?

Liefs Ritje

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Anna nog nieuws?
    OOOoooh ik hoop en duim zo hard, dat ze ervan pijn doen!!!
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

Liefs Ritje

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Annna ik blijf duimen! ;)

7. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag dames,
    Ik lees zo nu en dan nog even de berichtjes. Na mijn ei kom ik iets vaker om er zo iets minder mee bezig te zijn. Mag ik ook op de lijs van NOD? Die van mij is 21 juli a.s..
    Groet, Shannah

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, ik heb ook (weer) behoorlijk last van humeurschommelingen. Maar ik heb al gemerkt dat wanneer ik ze tegen ga houden, dat ik mezelf dan alleen maar nog meer in de weg loop, dus laat ik de buien maar liever gewoon even komen, dan zijn ze ook het snelst voorbij.

Probeer je geen zorgen te maken over hoe je mannetje jouw buien vindt. Praat er anders gewoon eens een keertje over met hem. Die van mij weet wel dat het puur een hormonenkwestie is en dat het na de bevalling weer een heel stuk opgehelderd zal zijn.
    Maar ga zelf niet op je tenen lopen om hem te ontzien, daar voel je jezelf alleen maar beroerder door meid!

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Klopt je hebt gelijk Inez alleen het komt korterbij en hij kan onzeker zijn,
    de verandwoordelijkheid steekt de kop op,
    en het is net of hij bang is te kort te komen, niet voor zijn gezinnetje genoeg gaat kunnen zorgen,
    en ik heb het gevoel dat hij zich er druk in maakt, en erna een schuldig gevoel heeft als hij er wat op verkeerd reageerd al valt het nog mee hoor!

Dan bedoel ik dat hij zen hart ook even lucht en laat gaan...
    aflopen noemen we dat dan...
    ik weet dat hij ook bang is voor het onebekende en of hij alles wel goed gaat doen en aankan...
    En nu is hij heel ongerust voer mij.
    wat dan weer wat lichte vrijvingen aangeeft.
    Ken je dat visa versa?

En hij is ook bang me kwijt te raken?
    en dat hoeft heus niet....

ben blij niet alleen met die schommelingen te zitten Liefs Ritje

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    We weten nog nix over Chris z'n oog. Hij heeft zelf gistermiddag laat de kliniek terug gebeld maar toen moesten de heren artsen nog overleggen. Hij wordt vandaag terug gebeld als het goed is.
    Oh ja, die arts had dinsdag ook nog een leuke voor Chrisje : "komt eigenlijk nooit voor meneer, en als het al gebeurt dan pas na een paar jaar en alleen bij ouderen....... maar u bent nog jong". Chris z'n dag bijna helemaal goed! :D

Anna, ik blijf me suf duimen voor je!

Ritje, ik heb ook wel wat humeurschommelingen. Minder dan jij, maar voor Chris kan mijn traan of een kwaaie bui ook heel onverwacht komen.
    Maak het bespreekbaar, zou ik je aanraden. Ik zeg dan ook gewoon tegen hem "laat me maar ff, zijn die hormoontjes weer". Dan weet hij dat het niet aan hem ligt en geeft hij me even de ruimte.

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Gatsie darrie Natas dat het maar niet opschiet. Ik hoop dat jullie goed bericht krijgen.

Hihihihi, zo was mijn mannetje helemaal verbaasd toen de arts hem vertelde dat hij wat versleten ruggewervels had dat hij niet moest zeuren tenslotte was hij ook al van middelbare leeftijd (41 ;) )
    Hij was echt de rest van de dag uit het veld geslagen en ik plaag hem er (1 jaar later) nog steeds mee :) :)

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, ik merk ook aan mannetje dat hij wat sneller geïrriteerd is, maar dat is niet meer dan normaal. Ook hij staat onder druk omdat we hier nog flink aan het klussen zijn en dat geeft ook best wel een beetje extra wrijving.

Hij weet in ieder geval dat hij niet bang hoeft te zijn of hij het allemaal wel goed zal doen, want het is onze tweede, het zal alleen even wennen zijn voor iedereen en dan met name voor Alyssa, dat de aandacht weer wat meer verdeeld zal moeten worden, maar dat zal ook allemaal wel weer goed komen.

Natas, balen dat jullie nog niet veel meer weten. Hopelijk komt er nu snel duidelijkheid.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vanochtend ben ik nog op controle geweest bij de gyn. Bloeddruk was mooi laag, kindje groeit nog steeds goed, dus alles OK en op naar de volgende controle over 2 weken.

14. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met mollyvg en kaat gaat ik hoop dat het met kaat beter gaat en dat mollyvg roze is lijkt me geweldig nieuws.

groetjes sandra

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahahha Ellen, da's ook nog eens een uitspraak van die arts tegen jouw mannetje! :)
    En errug dankbaar om hem ermee te pesten, hihi 8)

Inez, fijn dat alles weer goed was bij de VK.
    Heb jij nog controle om de 2 weken? Ik dacht dat het nu wel om de week zou worden.

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Mooi zo Inez goed resultaat over de baby,
    ben blij, en tel mee de laatse dagen af...gaat snel he...
    al wegen de laatste loodjes soms het zwaarste

Yep hier zen eerste dus de schrik is er,
    is ergens normaal he...
    Ben niet alleen op de wereld ;)

Natas ik hoop dat men toch nog een oplossing vind hiervoor of een operatie ,
    toch in ieder geval verbetering!

Kaat heb ik ook niets meer van gehoord, ik hoop toch op een beterschap voor haar!

17. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Inez fijn dat alles er weer helemaal goed uit ziet!

@Natas volgens mij moet jij morgen naar de verloskundige of niet?

En ik ben erg benieuwd hoe het nu met Kaat gaat!

Hier heb ik als het goed is vandaag mn innestelings dag. hihi!

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hallo meisjes,

Na een lange pauze (van verwerking) kom ik hier ook weer eens langsvliegen! :D
    Ik wil jullie bedanken voor alle lieve berichtjes op mijn site! Echt heel bemoedigend!

Ondertussen alweer jarig geweest (18 juni) en ik ben nu 38...voel me alleen nog steeds 28! :D
    Een overlijden en begrafenis van mijn oom gehad.

Ik zal het verhaal van mijn site hier neerzetten, dan weten jullie wat er vandaag bij de fertiliteitsarts is besproken en hoe we nu verder gaan:

Vandaag hebben we om 10.30 uur weer een gesprek gehad met de fertiliteitsarts in Ede. We kregen de uitslagen van onze onderzoeken terug en zouden gaan kijken of en wanneer we verder konden gaan met IVF.
    De uitslagen van Randy's zaadonderzoek waren prima, hij heeft dus gewoon goed zaad (in tegenstelling tot wat ze bij het MCK in Leiderdorp vertelden...ggrrr!)!
    Mijn bloedonderzoeken waren tweeledig: mijn FSH-waarde was prima, wat betekent dat je nog genoeg eicellen hebt en dat je nog lang niet tegen de overgang aan zit. Maar mijn endometriose is actief op dit moment. Dat lijkt schrikken maar die uitslag hoort bij het beeld van endo, met die bepaalde bloedwaarde komt het er op neer dat je endo hebt...nou dat wisten we al, dus! ;)

In principe zijn we eigenlijk een stel dat op de natuurlijke manier kinderen zou moeten kunnen krijgen (daarom een spontane zwangerschap in 2006) maar mijn endo is een soort stoorzender zeg maar die de boel behoorlijk loopt te verzieken...etterbal! :x

Nu zijn we voor de keus gesteld: óf een sanering (operatie) óf beginnen met IVF en als die poging mislukt alsnog een operatie en dan weer verder.
    Ik heb afgesproken morgen te bellen om mijn keuze door te geven. Zij gaven me een week maar dat duurt mij te lang, zo lang heb ik niet nodig om tot een keuze te komen. Ik heb even met mijn mamsje gebeld en samen met Randy overlegd en we gaan toch eerst voor een volledige IVF-poging. De operatie loopt niet weg en we willen toch een kansje wagen...wie weet!

De reden dat we niet eerst voor een kijkoperatie kiezen is dat ik door de ms een langere herstelperiode heb dan iemand die geen ms heeft. Ik was na mijn vorige 2 operaties toch elke keer 1 tot 2 maanden uit de roulatie terwijl iemand zonder ms waarschijnlijk 1 tot 2 weken nodig heeft. Nogal een verschil! :confused:

Mocht ik uiteindelijk toch nog geopereerd moeten gaan worden (wat er wel inzit natuurlijk) gaat Randy het samen met de gynaecoloog doen, toch wel fijn want dan weet ik dat ik echt goed en secuur geopereerd ga worden door mijn lieve Radny! :-D

Maar goed, IVF here we come! Op goed geluk! Toi toi toi! Break a leg! (of niet) enz.

-8 juli heb ik een IVF-gesprek in het ziekenhuis (voor de vorm want dat heb in Leiderdorp natuurlijk ook al gehad).
    -21 juli (CD 21) begin ik met het spuiten van Decapeptyl.

En natuuuuurlijk Nino: GEFELICIBABYYYYYY!!! GEFELICIJULES!!! :baby:

En Anna: GOOD LUCK! [-o<

Diaantje: Geniet op Bali...ik was er in 2005 echt zo mooi en heeeerlijk! Adoeh seh! ;)

Liefs, Daantje

19. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    We waren gister weg geweest, dus ik was niet online. Ik heb net alles bijgelezen, maar heb al hoop vergeten. SORRY.

Natas wat erg nou van je mannetje, na zo veel ellende en nog niet goed met zijn oog. Gelukkig is er nog wel wat te doen.

Inez, blij dat het goed gaat met jou en baby. Die bloeddruk kan heel vervelend zijn.

Shiela ik hoop dat die kleine prutseltje zich goed innesteld. En ik DUIM DUIM DUIM.

Ik heb weer die vervellende hoofdpijn, al tweede dag. Soms zurend gevoel in mijn onderbuik, maar geen pijn. Dat is al beter. Voel me soms misselijk, bah, maar dat heeft, volgens mij, niets te maken met wel of niet raak, mijn innesteldag is pas morgen(denk ik). Zal wel weerverandering spelen. Maar ja, we zullen zien.
    Ik heb vorige nacht zo raar gedromd: ik was kinderwagen aan het uitzoeken, en ik stond te twijvelen tussen rood of blouw. Wat zal dat zijn? :(

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Diaantje wel das goed nieuws, wat een tijdje verwerking en op naar een nieuwe uitdaging en naar IVF wat leuk, goed nieuws van je ventje zen zaad he, hoe kunnen ze dit nu ervoor miszien hebben?
    wat hoop ik toch voor jou en ook je in het roze te zien,
    veel succes meid!

@4xmama de hoofpijn kan lastig zijn he,
    hoop dat het toch snel over kan gaan....

Ritje

Deel Deze Pagina