Oh bah, wat vervelend zeg! Ik heb dat ook gehad, iets later in de zwangerschap. Er was uiteindelijk niets aan de hand, inderdaad te veel gedaan. Heb jij natuurlijk niets aan, maar probeer je niet te druk te maken. Ik hoop voor je dat ze snel bellen.
Ik hoop juist dat ik voorlopig nog niet verlost hoef te worden Maar even een update: Ziekenhuis belde net; het is inderdaad wat ongebruikelijk om zoveel harde buiken te hebben, maar gezien het feit. dat alles weer rustig is, maken zij zich niet bezorgd. Wanneer het weer optreedt en langer aanhoudt, dan moet ik wél aan de bel trekken. Donderdag zie ik de gyn zelf weer, ik zal dit verder nog met haar bespreken. Want ik deed echt NIETS geks die dag en dan vraag ik me af of ik nog wel 6 uur moet blijven werken...en misschien juist nog wat rustiger aan moet gaan doen.
Ik heb het ook wel eens zomaar Hellen. Afgelopen zondag nog. Zat zelfs rustig op visite, was helemaal niet druk in de weer geweest ofzo. Maar zolang het maar een paar uur is inderdaad is er meestal niets aan de hand. Mar beter even bellen ter geruststelling hoor!
# Hellen, hopelijk blijft het nu rustig voorlopig! # Jeminee, aangenaam. Een MA is een missed abortion. Als ze een echografie maken en zien dat het hartje niet meer klopt, en je lichaam stoot de vrucht niet af, of heeft het nog niet afgestoten. Ik was vorig jaar 8 weken zwanger, maar het vruchtje was bij 6 weken blijven steken. Nu had ik dus een gewone miskraam. Ik was bijna 10 toen mn broertje werd geboren, ik was in de zevende hemel. Maar ik kan haar angsten wel begrijpen. Maar waarschijnlijk als ze zo'n klein mopje ziet, smelt ze weg. Ik vind het super om de grote zus van mn broertje te zijn (hij is inmiddels 29 hahha). Sterkte met het haar voorbereiden op de gezinsuitbreiding!
Hellen, ukkie kan inderdaad beter nog maar even een paar maandjes blijven zitten. En als de harde buiken (in meerdere of mindere mate) aan blijven houden, zou ik me in jouw plaats toch wel voor meer uren ziekmelden. Misschien lastig voor je werkgever, maar de kleine gaat nu even voor.
Hallo, @Yuca: Jee, wat een verschrikkelijk verhaal zeg, zo onverwacht! Ik wens je toch sterkte en ik hoop voor je dat je cyclus weer snel goed is, zodat je weer verder kan @Desmo : Wel raar zeg, witte test en geen bloed spannend toch wel.. @Ollebolleke : Ja, dan gaat het ineens snel he? Nou misschien draait je beebje nog? Bizar eigenlijk dat ze dus weetdat ze niet goed ligt? Nou, alle truckjes uit de kast ik geloof op handen en knieën zitten? @Jeminee : Zo, je hebt wel een heel goed gesprek gehad met je dochter! Nu weet je wel waar je op moet letten! Gewoon wel heel erg benadrukken dat ze grote zus wordt en ook de omgeving tezijnertijd inlichten (opas en omas etc) dat ze haar niet vergeten. @helen : O jee, ik hoop dat je geruststellend nieuws krijgt over je harde buiken rotgevoel he?
Hallo, @Yuca: Jee, wat een verschrikkelijk verhaal zeg, zo onverwacht! Ik wens je toch sterkte en ik hoop voor je dat je cyclus weer snel goed is, zodat je weer verder kan… @Desmo : Wel raar zeg, witte test en geen bloed…spannend toch wel.. @Ollebolleke : Ja, dan gaat het ineens snel he? Nou misschien draait je beebje nog? Bizar eigenlijk dat ze dus “weet”dat ze niet goed ligt? Nou, alle truckjes uit de kast…ik geloof op handen en knieën zitten? @Jeminee : Zo, je hebt wel een heel goed gesprek gehad met je dochter! Nu weet je wel waar je op moet letten! Gewoon wel heel erg benadrukken dat ze grote zus wordt en ook de omgeving tezijnertijd inlichten (opa’s en oma’s etc) dat ze haar niet “vergeten”. @helen : O jee, ik hoop dat je geruststellend nieuws krijgt over je harde buiken…rotgevoel he?
Hellen mijn vriendin is nu 36 weken zwanger en heeft er ook last van. In het ziekenhuis vertelde ze haar dat er veel vrouwen last van hebben vanwege het rare weer. Ook het vocht-vasthouden komt op dit moment meer voor dan gemiddeld. Maar inderdaad, je beebje gaat voor alles hoor. Misschien toch wat uurtjes minder werken? Hier is de situatie ongewijzigd. Geen bloed en geen streep Ben er zelf nog redelijk rustig onder, ik vermoed een mislukte innesteling. Als er morgen nog niks is veranderd ga ik de HA bellen. Wil dan wel weten wat er nou aan de hand is. Maar zwanger ben ik volgens mij echt niet.
sorry voor 2x posten.. ik krijg elke keer de melding dat zp in onderhoud is... @desmo : Ik snap dat je gewoon duidelijkheid wil....hoeveel ben je nu overtijd?
@ Desmo.....ik weet ook even niet meer hoeveel je nu overtijd bent,maar je hoort wel vaker van vrouwen,die niet zo heel snel HCG aanmaken en pas later positief testen.Dus ik blijf duimen voor je
Coto, vertel wat moet ik doen om het doen keren? Uw scheetje ook al 2maand en half !!!gaat toch snel he? Hellen, Ademen,rustig ademen...komt vast goed hoor desmo, goed dat je er zo rustig onder blijft!wie weet toch nog een streep binnen een paar dagen! Vandaag minder last van harde buiken!ze gaat toch niet opgeven he met haar pogingen om te draaien.. opgeven dat staat niet in mijn woordenboek zulle(vandaag toch niet) Vandaag ook minder nieuws gekregen! We zoeken al een klein jaartje om een huis te kopen. Nu met ons groot gezin willen we dus een huis met min 4slaapkamers of 3 en een ruime zolder. Nu wisten we dat er binnenkort een huis ging te koop komen...Eerst in april...dus wij stelden het alsmaar uit om hier te verven en verfraaien! Toen werd het juli,dan aug. en heb vandaag gebeld en het zal niet verkocht worden voor half september. Problemen met de erfgenamen!!! Resultaat,we zijn vandaag dan toch maar begonnen met schilderwerken! Schoon zicht hoor,een zwangere op de ladder die aan het verven is. eigenlijk moeten we onze hoop er niet zo opzetten maar toch. Op de een of andere manier zag ik er ons al wonen.Ik wou een kamertje voor de baby......
@ Ollebolleke......ik vind het wel een goed teken,dat je jezelf er al in ziet wonen.Wij wonen in een huurhuis en hadden al aardig wat huizen gezien en niet gekregen.Toen we in dit huis kwamen zei ik gelijk: dit wordt ons huis.Mijn man geloofde er niks van,want er waren nog 6 stellen om te kijken.Uiteindelijk bleef er 1 stel over,die voor ons waren nog en het huis ook echt wilde.Dat was op een donderdag ofzo.Ik heb het hele weekend geroepen,dat we maandag gebeld zouden worden en dat huis zouden krijgen.Mijn man vond dat ik erover op moest houden.....haha.En maandag ging de telefoon!Ik heb eerst een kwartier door de kamer gesprongen en geroepen: ik zei het toch!Ik zei het toch! Wat ik met dit lange verhaal wil zeggen is dat ik erin geloof,dat als je jezelf zo overtuigd al ergens ziet wonen het waarschijnlijk ook gaat gebeuren.Maar dat is mijn zweverige kant hoor.Ben verder vrij nuchter. Hier nog steeds wachten op de NOD over 9 dagen....en verassing verassing.....alhoewel mijn ex de kinderen met moederdag daar liet blijven,komen ze dit weekend niet naar mij,want het is vaderdag.Gelukkig weet ik dat al die onzin niet van die meiden zelf af komt,want die zeggen hier vaak zat wat ze ervan vinden en dat is niet overwegend positief over hem.Maar ja,zoals mijn huidige man altijd zegt :iedereen gelukkig......wij ongelukkig,die meiden ongelukkig,mijn ex gelukkig.....oh nee,toch niet iedereen Maar ik maak die man al ruim 17 jaar mee en ik laat me niet meer gek maken.Ga gewoon een leuk weekend hebben.Nou ja,sorry,moest het toch ff kwijt.
Hallo meiden... ik ben er nog wel hoor.. lees trouw mee.. Kom ff binnen vallen om Yuca een hart onder de riem te steken... meis.. wat ellendig.. dikke knuffel van hieruit! Bebek..spannend hoor... toch niet echt bloed als ik het zo lees... En Des.. geen bloed, geen streep .. ook spannend dus. Jeminee welkom! Nef.. ik denk aan je!!! Zico weer werken, Hellen eigenlijk wat minder (knuf), Coto d'r meidje alweer groot! Lotuss aan de laatste loodjes, Suus laat zich gelukkig niet gek maken, SanRob kwam ook nog even voorbij! Liesben lekker op vakantie... Olleke aan het schilderen.. Koffie een mooie echo.. Dat is wat me zo bijgebleven is .. als ik iemand vergeten ben.. sorry.. niet persoonlijk bedoeld!!! Verder mag mijn NOD naar 12 juli... Ik ga de 13de met de jongens kamperen... als NOD voorbij gaat zonder duivels, ga ik niet testen.. dan merk ik het wel als ik op vakantie ben... Verder niet veel bijzonders hier... drukke week met een man die net weer terug is van 4 dagen Terschelling (optreden op Oerol) en vanavond, morgen en zaterdag ook speelt... mijn ei is meestal een week na NOD maar mag nu best nog even wachten, want veel klussen zal het de komende dagen dus niet worden ... Dop slaapt heel slecht. Niet neer te meppen voor een uur of half 10 's avonds, 's nachts een paar keer wakker.. en 's ochtends gewoon om 7:00 present.. ben dus redelijk gevloerd. Hij ligt er nu net in dus ik ga ook zo... Ik kruip weer onder mijn steen waar mijn meeleesbankje staat! Dikke knuf voor allemaal!!
Heeeeel raar.. ik typ net een heel bericht.. maar zie het niet staan... Het staat wel bij 'mijn berichten' als zijnde gepost... schiet mij maar lek... Nou ja... Wat ik zeggen wilde.. ik lees nog steeds mee van onder mijn steen... mijn NOD mag naar 12 juli... Misschien komt mijn berichtje toch nog bovendrijven.. als niet.. nou ja.. in iedergeval voor iedereen een dikke digiknuf.. in het bijzonder voor Yuca!
Nou ja zeg... ik typ nu voor de derde keer een berichtje.. ik druk op 'snel reageren' .. zie het staan als laatste bericht onder in het topic.. kom ik even later terug.. is het weg... het staat wel bij 'mijn berichten' als zijnde gepost.. Schiet mij maar lek.. Nou ja.. nogmaals (derde keer) Ik zit nog onder mijn steen.... mijn NOD mag naar 12 juli... had even op iedereen gereageerd.. maar dat is dus weg?! Kwam voornamelijk langs om iedereen een digiknuf te geven en in het bijzonder Yuca en Nef! Het zal mij benieuwen of jullie dit nu wel te lezen krijgen.. als niet.. geef ik het op...
HMZ.. nu kan ik ineens naar pagina 1245.. die stond er eerst ECHT niet.. en wat blijkt.. alle berichtjes staan er gewoon.. nou ja zeg... meteen een overkill nienke07 in dit topic! hihi Sorry voor de overlast! *zwaai*