Nou inderdaad! Ik doe dat zelf echt niet, zeker niet bij kinderen of zwangeren. je kan het niet altijd ontlopen maar opzoeken hoeft nou ook weer niet.. zeker nu niet! Vorige keer kwam ze met oorontsteking, toen heeft m'n dochter het gelukkig niet opgepikt. Ga het voortaan maar even vragen voor ze komt. Nog even volhouden Ollebolleke! valt niet altijd mee he..
Lotus hopeljk krijg jij het niet dat kun je zeker niet gebruiken. Ollebolleke ik ken het die kramp, ik had het vannacht tot 3 keer toe dat mijn scheenbeen op een rare manier verwrongen stond auw...... Dat doet idd helse pijn.... Ik heb een waterbed hoe zou ik dat dan kunnen doen met dat stuk zeep ? Gistermiddag laat belde de Gyn me op mijn gsm, die had ik gelukkig bij me op mijn werk omdat ik het telefoontje al verwachte. Mijn man heeft geen grote K en geen grote E factor wat betekend dat de kleine ze zeker ook niet heeft en ik dus het bloed van de kleine niet kan afbreken daar er niks af te breken valt. Ik hoef dus niet meer gescreend te worden daarop en bloedtransfusies in de baarmoeder zullen niet voorkomen. Topnieuws dus.
Liesben, wat vreselijk lief, dat kaarsje! En zo'n mooie gedachte ook; in de kerk die vernoemd is naar de moeder der moeders! Ik hoop dat het gauw helpt! Ik weet niet meer wie dat zei, dat je voor een menstruatie 2 dagen helder rood bloedverlies moet hebben, maar dat heb ik nu dus echt niet gehad! Normaal heb ik dat eigenlijk wel, maar nu niet hoor! Ga vanmiddag toch maar even testje kopen, had gisterenavond een veeg roze slijm...heb echt geen idee wat mijn lichaam aan het doen is, maar als ik negatief test (wat vast wel zo zal zijn!) ga ik na de operatie maar eens naar de ha...even mezelf na laten kijken! Desmo, is er bij jou al verandering?? Wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn! Ik duim voor je! Yuca, respect, je bent een sterke tante!
Lotuss, Daar krijg ik nu ook de kriebels van,als ze op bezoek komen met een ziek kind.grrr Ik liep net in de lidl en er was een aanbieding van magnesium tabletten.En aangezien ik al ergens gelezen heb dat dit goed zou werken tegen krampen heb ik er mij maar 3buisjes van meegenomen!doe ik toch niks ms mee he???
@Koffieleutje: goed nieuws. Nu gaan genieten!! @Lotuss: jeetje, en dat van iemand die zelf kinderen heeft. Ik heb ze niet maar weet wel dat je dat dus niet doet bij een zwangere vrouw en ook opletten met andere kindjes. Hopelijk waait het een beetje over. @Ollebolleke: kan je helaas geen antwoord geven. Weet het ook niet. @Bebek: spannend!! Hier druk druk druk, morgen jarig. Ben druk bezig om sateetjes te maken. Zo'n 9 kilo kip in stukjes aan het snijden. Nu even pauze maar ga zo weer verder. Hopelijk blijft het morgen wel droog.
Meiden, hier zijn vannacht de duivels doorgebroken. Gek maar het lucht me toch op. Nu is er weer wat duidelijk geworden. Allemaal dikke knuf
YES, koffieleutje wat een geweldig nieuws! Hoef je je daar tenminste geen zorgen meer om te maken! Echt een last van je schouders zeker? @Bebek : Ik denk als ik jou was, ik ook eens langs de HA zou gaan….zulke korte ongi’s lijkt mij niet normaal! @Ollebolleke : Misschien wel even navragen bij VK, van die Magnesium? Of even googelen? http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/24756-kramp-in-de-kuiten-wat-kun-je-er-tegen-doen.html Kon het niet laten..hihi O, en dit….: Magnesiumtabletten kunnen namelijk de eerste symptonen van een evt. zwangerschapsvergiftiging/helpp verdoezelen. @Desmo : Ik kan me voorstellen, dat je “blij” bent…weet je tenminste waar je aan toe bent…
Zou het inderdaad even navragen Ollebolleke, je weet nooit. Al getest Bebek? Als hij negatief is kan een checkup geen kwaad inderdaad toch lijkt me? Gelukkig weer wat duidelijkheid he desmo, onzekerheid is nog erger! Goed nieuws koffieleutje!! Tja..raar he, daar zo gemakkelijk mee om te gaan, met zieke kindjes Baal er ook flink van. Al krijg ik het zelf niet,(duimduim) ben toch ook 's nachts in de weer met zo'n koortsig kleintje want ze wil perse bij mama..
Syl!! Goed nieuws!! Héérlijk weer een zorg minder! Bebek..wanneer ga je testen? (is helemaal niet nieuwsgierig ) Lotuss... lekker dan... jij zit er mooi mee! Coto.. jij schrijft het al: Magnesium is niet helemaal ongevaarlijk dus Olleke..ik zou het zéker niet gaan slikken zonder overleg met een huisarts of verloskundige!! Des.. dubbel gevoel lijkt me.. maar inderdaad.. wel duidelijkheid... Hier verder niets bijzonders.. slome dag.. merk dat ik er nu toch wel aan toe ben dat manlief ook weer een avondje thuis is.. 6 avonden (waarvan bij 3 de nachten ook) weg om te spelen... ik vind het mooi geweest.... Best erg eigenlijk, want het is gewoon zijn werk en er zijn wel meer mensen die af en toe 6 dagen werken Nou ja.. vanavond gelukkig de laatste... *juich*
dames ik zit weer op de bank, gisteravond inseminatie nadat smiddags ovutest positief was. ei groeide afgelopen week goed volgens gyn ws nu ook weer spontaan een langere cyclus, misschien toch herstel na curretage in februari??
Hopen maar nu he Ricmar! Zal duimen voor je! Kan het me voorstellen hoor Nienke, gelukkig laatste avond!
JAAAAAA Koffieleutje, wat een goed nieuws zeg. Hele opluchting. Olleke en koffieleutje, vervelend die kramp. Nienke, kan me voorstellen dat je je mannetje nu ook inderdaad wel weer eens even een avondje thuis wilt hebben. Yuca, niet onverstandig van je om in ieder geval een cyclus over te slaan. Dan weet je in ieder geval zeker dat je lichaam zichzelf weer heeft hersteld. Wat lief van jullie vrienden om 'even' vanuit Barcelona over te komen om jullie te troosten. MaMa2x, gezellig dat je weer even langs bent geweest. En heel begrijpeljk dat je best even flink saggerijnig bent nu. Verstand en gevoel werken helaas niet altijd even goed samen. Hmmmz. Waren we voor vanavond uitgenodigd voor een feest ... komen we daar ... niemand thuis. Waren ze even vergeten te vertellen dat het niet thuis werd gevierd en aangezien we verder niemand telefonisch konden bereiken zijn we maar weer onverrichter zaken naar huis gekeerd. Wat een bak. Ik was welliswaar vrij laat met melden dat we oppas hadden kunnen regelen en konden komen en had ze ook niet zelf gesproken maar het antwoordapparaat ingesproken, maar ze hadden best wel even moeite kunnen doen om ook ons antwoordapparaat in te spreken met de boodschap dat het daar en daar gevierd zou worden en of het al dan niet mogelijk was ivm reserveringen of we wel of niet konden komen. Ik kan helaas niet altijd de telefoon opnemen. Dan ben je bezig met een kind te verschonen, dan de andere op de WC te helpen. Dan krijgt de een de fles, dan ben je met de ander bezig om een snack klaar te maken. Mensen hebben er helaas niet altijd begrip voor dat je dan de telefoon even laat lopen. Ook al leg je ze dat dat hier helaas wel eens gebeurt. Nou ja, so be it. Zal ze volgende week maar eens bellen om te vragen hoe het feest is geweest en dat we het jammer vinden dat het zo is gelopen.
Zooo. Daar ben ik weer. Vanochtend was best weer ff moeilijk, vrij veel harde buiken. Maar vanmiddag was heel erg leuk! Met mijn speklaag zijn de foto's en beelden met zo'n 3d/4d echo niet heel scherp, maar genoeg om een leuke indruk van ons wurm te krijgen. Het ligt vooral graag met een handje onder de kind of een arm over het gezicht, dat wel. En het zat flink onderin weggedoken, dus het hele hoofd op beeld krijgen was een toer. Maar we hebben aardige foto's ( die zet ik er morgenavond even op, want ik het hier in Raalte wel mijn camera bij me maar niet de kabel) en een leuke dvd met commentaar, die we morgen ook aan de aanstaande opa en oma kunnen showen. Gelukkig kon die dame, die het overigens echt héél leuk deed, nog een keer het geslacht bevestigen en laten zien, zodat ook Lief te zien kreeg, dat het -zoals hij de hele tijd al roept- ook een meisje is. Nog wat kerncijfers: Gewicht 1186 gram Loopt nog iets voor dus in de groei hartslag 150 per minuut dijbeen én voet beiden ruim 5 cm groot (waar die kleine zulke, in verhouding, grote voeten van heeft vragen wij ons ook af, ik heb schoenmaat 38 en hij 42. Maar...mijn broer is wél 2 meter lang. Het lag met het kopje beneden. Ik vond het geweldig zo...Lief vond het ook wel bijzonder. Nu nog wat minder buikpijn, harde buiken en drukgevoel en dan voel ik me helemaal geweldig. Donderdag dus even beppen met de gyn. Maar deze middag kan niet meer stuk!
Dombo.. lekker dan.. alles voor niets... nou ja zeg!! Ricmar.. hier wordt ook geduimd!! Hellen... een meidje!!!!! leuk!! enne.. ik wacht met smart op de foto's! Hier niets bijzonders.. Trust!