Hey dames, Heel lang niet meer gepost,dus heb een hoop bij te lezen. Weet niet of ik dat allemaal zal redden. Maar wij hebben gisteren de 20 wk echo gehad en we krijgen een: meisje!!! Gek is dat, ik had me zo ingesteld op een jongen ( heel vaak gedroomd enzo) dat ik mezelf betrapte op lichte teleurstelling..... Sloeg totaal nergens op en gelukkig was het maar een fractie van een seconde. Ik ben zo happy de peppy!!! liefs
Even snel want ik moet naar mn vader...heb getest...had de uitslag in kleur willen posten, maar wit op wit zie je niet, haha! Hij is dus negatief! Ga na de zomer maar eens langs ha, heb normaal wel dag of 3,4 ongi, maar soms ook ineens korter. Het gekke is dat ik voor mijn Mirena (heb ik 9jr gehad) altijd vrij lang en heftig ongesteld was, maar daarna helemaal niet meer! Nou j, in ieder geval heb ik duidelijkheid nu! Ik moet rennen nu, post gauw weer!
Desmo: Dubbel gevoel denk ik? Maar duidelijkheid is soms fijn.. Bebek: Wit dus? Jammer. Dombo: Lekker dan, iemand uitnodigen maar niet zeggen waar het feest is...misschien was het wel heel rustig omdat niemand het wist? Ricmar: Spannend! Smoeltje: Meisje, wat leuk! Nienke: Veel plezier dan als manlief weer thuis is Hellen: Heerlijk nieuws, een goede echo! Succes bij de gyn. donderdag. Maar ik denk dat een goede echo als wat rust betekend? Koffieleutje: Wat een geweldig nieuws! Hier alles saai, geen nieuws. Gisteren dacht ik echt ongesteld te zijn geworden. We waren naar een bruiloft geweest, en 's avonds in ene hoofdpijn en buikpijn. En ik dacht iets te voelen "lopen". Maar we liepen terug naar de auto, dus ik kon er niet veel mee. Ik heb maar heel stil gezeten. Maar het was loos alarm. Was trouwens wel lekker, een bruiloft midden in Amsterdam. Parkeren voor 5 euro per uur.... Daarna gegeten bij de "Garlic Queen". Aanrader. Vooral als je van knoflook houdt
Dombo lekker handig heb je net je oppas geregeld, helemaal aangedressd, sta je voor een dichte deur Bebek echt jammer meis, ik was na het uithalen van de mirena na 6 weken weer "ouderwets" ongesteld, veel en heftig. Hellen wat leuk van die echo, ik ga vanavond echt ff kijken naar de foto`s. Smoeltje ook een goede 20 wk echo gefeliciteerd met je gezonde meisje Gisteren hebben we hier vaderdag gevierd, vadertje is nu lekker werken (24 uurs dienst) dus heerlijk relax dagje vandaag.
Daar wordt ik vrolijk van Nienke, zo'n 'fijne dag' in die kleurtjes allemaal! Wat jammer Bebek, had toch leuk geweest.. wat suf zeg Dombo.. Leuk Smoeltje, een meisje! Kan me herinneren dat ik dat ook een beetje had bij m'n dochtertje. Had een jongen verwacht en na 2 zoon's kon ik me niets voorstellen bij een meisje. Maar oooo...het is zoooo leuk, zo'n klein grietje! Heerlijk, echt waar! Leuk Hellen! Ben heeel benieuwd naar de foto's. Ook al zijn ze misschien niet super scherp, blijft toch een wonder om te zien!
Smoeltje, wat leuk, een meid. Grappig trouwens, ik kon mezelf voor ik de meisjes kreeg alleen maar zien als 'jongensmama'. Voelde mezelf niet het type voor roze, jurkjes, staartjes en strikjes. Toen ik met de uitslag van de punctie las dat het een meisjes was was ik erg verbaasd maar net als jij: erg happy de peppy. Toen ik wist dat het een meisje was heb ik nog wel heel lang geroepen dat ons meisje geen roze aankreeg .... uhm .... moet er dus erg op letten dat het geen roze wordt wat ik voor haar meeneem. En Hellen ook een bevestiging voor een meid. Leuk hoor. Zowel Yelina als Alyssa lagen ook inderdaad steeds met armen, benen, handen en voeten voor het snoetje. Voor Yelina hebben we hier nog een herkansing gekregen, mochten nog een keertje terugkomen voor een nieuwe echo omdat er van haar alleen maar plaatjes waren van een met handen en voeten bedekt snoetje. Ben erg benieuwd naar het verhaal achter ons gemiste feest. Ik was welliswaar laat met aanmelden voor het feest dus ergens kan ik me voorstellen dat het ivm de reserveringen niet meer mogelijk was om wijzigingen door te geven, maar om dan helemaal niet even te bellen over hoe en wat ... OK, ze heeft gebeld ... toen ik niet thuiswas, maar niet ingesproken. Die moeite heb ik naar haar toe nog wel genomen. Nou ja, 1 ding scheelt, geen kater vandaag, dus in ieder geval 2 mensen hier die fris en fruitig zijn opgestaan. Alyssa heeft op het KDV een kleerhanger voor papa beschilderd en vandaag mocht ze het eindelijk geven. Natuurlijk vond papa het de mooiste kleerhanger van de wereld. En zelf heb ik mannetje een tegoedbon voor een uitje met de stoomtrein door onze prachtige Veluwe gegeven. Er waren wel vaderdagarrangementen met brunches, maar die waren erg duur.
Bebek, goed idee om na de zomer eens naar de HA te gaan. Een check-up kan nooit kwaad. Maar nu eerst op naar je operatie en een pijnvrij leven. Daar ga ik nu eerst voor duimen voor je meid!!!
Ik heb alles wel gelezen,maar bijna niks is blijven hangen....sorry. Het enige wat is blijven hangen is dat Lotuss een ziek iemand op visite kreeg....lekker bijdehand...ziek naar een zwangere gaan....sommige mensen denken echt niet na. En dat Dombo voor een dichte deur stond,omdat iemand zo onaardig was om het een en ander niet door te geven.Ook lekker bijdehand. Er stonden vast ook blije leuke dingen geschreven hier en daar,maar dit is blijven hangen.Zal wel typerend voor mijn opstandige karakter zijn...haha. Oja...en dat de man van Nienke een berg avonden achter elkaar weg was en ze blij was als hij weer thuis was.Heel herkenbaar....de mijne werkt bij de media en is ook regelmatig een paar (tot meer dan een paar) dagen weg voor zijn werk.En de eerste paar dagen is dat best ff lekker,maar na een dag of 3 ben ik er ook altijd wel weer klaar mee. ****superrrrrrrrrrrrrrrrrego!!!!***** Ik denk dat ik heel misschien zwanger ben.....om maar 1 stomme reden....mijn huid ruikt anders.Dat was de vorige keren ook.De 1e keer zelfs 10 dagen voor NOD las ik hier terug.En ik heb wat steken in mijn buik.Verder eigenlijk niks...alleen een zwanger gevoel. Des te groter dadelijk de teleurstelling als het niet zo is.Maar wilde het toch even delen.
De vorige keren testte ik 5 dagen voor NOD al positief,dus in principe zou het morgen al kunnen,maar als ik niet duidelijker verschijnselen krijg wil ik wachten tot mijn NOD over 6 dagen.Want het nadeel van zover van tevoren positief testen is dat je het vroeg al weet en het nog mis kan dan.
Zou wat zijn he Suzanne...hoop het voor je joh! Is inderdaad waar van dat vroeg testen. En het geeft veel stress tot aan je nod. Ik had drie dagen eerder getest, was gewoon 3 kilo afgevallen van de zenuwen. Maar ja...het is wel erg verleidelijk!
Nou euhm.....ik heb ook nog maar 1 test ....komt door die testmarathon van mijn laatste zwangerschap......en ik heb geen zin om weer nieuwe te bestellen....1tje moet genoeg zijn toch?Dus ik wacht nog netjes een paar dagen.En ik weet het niet zeker hoor.....gewoon zo'n raar voorgevoel.....best kans dat ik straks gewoon ongesteld word.Nou ja...als ik het wel zeker wist,hoefde ik ook niet te testen .Misschien zit het allemaal wel tussen mijn oren en wil ik het gewoon te graag.
Net onze vrienden naar het vliegveld gebracht, we hebben een heerlijk weekend met ze gehad. Gistermiddag aan de andere kant van het eiland verse vis geluncht. En s'avonds heerlijk genoten op het dakterras van een zwoele zomeravond en daarna chinees gehaald en vanmorgen heerlijk gebruncht in de tuin, kortom lekker ontspannen. En vandaag gaan we met zn tweetjes lekker relaxen, beetje op bed filmpje kijken, dutjes doen, en morgen begint weer een serieuze week. #Dombo, jeetje da's ook wat voor een leeg huis staan, goed, dat van geen kater hebben is zeker mooi meegenomen, hahaha. # Ric Mar : veel succes, ik ga duimen # Bebek, ik wens dat je goed herstelt binnenkort van je operatie en dat je daarna goed hersteld snel in het roze kan. #Suzanne, ik duim dat je in het roze kan! #Lotus, ik hoop dat je geen koorts krijgt door die malle actie van je schoonzus, dat is het laatste wat je nu kan gebruiken zeg! Was er niet iemand jarig vandaag, Ladouce? Of vergis ik me, nou goed, voor degene die vandaag jarig is (of gisteren...) GEFELICITEERD! Fijne dag iedereen!
Suzanne gelijk heb je wacht nog maar ff een paar dagen als je het volhoudt Yuca fijn dat je een lekker weekend hebt meis.
Hallo allemaal, Mag ik me bij jullie aansluiten? In het kort iets over mij, ik ben 35 jaar, ben al 4 jaar samen met mijn vriend, woon sinds 2 jaar samen! Slik al ong. 7 jaar de pil niet meer, we lieten de natuur op zijn beloop gaan. Helaas na 3 jaar nog steeds niks, zijn we vorig jaar naar de dokter gegaan, na allerlei onderzoeken, bleek bij mij de hormoonwaardes wel heel raar te zijn, maar mijn lief zijn semen is een beetje traag, wel genoeg, maar 45% traag ?!?!? Dit jaar zijn we begonnen met de IUI (mogen 6x proberen). A.s. maandag beginnen we met de 4 ronde spuiten en hopelijk 2e x inseminatie. Verder wil ik iedereen die hier zwanger is feliciteren (ben wel erg jaloers, maar dat ben ik op iedereen die zwanger is) en succes voor iedereen die nog niet zover is. Groetjes Sandra
Welkom dolfijntje en hopelijk komt jullie wens snel uit.... 45% lijkt mij juist een hele goede score mijn man had 21 % en dat was redelijk.