Hmmmmm....ik kon het toch niet laten....dus laatste test is nu op.Niet met eerste urine....5 dagen voor NOD en ik meen heel vaag wat te zien...maar zo vaag,dat het makkelijk verbeelding kan zijn nog......dus nu weet ik nog niks.
Dat vraagt sowieso om een foto, Suzanne! En tja..misschien nog even tzt een ritje langs Kruidvat..als je wat dichter rond je NOD zit? Ik blijf duimen!
ik breek hier ff in hoor! Smoeltje, leuk dat je een meisje krijgt! Ik wist niet dat je alweer zo ver in je zwangerschap zit.
Hmm, vreemd, had gisterenavond nog een berichtje gepost, maar zie dat niet meer staan. Is niet de eerste keer dat dat gebeurt. Hellen, mooie plaatjes van je 3D echo. Gaan jullie nog een keer? Onze meisjes waren er ook ster in om steeds met armpjes en beentjes voor het snoetje te liggen. Met Alyssa was het nog gelukt om een paar aardige plaatjes te maken zonder een armpe of beentje ervoor, Yelina zat echt de hele tijd met handen, armen, voeten en benen ervoor. We mochten (ooh, hoe vervelend) nog een keertje terugkomen voor een nieuwe echo. In eerste instantie had ze zich weer verstopt achter haar handen, armen, voeten en benen, maar ineens, net toen de echomevrouw hardop had gezegd dat het zo niks werd .... was daar haar snoetje vrij en kregen we toch nog prachtige plaatjes.
Ladouce, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Suzanne, je maakt het wel spannend zeg! Ik duim voor je.
Foto gaat nooit lukken...zo vaag dus ....en echt met heel veel fantasie,dat je wat ziet hoor......ik heb nieuwe testen besteld ....doe er woensdag nog wel 1tje.zucht...ik had me nog zo voorgenomen nooit meer voor NOD te testen.Elke keer dat ik dat wel deed was ik wel zwanger overigens.Wat dat betreft ben ik geen wildtester
Spannend Suzanne...Kan me voorstellen dat je niet kan wachten hoor. Wie weet over een paar daagjes? Duim duim..
Suzanne wat spannend. Duim hier heel hard voor je. Dames, dank voor de felicitaties. Ben lekker aan het bijkomen vandaag. Dagje vrijgenomen.
Welkom Dolfijntje! Hier geen nieuws...lekker weekje vakantie...en verrekte pijn in mijn been, maar het aftellen is begonnen: nog 3 weken tot de operatie!
@Helen : Gaaf he die 3D/4D echo! Het lijkt echt hoor! Ik zie veel in Djemi, wat ik op de 3D ook zag! @Suzanne : mmm, dus nu kan je alleen maar afwachten…wanneer is je NOD? O, ik zie dat je getest hebt, en nog niks weet…jee, spannend hoor! Sterkte met wachten.. @Ladouce : Jij nog een spannend weekje voor de boeg! @Bebek : Aparte banner! Maar het wordt inderdaad tijd dat je geopereerd wordt, kan je daarna verder!
Hallo dames! Ik lees een onzekere Suzanne, spannend hoor! Hellen heeft mooie foto's zie ik, prachtig hoor. Ladouce is jarig geweest, alsnog van harte! Verder nog een warm welkom voor Dolfijntje! Ik ben ongetwijfeld nog wat mensen vergeten, excuus! Hier begint het al wat te (test)kriebelen. Ergens kan ik, net als Suzanne, het gevoel zwanger te zijn niet van me af zetten. Borsten zijn gevoelig, ik moet wat vaker plassen, ben bij vlagen wat misselijk en heb hoofdpijn..... Daarbij wat vage menstruatiekrampjes, maar niet heel erg. Plus wat trekkerige liezen. Maar voorlopig hou ik het nog op wishful thinking. Omdat ik weet dat al deze klachten ook bij pms kunnen horen. En ik natuurlijk niet echt een idee heb hoe mijn cyclus in elkaar zit deze maand. Dus ik ga in ieder geval tot het weekend wachten. Denk ik...
NOD 23-06 Liesben 27-06 Suzanne68 29-06 Ladouce 03-07 Ricmar 09-07 Giegel 11-07 Bebek 11-07 Benthe 12-07 Nienke07 19-07 nefertary ??-07 Yuca ??-07 Desmo AFSPRAKEN 23-06-2009: Giegel 3e IUI 25-06-2009: Hellen controle gynaecoloog 03-07-2009: nefertary afspraak gynaecoloog 06-07-2009: Hellen groeiecho 07-07-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog 10-07-2009: Koffieleutje screeningsecho + controle gynaecoloog 13-07-2009: Desmo afspraak gynaecoloog BEVALDATA 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 26-10-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje ??-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter
Oeh Hellen mooie echo's .. Ja dat wil ik ook graag laten doen, ik moet er wel voor naar Almere want in lelystad doen ze dat niet (rare stad) Morgen eerste keer naar de Gyneacoloog brrrr spannend weer maar dan weet je wel waar je je zo beroert van voelt Liefs Sonja
Poeh...nog lkang wachten op verlichting bebek. Ik hoop,dat de weken voorbij vliegen. Liesben..maak jij het nu ook al spannend? Ik hoop het wel!! Eej Nef: dikke knuf! Sonja: veel succes met je bezoek aan de gyn morgen!!! *EGO* Vanmiddag na het rusten weert een trits harde buiken te verteren gehad. Echt zo van : opstaan ..hup harde buik, Naar de wc ..hup harde buik. Ik raak er echt een beetje van in paniek. En ik zat in een huis waar dringend van alles moet gebeuren te janken. Wat voelde ik me alleen. Ik heb doordeweeks gewoonweg niemand om me heen die me even kan helpen, troosten of gewoon even de praktische dingen voor me doen als ik het niet zie zitten. Heb dus maar even flink zitten brullen. Toen heb ik een sjaal goed strak om mijn buik gedaan voor steun en toen toch op een rustig tempo de vaatwasser uit- en ingeruimd, mijn dieren verzorgd en de kattenbak gedaan en de vuilnis buiten gezet. Nu ga ik hier rustig achter de comp zitten en een beetje forummen en spellen. En als ik morgen nog niet gerust ben, bel ik mooi het ziekenhuis weer. Ik vind wachten tot donderdag nl. wel erg lang duren en als ier nu gewoon iemand naa rme kijkt en checkt of mijn baarmoeder nog dicht zit enzo..dan ben ik een stuk geruster! *einde mega-ego bericht*
Doe je wel rustig aan Hellen, en tuurlijk dat brullen hoort er ook bij hoor Zeker als je t in je uppie moet stellen door de weeks .. Ik heb mijn vent waar ik tegen aan kan zeiken, en als je het niet vertrouwd gewoon bellen , als het je gerust stelt doen !!! Liefs en Dikke knuf voor je
@liesben....ja,dat heb ik dus ook een beetje...dat ik twijfel of de klachten niet van een veranderde cyclus komen.Morgen komt er weer een nieuwe lading tests...haha.Ik ga voor jou ook heel hard duimen!