Dank je lieve Ritje, Diaantje gaat trouwens naar Bali he, ik ben Daantje Randy heeft in totaal 4 zaadonderzoeken gehad. De 1e (in het ziekenhuis in Leiderdorp) was goed, de 2e (in het fertiliteitscentrum in Leiderdorp) was wat minder en de 3e was ietsje beter dan de 2e werd ons verteld. Vóór het 2e onderzoek was Randy heel ziek geweest, met koorts en astma opgenomen in het ziekenhuis. Hij kreeg zware medicatie (oa prednison) en daarom wilden we het 3e onderzoek laten uitvoeren. Het 4e onderzoek is in Ede gedaan en hier kwam uit dat het zaad gewoon goed is, net als de 3e, die vonden ze hier ook gewoon goed...beetje vreemd dus. Jij ook veel succes Ritje! Liefs, Daantje
Sorry Daantje wel het kan natuurlijk daaraan ook liggen ziek en misschien medicatie die erop werkte, ben blij dat het in orde is! Ritje
MIS DAANTJE: fyn weer wat van je te horen.En dan zeker met toch aardig goed nieuws. Natuurlijk zijn jullie er nog lang niet, maar er zijn reeele kansen en dat is al heel fyn.Ik hoop en duim dat de operatie niet odig is ten zij jullie een 2e willen.
Diaantje, Leuk weer wat van jullie te lezen. En ik zie dat het duimen voor jou weer kan starten! Natas, Al nieuws vd uitslag? Inez, Wat fijn weer dat alles goed is. Shannah, Veel succes deze ronde voor jou! Ritje, Probeer het toch maar gewoon te accepteren, dat het soms minder gaat. Het is soms ook gewoon zo als het is. Daarin moet je ook niet te perfectionistisch willen zijn. Moeilijk, dat snap ik maar al te goed. Maar zo naar mens zul je nu ook niet zijn Hier geen nieuws, ik voel me eigenlijk nog gewoon een beetje zwanger. Borsten gevoelig, flink zichtbare aderen erop, meer kleine bultjes rond de tepels. Dus op naar morgen.
@Anna , neen zo erg is het niet met me, ik ben de eerste die hij goedkeurt en met samenwoont hij is kieskeurig en nog steeds gelukkig, als ik hem geloof het is een leuk gezinnetje hier hoor, ik weet het ik wil misschien te perfectionistisch zijn... en zoals Inez aangeeft het hoort erbij , al kan ik dit beter met een smile zeggen op goede dagen Hou ons op de hoogte he Anna, want een zwangere erbij is zo reuze goed nieuws en ook opwekkend voor de anderen die proberen! tja mijn taaltje ik doe echt men best op zen Hollands te praten hoor Een pelleboer weertje is het vandaag.... Liefs Ritje
@Miss Daantje: Hé... wat leuk om weer iets van je te horen! Veel succes met jullie IVF-behandeling... @Annna: Ik hoop toch zó dat je morgen met heel goed (lees: roze) nieuws komt! Ik begin langzaam het gevoel te krijgen dat mijn lijf me tot de orde probeert te roepen. Schreef ik mijn gevoel van onwel zijn daags na de reis eerst nog toe aan de late vlucht, inmiddels denk ik daar anders over. Eergisteren ben ik samen met Jasmijn, mijn zus en haar dochtertje Sara van één maand oud naar Burgers Zoo geweest. Heel gezellig, maar 's avonds voelde ik me weer precies zoals na beide vluchten (hartkloppingen, misselijkheid en darmen van slag...), ik denk dus dat ik het maar een beetje rustiger aan moet gaan doen. Het probleem is alleen dat mijn dochter haar middagslaapje ergens tussen 10.30 en 13.30 uur heeft, terwijl ik 'pas' rond 15.00 uur een flinke dip krijg. Ik probeer wel om een oogje dicht te doen als Jasmijn slaapt, maar dat blijft altijd bij een kwartiertje 'plafond staren'... Gisteren heb ik wel nog een sollicitatiegesprek gehad. Ze wisten al dat ik zwanger was, dus dat was al één obstakel minder. Ik ding nu dan wel niet mee naar de urgente vacature van dit moment, maar in december gaat een medewerker met pensioen, dus dat komt wel heel goed uit. Het was een prettig en positief gesprek. Woensdag hoor ik meer...
Ritje mijn hoofdpijn is alweer over, voor hoe laang weet ik niet, maar nu heb ik geen laast. Daantje, fijn dat er toch een beweging begint te komen. Veel s6 samen. SanRob leuke echotje. nog niet zo veel te zien, maar het is wel te zien dat je BM niet leeg is. SUPER. Annna wat vervelend van die onduidelijke streep. Ik hoop voor je dat het nog wel even vol te houden is. En dat die streep wel blijft en duidelijker word. Lola, doe rustig aan, meid, nu je zwanger ben ,moet je bepalde dingen wel laten of rustiger aanpaken. Maar je weet wel waar je het voor doet. Rust lekker uit. En niet te hart van stappel gaan. En ik hoop dat je woensdag te horen krijgt wat je wil horen.
@lola loop aub niet te hard van stapel neem je rust meid, als we teveel doen komt de slag toch achteraf... maak ons niet ongerust hoor, zeg jij bevalt 9 daagjes voor mij, nu zie ik dat.... dan zitten we kort op elkaar en dit is spannend hoor! En dat werk is toch mooi meegenomen1 Fantastisch als het in orde is.... dikke knuffel Liefs Ritje
4xmamma; er was al een hoop te zien hoor; hij/zij lag te trappelen en te boksen.Ookal was hij/zij pas 2.8 cm groot.
Dat geloof ik best, maar wat je op de monitor kan zien, zie je niet op de foto, daarom zei ik dat het niet veel te zien is. Het was niet vervelend bedoeld. Sorry.
Dat dacht ik ook, maar m'n eerstvolgende afspraak hoeft pas over 2 weken, daarna wel iedere week. Maar eerlijk gezegd vind ik het wel prima zo. Met Alyssa zat ik rond deze tijd zo'n beetje 2 ochtenden in de week in het ziekenhuis aan het CTG, in het lab om te laten prikken en daarna in de wachtkamer om de uitslagen af te wachten of ik wel naar huis mocht of dat ik moest worden opgenomen vanwege m'n bloeddruk.
MissDaantje, fijn om hier ook weer even van je te horen. En nog niet eens met bar slecht nieuws ook. Goed, die endo is natuurlijk niet direct iets om vrolijk van te worden, maar wanneer je met IVF goede kansen maakt dan stemt dat toch wel optimistisch. Beter dan een fikse herstelperiode na een operatie. Heel veel succes met alles wat nu komen gaat. Shiela, weer op de wachtbank. Spannend hoor. Molly, ben ook wel benieuwd naar hoe het met je is en of het inmiddels met Kaat ook beter gaat. Anna, SPANNEND! We want PINK, we want PINK! SanRob, mooie echo meid en wat leuk he? Om je kindje zo voor het eerst vrolijk te zien spartelen. En ook al weer 10 weken inmiddels. Lola, ik sluit me helemaal bij Ritje aan. Neem je rust wanneer mogelijk. Wel jammer dat Jasmijn haar dutje niet samenvalt met jouw dip. En ook al weer spannende dingen voor jou, weer een soll.gesprek gehad. Ben benieuwd naar de uitslag. 4xmamma, fijn dat je hoofdpijn over is.
Miss Daantje, leuk dat je even langs kwam. Ik heb de indruk dat er dat wel meer leuk vonden Ik zit inderdaad weer op de wachtbank. Maar heb nu toch een minder goed gevoel dan vorige maand moet ik zeggen. Omdat ik Penicilline kuur heb gehad en een schimmelinfectie. Ik weet niet mijn gevoel zegt dat mn lichaam het daarom zou overslaan deze maand. Maar goed, wie weet. Uiteindelijk zegt mijn gevoel over het algemeen niet veel. Ik weet wel dat ik deze keer geen testen ect. ga doen voor NOD. Ik wil me niet weer gek laten maken. En het kost een kapitaal aan testen Wij zijn op dit moment met het huis aan het verbouwen. Allemaal nieuwe kozijnen in huis. Alles was echt oud en vergaan en je kon een raam niet verantwoord open zetten. Dus toen ik zwanger bleek zijn we hier door gelijk in aktie gekomen. Helaas! We gaan ook alles opnieuw schilderen en er komt een nieuwe houten vloer in de kamer/gang. Het word heel mooi allemaal en dan hebben we het al maar helemaal klaar als ........
@SanRob wat leuk een echo en dan zie je het humeltje al he, het hartje slaan en wel t is toch een fijne geveol, nog een week of twee en het ergste is al door de periode die fragiel is.... gaat snel toch mensjes al 10 weekjes! wow Ben heel erg blij voor je , geniet van je mooie echo beeld nog maar even .... en ja je verschiet ervan dat zo een klein ding al zo snel groeit hoor en al zo snel alles aanmaakt van armpjes beentjes, fijn he.....en het heeft nog zoveel ruimte op in rond te plonsen @Shiela je weet nooit hoor meid, als je je niet zwanger voelt is de kans er ook wel, dat was bij mij zelfs zo.... toen ik dacht neen het kan niet... toen was het roze!!! Dus tja, voelde niets aan mijn lichaam de andere keren had het me wel voor gek gehouden! @Inez hier was het met mijn dochter ook hoor op het laatste elke twee weken controle...het kortaf meisje, is wel leuk die geboortes hoor! Kijk er naar uit Joepy! Liefs Ritje
Heb mijn 3 D echo foto's erop gezet in mijn album nu werkte mijn programma om aan te passen... en maandag ga ik weer , zullen zien of die goed zijn dan kan ik ze er ook op zetten.. Ons Silke! Ritje
Jeetje Ritje wat zijn de foto's mooi! Echt super! Oja, en niet stoppen met je Belgische taaltje hoor! Ik vind het echt veel te leuk. En ik lach je echt niet uit maar het klinkt zo grappig!
Ik ga een weekje op vakantie Nog even de laatste dingen inpakken en dan gaan we weg. Tot over een week allemaal en ik hoop veel roze te zien als ik terugkom! Groetjes, Giegel
@Shiela ik weet het hoor, ik voel em niet snel uitgelachen...ben zelf een grappige doos! ja als je zwanger bent het is de moeite waard een 3D echo is heel mooi en duidelijk....wel even aan het kleur wennen... je krijgt er foto's bij en ook een dvd. @Giegel wel meisje vakantie en verhuizen zijn debste manieren om zwanger te worden, omdat je dan met andere dingen bezig bent.... doe ons een plezier en kom roze terug hoor ik verheug me erop.... Liefs Ritje