Giegel, het was vandaag zo'n mooie dag...dat MOET gewoon raak zijn! Dat wordt een mooi lentekindje! 2010 mooi jaar ook! DUIMDUIMDUIMDUIM Gewoon positief blijven denken....!!!!
ollebolleke prachtige dat je nu nog druk aan de klus bent (maar dan anderes haha)(gaat de tijd vast veel sneller)
Liesben..jeetje.,...wat spannend nog steeds. Het kan inderdaad alle kanten op. Ik duim nog steeds dat het de goede kant opgaat! Limmeke & Coto: dank je voor je hart onder de riem! Auch Ollebolleke. Dat zal zeer hebben gedaan. Alles verder okee? Het IS toch ook heel spannend, Lotuss? Ik kan me je gevoelens best voorstellen... Gieg: je wacht niet alleen. Ik denk dat we allemaal met je meewachten. Hier was het vandaag een stuk rustiger. Gelukkig. Ik bedacht me, dat het misschien wel extra getriggerd werd, doordat ik een uurtje ga rusten 's middags. Het gebeurd vooral daarná namelijk. Misschien omdat een uurtje gewoonweg niet genoeg is voor mijn lichaam om écht tot rust te komen en gaat de boel dan op tilt als ik ga staan en dingen ga lopen doen? Het is maar een theorie...dus ik zal dat wel een paar keer ometen uitproberen. Vanmiddag heb ik dus half zittend gedut..met een dot kussens in mijn rug. En ik heb maar een paar harde buiken gehad, maar niets verontrustends. Wurm was heerlijk aan het bewegen vanavond, Een één keer dacht ik een harde buik te hebben, maar bleek dat alleen rechts te zitten..bij nader onderzoek denk ik dat ik het ruggetje en het hoofdje even voelde. Dat was wel cool. Niet dat ik nu meteen het toonbeeld van rust ben, hoor. Maak me best zorgen! Maar goed: morgen vrije dag. Ik ga die dag zoveel mogelijk alleen maar "bestaan", m.wa.w. ik ga zo min mogelijk doen en wacht rustig af wat er dan gebeurt. Hopelijk nietsen dan kan ik donderdag naar de gyn voor verdere checks. Ik hoop, dat die me wat meer rust zullen geven. Maar goed...lief dat jullie me zo steunen , trouwens. Het is zó eng en onzeker, zeker gezien het feit dat ik die aanvallen vrijwel steeds alleen doormaak...
Suzanne, he, jammer meid! Hellen, vervelend al die harde buiken en de onzekerheid die dat met zich meebrengt. Olleke toch, au au, voorzichtig hoor! Liesben, spannend. Lotuss, kan me best voorstellen dat je best tegen de bevalling opziet. Hopelijk deze keer een makkelijker bevalling dan de vorige.
Goeiemorgen! Lotuss.. natúúrlijk is het spannend.. elke keer weer.. maar de vorige 3 zijn ook 'gelukt' dus dit meidje gaat ook helemaal goedkomen! Hellen.. wat vervelend meis... je maakt je tóch ongerust, of dat nou terecht is of niet... en dan ook nog alleen... Sterkte! Ollek.. auwauwauw.. blauwe knieeën.. weet je wèl zeker dat het geen blauwe verf is? Nef.. hoe is het met je? Hoe is het onder je steen? Heel erg lief dat je af en toe even binnen komt hoppen om de lijst bij te werken, maar ik denk dat ik niet de enige ben die ook best af en toe graag even hoort hoe het met je is! *digiknuf* Gieg.. hier wordt geduimd hoor!! Lies.. voor jou ook! .. en voor mezelf Zondagavond (laat) geklust, gister begin van de avond mijn ei, gisteravond geklust.. moet goed zijn... nou ja.. nu is zwanger worden het probleem ook niet.. vást houden.. da's lastiger Maar we gaan er weer voor en merken het wel! Iedereen een fijne dag, ik ga werken!
nienke, jij ook een fijne woensdag,enne goed geklust! Kan niet mislopen Ga dan maar weer beginnen.Nu is de volgende kamer aan de beurt. Prff alles uit de kasten ,ga maar vroeg beginnen.met zo'n warm weer. Hellen,en hoe zit het met harde buiken??? Ik stond op deze morgen en al meteen een harde buik! Is de laatste dagen ook heel erg bewegelijk Tot later iedereen en geniet met het mooie weer maar smeren he
Bedankt dat jullie allemaal voor mij duimen en aan mij denken, ondanks dat ik hier de laatste tijd niet zoveel ben geweest.
Giegel ook ik duim voor je.... Hellen ben blij dat het iets rustiger is daarbinnen bij je, het valt ook niet mee om alles alleen te moeten doen... Dikke digiknuf. Ollebolleke je hebt het weer wel uitgekozen zeg om te gaan klussen in de babykamer pfffffffffff
Hallo, Hier gaat hier heel goed. Mevrouw kwam al om 0645 maar ach, ik vond het niet zo erg Daarna terug in bed, maar mevrouw was erg wakker .uiteindelijk maar tussen ons in en een beetje spelen .Zo speciaal moment samen nog wat slaperig naar dat kleine vrolijke meisje kijken wat met haar armpjes en beentjes wild heen en weer gaat, voelt met haar handjes aan je gezicht, lacht (nog zonder geluid) . Om 0745 ging mannetje eruit en om 0800 viel ze bijna in slaap (haar hoofd gaat dan opzij en haar armpjes naast haar hoofd) ik heb haar in bed gelegd en ze sliep verder, en mama ook.. Om 930 hoorde ik wat geluidjes uit bed komen .en weer een grote glimlach toen ik haar uit bed haalde! Ik gun dit iedereen zo! @Helen : Ik hoop dat een dagje complete rust je goed doet! Let wel, stress in je hoofd geeft ook harde buiken! Ik weet nog wel met dat gedoe met mijn man ik ook een dag constant harde buiken had als ik maar een stap zette! Maar ja, hoe ban je dat uit? Probeer stap voor stap situaties aan te gaan....te veel vooruit denken aan wat er allemaal mis KAN gaan of wat er allemaal nog moet gebeuren helpt niet en je weet toch niet hoe het allemaal loopt....uiteindelijk komt alles goed hoor! DIGIKNUF @Ollebolleke : Overdrijf je niet met klussen? Rustig aan hoor. De eerste weken "ziet" zo'n kind toch nog niks van de kamer. Djemi heeft de eerste 6 weken gewoon bij ons op de kamer in een wiegje gelegen...
Houden zo Hellen! Kan me best voorstellen dat het eng is als je alleen bent. En inderdaad geeft stress ook harde buiken. Lichaam en geest zijn een. Duim duim Giegel! Fijn dat het zo goed gaat Coto!
Schoonzus (die laatst met een ziek kind op visite kwam) zit nu te pushen of we langskomen volgende week op de verjaardag van haar dochter. Want dan zijn we vast al weer beter! Geen woord over sorry, hebben we je jullie aangestoken ofzo. Nou..sla even over! Geen zin meer in, zo'n volle kamer met viste die ik niet eens ken en wie weet wat we dan weer oplopen, zo vlak voor de bevalling.. Lijkt me verstandig dat soort dingen maar even te vermijden, heb vannacht geen oog dichtgedaan omdat m'n neus dichtzit en ik ga hyperventileren als ik door m'n mond moet ademen. Zou je tijdens de bevalling hebben..fijn! Vandaag trouwens 36 weken..die banner springt vaak pas later op de dag over, soms ook in de ochtend..raar..
eff pauze... het is de babykamer niet hoor.(die heb ik niet,heb maar 3slaapkamers en wil daarom naar een groter huis. het is de hal van boven tot beneden en vinyl op de kamers boven.kon niet blijven wachten.En als babytje er is komt het eral helemaal niet van... daaaag
proficiat met je 36 weken lotuss. nog een weekje en je kan thuis bevallen toch. Hier in Belgie nog zelden dat er iemand een thuisbevalling doet! maar ik vind het wel goed dat de keuze er is. zo,2e kamer is leeg!morgen komen ze daar dan ook vinyl leggen. Dan dagje rust en daarna alles er weer in.
Haai ladies. Hier en rustiger dagje. Wel wat harde buioken gehad, maar voor mij redelijk verklaarbaar. Na opstaan uit bank of bed of bij en na het doen van de boodschappen. En hoewel mijn handen jeukten om in huis van alles te gaan doen heb ik dat losgelaten en wat dingetjes gedaan, op mijn gemakje. Dat ging wel. Morgenochtend om 9.25 uur naar de gyn. Ben wel benieuwd wat die zegt.
@Hellen: succes morgen. Hier beginnen sinds vandaag allerlei kwaaltjes. Rommelende darmen, vermoeidheid, pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid. Ik reken maar nergens op want ja, ons vrouwenlichaam kan ons enorm voor de gek houden. We wachten maar af. (Al hoop ik het natuurlijk wel) Wil ook proberen om niet te vroeg te testen maar weet niet of ik dat wel vol kan houden. Heb zo'n hele serie Matcare testen liggen.