35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen op deze zondag!
    Bebek.. 'ei-raap-tijd' dus ;)

Hellen, hoe is het nu? Kom je bij lief een beetje tot rust?
    Lies.. spannend... lastig als je geen idee hebt hoe je cyclus loopt
    Olleke.. al uitgeschilderd?
    Yuka.. hoe is het met je???
    Des... ook van jou benieuwd hoe het gaat? Met je mams? Met jezelf?
    Lotuss... hier lijkt het vandaag wat koeler.. hoop dat het bij jou ook te doen is qua temp en dat je niet nóg meer opzwelt...
    dombo.. hoest met de meidjes? En ik kom vóór dat ik op vakantie ga nog even in je virtuele winkeltje kijken hoor!
    Nef.. knuf voor jou!
    Weet iemand hoe het ondertussen met Mex is?
    Belize.. lastig geheim ;) Dat is de reden dat ik het bij de vorige niet wilde weten... manlief wilde het niet weten en ik weet dat ik het tóch niet geheim kan houden!
    Voor de eventuele volgende zijn we nu al in 'onderhandeling' :D Ik zou het deze keer namelijk WEL heel graag willen weten! (al is het alleen maar om ONGANS te kunnen shoppen als het na 4 jongens een meidje blijkt :D:D)

Hier verder niets bijzonders.. ei is al weer een tijdje geleden gepasseerd. Aan het klussen zal het niet liggen.. ik ben er niet eens zo héél erg mee bezig merk ik.. (komt vast nog wel ;) ) .. en dat bevalt me wel. Vakantie in het vooruitzicht.. daar heb ik ECHT zin in..

Ik ga met Dop een bezoekje brengen aan de rommelmarkt in buurdorp en tussen de middag hopelijk even op mijn paardje als Dop slaapt. Manlief slaapt nog (was 5:00 thuis) en moet straks rond 15:00 alweer de deur uit..

Iedereen een fijne zondag!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Met Mex gaat het goed. Ze heeft de belangrijkste zwangerschapskwaal al binnen: onzekerheid! Arm kind.

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hier nu 1 dag voor NOD (als cyclus gewoon 28 dagen is) en weet het niet. Geen enkele kwaal meer, ook geen ongi kwaaltjes. Dus het kan nog alle kanten opgaan. We wachten maar geduldig af. Als morgen ongi niet komt dan dinsdag of zo maar eens een testje doen. Zelf denk ik dat ik gewoon ongesteld wordt.

@Liesben: bij jou ook spannend.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vreselijk he ladouce, zo'n raar lijf dat geen geheimpjes los wil laten ;)
    Ik vind het hier idd spannend. Ik kan het idee dat ik zwanger ben maar niet los laten, maar ben aan de andere kant zo bang teleurgesteld te worden! Ik word er gek van!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Met Sterre en gans gezin gaat het goed.
    Ben volop terug aan het werk, alle de dagen dat ik moet gaan werken.
    Nu weekendje genieten want moet niet werken, volgende week wel en we zijn volop aan het inpakken voor onze vakantie binnen een 8 dagen

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

Héérlijke zondag! Ik geniet van gezin en paard.
    Oudste zoon heeft even wat rondgestapt:

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nienke bofferd! ;)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    He, heb ik wat gemist, is ze zwanger?

Nienke, met de meisjes gaat het prima. Gelukkig geen last van de warmte tot nog toe, ze slapen er niet minder om. Alyssa was vanmiddag met het wandelen alleen even flink onderuit gegaan en met blote knietjes weet je het wel. Gelukkig viel het mee, 1 geschaafde knie en 1 handje met een klein wondje, maar man o man, wat kan een kind schreeuwen dan zeg.
    Ook haar reactie achteraf schok ik best wel van. Ze trok helemaal wit weg en was misselijk. Dacht even dat ze op haar hoofd was gevallen, maar zoals ze viel had ze haar snoet ook flink kapot moeten hebben.

Het enigste wat we kunnen bedenken dat ze zo heftig reageerde is, dat het de EERSTE keer was dat ze een schaafwond had en daar even van geschrokken is.

Zie je voor je vakantie wel verschijnen in m'n shoppie!! En heerlijk zeg, zo'n mooie zondag met gezin en paard samen! Ben stiekem best wel een beetje jaloers, hoop dat er hier ooit nog eens een eigen paard gaat komen.

Zico, heerljk meid, vakantie in het vooruitzicht. Weer beginnen met werken is erg leuk, maar als je er een tijdje uit bent geweest is het geen overbodige luxe om er na een paar weekjes werken even tussenuit te kunnen gaan.

Liesben, spannend hoor.

Oh, zo sneu, bij de buren was gisterenavond een wit stierkalfje geboren, Vanmiddag zag ik dat ze hem met een kruiwagen wegreden uit het weiland. Zal volgende week de buurman eens uithoren.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Dombo: Ja, ze (mex dus) is zwanger :)

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat is goed nieuws zeg! Mexicang, ik weet niet of je hier nog meeleest, maar ... van harte gefeliciteerd meid!

(en ik hoop dat er nog snel meer mogen volgen)

11. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Wat zou het handig zijn om als je een berichtje achterlaat, vervolgens dagen niet langskomt (vele berichtjes later), alles te zien is vanaf je eigen berichtje!!! Nu moet je teruglezen en dat is erg lastig!
    Ben nog aan het bijlezen, maar de komende week is weer spannend. Morgen de fm, hoop dat ik woensdag terecht kan, ben ik vrij! En hopelijk lukt het deze keer, ben die prikken wel zat, de ene keer voel je er niks van en andere keren zoals vandaag is ie echt gemeen :(
    Zie ook weer op tegen het bloedprikken, wen er nooit aan, want elke keer als ik denk oooh piece of cake, doet het zeer grrrrrrrr

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Oh dat heb ik ook gemist dat ze zwanger is.... Een hele dikke proficiat, hopelijk leest ze het

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Als ik inlog ( ik wordt onthouden op de site) dan kom ik inderdaad terecht op het eerste bericht wat ná het mijne is geschreven!

Ben je wel meteen ingelogd als je hier komt?

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dolfijntje, succes morgen met de FM. Hoop met je mee dat het deze keer raak is!

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dolfijntje succes morgen! Hier draaien de duimen..

Hellen.. hoe doe je dat????? *kijkt héél smekend*

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eum..bij inloggen klikken op onthouden ?

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Dát heb ik.. maar hoe kom je dan in dit topic.. en belangrijker nog ónder je eigen laatst geposte bericht (liever nog zoals 'vroegah' onder je laatst gelezen bericht *heimwee* )

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gebruikersinstellingen, en dan klikken op het ruitje voor de (abonnementen) topics, als het goed is kom je dan bij het laatst gelezen bericht.....

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hmm.. dát is bij mij nog nooit gelukt!
    Ik ga altijd via gebruikersopties naar abbo's en dan naar laatst gelezen.. en dan blader ik terug..
    Nú zag ik alleen opeens bovenaan de laatste bladzij een knop 'laatst gelezen' .. en dat werkte!!! *maakt rondedansje*

Iedereen een fijne dag !

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

BTW is vet haar een zwangerschapsverschijnsel? Ik heb de laatste dagen enorm vettig haar......

Deel Deze Pagina