35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Wat zijn ze dan ineens groot he Dombo, met die tanden. Wel vervelend van de uitslag maar ze is inderdaad flink!

Lekker even een dagje rust Ladouce, is af en toe nodig he!

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    wat zie je r mooi uit lotuss!

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Dank je Belize! Dat is lief! :)

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Oh mooi zeg Lotuss!

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Je ziet er inderdaad mooi uit met die prachtige buik meid, koester hem maar.

Die uitslag was inderdaad vervelend, maar is gelukkig al weer bijna weg. (tot de volgende tanden die doorkomen).

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ja Dombo inderdaad...meestal is het net over komen de volgende weer door..:(
    Ben je wel een poosje zoet mee. M'n dochter hoeft nu gelukkig nog 4 kiezen. Ze heeft geen uitslag ervan gehad nooit maar ik merk het wel met wakker worden in de avond, ze heeft er toch last van natuurlijk.

En ja..voor ik het weet is m'n buik weer weg! Geniet er toch nog maar even van..:)

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Prachtige buik Lotus je straalt helemaal :)

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Dank je koffieleutje! Kreeg van m'n zus toch een rare reactie op m'n buikfoto..:(

Ze schreef op Hyves: Als ik dit zie, zou ik niet weten waarom ik OOIT nog een keer zou willen. ;)

Het is toch een wonder dat je nog gewoon op je voeten kunt staan en niet omvalt als een duikelaartje? :)

Ok...aardig....:x Sta je dan trots op de foto met je mooie buik.
    En dat terwijl ze zelf 5 kinderen heeft en het HELEMAAL niet leuk vond als iemand lompe opmerkingen maakte over haar omvang..
    Zal er wel mee te maken hebben dat ze zelf graag nog zwanger wil worden maar ja..dan nog..
    Gelukkig plaatste m'n moeder daarna een reactie dat ik er heel mooi uitzag. Lekker puh! ;) :p :D

9. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Lotuss, je ziet er prachtig en stralend uit. Zat net je album te bekijken toen keek mijn man over mijn schouder mee en zei:
    Mooie buik, mooie vrouw!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hehe...het was vandaag zo heet in huis (vooral boven) dat ik niet eens de lust had om achter mijn computer te kruipen. Het is nu een graadje of 27/28 hier en dus minder warm..maar lekker is anders.

Bij de tandarts geweest vandaag en dat ging goed. Zonder verdoving laat ik niets doen en ze heeft me er tot 3 keer toe van verzekerd, dat het écht geen kwaad kon. Ik heb wel extra veerl water gedronken om die stof snel af te voeren.

Komkommer en meloen..zijn beiden een goed warm/weer dieet. Omdat mijn bloeddruk zich aardig houdt, heb ik er nu wel wat van die zoute coburgeram bij mijn meloen op. Was zó flauw na alle zweten en waterdrinken. Morgen doe ik weer braaf kalm aan. Wat ik wel heb -typisch warm weer klachtje- : tintelende voeten. Alleen als ik ze hoog leg doen ze dat niet.

Koffieleutje: wat vervelend dat ze op je werk zo reageerden zeg!

Yess Ollebolleke: dit weekend alweer 29. Het gaat ineens best snel nu! Doe jij wel een beetje kalm aan, trouwens?

Pff Liesben: je bent nogt spannender dan de seizoenscliffhanger van een soap! Maarre..ik blijf duimen!

Jeej lotuss....gefeliciteerd met deze magische grens ( en het slagen van je zoon, natuurlijk)! Wauw..nog een prachtige buikfoto ook...

Jee da's ook wat Limmeke. Maar ik hoop, dat het wel wat rust geeft voor je man.

Balen Jeeminee....OP naar een volgende ronde dan maar?

Ladouce..ik leef met je mee, meid!

Dombo: wat goed van je kleine meid. Tandjes krijgen is weer een hele mijlpaal, kan ik me zo voorstellen.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hehe, ik heb soms het idee dat jullie het nog spannender vinden dan ik ;) (Geintje)

Lotuss, ik heb 1 woord voor je: Wow!
    Wat zie je er prachtig uit!

Hellen, ik zou ook niets laten doen zonder verdoving hoor! Jakkes.

Limmeke: je man krijgt nu in ieder geval rust, ook niet onbelangrijk!

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pfff..nou. ik gedij al nooit zo best met heet weer en dat is nu in alle hevigheid toegeslagen. Ik voel me hondsberoerd, heb darmkramp, diarree en misselijkheid. Mijn thee kwam er net al uit zetten. Moet ik mijn werk ook nog afbellen..BAH!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Bedankt voor de complimenten meiden, heel lief..word er verlegen van..:)
    Nog even en dan ligt 'die bult' op m'n buik ipv erin.. :D

He bah Hellen..wat vervelend! Hopelijk blijft die hitte na het weekend lekker weg! Jij ook alweer 29 weken..wat gaat dat snel!

Zeker spannend hoor liesben..teststress...;) duim duim duim..

14. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een rare opmerkingen van je zus Lotus bah bah.....

Hellen beterschap meis.

Dombo heb je een leuke foto van Yelina gemaakt zoals ze nu is ?
    Hoe is het nu met de luieruitslag, met die warmte ?

Liesbeth hoe is je temp vandaag ???

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bah, wat vervelend Hellen. Sterkte!

@ Koffieleutje: stabiel op 36.8....

16. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    lotuss... ik ben jaloers...!! wat zie jij er mooi zwanger uit.. nix geen vlekken wallen en andere zooi en dan ook nog zon geweldig mooie buik..

doe jij rustig aan hellen?

liesbeth... en??

17. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    *hangt vast wat slingers op zodat ze morgen liesben kan feliciteren.. als jij niet zwanger bent nu meis.. dan weet ik het ook niet meer*

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahaha
    Ik moet zeggen dat ik er zelf ook wel in geloof. Maar aan de andere kant ben ik zo bang voor een teleurstelling. Dat mijn lichaam gewoon een vervelend grapje uithaalt en nog erg van slag af is na de curettage. Maar ik heb (zeer) gevoelige borsten, en ben de hele dag licht misselijk maar heb honger tegelijk.

Ik zou het wel heeeeel snel vinden na de curettage ook, en ook heeeeeel eng. Maar goed, ik moet nog 1 nachtje slapen. Dan weten we meer.

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Spannend Lies!!!
    Lotuss.. Práchtige foto's van een prachtige vrouw met een prachtige buik!!!
    (hier ook een hyvser ;) )
    Hellen.. rustig aan meissie... *knuf*
    Verder ook iedereen sterkte die sterkte nodig heeft en allemáál een hele dikke *digiknuf* Ik ben laat.. ga hollen!! *zwaai*

20. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesbeth dat gaat goed meis ! Jee wat spannend !

Share This Page