Ik heb hetzelfde gevoel. Toen ik zwanger was van Jasmijn zat ik rond deze tijd geregeld in het ziekenhuis voor een CTG. Daarnaast moest ik vanaf de 29e week iedere week op controle bij de verloskundige vanwege de harde buiken. Nu heb ik zoiets van: 'Laat mij maar 'gewoon' zwanger zijn...' @Limmeke: Wat leuk... een forumgenootje uit Roermond! Misschien komen we elkaar wel eens tegen, al weten we dat dan niet... @Ritje: Ik blijf die 3D-echo's geweldig vinden... @Giegel: Fijne vakantie! Nog geen nieuws van Annna zie ik...
@Lola: ik zou inderdaad een beetje rustig aan doen al valt dat niet altijd mee als er al een kleintje rondloopt! De hartkloppingen herken ik wel en mijn vk zegt dat dat een seintje is dat je hart te hard moet werken,dus rustig aan doen! @Anna: hoop dat het nog steeds roze is bij jou! @Shiela: ook bij jou wordt het weer spannend;en al denk je dat het niets is deze keer kan je je toch heel erg vergissen! Succes
Dank je Moby, toch heb jij altijd nog wel een speciaal plekje Je weet vast hoe ik dat bedoel! Hoe gaat het met je?
@Shiela: met mij gaat het goed, mijn buik begint flink te groeien en er zit volop beweging in! So far,so good! Ben begonnen met het schilderen van het kinderkamertje en ga volgende week een keer kijken voor meubeltjes! Fijn weekend en succes met afwachten!
NOD 30-06 molly 11-07 Benthe 11-07 Shiela 12-07 Giegel 13-07 4Xmamma 14-07 Diana 22-07 Ellenk 22-07 Sandra1967 23-07 Diaantje 26-07 Sens AFSPRAKEN 03-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 08-07 Sens Follikel meting 14-07 Inez gyn 16-07 Lola verloskundige (18.20 uur) 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Eind juli: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob 06-03 Limmeke 12-03 Anna BEVALLEN mens-en-samenleving.infonu.nl/artikel-foto-upload/diversen/9203-de-ooievaar-het-symbool-van-de-geboorte.jpg 29-06 Nin0 - zoon Jules En dit is de zelfde uitgerekende datum als van mijn eerste zwangersachap van de de tweeling. (dit jaar was ik dus ook al voor 12 maart uitgerekend) Is dat niet heel bizar!?!?! Deze datum moet nu toch wel geluk gaan brengen. En binnenkort komt er meer goed nieuws. (er komt nog een zwangere bij hier! Let op mijn woorden (geen voorspellende gave hoor!)
*** Inbraak *** Anna, wat zie ik nu meid, ben je weer zwanger? Heel erg gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het nu wel goed blijft gaan! Enne, wat bizar dezelfde uitgerekende datum, nou dan moet het goed komen! *** Uitbraak ***
Lola, Wat leuk van je te lezen. En wat goed dat je weer zwanger bent. En al zo lekker ver! Alles goed ermee? Ik kom snel eens verder bij je lezen. (was het nu weer de 4e ronde?)
Ja, met mij gaat ie goed! Ja, al bijna 16 weken, gaat opeens hard! haha! Nee, het was nu ronde 5! Ik heb het doorbroken! Misschien is ronde 5 mijn geluks ronde! Die 3x in ronde 4 bracht me weinig geluk!
@Anna: Ziet er goed iut in het roze! En inderdaad bizar die datum maar het brengt je dit keer vast heel veel geluk!
Wow Anna, wat super!!! GEFELICIZWANGER!!! En deze keer moet die datum geluk brengen hoor, tis té toevallig (of niet natuurlijk )! Liefs, Daantje
Even een Up-Date. Ik lees wel elke dag jullie berichtjes! Anna, ook hier gefeliciteerd meid! Voor de andere succes! Ik heb deze week bloed laten prikken! Voor oa FSH waarde. en nog veel meer. Hoop zo dat het nog gunstig is. Want dan komen wij nog in aanmerking voor IUI 28-7 hebben we een afspraak bij de Gyn. Ik laat het jullie nog wel weten hoe het afloopt! Ben niet meer de jongste en dat kan voor jullie weer een aanmoediging zijn Groetjes Beele.
Anna gefeliciteerd meid. En die datum, alsof het wil zeggen:"Niet terug kijken, wel vooruit" S6 meid. En wie van ons 10 is de volgende volgens jou? Tik maar in een naam. Beele, alles kan. Je weet wel:"De wonderen zijn de wereld nog niet uit" Wie weet, geldt het voor jullie ook. Ik hoop het uit het dipte van mijn hart. Hier niet veel te melden. Mijn hoofdpijn is gelukkig weer over, ben af en toe even misselijk, mijn temp is al twee dagen 37,1 en vandag heb ik hele dag van tijd tot tijd steken in rechterzij en onder. Het zal warschijnlijk niets zeggen, ik zie gewoon spoken. Oh ja, we zullen zin over 9 dagen.
Anna, GEFELICITEERD meid. 12 maart moet je wel geluk brengen, dat kan niet anders. Ik ben zo blij voor je! Beele, spannend hoor. Ik hoop echt voor gunstige berichten voor je. Moby, wat leuk he? Werken aan de kinderkamer. Heb daar ook zo van genoten toen om de babykamer van Alyssa klaar te maken. Nu mag ik me van manlief niet bemoeien met het opknappen van Alyssa's nieuwe kamer, althans, lichamelijk gezien dan niet. Ik mag wel bedenken en aanwijzingen geven over hoe ik het wil hebben. (en natuurlijk voor natjes en droogjes zorgen, haha).
@Inez: ja, ik geniet er ook van;al die leuke spulletjes! Ga morgen effe op pad voor een rolgordijn en over 2 weken als mijn man vakantie heeft voor het bedje enzo. Gelukkig hoefde het kamertje bij ons alleen een nieuwe lik verf! Ik heb nu nog veel energie dus maak er maar gebruik van.
ANNA, WAUW, gefeliciteerd! Wat ben ik blij voor je! Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar toch vast even een reactie op dit supernieuws! Hier is het spannend aan het worden, over 2 dagen uitgerekend. Helaas is alles weer rustig. Van de week een nachtje gehad met weeen, maar dat bleken stiekem toch oefenweeen te zijn. We wachten dus maar rustig af. Liefs, Lientje
Ooh Lientje, spannend. We wachten met spanning jouw babynieuws af! Hoop voor je dat het nu niet al te lang meer hoeft te duren voor het helemaal door gaat zetten. Moby, heel verstandig hoor, om nu alvast lekker ermee bezig te zijn. Met Alyssa hadden wij het kamertje ook al helemaal klaar toen ik 7 mnd zwanger was en ik heb toen heerlijk 2 maanden lopen genieten in de babykamer voor ze geboren was.
Lientje, oh wat is het toch spannend, ik hoop dat het bij jou net zo word als bij NinO: snel en voorspoedig. En wij? We wachten met spanning af. Weet je wel wie het is? Meisje of jongen? Een jongen hebben we hier al, nu zal het leuk zijn als nog een meisje erbij komt, maar nog een ventje is ook niet verkeerd tussen al die oude dames. hihihihihi