Vandaag voor het laatst (voor de bevalling) geweest bij de dame die me begeleidt vanwege mijn gewicht. Ik ga week 30 in met in totaal slechts 3 kilo erbij! Dat is wel even het vermelden waard. het is waarschijnlijk alleen maar zwangerschap die die kilo's vertegenwoordigen. ben dus best trots op mezelf! Qua werk heb ik mijn heil in ons gemeentehuis gezocht..daar is tenminste airo
Nou dat is zeker mooi 3 kg als je bedenkt dat je vanaf week 21 een pond per week bijkomt.... En dan heb ik het niet eens over de ponden die je bij kan komen voor week 20
@Hellen.....netjes hoor....dan zul je waarschijnlijk na de bevalling lichter zijn als voor je zwangerschap.Maar ik beloof niks hihi.
Pff Liesben..zie je berichtje nu pas. Wat een teleurstelling. ik had goede hoop voor je. Maar..als je cyclus langer zou zijn is nog niet alles verkeken, toch?
Jawel. Ook al was eisprong paar dagen later dan zou ik nu al op minimaal dag 15 dpo zitten. Hierna heb ik zeker geen eisprong gehad. (Zie mijn kaartje). En had ik dus ook al iets moeten zien op de test. Nu is het gewoon afwachten wanneer ik ongesteld word.
Hmmzzz....ik gun het je zo. Ik baal even met je mee. Maarre..niet zo lang onder die steen kruipen hoor..ik waardeer je aanwezigheid zeer!
Zo, mijn ziekteverlof is ingegaan! Alleen woensdag nog een dagje mijn collega vervangen en donderdagochtend met twee patiënten op verlof en dan is het klaar! Vanochtend wel weer iets heel aparts hoor: ik eet al maandenlang iedere ochtend een stuk turks brood met (veel!) pindakaas en mijn patiënten kennen dit ritueel erg goed. Vanochtend had ik echter een boterham met kaas bij me, waarop één van mijn patiënten (blijft een delictpleger, maar is wel een schatje!) vroeg of ik van mijn geloof gevallen was. Dus ik zei dat ik ook niet wist hoe het kwam, maar dat ik al een paar dagen geen zin heb in pindakaas en vanochtend een onbedwingbare behoefte had in een boterham met kaas. Waarop mijn patiënt heel hard en blij uitriep dat ik dan vast wel zwanger moest zijn...!! Hoe ironisch; hij weet helemaal niet dat we daar mee bezig zijn! Grappig toch!
Trouwens, gisteren was ik ineens heel erg duizelig; duurde echt maar seconde of 3 ofzo, maar echt alsof ik tegen de vlakte ging! Gewoon eng! Hebben jullie daar ook last van met die warmte? Ik zat alweer te spitten op de 'eerste symptomen-site', hahaha, maar zelfs al zou het raak zijn (goeie moment geklust, alleen voor zingen de kerk uit ), dan nog is het veel te vroeg voor symptomen. Hoe graag ik ook wil dat het daardoor komt! Ik denk warmte...of van mijn medicijnen, zou ook nog kunnen. Niet fijn in ieder geval. Hoop dat de zwangeren het een beetje uithouden met die bloedhitte! Sterkte meiden! Lies, ik heb je een krabbel gestuurd; wat een rotnieuws zeg! Ricmar, jij ook de duivels &%$@#$, wat een ellende allemaal weer. Het wordt weer tijd voor roze meiden!
Hoe ver ben ik? Als je de zin hierboven (hoe ver ben ik) aanklikt, krijg je een hele leuke site te zien. Dit is echt zo lief: hier wordt de zwangerschap van week tot week beschreven en dan vanuit het perspectief van het kleintje! Zooo schattig gedaan echt! En met leuke foto's van de ontwikkeling!
geeft niet hoor bebek ik zie door de bomen het bos ook wel eens niet meer. er komen ook zoveel berichten voorbij hier. maar ik heb dus nog ietsje hoop
Nou het is hier echt een rommelzooi, ineens kwamen alle babyspullen binnen, er staan heel veel dozen in de gang en in de kamer. Heel veel gekregen de laatste weken van lieve vrienden en familie. Ook de kinderwagen kon gisteren worden opgehaald (oorspronkelijke leverijd 12 weken, binnen 3 weken binnen ) Ik weet niet waar ik het laten moet want de babykamer is nog lang niet klaar, sterker nog wordt nog bewoond door oudste zoon. Het was de bedoeling dat er deze week een begin werd gemaakt met de verbouwing boven maar door de hitte was dat niet te doen. (gemidd temp boven 29 gr) Morgen ga ik de rest van mijn spullen halen in Brabant die staan opgeslagen bij mijn vriendin op zolder, morgen gaan we iemand verhuizen van Amsterdam naar Brabant dus kan mooi op de terugweg allemaal mee naar huis in de verhuiswagen. Nog meer troep hahahaha. Ach er is 1 voordeel ik heb bijna alles compleet voor de babyuitzet, dus als het straks klaar is kan de hele kamer, kast en commode worden ingericht......
Nou de verbouwing gaat nog wel ff duren dan moet heel de babykamer nog... maar ik wil wel rond de 29e/30e week klaar zijn als het ff kan
Lief heeft me net even mee genomen voor een hapje eten hier in het dorp, we konden nog net buiten zitten (Het was nog vroeg, maar we hadden niet gereserveerd, en het zit daar vaak vol) Wijntje erbij genomen. Dat had ik wel verdiend.