35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kun je 6 dagen na ei al symptomen hebben? Dan begin ik mezelf vast gek te maken namelijk :D

(.)(.) zijn erg gevoelig en gespannen..en heb puistjes (heb ik echt nooit!)...en wordt 's morgens uitgerust wakker (heb ik normaal ook nooit)...en heb zo'n gevoel (of is het hoop?)...en....en.....en...WHOEHAAH! Wat doe ik nou toch allemaal raar! :$:(

2. Dop07

Dop07 Bekend lid

;)ALLES kan Bebek;) *duimt*
    Lies... niet om het één of ander.. maar mijn eisprong is ALTIJD tussen dag 7 en 9 gerekend vanaf de eerste dag van menstruatie.. ik heb echter een cyclus van 28 dagen! Echt op twee uitzonderingen na ( had twee keer ineens een cyclus van 26 dagen) kan ik de klok erop gelijk zetten.. dus of je jezelf vast moet pinnen op 15 dpo??
    Syl.. lekker in de zooi.. nou ja.. straks in één keer klaar is ook lekker! :D
    Hellen.. wat GOED!!!! 3kg is echt SUPER netjes!! Ik was bij Dop in totaal 10 kg aangekomen en dus na de bevalling meteen onder mijn 'startgewicht' in de borstvoedingsperiode is er toen nog wat afgegaan, ik was toen 11 kg lichter dan vóór mijn zwangerschap. Daarna weer ietsje bij gekomen, maar ik ben nu nog steeds ruim 8 kg lichter dan voor ik zwanger was..
    Nef.. fijn om even een berichtje van onder het hunnebed te zien... ik denk aan je hoor!!! Heel veel sterkte.. het is ondanks het zonnetje buiten geen lichte tijd voor je... *dikke vette digiknuf*

3. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goedemorgen allemaal!
    Ik ben al een tijdje op.. niet echt een tropenrooster zoals gister toen Dop me om 6:15 wekte, maar evengoed niet heel laat opgestaan. De eerste was gaat zo aan de lijn.. en dan eerst maar eens Dopster in zijn karretje takelen voor de noodzakelijke boodschappen.
    Straks les met paard.. lekker... we zijn weer toe aan een stapje!
    Rest van de dag spulletjes in orde maken voor mijn standje morgen op de open dag bij Toril's Rocky Mountain Horses! Lekker een hele dag paardenPaardenPaarden.. (en wát voor paarden!!! )
    Iedereen een fijne dag!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha, de boel weer eens gevonden. En wat lees ik?

Oh, nog niet bevallen, maar vast iets leuks met je zoon. Lotus, dan ook maar namens mij gefeliciteerd. En vooral ook met je mijlpaal. Lekker gevoel he dat je ieder moment zou mogen bevallen. Ik hoop voor je dat het thuis kan. Vind het zelf nog steeds erg jammer dat ik toch naar het ZH moest en dat het zo )*&%$ :(ging allemaal.

Maar ja het resultaat is :D en dat is het belangrijkste

Straks met de voeding links ga ik weer eens bijlezen.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dames, vanmorgen temp 37.2...
    Ik begrijp er niets meer van.
    Of nu pas ei? Of misschien toch nog eens testen een dezer dagen?
    Ik hoop niet het 1e, want die hebben we zeker NIET benut!
    (Hij staat nog niet in FF, want ik ben nu op werk, en heb mijn ww niet)
    Wie biedt?

[einde ego]

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    @Anna, Bedankt! Nog niet bevallen nee, m'n zoon is geslaagd voor z'n havo, vandaar! Hoop ook dat ik thuis kan bevallen ja, je weet het nooit natuurlijk. Tot nu toe 2x thuis bevallen en dat 'beviel' prima! ;) We zien het wel weer..

Vervelend he Liesben..dat gewacht.. :( Je weet het dan ook niet meer natuurlijk! Nog een keer testen kan altijd toch? Je gemoedsrust is ook heel wat waard vind ik hoor.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk dat ik er maandag nog een test tegenaan gooi.
    Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat mijn ei later was, op dag 24 of 25. Dus precies in de dagen dat ik niet heb getempt omdat ik op vakantie was. Dan zit ik nu op 15 of 16 dpo, mijn normale lf. Als ik dan maandag nog een negatieve test heb, leg ik me er bij neer. Nu kan ik het nog niet, mede gezien de kleine kwaaltjes die ik blijf houden.
    Gerommel in mijn darmen, hoofdpijn, steken in bm en lies, gevoelige borsten.Ik begin nu ook mer afscheiding te krijgen, had ik ook toen ik zwanger was.

Grrrr, dat vreselijke lijf!

Ik word erg onzeker nu, erg he? :(
    Maar als ik mijn tempkaartje bij een ander zag zou ik er bijna geld op in willen zetten dat ze zwanger was....

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gelijk ook! Zou ik ook doen hoor..

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ZoLiesbeth hij schiet ineens wel erg omhoog, ik hoop idd niet dat het je ovulatie is (alhoewel ik ook verhalen ken dat semen 7-10 dagen overleeft)

Nienke was het lekker vandaag op het paard ?

Anna hoe was je vakantie ???

Ik heb vandaag geholpen met verhuizen nou ja, ben met de verhuiswagen mee gereden van den helder naar brabant en heb gezorgd voor het hapje en het drankje, voor de rest mocht ik niets doen, dus heb daar maar heerlijk buiten in een tuinstoel gezeten ;)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha ladies...allemaal een goed weekend? Bij Liesben duurt de thriller voort zo te zen?

Wij zijn een dagje naar een Keltisch Midzomerfeest in Nieuweschans geweest. Kostte me wel een drempel om te nemen, want ik wist dat lopen niet zou gaan en ben dus het terrein met mijn moeders' kleine scootermobiel rondgereden. Even diep slikken was dat, maar.....uiteindelijk heb ik zo wel een hele leuke en pijnvrije dag gehad!

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hellen, dapper hoor je trots even opzij zetten, maar gelukkig wel een leuke dag gehad.

Liesben,
    Ik begrijp dat het voor jou spannend is. Ik hoop met je mee dat het al weer raak is.

Bebek,
    Bijna je operatie. Meid ik hoop dat het je snel verlost van je pijn!

Sylvia,
    Druk in de weer met spullen dus. Ik kan me herinneren dat ik ook opeens een heleboel spullen te wassen kreeg. Was ik er net doorheen, kreeg ik weer een zak vol spullen. Maar leuk en lief is het wel.

Vanavond heb ik lekker gewandeld met de de draagdoek.
    Heeft iemand daar trouwens ervarign mee. Ik ben er heel enthousiast over. Vaak is het fijn om mijn te dragen wanneer ze veel last heeft van boeren en spugen. Meestal slaapt ze binnen de 10 minuten als we wandelen. Maar ook thuis vinden we het beiden heerlijk en wordt ze er lekker rustig van. Voor de zwangeren, ik kan het echt aanraden.

Maar goed, tijdens onze wandeling kwam ik een stel tegen, zij hoogzwangere. Lekker opgezwollen van het vocht, waggelend op slipertjes zoals alleen een zwangere waggelt.

Ik had het zo met haar te doen. Bleek dat ze ook al weeen had en het niet doorzette. pfff arme. Ik had me deze week al bedacht dat er nu zwangeren zouden zijn die met deze hitte zouden moeten bevallen, of in het kraambed moeten liggen.

Maar ook de zwangeren hier die minder ver zijn, veel sterkte wanneer je last hebt van de warmte.

Hier gaat alles trouwens lekker. Enorm genieten van de lachjes, giegeltjes, geluidjes, gilletjes, 'de kunstjes'... Nou ja gewoon genieten van ons meissie.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, leuk zo'n dagje uit. En ja, het zal een slikken zijn geweest zo op de scootmobiel, maar ... je bent er wel meteen mobieler door. Leuk trouwens, zo'n Keltisch festival. Wij zijn een paar keer in Lisse bij het Keltisch festival geweest toen ze daar de clubmatch hielden van de deerhoundclub. Was erg leuk om daar rond te kijken in combi met de hondendag.

Nienke, lekker paardendagje gehad?

Liesben, ik heb geen kaas gegeten van temp.kaartjes, ik kan alleen maar voor je hopen.

Koffieleutje, morele steun geven is toch ook helpen met verhuizen? En wat leuk, al zoveel babyspulletjes in huis. Hoop dat jullie snel kunnen beginnen met alle verbouw/klusactiviteiten zodat het kamertje snel kan worden ingericht.

Anna, weer terug van weggeweest. Leuke vakantie gehad?
    Het is inderdaad jammer dat je bevalling geen thuisbevalling heeft mogen zijn. (had zelf ook liever 'gewone' thuisbevallingen gehad en niet 2x KS). Maar het is net wat je zegt, het eindresultaat is meer dan :D en dat is uiteindelijk toch het allerbelangrijkste.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, ik heb wel eens met de meisjes gewandels in de baby bjorn, heerlijk vond ik dat, vond het desondanks wel een beetje pijnlijk in bovenrug en schouders, heb het dus niet vaak gedaan.

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Voor diegene die na de verhuizing een nieuw account hebben aangemaakt, je kan je oude accountnaam terugkrijgen.
    Zie deze topic :)

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen allemaal!

Hey! Annna! Fijn om even wat van je te horen!
    Hier nog een draagdoek fan.. ik heb er één van draagdoek.nl. Dop heeft daar heel wat uurtjes in gehangen... hij piepte veel en vaak en zo kon hij bij me zijn terwijl ik toch mijn handen wat vrij had. Tegenwoordig doen verschillende doeken dienst als heup of rugdrager. We waren laatst op een bradery verzeilt geraakt zonder buggy of wagen. Daar hingen mooie pareo's voor 7,50 .. dus wéér een draagdoek erbij ;)

Lies.. ik duim door.. voor rust, maar vooral voor ROZE!!!

Hellen... fijn dat je je over je trots heen hebt kunnen zetten! Nu heb je een fijne dag achter de rug, zonder dat je daar achteraf de rekening voor opgediend krijgt! Lijkt me heel wat waard!

Jaaaa... oude forumnamen.. ik kan maar niet wennen aan 'Dombo' :( ;)

Gister heerlijk les gehad. Beestje begint steeds fijner te lopen! Zó gaaf.. we kregen fiks wat complimenten van het lesgeefmens!

Dop had weer tropenrooster bedacht voor vandaag.. ik had met de hele dag in de stand voor de boeg graag wat langer geslapen.. maar helaas.. 5.50 begon de dag.. nou ja.. heb wel al wat kunnen doen voordat ik de deur uit moet (was gevouwen voornamelijk hihi)

Ik ga zo alles in de auto stoppen.. gang staat vol met zadels en andere 'zut'... dan naar Oss.. lekker een dagje tussen de paarden!

Iedereen een fijne dag!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Anna, Ik heb voor m'n dochter aan het begin ook vaak de draagdoek gebruikt. Vooral in huis ook, wa ze lekker dichtbij me en stil. Ook van draagdoek.nl Nienke!
    Veel fijner dan die draagzakken, die snijden toch meer in je schouders en met een echte draagdoek is het gewicht veel beter verdeelt. Toen ze een halfjaar was maakte ik zo nog hele strandwandelingen in Denemarken, was niet eens zwaar!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Je hebt gelijk ook Hellen, ik heb daar eigenlijk ook wel eens aan zitten denken, zo'n scootmobiel voor de laatste weken. Ik woon nogal ver van de winkels af, niet meer te lopen nu voor me. En m'n rijbewiijs halen stel ik steeds maar uit, ;) normaal mis ik dat namelijk helemaal niet, ik loop graag maar nu had het wel handig geweest! Maar je hebt het in elk geval naar je zin gehad toch? En zonder pijn!

Hoop dat je een leuke dag hebt gehad Nienke! Maar dat zal best wel he! ;)

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hellen zal inderdaad best slikken zijn geweest maar je hebt nu heerlijk een mooie dag gehad zonder dat je nu de rekening gepresenteerd krijgt. You go girl.

Ik heb een draagzak gekocht, had hem eigenlijk voor mijn jongste van 14 ook, als ze een van haar huilbuitjes had vond ze het zalig als zij erin lag en ik ging stofzuigen ;)
    Met draagzakken geen ervaring, heb het wel eens gezien maar vind het een beetje eng....

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vind je een draagdoek eng Koffieleutje?
    Is misschien meer het idee? Want ze liggen er heerlijk stevig in hoor, aan het begin lekker in de 'kommahouding' in principe kan zo zelfs voeden. Aaach..zo lief..lekker slapen.. 4 weken was ze hier. Je kan ook de armpjes er nog lekker onderstoppen.

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik denk dat ik bang ben dat de knoop loslaat ofzo ? Dat ik iets niet goed doe.........

Deel Deze Pagina