Hier was temp vanmorgen weer 37.1. Kan hem wederom pas vanavond in FF zetten, want ik ben nu op werk en weet mn ww niet uit mijn hoofd Ik denk morgen nog maar eens testen. Ik geloof nooit dat ik pas eergisteren een eisprong heb gehad, daar had ik de klachten niet naar, maar ja....mijn cyclus is gewoon enorm van slag. We zien wel. Maar ik denk nog steeds als ik mijn kaartje zie: zwanger! Helaas zeggen de kv-testen tot op heden iets anders. Ga vanavond of anders morgenochtend weer uitgebreid reageren op iedereen!
O haha, dat had ik van tevoren ook een beetje ja! Maar valt reuze mee hoor Koffieleutje, de banden zijn heel lang en je hebt zo door hoe hij vast moet. Vervelend he Liesben..niets zo erg als onzekerheid. Je kan maar beter gewoon weten waar je aan toe bent!
Hallo allemaal! Hoe is het hier met iedereen? Ik heb niets bijgelezen van de afgelopen weken, zijn er nog nieuwtjes? Wij zijn er weer Al een weekje terug uit Turkije, en de afgelopen week hebben we thuis klusjes gedaan, veel visite gehad en genoten van het mooie weer (fietsen, naar het strandje, etc.). Volgende week helaas weer aan het werk. Ik heb een serie foto's geupload van onze zeilvakantie in mijn fotoalbum hier. Ik had maar liefst 459 foto's genomen, waarvan het leeuwendeel van Danique, hahaha! We hebben een super vakantie gehad, heel relaxed, heel gezellig en met Danique is alles helemaal goed gegaan. We hebben wat minder gezeild dan andere jaren en dat ook rustiger aan gedaan, zo bleef het leuk voor haar. Veel met haar gekeuteld natuurlijk, beetje zwemmen, beetje spelen, beetje zeilen naar een ander baaitje, lekker eten, etc. Spelen binnen in de kajuit was heel makkelijk voor ons, alles is al kindveilig dus net een grote box waar ze naar hartelust in kon kruipen en staan. Voor spelen buiten in de kuip hadden we een tuigje gekocht en die met een lijn aan de boot vastgebonden, zo kon er niks gebeuren. Dat tuigje heb ik tijdens het zeilen bij wat meer wind ook gebruikt bij haar op schoot hebben en bij borstvoeden, met de lus om mijn nek. Voor het slapen hadden we een babytentje gekocht en deze op een bed gezet, zo kon ze nergens naar toe rollen of ervan af vallen. Soms was er in een baaitje geen steiger en moesten we met de bijboot naar de kant, dan deden we Danique in een zwemvestje. En voor in de restaurantjes en op de boot hadden we een opvouwbaar stoeltje meegenomen, ging erg goed. Tijdens het varen zat ze daar veel in, als een kapiteinsprinsesje met riant uitzicht in de schaduw van de luifel boven de kuip. Als je 2 weken hier bent weg geweest zie je als je thuiskomt nog beter dat ze verandert is. Geen grootse ontwikkelingen, maar ze speelt anders als voor de vakantie. Dat valt nu meer op. En tijdens de vakantie is ze veel meer gaan brabbelen. Ze gebruikt nu allerlei intonaties en tonen en veel meer klanken. Soms leek het erop of ze Turks aan het leren was, soms klinkt ze als Donald Duck hahaha! Zo schattig!
Helaas ben ik dus ongi geworden gisteren. en nu moeten we een maand verplichte rust nemen. in aug gaan we ws voor iui als de donor daar ook de mogelijkheden toe heeft, maandag in iedergavl bellen naar de poli om het traject uitgelegd te krijgen door gyn (dus afspraak plannen) dan deze ronde afwachten en als donor terug is van vakantie overleg..
Wat een heerlijke vakantie zo te zien Natas, de kleine genoot zo te zien met volle teugen, leuke foto`s !!! Ricmar balen meis, nu hopen dat de IUI snel van start kan gaan.
Natas, heerlijk genoten lees ik en dat zie ik van de foto's zeker ook af. Wat een pretsnoetje heeft Danique steeds. Leuk. En ja, zo in 2 weken tijd kunnen ze echt veranderen in hoe ze dingen doen, hoe ze spelen. Ricmar, balen meid. Succes met het opstarten van het IUI-traject.
Ricmar, spijtig dat de duivels er weer aan te pas komen! Een maandje rust zal je goed doen en dan op naar een roze septembermaand. Natas, genoten zie ik,fijn voor jullie Lotuss, heb ook een draagdoek gekocht en ben al vollop aan het oefenen met een pop van mijn dochter!! Liesben, spannend he.. Heb hier toch wel een vraagje meiden! terwijl ik zit te schrijven voel ik me duizelig en heb nu al de ganse dag harde buiken(samentrekkingen) weet echt niet wat te denken hoor maar nog 4weken ? Het kan nat wel maar als ik me goed herinner van mijn vorige zw,,,????Dacht niet dat ik het zo moeilijk had Stel ik me nu ietsvoor of is er meer aan de hand???
Hoe is je bloeddruk ollebolleke? En je HB ? Het zouden ook naweeën ( pardon the choice of words) van de afgelopen hete dagen kunnen zijn. @draagdoeken: ik heb daar ook al over zitten denken. Zeker omdat ik na de geboorte van wurm de grootste tijd met haar alleen zal zijn. Dan is een draagdoek volgens mij , naast intiem, ook wel heel praktisch?
ollebolleke ik zou bij twijfel contact zoeken met Vk of gyn, misschien is het niks,maar dan weet je het zeker.
Misschien doordat je het zo druk hebt gehad Ollebolleke? Kan je flink harde buiken van krijgen (wie weet zelfs eerder bevallen) Het is ook benauwd, ik word ook eng en duizelig zodra ik teveel doe. Bij mij is het trouwens ook aan het rommelen, veel voorweeen, maar ja..dat zegt allemaal niet zoveel. Kan best nog een paar weken rommelen natuurlijk. Even in de gaten houden bij jou denk ik..
Ik vind ze heel handig inderdaad Hellen, je hebt je handen vrij en de kleine is rustig omdat ze dicht tegen je aan ligt.
@ ollebolleke: Ik zou toch even contact opnemen met de vk. Van bijvoorbeeld blaasontsteking kan je harde buiken krijgen, maar het kan ook geen kwaad om je bloeddruk even na te laten kijken als je duizelig bent.
Zo weer terug van een weekendje weg. Was zalig, lekker weer, leuk met familie en als klap op de vuurpijl vandaag naar het Noorder Dierenpark. Helemaal super. Zie bij Liesben nog steeds geen nieuws. Blijft spannend. Nienke, hoe was het met de paardjes? Ollebolleke, doe jij niet teveel? Koffieleutje, lekker hoor alle babyspulletjes al. Lijkt me super tussen al dat babyspul zitten. Ricmar, baalen zeg van die duivels en maand verplichte rust. Zag nog iets van leuke vakanties voorbij komen maar was weer een aantal paginas bijlezen.
*even ego* Meiden... ik heb anderhalf uur terug in de auto gezeten.. en ben al weer ruim twee uur thuis.. maar nóg niet geland... Ik ging naar de opendag met spullen om in een standje te staan.. met het draaide er op uit dat ik TWEE demo's heb voorgereden op de dekhengst!!!! OP DE HENGST!! In het dekseizoen, met zijn merries aan de andere kant van het draadje en brááf dat ie was... Het was té gaaf.. Ik heb één foto en ik kan niet stoppen om ernaar te kijken... *zucht* het was té gaaf!!! *einde ego*
Nienke, wat een gaaf beest zeg! Kan me wel indenken dat je nog even nazweeft! Ik zou zeggen, zweef nog even door meid!
Olleke, ik kan me alleen maar bij de anderen aansluiten, voor de zekerheid even contact opnemen met je gyn. Een extra checkup kan nooit kwaad. Er hoeft niks aan de hand te zijn, maar ... liever een keer te veel gebeld dan te laat.
Dank voor de reacties !jullie zin allemaal zo'n lieve mensen. Kben eigenlijk wel een beetje bang en zal dan morgen voor alle zekerheid es bellen. moet normaal dinsdag op controle maar ja zal zien wat de gyn zegt. Harde buiken blijven aanhouden en steken onderaan. mijn bloeddruk weet ik niet..... hopelijk een goede nachtrust,zou ook al wonderen doen!