Ollekebolleke, waarom wachten tot morgen? Als jij je zorgen maakt, gewoon meteen bellen hoor! Ladouce, niet verkeerd, een dagje Noorder Dierenpark. Erg mooie dierentuin.
ollekebolleke ik zou ook nu bellen immers je kan sommige zaken maar beter voor zijn. een vriendin van me zat regelmatig voor extra controle bij de gyn en soms echt niet onterecht(had vroegtijdige weeen) dacht ook aan krampen
ja maar hier kunnen we nie bellen naar vk.Wij moeten bellen naar de gyn.en dat mag enkel bij dringende zaken.....
Ohh Nienke..wat stoer. En wat een brave kerel, die hengst! Ik heb jaren zelf gereden..mijn hart gaat altijd sneller kloppen als ik dat soort plaatjes zie Ollebolleke: ik sluit me bij de rest aan. Ik moet ook de gyn bellen en de verpleegkundigen van de unit zeggen ook altijd: als je je zorgen maakt moet je bellen!
Mogguh meiden! Ollebolleke: ik hoop toch echt dat je al een gyn gebeld heb? Nienke: prachtig paard! Natas: wat heerlijk, een weekje weg! en zeilen bij Turkije? gaaf! Ladouce een weekendje weg geweest, ook erg fijn! Zeker met dit weer Hier vanmorgen weer een negatieve test, dus ik moet me er nu echt bij neerleggen. Mijn cyclus is officieel van slag Ik geloof dat ik dat nog erger vind dan het feit dat ik niet zwanger ben. Herkent iemand het, dat je cyclus zo raar doet na een MA en een curettage?
Liesben ik herken dat niet dat de cyclus zo van slag is, die van mij was wel weer vrij regelmatig na de curretage, maar misschien kan je contact op nemen met de gyn? Staat de deur daar nog op een kier na de controle (of heb je die niet gehad)? hopelijk heb je snel duidelijkheid
Mijn schoonzusje had dit ook Liesben.. ze was ook steeds later ongesteld na de curretage. Overigens is nu wel zwanger..
Liesben, balen dat je cyclus nog steeds van slag is. Vanuit andere topics hoor ik het inderdaad wel meer dat na een MK/MA/curretage je cyclus flink van de leg kan zijn. 1 meisje heeft zelfs een aantal maanden moeten wachten op haar eerste ongi, was daarna overigens wel snel weer zwanger. Hoop dat Ollekebolleke de gyn heeft gebeld.
Liesben, bel anders je gyn even. Ik weet het ook niet, was wel blij dat mijn cyclus bijna gelijk was als hiervoor maar ik ben er wel vanuit gegaan dat ie van slag zou zijn. Begrijp dat het gebruikelijk is. Ollebolleke gyn al gebeld? Dombo: ja, ben echt dol op het Noorder Dierenpark maar is alleen zover rijden bij ons uit het westen vandaan. Waren nu in de buurt. Leuk, jong olifantje (pas 6 weken oud) gezien.
Ja Ollebolleke...hoe is't nu meis? Net bij de verloskundige geweest (gelijk afgesproken dat ik deze week maar ga bevallen..) Woensdag ben ik 38 weken en toen ik aangaf dat ze volgens mij flink zit aan te vetten daarbinnen, m'n buik voelt zo vol ineens, zei ze dat ze dacht dat deze best nog wel eens nog zwaarder kon worden dan haar zus...en die was al 41.40.. ze schatte zo 43.00 nog wat.. Maar ja..het zou me overigens ook niet verbazen hoor, maar dat schatten..ze zitten er ook vaak naast. We zien het wel, van mij mag ze komen eigenlijk nu het wat koeler is buiten. Heerlijk! Ben zo blij dat die hitte weg is.. Haar zus kwam een week eerder dus ik hoop.. Eigenlijk heb ik dat pas sinds de laatste dagen, kom maar op! Hiervoor wilde ik eigenlijk nog niet echt. Best nog knus.. Hopelijk laat ze me niet zo lang meer wachten!
Kan me voorstellen dat je het qua weer beter naar je zin hebt nu Lotus Prachtig weer om te bevallen.... Ik voel me ook een stuk beter nu alleen weer jammer dat het dan weer gelijk gaat regenen maar tja das Nederland.... Ollebolleke ik denk dat je toch echt veel te veel hebt gedaan meis, neem alsjeblieft je rust ! Liesbeth dikke digi knuf meis, dat rotlijf ook !
Hey allen, Moest deze morgen om 9u in ziekenhuis zijn voor es aan de monitor te liggen. Mocht direct binnen en na wat vragen te stellen kon ik dan aan de monitor. Weinig weeen activiteit,veel en harde bewegingen van de bay en hartje eerst goed dan op het einde onregelmatig. Al bij al goed en na een half uurtje mocht ik af de monitor. Dan 1uen half moeten wachten,wist niet waarom en er was geen kat meer te zien. Werd helemaal stressi en begon weer zo misselijk te worden. Na 2x (zon ziekenhuisbelleke) te hebben gebeld kwam er toch iemand vertellen dat ze toch maar de gyn hadden gebeld en dat ik nog maar eens moet wachten. Hij verbood me nog in de zon te zitten ,platte rust en veel te drinken!!!3dingen die ik niet doe. Zal maar luisteren zeker... morgen moet ik terug voor een echo! mijn bloeddruk was goed 120/65 Voel me heel mottig dus ga ik straks maar een beetje rusten. las ook nog van liesben,knuf En lotuss haar flink uit de kluiten gewassen meisje!!! en alle meiden bedankt voorhet meedeleven
Ik denk echt dat je er goed aan doet om je rust te pakken Ollebolleke! Je bent wel hoogzwanger, al doe je soms alsof dat niet zo is Hier sinds een uur hoofdpijn en flinke buikpijn. Zou ik nu dan gewoon ongesteld worden? Als de volgende cyclus weer zo raar is dan ga ik eens met de huisarts praten. Voor nu zit ik er even gewoon doorheen, ik vertrouw mijn eigen lijf gewoon niet. Ik hoor de gyn nog zeggen: Over een week of 4-5 ben je weer ongesteld en dan kunnen jullie er weer voor gaan! Nou, niets is minder waar. Ik denk dat de voorlichting over je cyclus na een curettage wel beter kan. Ze doen alsof alles bij iedereen gewoon weer normaal is, maar dat is dus bij lang niet iedereen zo. En het vervelende is dus ook dat ik behalve psychisch er ook lichamelijk veel last van heb. En heel veel mensen roepen dan; Meis, laat het nu even los, dan ben je zo zwanger! Flikker op denk ik dan. Weet jij wat ik voel? Ik vind dat zulke domme onnadenkende opmerkingen. Ik weet wel dat iedereen het goed bedoeld, maar ondertussen vreet ik me op. Sorry hoor, maar ik ben er even klaar mee.
Kan ik me voorstellen Liesben... zijn pijnlijke opmerkingen. Alsof het ook min of meer nog je eigen schuld is als je niet gelijk weer zwanger raakt. Moet je er maar niet zo mee bezig zijn! Hoe kan je anders, zeker als je lichaam nog eens raar gaat doen.
ha Liesben, Ik volg jouw verhaal en vind het erg herkenbaar helaas. En dan ook nog regelmatig de ondoordachte opmerking uit je omgeving dat de meeste vrouwen binnen 3 maanden opnieuw weer zwanger zijn. Jaja...alleen ik niet denk ik dan. Ben daarom ook blij dat maar weinig mensen in mijn omgeving op de hoogte zijn. Dat wachten duurt zo lang he meis. Soms denk ik wel eens, wist ik maar dat ik nog een jaar moest wachten en dat ik dan zwanger zou zijn mét goede afloop. Dan kan ik dat waarschijnlijk beter opbrengen dan die slopende onzekerheid wel/niet.... ... Nou ja, hoe dan ook, we hebben veel over over een klein wondertje, dus we blijven doorgaan . Hoop dat je ongi snel doorbreekt, dan kun je tenminste door. Succes .
hoi Ilona, Als ik idd zou weten dat het over een jaar goed zou gaan, is dat prima. Helaas kan niemand die garantie geven! We moeten het maar doen met wat we hebben, meer kunnen we niet doen. Jij ook succes!