Hè Hellen .. meissie.. je krijgt het niet kado... ik denk aan je hoor en een hele dikke *digiknuf* Belize lekker geslapen en Bebek.. meid... ik gun je roze.. maar ik hoop op een goede o.k. maandag! Ik las nog iets over een donaldduck brabbelend meidje dat door de BPJ is.. en Lotuss.. geniet toch nog maar even van je mooie buik nu het wat koeler is...zondag bevallen is mooi.. maandag wordt het namelijk weer warm. (want dan ga ik op vakantie hihihi) Hier verder niets te voelen.. ik ga er van uit dat ik op vakantie de duivels op bezoek heb.. en komende maand wordt dan ook niets, want als ei komt zit ik nog op Terschelling en manlief niet... Ik heb overigens een hele goeie afleiding.. ik ben ontzettend aan het piekeren.. Heb te horen gekregen dat ik in aanmerking kom voor een veulen van de vader van het stoere paard waar ik hier laatst een foto van plaatste.. het ras van mijn dromen...Hij krijgt exact het uiterlijk van zijn paps....een zilverappel Rocky Mountain Horse.. (voor wie het wat zegt, het is een gangenpaard, high spirit, maar heel koel en werkwillig) Nooit gedacht dat dat binnen mijn bereik zou liggen.. maar nu komt het ineens dichtbij.. één 'kleine' kanttekening... twee paarden is qua tijd en geld geen optie, dus veulen er in zou betekenen mijn huidige paardje eruit... Dat is geen makkelijke keuze.. je 'ruilt' een beest niet zomaar in.. ik niet in ieder geval... Maar ja.. mijn pony gaat qua leeftijd nog 30 jaar mee... ik hou van hem, maar de 100% klik is er nooit geweest... en dan 30 jaar dromen van een ander soort paard... dat is ook zowat... Nou ja .. hoe dan ook.. ik ga vanavond de fokker terugbellen en overleggen... en dan na mijn vakantie pas definitief beslissen... Ik ga werken! Allemaal een fijne dag!
He Hellen het zit je niet echt mee he bah, dikke digi-knuf Nienke wat een moeilijke beslissing meis, goed dat je er de tijd voor neemt, is niet even iets wat je zo beslist inderdaad.
@Hellen...hoe is het nu?Dat is wel schrikken zeg. @Liesben....bah,wat duurt het allemaal lang zo. @Lotuss....jaaaaaaaa,eindelijk ons eigen internet terug,maar we gaan het evengoed opzeggen.2 weken zonder gezeten en pas na een boze mail van mijn man weer internet.Toen was het probleem plots opgelost. En ik zit hier ernistig te twijfelen de woningstischting te bellen....ze zijn al een paar maanden de huizen achter ons aan het renoveren en ik begrijp heel goed dat dit niet zonder herrie kan,maar vannochtend om kwart over 8 hadden ze keihard de radio erbij aan gezet,dus ik doe mijn raam dicht(was er wakker van geworden) zetten ze hem expres nog harder die radio.Je zal maar nachtdienst gedraait hebben :x.
Ik heb een mail gestuurd naar de woningbouw....dat ik best begrip heb voor de herrie,die van de werkzaamheden zelf afkomen,maar dat ik zo'n radio zo hard om kwart over 8 's ochtends onnodige overlast vind
@Hellen: jeetje, klinkt allemaal echt niet leuk. Hopelijk voel je je inmiddels al weer wat beter. @Nienke: lijkt me een enorm moeilijke keuze maar je moet doen wat je hart je ingeeft. @Bebek: het zal toch niet? Aan de ene kant hoop ik voor je dat het roze is maar ik hoop ook voor je dat je van de pijn af komt. @Liesben: sterkte! Die onzekerheid is killing. @Suzanne: vervelend om zo gewekt te worden. Hopelijk doet de woningbouw er iets aan.
@Nienke...wat een lastige beslissing moet je nemen.Ik weet niet in hoeverre een paard zich aan zijn eigenaar hecht.Maar als je een goed tehuis kunt vinden.....lastig hoor.Ik hoop dat je er een beetje uitkomt.
Even snel wat opstekertjes; Bebek, Nog heel even wachten he! Ik hoop dat je snel hersteld. Suzanne, balen ja, van die vrolijke bouwvakkers die vinden dat de dag voor iedereen samen met hun werk begint, Je zou ook ter plaatse de 'opzichter' kunnen aanspreken en uitleggen dat je er last van hebt. Bij een feestelijkheid van onze nieuwbouwwoning die dus in aanbouw is, werd dat er speciaal oor de huidige omwonende erbij gezegd. Als er iets is, spreek me er over aan. Zonder overlast kan het niet, maar ze kunnen wel een beetje rekening met je houden. Nienke, jij hebt een luxe probleem hoor! Hellen, Een zwangerschap is nooit 'saai' natuurlijk. En ik denk dat de gemiddelde zwangerschap er wel een is met aardig wat kwaaltjes, maar zo'n pijn hebben is wel erg vervelend. Bij het lezen van jouw verhaal dacht ik in eerste instantie aan beschadiging door het poepen. Weet je inmiddels al wat meer? Ik kan je wel aanraden om te proberen zo veel mogelijk je stoelgang op orde te hebben wanneer je uitgerekend bent. Roosvicee laxo, pruimen, sinaasappelsap, wat voor jou maar werkt. Ik had nl tijdens en na de bevalling erg veel last van mijn ontlasting. Zeker na de bevalling is het allemaal vrij pijnlijk en dan wil je daar niet extra last van hebben. Hou het in de gaten. En sterkte ermee. Hoe is het eigenlijk met je huis? Mamax2, ik weet ook niet precies waar je op doelt. Heb vast ook iets gemist. Maar sterkte met je gevoelens. Liesben, Na de curettage werd mijn cyclus ook steeds een stukje langer. wel wat korter dan de jouwe, en na de tweede miskraam werd ik ook niet heel snel weer zwanger. Ook al duurde het nog geen half jaar, voor mij duurde het heeeeeel lang voordat ik weer zwanger was. Ik vond het zeer frustrerend en wilde ook liefst zo veel mogelijk controle over mijn cyclus hebben. Door te temperaturen denk je in elk geval door te kunnen krijgen wat er binnen gebeurd, maar dat blijkt nu ook al niet het geval. Superfrustrerend natuurlijk. Probeer het nog wat tijd te geven, je lichaam moet kennenlijk nog verder herstellen. Ik hoop wel voor je dat je snel weer aan de beurt bent. En trouwens... HET IS WEL WEER EENS TIJD VOOR EEN NIEUWE RONDE ROZE MELDINGEN!!! Eitjes doe je best!!! Dit schrijvende zou ik het wel leuk vinden om daar tussen te zitten ook geloof ik... Maar ja, dat zit er niet echt in op dit moment. En eerst maar eens de dames die al heel lang wachten of een MK moeten hebben verwerken.
Arme Hellen.. sterkte meid! Zeker een moeilijke keuze Nienke.. maar als het je droom is..toch? Weinig genieten meer trouwens van m'n buik eigenlijk...dat heb ik echt wel gedaan maar nu is het toch wel over. Lijkt wel of ze nog even lekker een groeispurt heeft gemaakt, ik zit echt overvol en alles is zwaar. Zeker de zorg voor m'n dochter valt dan even goed tegen. Maar veel beroep op de omgeving doen even.. Buik is ook wel flink aan't rommelen dus ik hoop dat over een weekje ofzo.. zondag is inderdaad een perfecte dag! Eerder mag altijd natuurlijk.. Dat is vervelend he Suzanne..geluidsoverlast...kan ik ook slecht tegen. Mijn zintuigen dan! En dan ook nog een radio..:x Net naar de tandarts geweest..verstandkies is dus niet meer te redden.. Hij wilde nu geen foto maken natuurlijk dus we laten het maar even zo. heb er gelukkig geen last van verder. In augustus terug voor foto's en dan trekken maar..
@iedereen met laatste loodjes en zere buiken.....knufffffffffff @Anna...normaal gesproken zou ik ze er ook wel zelf op aanspreken,maar als ik mijn raam dicht doe en de radio word expres nog harder gezet,dan verwacht ik nog weinig begrip van hun kant af.Dus dan maar zo.De radio stond net nog veel harder en daarna is hij uit gegaan,dus ik denk dat er meer klachten waren.In het begin waren er ook steigerbouwers,die echt om 7 uur 's ochtends met van alles en nog wat liepen te gooien en naar elkaar liepen te schreeuwen.Toen hebben ook heel veel mensen geklaagd en dat was ook zo afgelopen.Ze zijn wel midden in een woonwijk aan het werk,daar kunnen ze best wat rekening mee houden. @Lotuss.....op zich vind ik het wel zwaar elke dag die herrie achter mijn huis,maar ik snap nog wel dat dit niet is om andere mensen te irriteren of asociaal gedrag van anderen.Zodra ik denk dat mensen expres geen rekening houden met anderen...en dan in het speciaal met mij ...haha....dan kan ik er echt helemaal niet tegen.Wij zijn hierheen verhuist vanwege de onderbuurman in ons vorige huis....die zette gewoon midden in de nacht zijn tv keihard aan of muziek.Dan heb ik er wel veel stress van,want zo'n iemand kan toch zelf ook wel begrijpen dat dat niet kan.Maar hier slaap ik nu wel doorheen....behalve door die radio dan,want je kan toch zelf oo wel snappen dat je niet om kwart over 8 midden in een woonwijk keihard een radio aan kan zetten.Eigenlijk irriteer ik me meer dan aan de onbeschoftheid van zulke mensen,dan aan de radio zelf. Haha...heel verhaal....maar ben ook echt boos op die stomme bouwvakkers. Ik heb mijn eisprong weer gehad deze maand,nu weer met een ovulatiebloeding erbij....superhandig om precies te weten wanneer je eisprong nu is.Ik voelde hem al,maar nu word de sprong zelf begeleidt met een bloeding.Dus we hebben toch maar een soort van gericht geklust.Alhoewel ik ook wel het idee heb dat mijn lijf nog behoorlijk van slag is van die curretage.Maar ik had mijn eisprong deze keer iig wel netjes 14 dagen voor NOD.Dus nu maar weer afwachten.
Klinkt goed Suus! Ik duim met je mee! Annna.. fijn om weer wat te horen! Hoe is het bij jullie? En ja.. een luxe probleem.. het zal.. maar ik lig er toch maar mooi wakker van Lotuss.. eerder mag ook hoor Ik bedacht me net ineens, dat ik vannacht gedroomd heb dat ik zwanger was.. van een jongetje hihi.. hij leek precies op Dop, maar dan nóg blonder (daar waar Dop al verbazend blond is voor een kind van ouders die beiden indisch bloed hebben hihi) Ik betrapte mezelf erop dat ik tóch heel even teleurgesteld was over dat het een jongetje was.. da's óók erg.. want ik vind mijn 3 jongens héérlijk en zou het ècht niet erg vinden als de eventuele nummer 4 wéér een ventje zou zijn.. als het maar gezond is (hoe cliché ook ) Toen ik me de droom herinnerde, bedacht ik me ook ineens, dat deze 'droomzwangerschap' wel eens het gevolg kon zijn van het 'in blijde verwachting' zijn over de komst van het (jongens) veulentje hihihi
@Anna,daar word je ook niet blij van als je aan het voeden bent. Je hebt wel gelijk over die opzichter hoor,maar die wordt al regelmatig aangesproken door buren van ons en blijkbaar zonder succes,dus ik dacht ik ga nu gewoon gelijk naar de woningbouw. Sorry als ik wat kribbig overkom,dat is iig niet mijn bedoeling. @Nienke...volgens mij heb je in je hart je keuze al gemaakt
Ik geloof het ook Suus *bloos* Het feit dat ik 'ineens' een heel erg goed plekje voor hem kreeg (heel vlakbij huis lekker in een kudde 24x7x365 buiten) versnelde de boel aanzienlijk... Ach meid.. en kribbig.. tja.. soms is tact handiger, maar niet effectiever.. dan maar discussie etc. vermijden en hup direkt naar woningbouw.. ik hoop dat het wat rustiger om je huis wordt!
Hm....misschien moet je niet al sjaggie gaan reageren in een MJtopic.Beetje ruzie daar geloof ik.En ik bedoelde het echt goed allemaal.Mijn man moest wel erg lachen erom.Die zei dat je sowieso geen discussie aan moest gaan met zwangere vrouwen. Ben echt moe en sjaggie van die stomme bouwvakkers.Mijn man had een hele vroege dienst en die is zo thuis....denk dat ik nog maar even lekker samen met hem in bed kruip.Oja,vandaag naar Nine Inch Nails!!!!Beetje dubbel wel....ik had eigenlijk niet gekund,omdat ik hoogzwanger zou zijn nu.Dat is dan wel weer confronterend.Maar wel blij dat ik ga.
Nee hoor Suuz, niet kribbig Wel leuk lekker concerten vanavond, maar niet denken aan wat als... gewoon lekker genieten samen. Keerrtje overdag samen naar bed gaan is ook niet erg trouwens, ook daarvan genieten!
oeoeoe Suus ( inch Nails... ondanks dubbel, tóch gááf! Zag ze van de week nog op tv bij Rock Werchter.. heftig hoor!! Heel veel plezier!
Suzanne: veel plezier vanavond. Enneh, je reacties in het MJ topic vond ik echt niet overtrokken. De dames daar zijn behoorlijk onredelijk en missen alle realiteitszin.
Wordt nu wel heel erg nieuwsgierig naar dat MJforum ??? Ik ben ook doodop, dronken buurvrouw vannacht vrolijk lallend door de straat (2 keer per jaar is ze dronken met de kermis) die vrolijk schreeuwend met haar vriendelijke doordringende stem (zou een goede voor op de markt zijn) om 8 uur al liep te verkondigen op straat dat ze weer helemaal topfit was grrrrrrrrrrrr Suus veel plezier vanavond, duik er nog ff in joh, lekker toch ?
@Ladouce....dankjewel....ik begon al een beetje aan mezelf te twijfelen Ik heb er ook heel veel zin in.Het is echt mijn nr1band en de laatste tour *huil*En ik ben blij dat het in een zaal is.En de HMH is ook een fijne zaal....lekker ruim en meestal wel goed geluid.