Haha....misschien kan ze vriendjes worden met de bouwvakkers achter mijn huis.Wel fijn voor haar dat ze topfit is Nu jij nog topfit.
Nou ik het net ook ff dat MJ forum een beetje zitten bekijken (de laatste pagina`s) en vind zeker niet dat je respectloos was Suus. Tja vind sommige reacties erg overtrokken, ben ook met MJ opgegroeid maar mijn leven staat zeker niet stil....Maar ja ieder heeft recht op zijn/haar eigen gevoel
Hehe even een korte update: bloeden is verder uitgebleven. De buikpijn wil alleen niet echt weggaan. Zodra ik een uurtje of 2 verticaal ben begint het wee rop volle kracht. Enige wat helpt is die medictie nemen en liggen. Dan is de druk van de onderkant. Over het laxerend egebeuren ( ik weet ff niet meer wie dat schreef) : momenteel is het juist niet verstopt..dat is het vervelende. Ik heb er genoeg middelen voor, omdat ik al jaren bekend ben met het prikkelbare darm syndroom. Maar dit is echt een exces hoor! Maar goed..ik tob nog even verder. Alleen wurm heeft het erg naar d'r zin, die is lekker aan het bewegen en hoewel dat tijdens die krampaanvallen vreselijk pijn doet, houdt dat me nog een beetje op de been. in figuurlijke zin dan
Ik denk dat wij allemaal in dit topic als geen ander zijn opgegroeid met MJ. We hebben ook allemaal het overlijden van Elvis meegemaakt; toen was de media alleen nog niet zo ver als nu. Het is jammer dat er een icoon is weggevallen maar laten we wel stellen dat hij al heel wat jaren geen nieuwe muziek heeft gemaakt. Ik moest met deze vorm van "hysterie" direct denken aan Doe Maar. Zowel tijdens de concerten als toen ze uit elkaar gingen. Maar ook toen was de media nog niet zo ver als nu. Ik denk zelf dat deze vorm van massale rouw alleen maar komt door de hedendaagse media en alles er omheen. Ok, ieder z'n ding maar ben er zelf toch iets te nuchter voor (denk ik).
Hellen, weet niet of het mag en kan met een zwangerschap maar evt. een lekkere warme doek op je buik en onder je rug? Of een warm bad. Bij mij geeft dat altijd iets verlichting. En als je ligt, je benen iets omhoog doen; dat zou ook moeten helpen.
De boel omhoog kreeg ik ook al mee vanuit yoga, ja. Iets van warmte mag wel..ik heb ook al een warme douche genomen. Maar als het zo verkrampt is, lijkt wel of niets helpt. Kaqn alleen voetje voor voetje schuifelen, en gaan zitten of opstaan is alsof iemand me op een lans spietst. Maar ik heb gister nog tegen mezelf gezegd: als het maar goed gaat met de kleine, moet ik op mijn kiezen bijten en deze pijn door. Het is alleen vervelend dat het alles stillegt. ik kan niet werken, niets in huis doen ( wat héél hard nodig is!) en boodschappen doen. Dat laatste ga ik toch wagen, maar eerst ga ik dus plat. Ik vind het eng...want ik heb het ooit gehad dat zo'n aanval begon in de winkel en toen heeft iemand me thuis moeten brengen. Dat wil ik niet weer...
MJ forum..nou.. daar ben ik ook te nuchter voor hoor...heel erg voor z'n kinderen en familie maar jeetje..ik ben ook nooit zo dweperig met sterren moet ik zeggen. (niet meer na m'n 16e in elk geval daarvoor was ik erg gecharmeerd van Bruce Dickinson van Iron maiden, haha!) Je hebt niets verkeerds gezegd vind ik hoor Suus! Verstandige man heb je trouwens..nooit in discussie gaan met een zwangere vrouw! Hahaha...dat heeft mijn man zich ook maar aangewend! Veel plezier vanavond! Sterkte met de pijn Hellen..
@ Hellen: Weet je wel zeker dat je last hebt van koliekpijn? Kenmerkend voor koliekpijn is namelijk dat je moet blijven bewegen door de pijn en juist niet stilliggen. Dit gaven de artsen en ambulance medewerkers ook aan toen ik daar last van had.
Suus, ik heb net ook ff op dat MJ forum zitten spieken, maar ik zag niks van jou staan! Hebben ze je verwijderd of zit ik bij het verkeerde forum te kijken?? Was toch bij het forum films,televisie etc.? Was nieuwsgierig geworden naar jouw reactie, haha!
Bebek, het was in het topic ' Michael Jackson hartstilstand '. Het zijn gewoon een stelletje hittepetitten daar, want ze beginnen nu weer om iets anders te bekvechten, pffffffff...
Nienke, de keuze lijkt me inderdaad niet makkelijk om te maken. Aan de ene kant heb je een paard dat nog enkele 10tallen jaren meekan, aan de andere kant heb je daar geen 100% klik mee. Voor mijzelf zou dat laatste doorslag geven om dan toch te gaan voor een paard waarvan ik altijd had gedacht dat dat niet bereikbaar zou zijn voor mij.
Ik deed er best lang over om te ontdekken wat jullie nu met het MJ-topic bedoelde Kon me niet bedenken waar MJ nu voor stond. Suus, ik zou ook gek worden van die bouwvakkers! Ik begrijp dat het niet geruisloos kan, maar een beetje rekening houden met kan geen kwaad.... Veel plezier vanavond, NIN is leuk Hellen: blij dat het bloeden weer gestopt is! Nienke: ik las iets over een moeilijke keuze! Ik zou een poes nemen, neemt veel minder ruimte in Grapje natuurlijk. Lijkt me lastig! Ik heb net met een vriendin de stad leeggekocht. Broek, 3 shirtjes, jurkje, 2 paar schoenen. Heerlijk, die uitverkoop En een (verlaat) kraamkadootje voor een collega. Ik kon het eerder niet opbrengen. Ik heb besloten dat ik op kledinggebied echt een meid wil. Echt, te leuk gewoon.......
Natas, fijn dat alles weer goed was op het CB. Danique blijft mooi haar lijntje volgen zie ik. Fijn dat haar beentjes nu beiden even lang zijn, met dat voetje zal ook vast wel goedkomen. MaMa2x, fijn weer even van je te horen en dat het best goed met je gaat. Wel vervelend dat je nu even flink last hebt van je nek. Hopelijk gaat het snel beter nu je weer bij manueel therapeut loopt. Van het berichtje van je schoonzus zou ik het ook op een brullen hebben gezet. Hoop dat je dat toch een plaatsje kunt geven. Coto, fijn dat je nichtje weer zwanger is. Hoop voor haar dat het goed mag blijven gaan. Hellen, weer flink last van krampen gehad helaas, maar ik kan me desondanks ook voorstellen dat je liever 'alleen maar' krampen hebt dan het bloedverlies. Sterkte, hoop dat je nu geen bloedverlies meer zult hebben en dat je darmen ondanks dat ze in de knel zitten toch weer wat rustiger zullen gaan worden. Misschien voor jou vervelend dat je omdat je nu meer rust moet nemen dat je niets meer in huis kunt doen, maar het is nu eenmaal niet anders. Alles voor de kleine nu. Ollekebolleke, doen hoor! Braaf luisteren naar de gyn. Niet meer aan de klus in huis, maar rust nemen.0 Belize, wat heerlijk is dat dan weer he? Even een nachtje 'gewoon' slapen. Liesben, getsie meid, nog steeds geen bloed. Ik kan me best voorstellen dat het je onzeker maakt dat je ongi zich nog steeds niet heeft aangediend. Hoop voor je dat het nu snel doorbreekt en dat je cyclus zich goed aan het herstellen is. Dan kunnen jullie deze vervelende periode afsluiten en weer verdergaan. Suzanne, inderdaad vervelend dat je zo wakkergeschud wordt na een nachtdienst. En dan ook nog eens die radio extra hard aan. Stoer hoor! Hopelijk helpt je berichtje aan de woningbouwvereniging.
Ik heb trouwens eens wat zitten lezen op de "MJ-topics" .. Ik word gewoon naar als ik dat lees. Wat een gekweel! Geen enkele realiteitszin meer lijkt het wel. Jakkes. Ik had geen eens zin om daar te reageren.
Hey Mars, lief dat je naar me vraagt. Hier gaat alles goed, op een officieel in de war zijnde cyclus na de curettage na dan Het wachten is op of een menstruatie of een positieve test. Ik gok dat die menstruatie eerder gaat komen....