Droog haar, geen zin om te snoepen, groeiende boobs... GRRR $#@*&^%, de hoop steekt de kop weer op! Vooral omdat ik normaal nu zo'n beetje al ongi klachten zou moeten hebben, danwel bruinverlies (altijd 3 dagen voor nod), maar...nog niets van dat al. Nu is het (echt waar!) altijd zo dat als ik dat tegen jullie zeg, ik daarna naar het toilet ga en de eerste spotting heb! Dus wie weet Het is vreselijk slecht om te zeggen, vooral omdat ik zo graag wil, maar het zou wel slecht uitkomen nu..maar toch wil ik het zo graag!! En als het er weer niet in zit (dhuh, volgens mij zit het er nooit in bij mij), willen die duivels dan alsjeblieft net als altijd vreselijk op tijd zijn?? Want ik vind het idee van een operatie tijdens een menstruatie, met 24u plat, helemaal niets! Dus either way; duim voor me dames! Slaap lekker allemaal!
Hey meiden, Ik kom even snel bijlezen, jeetje wat kletsen jullie lekker zeg!!! @ Hellen: Ach jeetje toch, wat vervelend dat die roze wolk voor jou niet altijd even roze is... Ik had je graag anders gegund! @ Bebek: Heel veel sterkte met de operatie alvast! En ik hoop dat het heel nuttig blijkt te gaan zijn!!! @ Suzanne: Ik heb ook net een berg steigerbouwers bij mij tegenover gehad. Ik heb erg met de mensen te doen die in dat flatgebouw worden. Ze zijn al twee weken bezig met de voegen en een herrie dat dat maakt... Ze beginnen er ook zo fijn om 07.00 uur mee!! Nu woon ik aan de overkant, dus ik dreun niet helemaal mijn bed uit maar ik kan me helemaal voorstellen dat je er gek van wordt! Ik hoop dat je in ieder geval genoten hebt bij NIN... @ Lotuss: Succes en sterkte met de laatste loodjes! En natuurlijk even een zwaai naar alle anderen waar ik nu effe niet echt een reactie bij zet! Even ego: Eerlijk gezegd ben ik de laatste tijd nauwelijks bezig geweest met het fenomeen "zwanger raken"... Ik heb me heerlijk geconcentreerd op het regelen van de laatste dingetjes voor de bruiloft... Engelse bus geregeld voor vervoer van de gasten, laatste gesprek met de fotograaf, nog een keertje met de cateraar het feest doorspreken... Jullie kennen het misschien wel... Voor het eerst vond ik het leuk daarmee bezig te zijn! Ik ben blij dat we de kinderwens even niet op de voorgrond hebben staan, dit allemaal is ook zoooo leuk! Vandaag zijn de kaarten op de post gegaan... Ik ben zo benieuwd naar de reacties. Mijn vriend is fotograaf en ja, dan moet er natuurlijjk een foto op de kaart. We zijn er voor naar Parijs geweest, we hebben het bankje gebruikt waarop mijn lief mij ten huwelijk heeft gevraagd! Mijn jurk is bijna klaar, de 20e mag ik hem ophalen. Ben afgelopen vrijdag wezen passen. Eigenlijk zou ik hem dan al meekrijgen maar ik wilde graag nog wat aanpassen... Even wachten dus nog! Spannend!!! Nu mijn NOD nadert begin ik er toch wel weer aan te denken. Ik kan niet geloven dat er iets postitiefs te melden zou zijn... we hebben niet zo geweldig geklust deze maand Eigenlijk hebben we vooral lekker geslapen!! Sorry voor het lange verhaal en trouw-gemuts!! Dikke kus! Benthe
Hier ben ik dan, gisteren 1uur platte rust genomen!!goed he Er was ook de controle bij de gyn... Baby ligt nog altijd in stuit:xEn ik ben echt bang dat het zo gaat blijven. Wel nog een waterkansje dat baby toch nog goede richting komt omdat het nog niet is ingedaald! HEB IK TROUWENS ELKE DAG DAT IK DENK DAT ZE ECHT HAAR BEST DOET OM TE DRAAIEN(zegt de gyn ook) mijn buik kent geen rustgaat op en neer schokt,wordt hard,is altijd in beweging. OOO,willen jullie aub kaarsje branden??Ik ben zooo bang voor een keizersnede. Het kan ook niet !Ik moet mobiel blijven voor mijn andere 3kids Nienke, WAT EEN PRACHTIG PAARD!!!!en nu hoor ik dat je miss in blijde verwachting bent van een kleinere versie volg je gevoel.. Heb geen ervaring met paarden,maar met mijn honden zou ik niet kunnen ruilen. Hellen, rust of net niet!...ik wens je toch wat aangenamer zwanger te zijn!!! Weet er iemand iets van miss Daantje????Is al zo lang geleden.
Suus.. Ik heb zó aan je gedacht.. mijn lief kreeg gister begin van de avond een SMS van mijn oudste zoon: "Ik ga naar NIN!!! Er was een kaartje over en mijn vader kon niet dus nu ga ik!!!" Lief kijkt me aan en zegt: "Wat is NIN???" Whoehahahaha.. ik wist het natuurlijk meteen.. die geluksbibs van een zoon van mij stond gewoon bij jou daar in de HMH!!!!!! Nu moet ik rennen.. kom straks nog even bijlezen en reageren!!!
Gatver Lies.. kan me voorstellen dat die duivels nu wel mogen komen bij je!!!! Jasses .. hele dikke digiknuf voor jou!!
Benthe.. kind, klinkt héérlijk hoor.. als die voorbereidingen.. super dat jullie er zo van genieten! Lotuss.. al aan het bevallen??!! Hellen... hoe ging nou uiteindelijk het boodschappen doen? En een meidje.. dat had ik ook even gemist!! Olleke.. rustrustrust...*zzzzennnnnnn* Maar .. eh.. 1 uur.. o.k. het is een begin... maar van de 12 uur dat je op bent is 1 uur niet zo héél veel hoor meis... Ik snap dat het lastig is.. maar dóe nou maar gewoon ECHT rustig aan... beter voor je pulleke, beter voor jezelf, dus uiteindelijk ook beter voor het hele gezin! Ik brand een kaarsje voor je en duim dat de bevalling op welke manier dan ook voorspoedig gaat verlopen! *knuffel* Inez.. hoe is het bij jou? (je reageert altijd zo lief op iedereen, maar vertelt er dan niet bij hoe het bij jou is ) Ik keek nog even in je shop opzoek naar een badjasje voor Dop voor de vakantie.. helaas pindakaas.. Nou ja.. het winterseizoen komt er al haast weer aan, dus dat zie je me wel weer verschijnen Bebek.. gekmakend is het hè.. een lijf met hormonen... Ik kan me je tweedeling heel goed voorstellen..Deze maand heb ik een hoop afleiding gehad en zijn we er niet zo heel erg mee bezig geweest... en tóch begint het nu ook bij mij te kriebelen (hoewel ik echt NIETS voel...) En dan nu *tromgeroffel* ... De kogel is door de kerk! Vanaf gister ben ik de trotse eigenaar van een heus Rocky Mountain veulen!! Hij krijgt dezelfde kleur als zijn paps en de bouw van zijn mams (vrij breed voor een rocky, maar niet zo héél groot.. ik scht rond de 1.50)!!! Het betekent helaas dus wel dat ik na mijn vakantie een fijn huis ga zoeken voor mijn huidige pony... Mijn kleine menneke heeft nog geen naam... Zijn volledige stamboeknaam moet beginnen met een S en de stalnaam is Mountain Trooper. Ik zit zelf te denken aan Steady ... Mountain Trooper. Op de puntjes komt dan zijn roepnaam en Steady omdat hij geboren werd met wat slappe beentjes, maar nu zo mooi stevig op zijn pootjes staat... Denken jullie met me mee? Hier een foto van de kleine man, van een aantal weken geleden.. hij is ondertussen alweer een pak donkerder
Ik heb even geen inspiratie voor paardennamen Nienke, maar ik zal er over nadenken . Ik heb net even de HA gebeld, en ik ga vanmiddag terug bellen tijdens telefonisch spreekuur. Ik wil toch haar mening weten wat betreft mijn cyclus. Ben het zo zat. Ik denk niet dat ze er iets aan kan doen, maar even bellen kan geen kwaad toch?
Wat een scheetje Nienke!!! Wist wel dat je het zou doen..! En nog niet aan't bevallen nee..moet opschieten he..voor de 13e toch? Nog tips om haar naar buiten te lokken? Balen he Liesben.. kan inderdaad geen kwaad om te bellen, kan me voorstellen dat je het zat bent hoor..gedoe.
Wat een schattig paardje zeg..........Als hij snel is kun je hem speedy noemen of sporty, ik vind hem nu eerder nog een sweety Liesbeth doe je goed even over je onzekerheden praten met de huisarts. Benthe heerlijk he al die voorbereidingen.....
@Liesben....dikke knuf meid en misschien kan je HA niks doen,maar een beetje extra geruststelling kan nooit kwaad en ik kan me voorstellen,dat je het zat bent. @Nienke....gaaf!Vond het wel grappig ook daar....waren heel veel mensen van mijn leeftijd,maar ook heel veel die makkelijk een kind van me konden zijn..haha.Hoe vond je zoon het? Ik wacht geduldig af hoelang mijn cyclus nu weer is...officieel is mijn NOD over 10 dagen....ik ga zo es ff opzoeken wanneer mijn innestelingsdag is....kan ik weer fijn een stukje broekloeren. Afvallen gaat goed....ben er al 5 kwijt en zit nu in de 4e week Weightwatcheren.Schijnt ook weer gunstig te zijn voor het zwanger worden.En het voelt ook wel een stuk fijner een paar kilo minder.
@Liesben, hopelijk kan de ha wat advies geven in deze. Ik hoop het zo voor je. @Nienke, wat een scheetje. Ben helaas niet zo goed in namen. Mijn konijnen hebben ook niet echt inspirerende namen. Sorry. @Ollebolleke, lijkt me dat een uurtje rust per dag niet al te veel is. Misschien toch wat meer rust. @Benthe, klinkt allemaal heel erg bekend. Ben echt super benieuwd naar je jurk, ik hoop dat het allemaal gelukt is. Geniet nog maar even van de aanloop naar de grote dag. Hier niets te melden, zit niet op wachtbankje of zo dus. Morgen wel naar zkh voor echo. Ben benieuwd of daar wat op te zien is. Weten jullie of ze op zo'n echo ook kunnen zien of er al eitjes aan zitten te komen?
Owww Suzanne...leuk te horen dat het een geweldig concert was! Nienke: Gefeliciteerd! Wat een scheetje dat hengstje!Pak um maar niet in..ik vreet um meteen wel op Ik vind Steady wel een mooie naam! Liesben: vervelend van je cycLus. Heb je de HA al gebeld? Ladouce: bij mij is destijds ook met de echo gekeken of er eitjes wilden rijpen ( wat toen niet zo was, trouwens) Hier nog maar een dagje thuis ( op dringend verzoek van Lief morgen ook nog). Ik merk dat de gedwongen rust om de darmen/bekkenbodem kalm te houden -wat overigens wel beter gaat nu- wel een heel negatief effect heeft op de bekkenpijn. Ik heb erg veel last nu en dat trekt ook weer door in mijn onderbuik. Eigenlijk komt alle vermoeidheid en stress van de afgelopen periode een beetje los en dat kan ik niet gebruiken. Ik MOET nog 3 weken werken en daarna mag ik pas in elkaar ploffen. Maar ik kan het even niet tegenhouden en daar baal ik vahn. Ik moet om niets huilen en ben zoooo moe. Slapen blijft moeilijk maar zelfs nu ik meer slaap krijg word ik er niet fitter op. Integendeel. Ben meer een zielig strompelend om niets jankend hoopje mens zo af en toe. Hoewel ik nog steeds veel plezier haal uit mijn heel druk bubbelende buikje...10 Weken volhouden nog. Da´s toch niets op een mensenleven???
@Hellen.....van slaapgebrek ga je je niet echt beter voelen....idd nog even volhouden.Lukt het ook niet om overdag een uurtje slaap te pakken? Ik heb griep en ik moet morgen 2 uur reizen naar mijn kids .....berg antigrieptroep erin dan maar Of misschien mijn mama lief aankijken,dat zij ze even oppikt.Ik mag iig van manlief mijn bed niet meer uit vandaag,dus dan ga ik jullie maar een boel vervelen.