35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna, wat geweldig... je bent zwanger! Gefeliciteerd...

@Lientje: En jij bent bijna niet meer zwanger :D . Ik wens je een heel voorspoedige bevalling toe en een wolk van een baby...

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Gefeliciteerd Anna!

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Er komt een klein dametje bij 4x mama! En op dit moment rommelt het hier wel wat, maar dat heb ik dus al een keer eerder gehad en dat bleek loos alarm. Dus ik stel me er nog maar niet teveel van voor.

4. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @lientje: wens je een voorspoedige bevalling toe

@Anna: GEFELICIBEEBTEERD! :smile::smile:

@beele: hoop op positief nieuws voor je! Keep the faith!

5. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hey Anna, ik kwam speciaal voor jou eventjes loeren! Wat een geweldig nieuws! Ben helemaal blij voor je...

Gr. Benthe

6. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    ANNA GEFELICITEERD! SUPERNIEUWS op naar maart 2009

Lientje: dat schiet op zeg, ik hoop op een hele goede bevalling.
    Inez: ook jij gaat de goede kant op

Verder heb ik niet zoveel kunnen lezen, ondanks weinig bezoek ben je toch druk met van alles. Als je dan even tijd hebt komt de vk weer, of de hielprik, een telefoontje etc.

Het gaat heel goed hier. Jules is een grote lieve knuffel baby en zijn broertje vindt hem ook erg lief. Kortom ik voel me helemaal rijk in dit mannenhuisje. Ja tegenwoordig woon ik met 3 mannen.

Miss Daantje: heel veel succes!
    en Natas: hoe is het met het oog van Chris?

Ik ga zo weer even voeden en vandaag naar buiten met man & kids. Even een terrasje opzoeken.

7. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Lientje, wat geweldig, een meisje. Ik wens je makkelijke en voorspoedige bevaling toe.

NonO, leuk he, weeten dat je enige dame bent in het mannenhuis. Veel plezier met je kleine en grote mannen.

Ik heb al twede dag zurend en trekkend gevoel in mijn onderbuik, soms is het net of mijn ongi moeten komen. Mijn temp is vanochtend ook weer wat hoger geworden, 37,3 en mijn borsten zijn aan de zijkant gevoelig geworden, normaal zijn ze aan onderkant gevoelig. Gisteravond lip ik met mijn zoon de trap van zolder af en ik vroeg aan hem of hij ook rook ruikt, maar hij rook niets, pas toen we beneden waren kon hij dat ook ruiken. Klinkt bemoedigend, maar ik durf niet te hopen.

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ANNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAA wat ziet ik nou!

We zijn SAMEN ZWANGER! Jemig de pemig, ik moet moeite doen om nu niet te gaan huilen. Je wilt niet weten hoe blij ik voor je ben. Pfff dat je zo met een volkomen vreemde kan meeleven zeg (nou ja, hoe vreemd ben je na een jaar schrijven nog voor elkaar).

GLORIA !

VAN HARTE !

(JAJAJAJA 3 maal is scheeprecht, dat eis ik gewoon!)

Sorry dames, ik moest even inbreken
    :) :) :)

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ANNA: helemaal super meid, geweldig. En deze datum heeft de tweeling voor je uitgezocht om je te zeggen dat het allemaal goedkomt. ZEKER WETEN!

SHEILA: hele fyne week.

LIENTJE: leuk een meisje erbij sgtraks. Heel veel sterkte, succes en hoop op een voorspoedige bevalling.

RITJE: wat een prachtige foto's.

10. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Hier gaat alles zn gangetje; geen klachten. 15e dus naar de gyn.

11. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden, meld me goed doorbakken en uitgerust terug, altijd ff wennen naar 2 weken relaxen, maar goed heb m'n canarisch ei gehad, hoop geen wind ei :) kan behoorlijk waaien in Fuerteventura 8)

ff snel een paar pagina's gelezen en wat zien ik
    YEAHHHHH ANNA PROFICIAT

Proficiat Nino met je zoontje

Lientje suc6 met de bevalling een dezer dagen...

Fijn weekend tot gauw

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lientje, al weer 40 weken meid. Hoop dat het gerommel overgaat in het ware werk en dat het niet lang hoeft te duren voor je jullie prinsesje mag begroeten.

Diana, fijn dat je hebt genoten en we hopen met je mee dat de Canarische Eilanden een gunstige invloed hebben gehad op je ei.

SanRob, de 15e is het al weer zo. Bij welke gyn heb je een afspraak? Als je in die week met de auto naar het Gelre moet, is de kans groot dat je geen parkeerplek kunt vinden omdat ze 1 van de parkeerdekken opnieuw gaan asfalteren.

13. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,

Ondanks dat ik me niet meer zo actief hier heb gedragen... :( wil ik jullie wel even laten weten dat ik zwanger ben en heel blij ben! Dit was de vierde poging. Ik realiseer me dat het erg vlot is en dat vooral gezien mijn leeftijd.

Ik hoop voor iedereen het allerbeste! Ik schrijf meer op andere topic's (zelfinseminatie, kid enz) en ben dus hier niet veer meer te vinden.

Nogmaals iedereen heel veel succes!

Liefs, Lola2

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, meid, van harte gefeliciteerd. Enne, lekker genieten hoor!

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Lientje wat mooi van de bevalling , hoop dat je een hele mooie fantastische bevalling hebt....laat iets horen over je dochtertje en de geboorte meid!
    Succes....want we leven met je mee hoor.

@Anna geniet van je zwangerschap nog he....leef maar even op je roze wolkje..

@Nin0 mooi dat het ze goed afgaat en Jules ook , is opbeurend allemaal te horen.

@Diaantje wel goed genoten van je vakantie heb ik vernomen,
    kan goed doen meisje.....lichamelijk en geestelijk.

@Lola proficiat met je zwangerschap het blijkt weer een vruchtbare maand te wezen mooi zo, want bevallingen wisselen zwangerschap af en dit is heel opbeurend nieuws .....

Hier ook hoor kamertje is geverfd en klaar nu nog de inhoud schikken,
    en bedje, parkje met hemeltje staat klaar en de buggy zijn we gisteren gaan halen een prachtig ding en heel handig rijbaar,
    soepel in de kleurtjes die ik mooi vind!
    Orange beige grijs....jong....
    De datum gaat vastgelegd worden voor de babyborrel voor de zaal...
    mijn vriend zen vader regelt het want het is familie van hun...
    Probeer toch net zoals Loa te genieten de laatste 2 maand dat alles stilaan in orde is voor de bevalling.
    Wil gerust zijn.
    Box met hemeltje staat er en zo komt stilaan op zen plaats...

Ben dus naar een neuroloog gestuurd, en gecontroleerd niets ernstig maar heb wel medicatie gekregen die die depresieve dagen onderhoud,
    en zo hoopt een psotnotale derpressie tegen te houden....
    al ben ik er niet scheutig op , vraag het morgen aan de gyn is een licht middeltje....de medicatie....
    Het word streng onder controle gehouden dus.

Iedereen een hele fijne zondag toegewenst geniet ervan dames...

Ritje

16. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    LOLA2 gefeliciteerd. ben echt blij voor je.

INEZ: bij v Dam; daar ben ik nl eerder onder behandeling geweest en die neemt mijn klachten serieus. En daarom heb ik veel vertrouwen in hem omdat mn bevalling niet "normaal"zal verlopen.En dat moet ik oa met hem bespreken. dank je voor de tip vh parkeren; extra op tijd weg en dan de auto maar ergens in Ugchelen dumpen.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het Gelre heeft een parkeerplaats geregeld waar je de auto kunt zetten en van daar af kun je met een bus naar het ziekenhuis. De parkeerplaats is op het terrein van Auto Bakkenes, hoek Oude Beekbergseweg/Laan van Malkenschoten.

Maar wij gaan de auto zelf ook in Ugchelen zetten hoor. Mannetje zet me wel bij het ziekenhuis af, zet de auto bij het winkelcentrum en komt daarna weer terug. Tenzij we natuurlijk de mazzel hebben dat we wel een plekje kunnen vinden.

Van Dam is geloof ik de enigste gyn die ik nog niet heb gezien in het Gelre. Voor de rest heb ik ze allemaal wel gehad.

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    v Dam is de enige die IK ken, haha.

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Ik moet gelukkig al wel vroeg; 9.30u, dus geen bezoekuur. Dus misschien heb ik geluk.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Gewoon proberen inderdaad. Meestal is het rond dat tijdstip sowieso nog niet zo druk. Ik moet de 14e. Ik geloof zo rond 09:45 uur, dus waarschijnlijk hebben we dan ook nog mazzel.

Deel Deze Pagina