35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Verstandig Koffieleutje..moeilijk maar wel het beste voor nu denk ik ja..
    En het gaat nog wel hoor! Man was lekker vroeg thuis dus ik heb nog even een tukkie kunnen doen daarnet, wat een luxe! En zonder geboor, haha!

Dat is fijn Hellen! scheelt vast enorm voor je he!

Balen van de duivels Nienke..maar wel fijn dat je er dan snel weer vanaf bent op vakantie!

Lekker dat je wat weet nu he bebek.. heb je misschien een beetje rust en hopelijk pijnvrij straks!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    it`s a girl ?????????
    Nou ik weet het nu echt niet meer hoor, ukkie weet de spanning er lekker in te houden......
    Zei de dokter vorige keer nog dat het voor 80 % een jongen zou zijn, nu zei ze dat het volgens haar toch echt een meisje was. 2e Dokter erbij, volgens haar zat er toch echt iets tussen de beentjes........
    Conclusie, hahahaha we weten het niet meer. Echo was trouwens prima mooi op groei, hartje functioneerde goed alleen lag ukkie weer zo te wroeten en te rommelen dat het op een gegeven moment niet meer te doen was om verder te kijken, dus volgende week dinsdag weer terug om nog even wat beter te kijken. Misschien worden we dan wat wijzer.......
    Verder mooie bloeddruk, urine goed en 300 gram aangekomen in 3 weken.

3. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek fijn dat je zo vroeg geholpen wordt meis een leven zonder pijn is heel veel waard !!!

4. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    CB geweest…meisje nu 59cm en 5760 gram…Dus in 3 maanden 10 cm gegroeid! Best veel vind ik…maar ze is helemaal normaal in de curve! En inderdaad ook prikjes gehad…niet gewaardeerd! Maar verder heel lief om zich heen kijken en daarna gewoon wat meer slapen overdag!
    @Helen : Al kunnen wij je niet letterlijk helpen…je mag gewoon alles blijven posten hoor! Je bent al zo veel alleen, en hebt niet altijd je lief om tegenaan te “klagen”! Sterkte hoor! Enne gewoon lekker huilen hoor, dat lucht op! Ik hoop echt dat je naar je lief kan vanavond! Oooo, ik zie dat je je lief naar jou mag laten komen! Echt goed nieuws! Jee, kan me zo voorstellen dat je zo blij bent nu!
    @la douce : Jaaa, lekker klussen met dit weer! Geniet er gewoon van!
    @Liesben : Yes, toch duivels doorgebroken….toch wel fijn dat je lichaam het doet…ondanks de rare temps en lange tijd!
    @Koffieleutje : Jee, wat een dubbel nieuws..dus niet de ziekte van Bell, maar ook “iets” wat ze nog niet weten…wel goed dus dat er naar gekeken gaat worden! Meid ik kan alleen maar zeggen..stap voor stap en laat je niet gek maken! O en wat raar dat ze het niet met zekerheid kunnen zeggen wat het wordt…wel spannend dus!
    @Bebek : Mooi, dat je maandag de eerste bent…zal het in ieder geval doorgaan…als ik je niet meer spreek : Heel veel sterkte en beterschap en een voorspoedig herstel gewenst!

Wij gaan dinsdag op vakantie dus moet nog veel doen…weet niet of ik ervoor hier nog kom…hoewel ik wel wil weten of lotus al bevallen is….dus zal wel komen spieken vrees ik hihi….doeidoei…fijn weekend!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Koffieleutje: Wat een stress voor jullie zeg!
    Probeer idd maar van stap tot stap te leven. Wie weet valt alles mee.

Dames, alles jullie me even excuseren, ik ga aan de Rose. Nu mag het ;)
    Ik heb qua banner nu maar een cyclus van 40 dagen aangehouden, weer een paar dagen korter. Ik hoop natuurlijk dat het er maar 30 zijn! Of nog beter.....9 maanden.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Top meid! Goed nieuws!

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    koffie beterschap met je dochter, hoop ze ni veel pijn heeft. en het is merkwaardig dat ze je nog niet kunnen zeggen of t n meisje is of n jongen. het is wel praktisch om het van te voren zeker te weten. wel toch erg leuk om je baby weer te zien.
    bebek, je moet dan reen hele mooie weekend van maken.
    heel goed liesben steeds beter!

kan iemand van de ervaren moeders me vertellen of de borsten na de bevalling de oude maat terug gaan?

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    eindelijk hellen je krijgt de steun!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    haha, die kleine houdt de spanning er goed in! :D Maar fijn dat alles goed was, is toch altijd fijn om te horen!

Ik ga zo lekker de kroeg in...is voorlopig het laatste avondje en iedereen komt me succes wensen, zo lief! Ik zei al tegen mn vrienden; ik neem afscheid van jullie, want stel dat ik niet meer wakker word...hoezo angsthaas!

10. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gekke meid, komt helemaal goed hoor we zien je hier gewoon volgende week weer.
    Have fun in de kroeg, drink er ook 1 van mij ;)

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Koffieleutje: nu al lastig die dochter/zoon van je:D

Bebek: lekker zo vroeg, loop je ook niet de hele dag te piekeren enneh, veel plezier vanavond.

Liesben: ik neem er ook eentje en daarna aan de klus ;) Proost!

Coto: alvast fijne vakantie en succes met het pakken

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bij mij niet in ieder geval.Ze bleven niet zo groot als tijdens de zwangerschap,maar bleven wel groter dan ervoor.

@Hellen...wat een goed nieuws!!!!

13. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    NOD

03-07 Ricmar
    09-07 Giegel
    ??-07 Liesben
    12-07 Nienke07
    19-07 nefertary
    19-07 Suzanne68
    ??-07 Jeeminee
    28/30-07 Ladouce
    ??-07 Yuca
    ??-07 Desmo
    03-08 Bebek
    08-08 Benthe

AFSPRAKEN

10-07-2009: Koffieleutje screeningsecho + controle gynaecoloog
    10-07-2009: ladouce controle-echo
    13-07-2009: Desmo afspraak gynaecoloog
    13-07-2009: Hellen controle gynaecoloog
    15-07-2009: ladouce afspraak gynaecoloog
    07-08-2009: nefertary belafspraak gynaecoloog

BEVALDATA

22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    03-11-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hellen, wat een goed nieuws!

liesben: toch opgelucht dat ongi er weer is! en cyclus idd korter nu.. hoeraaa

belize: mijn borsten zijn iets groter gebleven na zwangerschappen.. gelukkig wel alleen maar voller en niet slapper..

pfff.. ben weer alles kwijt wat ik gelezen heb.. sorry!

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Lief is hier.,.ik ben blij. Helaas heb ik wel een slapeloze nacht achter de rug door de bekkenpijn. Ben al een uur op terwijl ik nog doodop ben. Heb moetne janken van de pijn. Toch maar weer eens met de Cesar overleggen of we er nog iets aan kunnen doen, want anders ga ik doodop mijn verlof en bevalling tegemoet. En we weten allemaal, dat je daarná ook niet zoveel slaap krijgt ;)

Fijne dag ladies!

16. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Fijn dat je lief bij je is Hellen, wel balen dat je weer zo vreselijk pijn hebt.....

Weer een nieuwe afspraak voor op het lijstje, 14 Juli 15.20 herhalingsecho, laten we hopen dat de uk er nu beter voor wil gaan liggen......

17. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Belize mijn borsten zijn na het geven van BV slapper en kleiner geworden.......

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe

Gekke meid, natuurlijk word je wakker. Je hebt nog veel te veel te doen in dit leven om in de narcose te blijven hoor!!!

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Helemaal top meid!!

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, gelukkig maar dat ze nu dan toch eindelijk zijn doorgebroken.

Nienke, jammer dat ze bij jou wel zijn doorgebroken. Liever helemaal niet natuurlijk, maar beter nu dan in je vakantie.

Lotuss, kun je het nog een beetje volhouden meid? Gelukkig maar dat het niet meer zo warm is nu.

Koffieleutje, veel spanning en stress is inderdaad niet helemaal geweldig voor de kleine, maar het is toch niet echt gek dat je daar nu even flink last van hebt gehad. Fijn dat je dochter en jij zo'n sterk team zijn. Samen komen jullie er vast wel doorheen.
    En een goede echo gehad, toch weer een opsteker. Zeker omdat je de kleine wat minder voelde. Maar het blijft nog wel even spannend. Jongen/meisje ... wie weet zien ze het de volgende keer beter.

Belize, bij mij hebben m'n borsten weer het oude formaat van voor de zwangerschap. Wel iets voller, maar dat is niet zo zeer vanwege de zwangerschap maar vanwege de overtollige kilootjes.

Hellen, goed idee om met je eigen gyn te overleggen of het wel verstandig is om door te blijven werken. Mijzelf zou het geen goed idee lijken om door te werken, zeker niet met al die harde buiken die zo lang aanhouden. En fijn dat je ventje er is, altijd fijn voor de mentale ondersteuning.

Ladouce, klus ze meid. En fijn dat je zo'n fijne echodame had.

Share This Page