Leuk dat het gezellig was met je kinderen suus.. Geniet ervan! Ja..dat kan moeilijk zijn he natas...zeker rond de 1e verjaardag, dat is toch een bijzonder moment. Sterkte!
Goedemorgen meiden, dat is ook iets wat ik niet snap Hellen. Toen ik aangaf bij veel doen ook harde buiken te hebben en die beginnende BI heb ik meteen te horen gekregen een balans te vinden tussen rust en beweging. En dat het ook beter was om te stoppen met werken. Heb ook een keurige verklaring gekregen om naar mijn werk te sturen. Nu weet ik niet of jij kantoorwerk doet ??
*Spiekt even om het hoekje* Nienke: Hele fijne vakantie meid! Bebek: Als het goed is word je nu geopereerd. Eindelijk pijnvrij straks! Hellen: Meisje, wat zal jij naar die roze wolk verlangen. Het valt allemaal niet mee he? Tis dat het voor het goede doel is, maar ik kan me voorstellen dat je soms wanhopig bent. Natas: Schrikken! Gelukkig is alles goed. En die weemoed, kan ik me voorstellen! Lotuss: Hou je nog vol? Ollebolleke: Het gaat opschieten zeg, spannend! Koffie: Dochter knapt iets op lees ik? Gelukkig! Hier niets te melden. Saaie periode dit.
Bijna niet Liesben! Zal wel moeten natuurlijk maar zat ben ik het wel hoor! Maar ja..dat hoort ook zo he, anders zou je helemaal tegen de bevalling opzien denk ik. Nu is het van " maakt niet uit of het pijn gaat doen, ze moet ERUIT! "
Even snel: controle bij de gyn was okéé. Bloeddruk goed, ligt met koppie al beneden, baarmoeder ruimschoots halverwege en gewicht ook nog steeds netjes. Maarrrrr...de gyn zag me zitten en zonder mijn verhaal te hebben gehoord, trok ze zelf al de conclusie dat het niet zo lekker met me gaat. Dus uiteindelijk is de beslissing gevallen: mede op aandringen van familie en op dringend advies van de gyn heb ik me 100% ziekgemeld voor de rest van de nog 3 weken die ik nog te gaan had voor mijn vakantie en verlof. Het is lastig voor me, maar ik besef dat het de enige manier is. "Ja"zei de gyn "we moeten er toch ook voor zorgen dat je al niet volledig uitgeput je bevalling en kraamtijd tegemoet gaat? " En daar heeft ze gelijk in, natuurlijk. Baas en collega's reageren gelukkig begripvol. Vanmiddag bel ik de bedrijfsarts. Voor zijn oordeel ben ik niet zo bang. Zal alleen wel weer een hoop gedoe krijgen met dat nare UWV.. En nu zit ik nog even op mijn werk om alles goed over te dragen. En eigenlijk...valt er nu een last van mijn schouders
Gelukkig hellen! Beter lijkt me toch? En aan het UWV maar maling hebben, heb ik zo vaak mee overhoop gelegen, die zijn echt niet wijs daar!
Nieuws van Bebek! Ze schrijft.." Ben weer wakker. Heb erg veel pijn en kan nauwelijks bewegen. Maar heb het overleefd! X bebek
Heh fijn om te horen dat alles okee is met Bebek! Hier is nu wel binnengekomen dat ik dus tot 21 december (!!!!) niet meer op mijn werk ben. Goh..raar idee hoor. Ik vind mijn werk ook echt heel leuk, dus het is wel even aanpassen. Vooral omdat ik nu zo'n 10 weken voor mijn bevalling zit en dus alle tijd om..tja..wat te doen? lLussen en poetsen in huis zit er niet in. Ik heb nog wel een heel stapel leeswerk en ik riep dat het me leuk leek om lakentjes te borduren. Misschien ga ik dat maar doen. Naast bijkomen..héél erg bijkomen...
Fijn te horen dat het met bebek goed gaat, nu herstellen...Wens haar maar Beterschap Lotuss.... Hellen ik ken het gevoel, zit nu al 2 weken thuis en volgens Gyn mag ik na mijn verlof weer aan het werk begin februari ofzo... :s Ik heb ook zoiets van wat moet ik nou allemaal doen, verveel me gek maar nog even en de kamer van oudste zoon is leeg en dan kan ik rustig meehelpen er een babykamer van te toveren. Alles te wassen en in de kasten te leggen....Oh ja Hellen wat die uvw betreft, zorg dat je een verklaring op papier van je gyn/vk krijgt en ze zijn nergens meer (bah stelletje vervelende gasten) Ik ben alleen bang dat mijn contract volgend jaar April niet wordt verlengd......
Vanmiddag met Chiara naar de oorarts geweest, oren zijn helemaal doorgespoten en uitgestofzogen. er zaten restanten van div ontstekingen (voorhoofdsholte, kaakholte, middenoor) maar was aan het wegtrekken. Verlamming is van graad 6 naar graad 3, we zijn er nog niet maar het gaat de goeie kant op. Ook is er contact geweest met een proffessor uit de VU, wrs gaat het om een Hamatoom (niet te verwarren met een heamatoom) een letsel van vroeger, waar je normaal nooit achterkomt maar nu per toeval door de MRI wel. 1 die geen klachten geeft, mooi begrensd en niet aggressief is. Prof wil haar wel graag op spreekuur zien want hij wil alle andere dingen uit kunnen sluiten. Wij ontvangen een brief uit het VU met oproep. Laten we hopen dat dat het inderdaad is, ben best wel gerustgesteld......
Benthe, Fijn dat je lekker bezig kunt zijn met de bruiloft. Ga ooral door met genieten. Bebek, Sterkte met bijkomen en fijn dat de operatie achter de rug is. Sylvia en Hellen, Geniet toch maar lekker van de tijd die je hebt. Nog even lekker rustig. Uit ervaring kan ik zeggen dat het ook wel weer went die tijd die je hebt voor je bevalling. Het begin is vooral een vreemd idee. Bovendien het is zomer!!! Geniet ervan onder een boom of parasol, met je voeten in een lauw badje... Straks is het luieren ook voorbij. Hoop dat er trouwens snel weer een zwangere bij komt!
ik aboneerde op tv's via kabel. ik kijk vaak tv. maar t gaat nu juist beter met mij. dus langzmrhand begonnen met werken. ik werk thuis. achter de comp. voor mijn werk is het belangrijk dat mijn hoofd helder is. dat ging dus helemaal niet omdat ik nauwelijks sliep in de afgelopen maanden. ik slaap nog steeds weinig maar ben r gewend aan geraakt of zo. ach, er is thuis veel leuks te doen hoor ...ik heb nu prachtige planten en n mooie bloementuin bijvoorbeeld. kost heelveel tijd vooral als je t heel rustig en langzaam doet. en je wordt r nog rustiger van! hahaha
Hellen, ik vind het heel goed dat je je nu 100% hebt ziek gemeld. Echt hoor, dat is niets te vroeg als ik je verhalen zo lees. Ik hoop dat het je goed zal doen. Leutje, fijn dat je een beetje gerustgesteld bent over Chiara. Bebek, heeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel beterschap! Mijn update : zaterdagnacht had Danique overgegeven. Wij gaan altijd nog even bij haar kijken voordat we gaan slapen, toen was er nog niets gebeurd. We hebben de babyfoon bij ons staan, niets gehoord, maar de volgende ochtend bleek dat ze haar hele bed onder had gekotst. Al het eten zowat onverteerd door haar hele bedje. Ik vind dat onverteerde een beetje vreemd, zo veel uur na het eten. Maar goed, het leek zondag allemaal wel oké te gaan verder (na zowat het hele bed in de wasmachine te hebben gemikt en een flinke baddersessie, ieuw). Brood en fruit gingen er niet zo goed in, BV drinken ging wel, maar avondeten geen hap. Vandaag weer zo, brood + fruit + yoghurt matigjes, avondeten noppes. Vind het nu toch wel een beetje vreemd worden.
Beterschap met Danique Natas, als je het niet vertrouwt ben je toch morgen even naar je H.A ? Slaap lekker meiden !!!
@Hellen: jammer voor collega's en werkgever maar voor jou en je kleintje des te beter. Rust lekker uit! @Koffieleutje: gelukkig dat het weer wat beter met je dochter gaat. Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude en krijg je ook een positieve bevestiging in het VU. @Bebek: weet niet of je het leest maar sterkte. @Natas: hoe is het met Danique? Vrouwenlichamen, weet niet wat het is maar de mijne is compleet van slag en ga aan mezelf twijfelen. Voel me gewoon niet lekker. Hopelijk horen we morgen wat meer bij de gyn in het zkh.
He meiden, Hier ben ik vanuit het broeierig warme zuid frankrijk. Sterre is net een dutje aan het doen en m'n man is een toer met de mountenbike gaan doen en heb eens eindelijk een uurtje voor mezelf en dacht, ik ga eens komen piepen. Het is hier echt bakkens warm de temp loopt op dit moment op tot 35 graden en de schaduw, helemaal erg als er geen briesje wind is. We hebben airco dus kan sterre slapen met airco in de caravan. Geweldige uitvinding, ook voor effe verkoeling. Het gaat hier goed met ons, raar te weten dat ik hier vorig jaar in augustus nog rondliep met een zeer dikke buik 8 maanden zwanger en nu met een ukkepuk erbij, die het hier geweldig vindt. Zwemmen is effe huilen door het koude water maar daarna een brede glimlach van ahhhhhhhhh dat doet bdeugd. De patron van de camping vroeg of alles goed verlopen was en ze de temp goed aankon. Ze lachte breed precies van wat zeg jij nou ?????? Ik ga effe verder kijken. Ik zie jullie hier nog wel.