Suzanne, heb haar niet meer gehoord na de 1e dag na de operatie. Toen had ze nog veel pijn en kon zich nauwelijks bewegen. Zal haar een sms sturen om te vragen hoe het nu gaat met haar. En inderdaad Limmeke, het weekend is het wel koeler he! Wie weet is Ollebolleke nog eerder aan de beurt aangezien die een keizersnede krijgt, maandag misschien dacht ik? Toch Ollebolleke? Als de kleine zaterdag komt bij mij is ze op dezelfde dag als papa jarig..wie weet wacht ze daarop! In elk geval donderdag terug naar de verloskundige voor m'n bloedruk en dan zullen ze gelijk wel toucheren om te zien hoe het ervoor staat. Gister had ik zoiets van..nou..laat maar even..
Koffieleutje, Beentjes stijf,een gele zonnige kleur zal prachtig staan bij een jongen of meisje die weet wat ze wil. Olleke,al bezig... Tis te zeggen ,geen weeen maar voel ander vanalles en nog wat. meisje in de buik is constant mijn buikwand aan het testen,moet er nu heel vaak uit snachts om te plassen (wel 6 keer) En ik ben zo misselijk(net als begin zw)zou dat een voorbode zijn?Hoop nat ook dat ze nog keert in mijn buik maar denk het niet.Ik zal me er maar bij neerleggen dat het een KS wordt en dat ik maandag mijn kindje in mijn handen kan houden. ga vandaag maar mijn park:box uitzettn. Knuf voor BEBEK
Lotuss en Ollebolleke jullie beginnen het heel erg spannend te maken..... Vandaag komt eindelijk de kamer leeg van zoonlief (al moet ik het zelf naar buiten smijten hahahaa) en kunnen we gaan behang trekken....OOk vanmiddag even vloerbedekking en gordijntjes uitzoeken. Jullie willen mijn woonkamer niet zien, overal staat en liggen babyspullen, je kunt hier nu niks opruimen... Of het bij mij nou een jongen of meisje is, feit is wel dat hij/zij op zijn /haar vader lijkt
AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. De makelaar belde net...vanavond om 6 uur komt er iemand het huis bezichtigen. Ik ben in shock, maar ook meteen doodnerveus!Stel je voor..bijna 7 maanden zwanger en dan misschien nog moeten verhuizen... Er is niemand om me te helpen, mijn familie zit in Limburg, maar ex komt vanmiddag nog even voor me stofzuigen en ik ga nu op mijn gemak de puntjes op de i zetten hier. Dan kan ik morgen maar niet lopen...so be it. Als dit hét beslissende moment is in de verkoop van ons huis, dan is het de moeite meer dan waard. Gelukkig is er vrijdag nog uitgebreid schoongemaakt door mijn schoonzus en een vriendin van haar! Alle duimers zijn welkom!! *einde hysterische berichtgeving*
Duimerdeduim duimerdeduim Hellen! Wat spannend!! Hoop het zo voor je! Ook al is verhuizen met 7 maanden geen pretje..heb ik ook eens gedaan.
@Hellen: duim duim duim. @Lotuss: geef Bebek ook van mij maar een dikke digi knuf. Vanochtend bij gyn geweest. Na 3 kwartier wachten stonden we binnen 5 minuten weer buiten. Was kort maar krachtig. Aardige en zeer duidelijke arts. "Als de wiedeweerga een afspraak maken bij een ivf kliniek". Geen tijd meer verspillen aan nodeloze onderzoeken. Gelukkig nu een duidelijk antwoord. Direct verzekeraar gebeld met de vraag of er restricties zijn. Nee hoor mevrouw, wij hebben geen restricties. Zeker niet op leeftijd. Alleen moet u wel naar die en die ziekenhuizen. Goh, meneer, dit zijn allemaal ziekenhuizen die mij niet meer willen helpen omdat ik 43 ben. Dus heeft u wel een leeftijd restrictie. Nee, hoor mevrouw, wij kunnen er toch niets aan doen dat zij deze grenzen stellen. Is niet ons probleem. Nou ja, leuk hoor. Maar goed, moeten dus zelf 20% betalen:x. Wel een afspraak gemaakt in het Maasstad zkh voor 13 aug. a.s. Ben benieuwd want we zijn er nog niet uit of we wel voor ivf willen gaan. Heb in het verleden heel wat problemen gehad met hormonen dus weet niet of ik dit wel aan kan. Maar dat zullen we dan eerst moeten overleggen. Wordt vervolgd.
Ladouce: fijn dat je zo serieus werd genomen door de gyn. Maar wat ontzettend lullig van je verzekeraar. Het is toch te gek voor woorden zeg! Maar goed..laat ik er verder maar geen woorden vuil aan maken. 13 augustus heb je al een afspraak en ik wens je toe, dat dit zal leiden tot het vervullen van jullie wens!
NOD 19-07 nefertary 19-07 Suzanne68 ??-07 Jeeminee 28/30-07 Ladouce ??-07 Yuca ??-07 Desmo 03-08 Bebek 08-08 Benthe ??-08 Ricmar ??-08 Giegel ??-08 Liesben ??-08 Nienke07 AFSPRAKEN 17-07-2009: Koffieleutje afspraak AMC 17-07-2009: ollebolleke controle gynaecoloog 07-08-2009: Hellen groeiecho 07-08-2009: nefertary belafspraak gynaecoloog 10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog 13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek BEVALDATA 22-07-2009 lotuss 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter
Lotuss en Olleke, jullie maken het allebei wel spannend zeg. Ben benieuwd wie van jullie het eerste bevalt. Beiden erg veel sterkte met deze allerlaatste loodjes en ik wens jullie beiden een goede en voorspoedige bevalling toe. Ladouce, fijn zo'n begripvolle gyn die meteen doorverwijst, alleen die verzekering ... te gek voor woorden. Natas, ach, die arme Danique, gevallen uit de kinderstoel. Dat is erg au. En nu is ze ook nog niet lekker. Hoop dat het weer wat beter met haar gaat en anders toch even de huisarts bellen! En erg herkenbaar, verlangen naar nog een zwangerschap en daarmee nog een kindje. Voel je er niet schuldig om meid. Hopelijk weet je het een plekje te geven. Hellen, heel goed meid, niet meer werken. Heb zelf in het verleden niet zulke goede ervaringen met het UWV gehad, maar hieromtrent deden ze bij mij indertijd met Alyssa niet moeilijk. Toen was het het uitzendbureau wat dingen foutief invulden waardoor uitbetaling van het UWV niet plaatsvond. En spannend hoor, een kijker voor je huis. Al kan ik me ook wel weer indenken dat je er tegenop ziet om met 7 mnd zwangerschap te verhuizen. Maar ... daar zijn dan weer verhuisbedrijven voor. Enerzijds jammer geld, maar anderzijds wel erg makkelijk. Ze kunnen alles voor je doen. van inpakken tot verhuizen. Nienke, je bent welliswaar al weg, maar evengoed een fijne vakantie. Bebek, fijn om even via Lotuss van je te horen meid. Hoop dat de pijn snel verdwijnt. Voorspoedig herstel!!! Koffieleutje, gelukkig, met je dochter gaat het weer een stuk beter. Fijn dat ze alles uitsluiten. En je kleine uk liet zich weer niet van zijn/haar goede kant zien. Naar dat je hiervoor nu weer een nieuwe echo krijgt. Salut Zico, heerlijk in het warme douce France. Geniet van je vakantie meid! Hier ook een tikje eerste verjaardagsweemoed. Nog 2 weekjes en dan is Yelina al weer jarig. Heb een mooie taart voor haar besteld, ben druk aan het bedenken wat we voor haar verjaardag willen hebben. Allemaal erg leuk om mee bezig te zijn, maar man o man, wat is dat jaar voorbijgevlogen zeg.
He meiden, Ik besta nog hoor. Maar na die ellendige cyclus ben ik er even klaar mee. Ik wil natuurlijk nog heel graag een kindje, maar ik wil eigenlijk eerst dat mijn lijf weer normaal is! En ik wil er vooral niet al te veel mee bezig zijn. Dus probeer ik afstand te nemen, ook van het forum. Tijdelijk natuurlijk Ik lees wel mee om Lotuss en Ollebolleke in de gaten te houden, te spieken of er nieuws van Bebek is en natuurlijk om te lezen hoe het de rest vergaat. Dus ik ben er wel, maar alleen even in de stand-by modus.
Kan me voorstellen dat dat een moeilijke keuze is ladouce. Ik heb het mezelf ook afgevraagd of ik zo ver zou willen gaan (voor mezelf) had het niet gelukt. Sterkte met je keuze! Gaat snel he Dombo..zo'n jaar. Is niet normaal. Lijkt gister dat m'n dochter werd geboren, 1 jaar werd en over twee maanden alweer 2!! Wel leuk hoor, zo'n eigenwijze peuter al is het op het moment wel eens vermoeiend. nu ik op het laatst loop gaat ze 1x in de week naar oma en opa voor een dagje. Die gaan lekker met haar wandelen, wat ik nu niet meer kan. Hoe is het gegaan Hellen? Gaat het wat worden denk je? M'n schoonvader heeft z'n bloeddrukmeter uitgeleend aan me, nu was hij gelukkig goed! Nog wel hoger dan hij normaal altijd was maar dinsdag bij de vlos was hij 140/90,95 en nu 129/64. Was dus duidelijk gespannen. Wel fijn dat ik het nu zelf een beetje in de gaten kan houden. Paar dagen voor ik ging bevallen van m'n dochter ging hij ook omhoog. Maar toen waren nu m'n vliezen gebroken en had ik al weeen. Deze dame heeft minder haast blijkbaar. Wie weet wordt ze liever als Leeuw geboren ipv kreeft..
de kreeften zijn ook toffe mensen zere, ben er zelf ook eentje en ventje ook Laat die beeb maar komen
Lotuss, het gaat inderdaad veel te snel. Voor jou is het inderdaad even pittig nu met een bijna 2-jarige. Zelf kun je niet meer zo goed uit de voeten en ze heeft nu de leeftijd dat ze dat prima in de gaten heeft en dat lekker probeert uit te buiten. Alyssa was 2 jaar en 5 maanden toen Yelina werd geboren, ook aan haar had ik de handen vol. Gelukkig kwam oma de laatste paar weken bijna dagelijks langs om me met de dingen te helpen die ik zelf niet meer kon. Fijn trouwens dat je de bloeddrukmeter van je vader kunt lenen. Dat geeft toch wel weer een stukje rust. Morgen moest je geloof ik weer voor controle? Hellen, ben benieuwd hoe het met de kijkers is verlopen? Liesben, begrijpelijk dat je even wat afstand wilt nemen. Hopelijk komt je cyclus nu snel weer als vanouds op gang. En mocht je twijfelen, neem gewoon even contact op met huisarts of gyn. Bij ons kon je binnen een half jaar na de laatste afspraak zo een nieuwe afspraak maken met de gyn zonder verwijzing van de huisarts.
Dombo: lijkt me inderdaad wel even slikken. Bijna alweer 1 jaar oud..wauw, waar blijft de tijd he? Liesben: ook al ben je stand-by..je krijgt een warme groet van me Whahah met Weegschalen is ook niets mis Tja de kijkers. Leuke mensen , beetje mijn leeftijd met zoon van een jaar of 6. De makelaar zei, dat ze erg enthousiast waren over het huis. Klinkt goed he? Maar...( ja er is een maar, natuurlijk) hun hebben hun eigen huis OOK nog te koop staan en volgens mijn makelaar voor een vraagprijs ruim 20.000 hoger dan hij denkt dat het waard is. Het kan dus alle kanten nog op nu. Of ze doen nu niets en wachten tot hun huis weg is, of ze doen een bod met een lange oplevertermijn ( zou ik niet zo verschrikkelijk vinden) of het is bij deze meteen over en sluiten.
We zijn weer terug van vakantie en ik heb niet terug gelezen Het enige wat ik zo snel zag was het bericht van Lotus over de bloeddruk. Een hogere bloeddruk kan sowieso het gevolg zijn van pijn, dus dat zou bij de vorige zwangerschap ook een verklaring kunnen zijn geweest toen je vliezen waren gebroken en je beginnende weeen had. Meteen de eerste ochtend dat ik wakker werd op vaantie, waren de duivels er al. Dus we gaan na de zomerstop van het ziekenhuis weer 'fijn' verder met spuiten en IUI.........