35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Hopen maar he Hellen!!

Ja Zico, dat hoopt mijn man dus ook, die is zaterdag jarig. Wie weet dus een leuk verjaardagskadoo dit jaar voor hem?

Haha, ja Dombo, een boeffie is het inderdaad! Maar wel een lief boeffie!

Giegel, ik had toen nog geen weeen hoor. Was een dag of twee voor de bevalling toen ik naar de verloskundige moest.
    Hij blijft nu hetzelfde, iets hoger dan normaal maar niet te hoog.
    Hoop dat hij straks bij de verloskundige ook goed is want ik baal er wel van. Niets aan de hand, geen klachten ook verder maar ik ben op het moment zo stressgevoelig dat ik vannacht weer slecht heb geslapen omdat ik daar weer heen moet en bang ben dat hij daar dan weer te hoog zal zijn! Weer urine meenenemen..zit soms ook wel eens wat eiwit in door afscheiding. Had ik vorige keer maar toen was de bloedruk goed dus deden ze daar niets mee. Maar stel dat je die combinatie toevallig hebt..ik wil gewoon met rust gelaten worden want als ik zo opgefockt ben ga ik natuurlijk lekker nog niet bevallen. Zo werkt dat dan vaak ook wel weer. Snap wel dat ze het moeten nakijken maar pff..geen zin in gedoe om niets!
    Voor jou er weer tegenaan dan he binnenkort! Zal duimen!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesben ik kan het me goed voorstellen dat je even rust wilt....

Dombo alweer bijna een jaar, wat gaat dat hard zeg !!

Lotuss tja we kunnen wel zeggen maak je niet zo druk maar zo werkt dat nou eenmaal niet he, succes zometeen bij de verloskundige...

Hellen ik ben benieuwd, ik zal voor je duimen dat je huis wordt verkocht.....

Giegel, fijne vakantie gehad ??

3. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ja ondanks het weer hebben we een heerlijke vakantie gehad, maar te kort natuurlijk :p
    De zon hebben we gelukkig ook wel gezien en we zijn er toch even lekker tussenuit geweest :)

4. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lotuss hoe is het gegaan meis, jij en Ollebolleke hebben nu wel elke dag meldingsplicht he :)
    Wat ik me afvroeg hebben jullie wel een buddy hier ??

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Nou, ben net pas terug want ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis. (bloedruk was weer te hoog) Wist wel dat dat zou gebeuren! Maar gelukkig was alles ok, geen hoge bloeddruk daar (was natuurlijk van de zenuwen) hartfilmpje van de kleine was keurig en geen eiwit in de urine. Wel een katheter gehad, auw! Maar ja..kan ik dat van me afzetten in elk geval! Anders ga je nooit bevallen natuurlijk...nou ja..nooit..;)
    Zoals Hellen al zei, lastig met een puber in je buik rondlopen!
    Ik heb geen buddy hier nee, wil jij dat zijn dan Koffieleutje?

En...Bebek is thuis!! Ze moet met twee krukken lopen want zenuw is verlamd en alles doet pijn! maar ze is thuis gelukkig! Moest jullie veel liefs wensen en ollebolleke sterkte voor maandag!

6. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jeetje Lotuss jij hebt ook een aardige dag achter de rug zeg.
    En heb je nu een verblijfscatheter dan of was het even nodig om je blaas te legen ? Gelukkig met ukkie alles goed, das weer een opluchting. Tja meis het komt pas als de uk het wil, doe maar lekker rustig aan. Valt niet mee he de laatste loodjes.
    Ik wil heel graag jouw buddy zijn hoor, ik stuur je mijn gsm nummer wel via hyves....
    We willen natuurlijk graag op de hoogte worden gehouden van de arrival van de nieuwe wereldburgeres ;)

Heel fijn dat bebek weer thuis is doe haar maar de hartelijke groetjes !!

7. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #13147 Koffieleutje, Jul 16, 2009
    Last edited: Jul 16, 2009
    Ik vind het toch wel eng worden trouwens hoor morgen naar het AMC, van mij had het niet gehoeven :(

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Nee, was alleen om m'n blaas te legen. Om zeker te zijn dat er geen eiwit in zou zitten door eventueel wat afscheiding.
    Is altijd spannend he..zo'n ziekenuis bezoek.. sterkte morgen!!

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@allemaal....ik kom alleen maar even klagen...heb een slechte dag vandaag....moest opeens denken aan al die mensen die maar vertellen over dat die en die ook maar niet zwanger werden en dat ze er dan niet meer mee bezig waren en het plots wel lukte.Zo irritant!!!Maar die hebben jullie ook vast vaak zat gehoord.Maar ik ben zwanger geweest....2 keer in 3 maanden!Dus hoezo ik denk er teveel over na?Nog ff en ik heb ze met mijn gedachte uit mijn buik laten vallen.Maar blijkbaar telt een onvoldragen zwangerschap niet en blijven mensen zeggen,dat als ik er niet zo mee bezig zou zijn ik zo zwanger ben....grrrrr:x

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    O erg is dat he Suzanne...Heb je het zelf nog gedaan ook!
    Mensen maken van die rare opmerkingen, ze bedoelen het vaak goed misschien maar dat maakt het niet minder vervelend om te horen!

11. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    meldingsplicht!!!!

Ik ben vollop bezig om alles klaar te krijgen tegen maandag,nog een strijkje,wasje ,boodschapje enz.ja toch weer bezig!
    Ik heb dan ook zo weinig hulp van anderen,wel mijn man die neemt de vaat en het dweilen voor zich.Maar er is heel wat meer dan dat he.
    Ik had een dienst gebeld om me wat te helpen na de Ks maar GEEN PLAATS!!!enkel eind augustus.....ja morgen andere dienst dan maar bellen.(zal moeilijk worden vrees ik met verlofperiode)
    verder ben ik nog altijd heel erg pissig dat mijn zus me gisteren een sms stuurde met daarop:Ik weet het geslacht van jou baby.......
    Man,man,ik was boos!!!!
    nu moet je weten dat ik aan niemand heb verteld wat we krijgen!Ik zei dat we het zelf niet weten.
    Net een week voor de bevalling heeft mijn dochter niet verklapt maar wel nadat ze het haar vroegen gezeg.Ik denk een meisje!!
    dat vriendinnetje heeft het aan haar mama verteld en die domme trien(sorry,ze wist dat niemand het wist)vertelde het door aan mijn zus.En zij....pfff....heeft gans de fam op de hoogte gebracht.Lief he!!!!zwijg toch!!!!
    Nu zit ik me weer op te winden en vergeet dat er hier nog wel mensen zijn die hun verhaal willen doen.

las iets van een te hoge bloeddruk lotuss.enkel kalmte kan je redden...hi,hi moet je mij horen.
    En van mensen die niet beter weten(of willen weten )he suz.knuf
    Je bent idd al 3keer zwanger geweest en dan heb je ook die gevoelens he.
    Giegel had een veel te korte maar toffe vakantie.al wat je had ,kunnen ze je niet meer afpakken.

Sommige komen zelf eens van onder hun steen om ons succes te wensen.dank!!!
    Ik heb geen buddy,maar is te moeilijk vanuit Belgie.
    Ik beloof plechtig om tot zo lang voor de bevalling en zo vroeg na te posten.intern verb.in ziekenhuis dus.:)

12. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ ollebolleke: Ik heb denk ik iets gemist........maandag krijg je een keizersnede? Waarom wordt je beeb maandag gehaald?

Hier is het ook spannend......morgen krijgt de jongste een 24-uurs hartfilmpje. Ze mag gewoon mee naar huis, maar het is spannend wat eruit gaat komen.

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Herkenbaar meid, mij werd dat ook wel vaak gezegd. Kregen we dan ook MK's omdat we er teveel mee bezig waren? Flauwekul allemaal. En helaas bedoelen ze het nog goed ook. Dikke knuf.

Koffieleutje, succes morgen, hopelijk werkt de kleine nu wel mee met de echo, kan me best voorstellen dat hoe leuk het ook is om die kleine steeds te kunnen zien, dat het toch ook best onrustig maakt, steeds maar van onderzoek naar onderzoek.

Olleke, hoop dat je nog hulp kunt krijgen voor na de bevalling en vervelend dat er iemand is geweest die heeft doorverteld dat jullie een meisje krijgen.

Giegel, vakanties duren altijd te kort. Fijn dat jullie hebben genoten ondanks dat het weer niet helemaal geweldig was.

Wij hebben onze vakantie nu ook geboekt, begin september gaan we een weekje naar Echten. Ben benieuwd, als we gaan is het precies 11 jaar geleden dat we voor het laatst zijn weggeweest. Dat was onze huwelijksreis. Grappig

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, succes morgen!!

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Ja,spannend voor jou.waarom moet ze een hartfilmpje?ohh,ik ben zo vergeetachtig.

Morgenavond moet ik om 20u.naar de gyn .
    Als baby dan nog in stuit ligt,dan mag ik maandag binnen voor KS.
    Draaien en of nat.bevalling bij stuit doen ze hier niet.Enkel als je een een papier ondertekend dat je weet welke risico's er aan verbonden zijn.
    Als het dan toch een KS moet(bbbbaaaannngggg)dan maar maandag.mag van gyn vanaf 38weken

16. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik had hier niet verteld dat ze een hartfilmpje krijgt....
    Ze heeft al een tijdje last van aanvallen waarbij ze pijn op de borst heeft en soms ook een versnelde hartslag. Vroeger heeft ze medicijnen moeten gebruiken waarvan ze hartritmestoornissen kon krijgen en ze gebruit nu medicijnen die zeer zeldzaam als bijwerking ook thoraxproblemen kunnen geven.
    We moeten dus gaan uitzoeken waar de problemen vandaan komen en of het iets onschuldigs is.......

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    HO, zal aan je kleine meid denken hoor !veel sterkte en dat het maar vlug voorbij is he.hoe oud is je meisje?

18. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ze is 6 jaar :)

19. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    #13159 nefertary, Jul 16, 2009
    Last edited: Jul 16, 2009
    NOD

19-07 nefertary
    19-07 Suzanne68
    ??-07 Jeeminee
    28/30-07 Ladouce
    ??-07 Yuca
    ??-07 Desmo
    03-08 Bebek
    08-08 Benthe
    ??-08 Ricmar
    06-08 Giegel
    ??-08 Liesben
    ??-08 Nienke07

AFSPRAKEN

17-07-2009: Koffieleutje afspraak AMC
    17-07-2009: ollebolleke controle gynaecoloog
    07-08-2009: Hellen groeiecho
    07-08-2009: nefertary belafspraak gynaecoloog
    10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog
    13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek

BEVALDATA

22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke
    23-09-2009 Hellen1971
    03-11-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter

Ik wil de dames die op punt van bevallen staan veel sterkte wensen, vooral ollebolleke, bah niet leuk dat het nu ws. een ks. gaat worden.:( mijn meisje lag destijds ook in stuit, maar ik ben de dans ontsprongen, omdat de gyn haar heeft kunnen draaien...

Verder niet veel teruggelezen.
    Wel van zwetsende mensen in Suzanne's omgeving. Lekker laten zwetsen, ze weten niet beter, jij wel! ;)

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Koffieleutje: sterkte morgen!

Suzanne: wat een onzin dat een onvoldragen zwangerschap niet zou tellen. Zo zie ik dat niet. Kan me er dus wel iets bij voorstellen, dat je er nog heel veel verdriet van hebt

Ollebolleke: wat een vervelende actie van je zus zeg! Maar goed..laat het maar los. Het kwaad is geschied en je kunt je toch geen stress veroorloven zo kort voor de geboorte.

Gieg: ook jij sterkte!

Hier weer naar yoga geweest. Kan vanwege de pijn niet met alles meedoen, maar ik ben wel heel liefdevol opgevangen door de docente. Die gaf me nog enkele tips mee. Volgende week partneravond. Ik ben de enige die zijn partner er niet bijheeft en ik merk, dat ik het daar erg moeilijk mee heb. De anderen zijn allemaal met hun man/vriend en ik kom met mijn mams. ook fijn, we hebben een hartstikke goede band, maar tçoh...het is niet de man waarmee dit kindje is gemaakt. Hij krijgt geen verlof in de vakantieperiode en vanuit werk hierheen komen rijden in de avondspits gaat ie niet redden. Het begint al om 7 uur nl.

Share This Page