35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jullie zijn echt lief!
    Net een heel goed gesprek gehad met mijn jongste en erachter gekomen dat het beeld wat ik heb van mijn ex aardig gelijk is aan het hare...alleen behoorlijk ^%$##$%# voor haar dat ze daar nog moet wonen tot ze moed heeft verzameld weg te gaan.Wel haar ervan kunnen overtuigen dat ze hulp moet gaan zoeken en dat gaat ze doen.Jeej!Sorry...even heel erg bezig met mijn al bestaande kinderen.En met mezelf.....ook daarvoor sorry...

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ollebolleke ik ga voor je duimen vanavond, misschien is het ukkie wel gedraaid en anders heb je maandag jouw wondertje in je armen. Natuurlijk ben je bang is logisch maar meis je bent echt in goede handen. Ik zou idd proberen hulp te krijgen voor na de KZ. Ik heb er ook 1 gehad en weet zo`n beetje hoe het is en dat je vrij snel weer op de been bent maar dat het ook fijn is als je nog wat hulp hebt thuis. En die mannen ach ze proberen het wel maar het is net niet helemaal he ;)

Giegel succes in het ziekenhuis met je meisje, ik hoop op goede berichten...

Hellen fijn voor je dat je zo goed wordt opgevangen door je docente, gaat het beter met je nu je niet meer werkt ??

Suus allemaal heel logisch hoor, en daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, ook daar zijn we hier toch voor ? En laat die mensen in je omgeving alsjeblieft kletsen, ze weten niet beter !

Hier een onrustige nacht, het houdt me allemaal wel bezig, ben blij als we straks goede berichten krijgen uit het AMC....
    Ik heb trouwens de laatste tijd veel benenkramp maar heeft iemand hier ook ervaring met kramp in de enkel ? Jee wat deed dat zeer zeg....

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hi koffieleutje: hier had ik ook veel last van kramp in enkel en onderkant zijkant scheenbeen... zo erg dat je voet gewoon in onnatuurlijke scheve stand ging staan.. erg pijnlijk en weinig aan te doen..

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Niets meer dan logisch toch! ZOu het je kwalijk nemen als het niet zo was.;) Stertke ermee.
    Oh ja... voordat ik zwanger wilde worden dacht ik ook vooral dat je er vooral niet te veel mee bezig moest zijn, maar ja, toen ik het eenmaal wilde en al zwanger was geweest was DAT toch net hetgene wat me het meeste bezig hield... hoe herkenbaar toch voor iemand die het ook heeft meegemaakt!

Giegel, succes met het hartfilmpje

Ollebolleke heeeeeel veel sterkte met je KS en erg %$&^*( van je familie om daar nu net mee te komen.

Sylvia, sterkte in het ZH

Lotuss, succes en sterkte met je bevalling

Goh, en als ik terug kom van vakantie zijn er hier 2 babietjes bij :):) dat maakt me blij, dat maakt me blij:D

En hopelijk minstens 2 nieuwe zwangeren8)

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jee..wat spannend Giegel.. dat is best wel heel eng he. Hopelijk is alles ok, veel sterkte in elk geval. Zal voor jullie duimen..

Suzanne, gelukkig worden kinderen vanzelf ouder en wijzer he..

Auw kramp koffieleutje...heb er geen ervaring mee gelukkig!
    Succes straks in het AMC!

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Koffieleutje: succes vandaag in het AMC.

@Ollebolleke: jij ook succes en sterkte vanavond. Wie weet toch gedraaid en anders is maandag DE DAG.

@Giegel: jij ook sterkte vandaag met je dochter. Hopelijk is het inderdaad onschuldig.

@Suzanne: niet schuldig voelen hoor, daar is dit forum voor. Gelukkig heb ik niet van de mensen in mijn omgeving. Scheelt waarschijnlijk ook dat niet veel mensen van onze pogingen afweten. Als het ivf gaat worden zal dat wel moeten veranderen.

@Hellen: jammer dat je lief niet mee kan maar wel leuk dat je mams mee gaat.

@Annna: fijne vakantie.

@Lotuss: hou je het nog vol? Ik hoop dat we snel een mooi berichtje via Koffieleutje krijgen.

@Nefertary: hoe is het onder de steen? Ik hoop dat je er snel onder vandaan komt.

@Liesben: gaat het een beetje?

@Limmeke: hoe is het met jouw kleintje?

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pfff dag begint goed hier...de Makelaar belde net: de kijkers van afgelopen woensdag hadden ons huis graag gekocht, als we maar niet zo'n lelijke achtertuin hadden gehad. Die moet ook nog gedaan worden, dat weten we, maar we hebben ervoor gekozen eerst het huis helemaal op te knappen, want daar breng je immers de meeste tijd door. En de tuin is nooit meer aan de orde gekomen, omdat we toen gescheiden zijn.
    We hoopten, dat mensen daar doorheen konden kijken, kunnen om die reden nog in prijs zakken, maar als het eerste paar kijkers-op-afspraak in 10 maanden er zo over denkt, vrees ik echt voor de toekomst. En ik weet, dat ik, zolang dit huis niet is verkocht en zodra de kleine er is, rond moet gaan komen van maar liefst 50 euro per week. Dat vind ik een beangstigende gedachte..

Ben er kapot van..had eindelijk weer een beetje hoop. Van alle emoties heb ik nu ook weer achter elkaar harde buiken. Soms is het best even moeilijk om de moed erin te houden. Vandaag is dus zo'n dag...

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    meldplicht!
    Hier ben ik weer,vanavond na 21u kom ik verslag uitbrengen van baby en mama.
    Anna,
    fijne vakantie!!
    Suz,
    Wat is het toch moeilijk he,weten dat kinderen er zich niet goed bij voelen en toch moeten ze gaan.(of durven de stap nog niet te zetten)
    Bij mij is dit ook zo een vervelende situatie.(weet niet of je er van op de hoogte bent)loop er bij momenten echt ziek van.
    Ex ,vertrok toen ik zw was van 2e!
    nooi t nog ogekeken naar zijn zoon van toen 2jaar.geboorte 2é alleen gedaan.(geen pretje.)hij leek van de aardbol verdwenen.en in het begin heb ik al het mogelijke gedaan om zijn vadergevoelens op te krikken.bellen,vragen of hij mee besliste voor keuze school,foto's opsturen.
    heaas,hij wou van ons niks meer weten en vroeg om afstand te doen van vaderschap.slik!!
    nu 12jaar later wil hij zijn knderen terug zien en na veel miserie heeft hij gelijk gekregen van de rechter.
    ze moeten nu onder dwang,voor te beginnen 3keer 1,5u naar een centrum waar hun vader en een begeleister zit.
    oh,mijn bericht is weer veel te lang.sorry
    koffieleuteke,
    kan ik van meepraten hoor van kramp!laatst nog,toen heb ik mijn kinderen uit hun bed moeten roepen om mijn tenen naar voor te duwen en dan ebt de pijn weg.
    Mijn man was werken en ik lag al een tijd te kreunen van de pijn.Het gaat niet zomaar weg.toen ik mijn zonen riep stonden ze binnen de 5 sec. aan mijn bed.ook neem ik nu hoge dosis magnesium en na deze 3dagen te nemen ben ik van de meeste krampen vanaf.
    Zwaai naar nef,
    lotuss,
    Al 39 +2 zwanger!Ze gaat het langer volhouden dan zus lief!!
    Lukt het nog?
    Hellen,
    wat jammer,dat ze voor de tuin hun droomhuis laten schieten.
    aan zoiets kan toch wat gedaan worden.kan je nog met hun praten?
    He,he.veel te lang bericht he.maar lucht op !raar toch he dat mensen hier zo makkelijk over hun gevoelens praten.
    soms wou ik dat we allen eens konden echt samen zitten.maar dan zou het toch wel anders zijn.
    tot vanavond

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmm..de makelaar reageerde net. Deze mensen blijken notoire huis-afwijzers. Ze zijn kennelijk op zoek naar "het perfecte huis"en hebben bij elke woning wel een reden om nee te zeggen. Hij heeft al aangegeven dat er onderhandelingsruimte is en daar hebben ze ook niets mee gedaan. Dus wat de makelaar betreft was hun afwijzing gewoon een flutreden..

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Balen Hellen.. teleurstelling he..dikke knuf!

Ollebolleke en Ladouce, ik hou het nog wel vol hoor!
    Zus was inderdaad gister al geboren. ze heeft blijkbaar minder haast! Ach..ik ben er nu wel rustig onder. Nu ik weet dat alles goed is.. ben ook minder bang voor de bevalling. Een stuk rustiger dus, heb zoiets van, zie het wel! Ze komt vanzelf!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suzanne, daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Wij zijn er voor je met een luisterend oor. Hoop dat je dochter snel de moed verzamelt om hulp te gaan zoeken.

Hellen, vervelend dat deze mensen het huis hebben afgewezen. Is het niet eventueel een optie om met je makelaar eens te spreken over eventuele projectontwikkelaars die je huis zouden willen kopen? Dan krijg je welliswaar minder voor je huis, maar je bent er dan wel mooi vanaf.

Anna, fijne vakantie.

Ollekebolleke, ik hoop dat de kleine zich alsnog gedraaid heeft en anders heel veel sterkte voor maandag. Doen ze bij jullie een keizersnee onder narcose of met een ruggenprik?

Koffieleutje, vervelend die kramp. Had er zelf ook vaak last van, helaas. Het enigste wat verlichting bracht was het wegmasseren of even een warme douche nemen. Hoop dat de echo vanochtend is gelukt.

Nefertary, fijn dat je zo nu en dan toch nog even onder die steen vandaan kruipt. Hopelijk kom je er snel definitief weer onderuit.

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even snel heel goed nieuws vanaf deze kant, geen defecten te zien aan het hartje, ben volgens echo 22.6 weken en in het AMC dachten ze ook schaamlipjes te zien, garantie krijg ik echter pas bij de bevalling ;) Ukkie lag heerlijk te slapen althans de eerste 5 minuten van de echo, toen was hij het alweer beu...

Ik ken nu ook de reden van het slechte echobeeld, meerdere buikoperaties dus veel bind en littekenweefsel.......

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    koffie, kramp in je enkel?bij mij zijn die wel hoger. ik las ergens dat melk drinken vr nr bed gaan zou kunnen helpen. bij mij helpt t. maar ik zou niet kunnen weten waarom het werkt.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Super koffieleutje!! Goed nieuws!

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    omdat het kan wijzen op magnesium en calcium tekort.
    dus ook bananan eten!!

goed he koffieleutje,ik zou zeggen trakteer jezelf maar op een glas cha....melk(hi,hi)
    mijn stess zit nu bijna op het max.dat het maar vlug 20u is

16. Suzanne68

@Ollebolleke...pffft,dat is ook een nare situatie waar je in zit..kan me voorstellen,dat je er ziek van wordt....en dan nog hoogzwanger....dikke knuffel van mij!
    @Hellen....he jammer van die kopers....en idd een niet zo'n mooie tuin kijk je toch wel doorheen lijkt mij.Maar ja...als het van die muggezifters zijn....ik was zo blij voor je dat je eindelijk uitzicht op kopers had....

Vandaag op kraamvisite geweest...mijn stomme schoonzus is eindelijk bevallen van een dochter.Heel mooi kindje!Ze heet Pip (echt waar,ik heb het mijn broer echt 10 keer laten spellen en later mijn moeder gebeld of ie me niet in de maling nam).
    Zelf moet ik overmorgen ongesteld worden en ik heb al buikpijn,dus dat is wel een beetje zuur,maar ja....als ik morgen ongesteld zou worden is mijn cyclus alweer 25 dagen en dus weer bijna op het oude niveau.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh Koffieleutje: fijn dat de echo goed was!

Dombo: projectontwikkelaars is een leuk idee. Maar mijn ex is ook nog voor de helft eigenaar en die ziet dat soort dingen geheel niet zitten.

Jah kramp kan inderdaad een magnesiumtekort zijn!

Hier maar eens wat mappen met geboortekaartjes gehaald. Ben benieuwd of Lief en ik wat leuks kunnen vinden

18. Suzanne68

@Koffieleutje....goede echo lees ik....jippie!!!
    @Hellen.....geboortekaartjes uitzoeken.leuk!

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    @Koffieleutje: yeh, gefeli met de mooie echo. Blijft dus spannend wat het gaat worden.

@Hellen: baalen van die z..kkopers. Jammer dat de makelaar dat niet eerder had aangegeven. Succes met het uitzoeken van de kaartjes.

Net klaar met pakken. We vertrekken morgen richting Nijmegen waar manlief vanaf dinsdag de 4-daagse gaat lopen. We zitten een weekje op een camping in de buurt van Nijmegen.
    Neem wel laptop mee maar zal weinig online zijn omdat dit via zo'n dongel moet dus weet niet of dat allemaal zo gaat lukken.
    Ollebolleke en Lotuss: succes de komende dagen!!

20. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Goede avond!!!!!

Ben nog niet zo lang thuis van de gyn en ja hoor baby is gedraaid!!!!!
    stond helemaal paf.had wel veel beweging in de buik gehad laatste dagen maar niet echt pijn.
    Weet je ben super blij dat het nu toch een gewone bevalling kan zijn maar had me er wel al in berust en was blij dat ik geen pijn zou hebben(weeen bedoel ik dan)nu zal ik die wel hebben maar achteraf ook sneller herstellen.
    Nu mag ik van de dokter wel dindagavond binnen komen om in te leiden of wachten.
    Help,want weet echt niet wat te doen.zou goed uitkomen voor verlof ventje maar ja...als ik wacht en begint vanzelf gaat het wel sneller.toch.
    Ook gaat gyn in verlof op 1aug.kan iemand me raad geven?????

Deel Deze Pagina