hoeraaaaa beebje gedraaid! dat is heel mooi nieuws olleke. Persoonlijk zou ik gaan voor het inleiden.. waarom? omdat ik ervaren heb dat beeb ook weer terug kan draaien hehehe.. en als het dan ook nog goed uitkomt ivm verlof van je mannetje.. dan koos ik er zeker voor. het gaat ook niet altijd sneller als het vanzelf start.. maar liever iets langer bezig met bevallen, dan dat kans bestaat dat de kleine zich eigenwijs gaat gedragen..
Ik zou ook kiezen voor inleiden, om de redenen die Limmeke al aangeeft. Zelf ben ik twee keer ingeleid en (zeer) snel bevallen. Hoe snel het zou zijn gegaan zonder inleiden wil ik nieteens weten Het wil dus niet per definitie zo te zijn dat het langer duurt als je wordt ingeleid.
merci voor het snelle antwoorden.kan nu toch geruster gaan slapen.trusten he gieg en lim,hoeveel te vroeg zijn jullie ingeleid?????
de gyn zag op echo dat het al veel haartjes had. oooh,ik kan niet wachten banner gezien???38weken!!!!kan het miss vannacht beginnen aub.(nu wil ik te veel)maar ben maar aan het dromen....
ik ben niet te vroeg ingeleid, beeb draaide hier terug in stuit met 40 weken en kwamen ze achter met 40.2... ik was 40.3 weken... had alleen geen ontsluiting en BM was ook nog 4 cm... ben ingeleid met infuus.
Oehh Ollebolleke wat fijn dat de kleine is gedraaid. Ik heb zelf geen ervaring met eerdere bevallingen, maar de adviezen die je al kreeg lijken me erg plausibel.
Wat een geweldig nieuws Ollebolleke, ik ben 3 keer ingeleid en 1 keer KS. Was wel bij alle drie 42 weken. En de laatste was er vanaf aanbrengen infuus in 7 uurtjes. Kan dus heel snel gaan, weet je ik zou voor het inleiden gaan zoals Limmeke al zegt, beeb kan nog terugdraaien....En heb je lekker je eigen gyn en het komt beter uit met je mannetjes verlof.
Schrik ik wel van hoor dat er nog een kans bestaat dat de baby opnieuw draait.Enne maak me nu vooral zorgen dat ze gaan inleiden en niet meer gaan kijken naar de ligging.
Hellen heb je nog leuke kaartjes gezien, ik kom er eerlijk voor uit de kaartjes die ik tot op heden heb gezien (op internet) vind ik absoluut niet mooi. Ik ga binnenkort ook maar eens wat boeken halen kijken wat daar allemaal is.
Babynieuws !!!!!!!!!! Lotuss en man zijn de trotse ouders van Sophie Elise Mariel met het mooie gewicht van 4300 gram !! vannacht is de kleine meid geboren om 5.04. De weeen begonnen om 1.00 dus dat is erg mooi. Mama en Sophie maken het goed..... Sophie is dus geboren op haar papa`s verjaardag, een mooier cadeau kan hij zich niet wensen lijkt me (Ollebolleke of jij het wil doorgeven bij de JULI mama`s ? )
gefeliciteeeeerd Lotuss en man!!!! olleke: je moet niet schrikken hoor als ik zeg dat mijn beebje zo vreselijk eigenwijs was en wel terugdraaide.. ze daalde niet in en ik had zooooooooon giga buik dat het wel leek op een zwembad, dus ze had hier gewoon alle ruimte. voor het inleiden krijg je altijd nog een echo... ze willen geen risico lopen..
Bedankt! Hier een foto van de kleine dame. Pff..ben zo blij dat het weer achter de rug is, maar het viel gelukkig reuze mee!
Lotuss,wil je hier ook proficiat wensen met de geboorte van jou mooie en flinke dochter! Spijtig dat ik het niet vroeger heb gezien,kon het dus niet melden op juli mama's laat maar veel foto's zien daar ben jij toch zo goed in he.maar eerst bekomen van de emoties zeker? Wat vind uw dochterke ervan?van haar mooie zus! Het ging opeens snel toch??wist je direct dat het deze keer echt was? Hier zit alles nog in de buik,dus ipv een baby foto ,een van de laatste buikfoto's(incl.striemen)