Hellen, vervelend dat je ex dat soort zaken niet ziet zitten. Maar ondertussen zit jij er maar mooi mee. Ollekebolleke, fijn dat de kleine is gedraaid en ik zag nog een mooie buik van je voorbijkomen. Ik denk dat ik zelf ook zou gaan voor dinsdag inleiden. Zeker als het voor jullie in allerlei opzichten zo goed uitkomt.
Lotuss en Lotussman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Flinke dame zeg. Fijne kraamtijd!
NOD 19-07 nefertary 19-07 Suzanne68 ??-07 Jeeminee 28/30-07 Ladouce ??-07 Yuca ??-07 Desmo 03-08 Bebek 06-08 Giegel 08-08 Benthe ??-08 Ricmar ??-08 Liesben ??-08 Nienke07 AFSPRAKEN 07-08-2009: Hellen groeiecho 07-08-2009: nefertary belafspraak gynaecoloog 10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog 13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek BEVALDATA 02-08-2009 Ollebolleke 23-09-2009 Hellen1971 03-11-2009 Smoeltje 09-11-2009 Belize 19-11-2009 Koffieleutje 21-02-2010 Mexicang BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
Dank je dombo,maar ik ben zo bang dat ik uren ga liggen vooraleer ik mijn baby heb.of dat de longjes nog niet helemaal rijp zijn
Lotuss: Samen met je man heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een plaatje zeg. En jij al weer zo snel online.....
@Lotuss.....wat een mooi kindje!!!Gefeliciteerd!!!En wat een prachtige naam!Echt heel mooi. Morgen mijn NOD,de buikpijn was trouwens van de diarree die ik sinds vannochtend heb ...alweer....maar dat geeft wel een beetje hoop...want dan is het iig niet van mijn menstruatie en daar heb ik helemaal nog geen voortekenen van.Normaal heb ik altijd wel al extra afscheiding enzo,maar nu nog niks....maar met mijn geluk zal het wel weer niet,maar mijn cyclus is iig weer wat meer op schema. Hm....best nog lang verhaal,was niet de bedoeling....wilde eigenlijk vooral Lotuss en haar man erg feliciteren!
Lotuss...van harte met je kleine meid! Het is gelukkig ook goed gegaan, ;as ik. Fijn hoor. En nu maar genieten! Koffieleutje: kaartjes staan voor vandaag op het programma. IK merk dat ik zo'n boek toch wel fijner vind. De drukker, die ook een deel van de collectie online heeft staan, zei me ook, dat ie altijd aanraad om de kaarten ook nong even "live"te bekijken. Ze kunnen online er toch net wat anders uitzien dan in het echt.
Ik vind de geboortekaartjes die ik heb gezien zo huh kinderachtig, net als of ze door een kind zijn gemaakt zeg maar Ik hou meer van een romantische stijl....
Vandaag NOD en nog nergens last van,dus toch maar testje gedaan. Spierwit dus weer niet..............
Ze leiden normaal gesproken pas in met 38 weken, omdat de beeb er dan ook klaar voor is. Wat dat betreft hoef je niet bang te zijn dat de longetjes nog niet helemaal rijp zijn, anders hadden ze het ook niet voorgesteld. Bij mij zijn de meiden geboren in 5 uur en in 1,5 uur, dus het hoeft echt niet zo te zijn dat het lang gaat duren Ik had de tijden de vorige keer er niet bijgezet omdat het bij mij dus wel heel erg snel ging de laatste keer.
Zo. Het kaartjesgebeuren is ook beslecht. En het kostte niet eens strijd Lief stelde voor, dat we eerst elk apart de boeken zouden bekijken en dan een lijstje met kaartjes zouden maken die we leuk vinden. Toen we dat beiden hadden gedaan, hebben we de beide lijstjes vergeleken en er waren -zoals gehoopt- enkele overeenkomsten. Daaruit hebben we vrij snel de meest favoriete kunnen bepalen. Maar er zitten kaartjes bij, die ik nooit zou kiezen..veel te schreeuwerig of van die halve bouwpaketten, bijvoorbeeld. Ieder zijn smaak hoor..maar da's niet de onze.
Ik kom even snel bijlezen en wat zie ik daar: Lotuss & man: van harte gefeliciteerd met jullie hele mooi meisje! Veel geluk met Sophie! @ Ollekebolleke: sterkte met de laatste loodjes! Wel heel fijn dat jullie ukkie gedraaid is! Hier gaat alles prima! Mijn NOD was redelijk netjes op tijd, zelfs twee dagen vroeger dan normaal... Ik had toch liever gezien dat die NOD helemaal niet op was komen dagen, maar ik krijg het gevoel dat het een utopie begint te worden... Ik probeer me uit alle macht op de bruilloft te richten en dat lukt heel aardig... Maar soms kan ik wel janken, ik wordt zo moedeloos van al die vruchteloze pogingen voor een beebje. Gisteren waren we een nieuwe fiets kopen staat mijn lief bij die fietsen met zo'n bakkie ervoor... Zegt ie ineens "als we straks een kleintje hebben, wil ik zo'n fiets!". Hij blijft zo vol goede moed terwijl ik het hele babyverhaal niet meer zie gebeuren... Maar ik wil er niet al te zeer over nadenken, dat komt in september wel weer... Morgen mijn bruidjurk ophalen... Spannend!!!! X Benthe
Benthe, Komt dichterbij he jullie bruiloft. En ik vind dit heel lief van jou vriend dat hij zo positief is,over zwanger worden.Stel je voor dat hij het zou opgeven.... Hellen, zo je lijstje wordt korter nu je eruit bent welk kaartje jullie nemen. Mijn kaartje is eigen ontwerp,wou iet dat anderennog niet hadden gezien. Giegel, Amai,in 5u en 1/5u.dat moet een luxe zijn Bij mij de laatste keer 22u.en 9dagen te vroeg. Nu zou ik dus 38+3 zijn. Loop al de ganse dag te dubben,ik doe het ,ik doe het niet,wel ..niet.... Was het bij jou al ingedaald?hier nog niet ,omdat het in stuit nog niet kon indalen. wel nog SUPER veel beweging!!! PS,Ik weet dat het voor de (nog)niet zwangeren,even moeilijk moet zijn om te lezen waarover ik me druk maak.Ik ben trouwens zwanger en mag over enkele dagen mijn wondertje in handen nemen. Ik lees hier al zo lang mee en vind het fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat ook jullie over een paar maanden kunnen praten over zwangerschap en geboorte. Ik weet zeker,dat het geluk ook bij jullie komt.Gelovig of niet,ik zal voor ieder van u een kaars en een gebedje doen.
Bij mij waren ze wel ingedaald, maar als ze je vliezen breken dan daalt de beeb meestal ook wel in. Met name de jongste was ingedaald nog erg beweeglijk en draaide rondjes om haar as, maar was er dus in 1,5uur uit. Deze laatste bevalling heb ik overigens wel als veel te snel ervaren en hebben mij enorm veel naweeen gegeven.
Wat lief van je! Ik vind het juist heerlijk om verhalen van onze zwangere dames te lezen... Geeft me juist weer moed! Ik weet dat het bij een aantal van jullie ook helemaal niet aan is komen waaien en wie weet... gebeurd het bij ons ook nog ooit... Ik kan nogal een doemdenker zijn, ik geloof er niet meer zo in maar hoop er nog wel heel erg op! En ik geef nog niet op, dus wie weet.... En jaaaaaah, de bruiloft schiet nu echt wel op! Ik heb er ook helemaal zin in, het staat al zo lang op de planning dat het nu zo onderhand wel mag gaan gebeuren, hahaha! Gr. Benthe
Dit is de foto op de voorkant van onze trouwkaart... De foto is gemaakt in Parijs, het bankje waar mijn lief mij ten huwelijk heeft gevraagd. In het parkje naast de Notre Dame! Gr. Benthe
Je bent er nog niet uit zo te horen ollebolleke wel of niet inleiden, maar beweging in je buik zegt inderdaad niets zoals giegel ook al zei...En indalen gaat vaak op het laatste moment. Fijn dat je een kaartje hebt gevonden Hellen, over kaartjes gesproken Benthe wat een prachtkaart !!!
Lotuss gefeliciteerd!!!! Wat een prachtige naam. Kan helaas geen foto's zien maar neem aan dat het ook een prachtige dochter is. Heb zojuist even alles terug gelezen, kan helaas geen foto's zien met die mobiele internet van Vodafone. Hoe zo ZP verslaafd. Zit hier op de camping in Groesbeek, het regent, manlief is gaan werken, gaat vanacht starten met z'n 1e 50km van de 4-daagse. Verveelde me dus suf. Gelukkig laptopje mee met mobiel internet. Toch wel handig. Jullie hebben weer zoveel geschreven dus vergeef me als ik niet overal op reageer. Zag dat beebje van Ollebolleke gelukkig gedraaid is. Spannend nu. Benthe, veel plezier vandaag met het ophalen van je jurk, ben erg benieuwd hoe die is geworden. Mocht je dit nog lezen voordat je gaat, doe Anastasia de groeten. Hellen, weer iets van je to-do lijstje af. Lijkt me inderdaad ook moeilijk die kaartjes. Weet het nog van onze trouwkaart, die hebben we maar laten tekenen. Niets vonden we alletwee mooi.