35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jeetje arme Olleke ik heb ook 1 bevalling er tussen gehad die 23 uur heeft geduurd, weet een beetje wat ze voelt.....
    Ik duim voor je Olleke !!!

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kwam even langs om te spieken of er al nieuws was van Ollekebolleke. Meid, ik hoop van harte dat je nu inmiddels bevallen bent en aan het genieten bent van een wolk van een baby.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oeff..nog geen nieuws van Ollebolleke???

Zo...weer terug. Heel Dordt leeggekocht :D

Zonder gekheid: op een kleinigheidje na is de uitzet compleet! Ze hadden alleen nergens lakentjes zonder fratsen. En die wil ik wel hebben, omdat ik ze zelf ga borduren. Maar dat komt wel goed.

De Prenatal en de Hema varen weer wel bij de kooplust van ondergetekende en het blije paar grootouders ( ik netjes alle goedkope dingen pakken..moeders keek alleen naar wat ze leuk vond) Maar het is wel fijn om te weten dat zo ongeveer alles nu compleet is en het kamertje binnenkort ook af.

Vannacht wel 2x kramp gehad..niet heel auw..maar wel duidelijk mijn baarmoeder. Is het niet nog wat vroeg voor oefen- danwel indalingsgedoe? Heb er nu geen last meer van...alleen een zerig plek je zo'n 7 cm onder mijn navel. Alsof het blauw is...herkenning iemand?

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *leest net in het juli mama's forum het volgende over Ollebolleke*

Ollebolleke is gister om 21.29 bevallen van een gezonde dochter Lupe.
    Ze weegt 2990 gr.
    Heftige bevalling geweest maar nu is alles prima

5. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    #13265 nefertary, Jul 23, 2009
    Last edited: Jul 23, 2009
    NOD

??-07 Jeeminee
    28/30-07 Ladouce
    ??-07 Yuca
    ??-07 Desmo
    03-08 Bebek
    06-08 Giegel
    08-08 Benthe
    ??-08 Ricmar
    ??-08 Liesben
    ??-08 Nienke07
    17-08 nefertary
    ??-08 Suzanne68

AFSPRAKEN

06-08-2009: Koffieleutje controle gynaecoloog + echo
    07-08-2009: Hellen groeiecho
    07-08-2009: nefertary belafspraak gynaecoloog
    10-08-2009: Hellen controle gynaecoloog
    13-08-2009: ladouce afspraak ivf kliniek

BEVALDATA

23-09-2009 Hellen1971
    03-11-2009 Smoeltje
    09-11-2009 Belize
    19-11-2009 Koffieleutje
    21-02-2010 Mexicang

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe

ollebolleke, gefeliciteerd met Lupe!
    Ik hoop dat je snel in staat bent om ons het spannende verhaal te komen vertellen ;):D

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #13266 Hellen1971, Jul 23, 2009
    Oh my..ik zie net dat ik nu de eerstvolgende ben op de lijst om te bevallen.....

O ja: hylarisch: het is vanavond de eerste partner avond met yoga. Mijn mams zou meegaan ( omdat Lief er natuurlijk niet bij kan zijn) en nu heeft zij erg last van artrose. Dus nu komt mijn ultra-nuchtere vader mee. Hoewle ik Han erg zal missen vanavond, vind ik het wel een hylarische gedachte dat mijn superdroge vader gezellig 2 lessen mee komt "ademen naar de bekkenbodem"en wat dies meer zij :D

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    gefeliciteeeerd Olleke met de geboorte van Lupe... aparte naam!

8. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Gefeliciteerd Ollebolleke!

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ollekebolleke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lupe!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #13270 Bebek Istiyorum, Jul 23, 2009
    Ik kwam even gauw spieken of er nieuws is van Ollebolleke en....jippie!! babynieuws!

Ollebolleke en hubbie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lupe! Ik hoop dat alles goed is met moeder en dochter!

Hier gaat de revalidatie en het vervelen gestaag door...het gaat wel iedere dag ietsje beter, maar heb gisteren gehoord dat ik de hele volgende week ook nog niet mag lopen :( Maar dat gaat ook niet, lijk wel een ouwe bejaarde, haha. In ieder geval probeer ik jullie te blijven volgen en ik denk wel veel aan jullie, ook al ben ik er niet zo vaak!! KNUFFEL voor jullie allemaal!

11. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #13271 Koffieleutje, Jul 23, 2009
    Ollebolleke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lupe.....

12. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hellen wat heerlijk zeg dat je nu alles in huis hebt geshopt, heb je een beetje genoten ?
    Succes vanavond met paps ;)

Bebek veel succes verder met de revalidatie en doe lekker rustig aan meis !

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier, nadat een lieve vriendin nog 2 zakken kleertjes bracht, eens een inventaris van de kleertjes gemaakt. In maat 56 en verder best veel..maat 50, vooral gewone kleertjes moet ik nog wat bijshoppen. Maar voor de rest zit ik goed in de - veelal- 2e hands kleertjes. Met wat nieuwe pakjes van vanochtend erbij en nog een paar die ik ga kopen, kan wurm de eerste tijd goed vooruit.

Pa belde net nog: dat ie zijn "Heineken did it"buikband vanavond aantrekt naar de yoga partner-avond. Whahahaha..durft ie toch niet ;)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ollebolleke! Van harte! Lastige bevalling begreep ik, maar ze is er toch maar mooi!

Verder even ego-en dames....
    Vanmorgen lage temp.
    Vanmiddag eggwhite.
    1+1=?
    Juist.
    Volgens mij vandaag eisprong!
    Ik ben zo blij!
    Ga mijn lief straks denk ik toch nog maar even verleiden. Maar al doen we er niets mee, dit is mijn eerste teken van een eisprong sinds mijn curettage. Daar ben ik al weer zo gelukkig mee. Kan wel huilen van blijdschap. Gek he?
    Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet.

15. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesbeth goed nieuws meis, ik kan me voorstellen dat je blij bent als je lijf weer doet wat hij moet doen.

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    olleke haretelijk gefeliciteerd! ik hoop je snel herstel!
    bebek ik hoop je het vol houdt met vervelen en niet mogen lopen.
    o hellen ik heb slechts 4 outfits(inc pyjama achtige kleding)denk ik in maat 50,en 56. en ondergoed natuurlijk. ik dacht dat t genoeg zou zijn. 2 zakken vol (plus nieuwe) lijkt me teveel. maar misschien heb ik dus heel weinig. ik heb eigenlijk helemaal geen idee. ik weet niet wat ik moet doen. pfff.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb gewoon heel dapper mijn banner aangepast :)
    En ik weet het, het kan allemaal tegenvallen. Maar ik heb er een goed gevoel bij, het voelt zoals voor mijn zwangerschap. Sinds twee dagen hoofdpijn, gevoelige borsten, en buikpijn/steekjes. Dat gecombineerd met lagere temp vandaag en eggwhite (wat ik heb de dag van de eisprong) denk ik het goed te hebben.
    Gaan julle meeduimen?

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja hoor liesben. het gaat goed. goed gevoel klopt bijna altijd met de werkelijkheid. dus aan het werk!

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Zet 'm op Liesben!!

Bebek..lastig he meis...nog even volhouden! Sterkte met je herstel, hoop dat het heel snel beter gaat!

Leuk he..Ollebolleke ook bevallen.. heb haar op het andere forum al gefeliciteerd maar hierbij nog een keer!! Ben benieuwd naar je verhaal! Ik had het mijne ook nog niet verteld dus bij deze...

De bevalling van Sophie

Vrijdag 17 juli, m'n buik was nog helemaal rustig. Donderdag zat ik nog in het ziekenhuis omdat m'n bloeddruk wat aan de hoge kant was bij de verloskundige. Gelukkig bleek alles goed, inclusief m'n bloedruk en kon ik weer naar huis. Maar bevallen ho maar, Rosalie was al geboren rond deze tijd.
    Ik dacht, ik ga een stukje wandelen, de druk van het hoofdje kan de weeen wel eens doen beginnen als de tijd al rijp is. Inderdaad kreeg ik wel een onrustige buik. Om een uur of tien naar bed gegaan en had al zo'n gevoel...toch maar wat proberen te slapen. Maar werd elke weer wakker door een pijnlijke buik. Op de een of andere manier weet je gewoon dat het gaat beginnen, ook al zijn het nog niet echt weeen te noemen. Dus mannetje op de hoogte gesteld (schrik!)Het was nog heel goed te doen maar al vrij snel kwamen ze regelmatig, zo om het kwartier. M'n moeder maar gelijk gebeld, die zou erbij zijn en aangezien ik niet wist hoe snel het zou gaan en ik best wel een beetje angstig was..(de bevalling van Rosalie heeft er toch ingehakt met die kruinligging ) Ze kwam gelijk en al heel snel kwamen de weeen om de 5 min. Dus de verloskundige gebeld en op bed gaan liggen verder. Toen ze kwam had ik 3 centimeter ontsluiting en regelmatige maar weeen die heel goed te doen waren. De vliezen waren nog in tact en dat wilde ik zolang mogelijk zolaten omdat ik bang was voor hele heftige weeen. (die je toch vaak krijgt dan) Even later had ik zo'n 5 centimeter en braken ze vanzelf. Plons! Ik had heel veel vruchtwater, dat verklaart voor een deel ook die dikke buik! Heel snel 7 centimeter en de weeen kwamen sneller maar nog heel goed te doen. Alleen...ze voelde hoe ze met haar hoofdje lag...grote schrik van mijn kant..in kruin.. Niet weer dacht ik en zag het helemaal niet meer zitten.. Ondanks de opbeurende woorden van moeders.
    Maar volgens de verloskundige was er nog niets aan de hand, veel kindjes lagen nog zo. Ik moest maar proberen op handen en knieen te gaan zitten, dan zou het hoofdje goed indalen en zou ze gedwongen worden hopelijk haar kin naar haar borst te buigen. ja ja...dacht ik...dat worden weer allerlei vruchteloze pogingen die heeeel pijnlijk voor me gaan worden en niets uithalen uiteindelijk..
    Maar goed, ik braaf geluisterd..
    En pijn kreeg ik! Hoe mild de weeen hiervoor ook waren, nu wist ik weer hoe echt weeen aan het eind kunnen voelen..
    Dacht dat ik dood ging en kreeg echt ENORME persdrang, niet te stoppen bijna.
    Bij de derde wee vroeg ik of al volledige ontsluiting zou kunnen hebben. Ze dacht van niet en ik kon het beter nog maar even wegzuchten. Maar ik drong aan en toen ze voelde..10 centimeter EN..ze lag goed met haar hoofd! Wat was ik opgelucht!
    Een paar keer persen en het hoofdje heel voorzichtig geboren laten worden...nog 1 keer en ze werd op m'n buik gelegd!! kleine Sophie Elise Mariel...
    Nou ja..klein... 4300 gram zwaar en 51 centimeter! En dat alles in 4 uur tijd..
    Ze doet het heel goed en ze is zoooo lief!!

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    @Ollebolleke: gefeliciteerd met jullie dochter Lupe. Klinkt als een zware bevalling. Hopelijk kun je nu een beetje bijkomen en genieten.

@Bebek: Sterkte met de revalidatie.

@Liesben: Jippie, klus ze!

@Hellen: Leuk hoor al die babyspulletjes. Hoe is het gegaan, ben je nog in de scootmobiel geweest?

Hier nog steeds op de camping in Groesbeek, manlief ligt al te slapen. Moet er vannacht weer om 03.00 u. uit. Gelukkig gaat het nog goed. We hebben hier in het Oosten van het land wel veel regen gehad de laatste dagen. Ook vandaag weer. (In ons eigen westen is het volgens mij veel beter :D).
    Morgen de intocht op de Via Gladiola waar ik dan weer heel trots sta te zijn op mijn mannetje want ik blijf het een enorme prestatie vinden. Zaterdag gaan we dan weer op huis aan.

Share This Page