Lotuss, wat een snelle bevalling joh en fijn dat Sophie het zo goed doet. Hoe vinden je andere kids de kleine meid? Hellen, lekker geshopt lees ik. En inderdaad, lekker veel kleertjes in de kleinste maatjes. Wij hadden voor Yelina ook veel stelletjes in maat 50 en 56 en daar was ik erg blij mee. De eerste weken was maat 50 zowel bij Yelina als Alyssa aan de grote kant, aangezien ze beiden vrij klein waren bij de geboorte. Voor Alyssa had ik niet zo heel veel in maat 50, maar ik kon het er net mee redden, had voor haar slechts 1 stelletje per dag nodig. Voor Yelina had ik al wat meer in maat 50, maar aangezien ze meerdere keren per dag schone kleren aan moest omdat ze haar eten er met golven uitgooide, hebben we voor haar toch flink bij moeten kopen. Dus Belize, het is moeilijk te zeggen hoeveel je in de kleinste maatjes nodig hebt. Voor sommige pasgeborenen is maat 50 al te klein, anderen kunnen daar nog een paar weken en in ons geval zelfs ruim 2 maanden mee doen. Liesben, ik juich met je mee en hoop van harte dat je cyclus zich nu inderdaad als vanouds zal gaan gedragen. Bebek, fijn even van je te horen. Ik kan me voorstellen dat het je tegenvalt dat je volgende week nog niet mag lopen en dat het ook vanwege de pijn nog niet kan. Meid, ik hoop echt dat die pijn snel minder wordt en jij daarmee weer mobieler. Dikke knuf. Hellen, ik ben benieuwd of je vader inderdaad z'n Heinekenbuikband om heeft gedaan.
Heel lief Dombo! Rosalie vindt haar reuze interessant ' bibi' roept ze de hele dag. Ze heeft haar ook al vastgehouden en dan doet ze heel voorzichtig. Echt schattig!
Ollebolleke en man, van harte gefeliciteerd met Lupe! Succes Liesben! Belize, of je moet een heel grote baby krijgen maar anders is 4 pakjes in maat 50/56 niet genoeg hoor.
Jeej...Liesben heeft een ei!!!! Wauw Lotuss...dat is toch een heel mooie bevalling..of niet? Zie je wel dat je het kon Oww..wat een leuke foto van je meiden! Ladouce: de scoot is niet meegeweest, mijn pa heeft ons voor de deur afgezet. Maar goed ook, want met 2 matrassen alleen al, lag de kofferbak al aardig vol. Eeej: duimen omhoog voor je mannetje! Pa heeft de buikband niet omgedaan, maar wél meegenomen en hij heeft hem dan ook met gepaste trots aan de aanwezige heren geshowd Was wel grappig...het waren vooral mannen die voor het eerst vader worden, dus mijn ouwe pa werd met ontzag bekeken. En hij deed zo goed mee joh! Had ik nooit van hem verwacht, eigenlijk. Wel jammer, dat er een hard oordeel viel over mijn Lief, die ECHT niet erbij kan zijn. Nu weet niet iedereen in wat voor situatie hij zit ( en dat gaat ook niet iedereen wat aan), maar in de vakantieperiode zijn gewoon alle verloven ingetrokken en als hij uit zijn werk pas zou gaan rijden, dan is ie nooit op tijd hier. Ik miste hem natuurlijk wel enorm..ondanks pa zijn enorme stuen en toewijding..
ik heb in maat 50 4 en in maat 56 4.totaal 8. ook 4 in 62. nog steeds ni genoeg vinden jullie? want ik heb echt geen idee wat ik nodig heb. ik vond het erg leuk om kleding te kopen? ik dacht, ik moet dit niet overdrijven. maar misschien te terughoudend gewst. graag meningen..
Ik heb ook geen idee hoor..maar ik dacht: je zou maar een kindje hebben wat veel spuugt. Dan ben je zo door een paar setjes kleding heen... Maar misschien dat ervaren moeders hier nog iets over kunnen zeggen???
ja het is nooit van tevoren in te schatten. ik dacht, ik heb altijd een nood pakje in grotere maat. dus even dat gebruiken(wannneer alle pakjes in de nacht vies worden) en in de ochtend kun je even naar n winkel gaan om n nieuwe te aanschaffen. we wonen wel loop afstand van de winkelstraat. maar goed hellen, we hebben moeilijkere zwangerschap, dat kan maar een ding betekenen: makkelijk baby!hahaha
@ Ollekebolleke: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Lupe! Geniet van haar!!! Het klinkt als een hele zware bevalling, ik hoop dat je voorspoedig hersteld, meid... Kus, Benthe
ik heb 2 pakjes per dag nodig.. omdat ze soms wat teruggeeft en dat vind ik vies. ik had maar 3 pakjes maat 50.. en na week kon ze 56 al aan.. omdat we dit heerlijke weer hebben heb ik kleertjes met en zonder mouw aangeschaft. heb 8 broekjes maatje 56, 10 rompertjes korte mouw maat 56, 5 truitjes korte mouw, en 6 truitjes lange mouw.. zo hoef ik niet dagelijks de wasmachine aan te zwengelen voor paar kleertjes..maar heb ze wel allemaal nodig
Maat 50 is voldoende zo eventjes denk ik (ligt eraan hoe groot je kindje wordt) maar ik zou in maat 56 nog een beetje bijkopen. ook niet teveel natuurlijk want je moet de kraamvisite ook nog een kans geven om iets leuks mee te nemen
Sorry meiden, moet even ego-en. Ben ve....ie gisterenavond ongesteld geworden. Echt waardeloos. Na m'n ma dacht ik weer redelijk op orde te zijn. Maar nu een cyclus van 23 dagen. (vorige 33 en 30 dagen). Ik hoopte dit keer op de voor mij normale 28 (of niets) maar nee hoor 23, dit heb ik echt nog geen enkele keer in m'n leven meegemaakt, zo kort. Ben behoorlijk depri.
gatver ladouce... knuf Hier net voor eerst samen met beebje onder de douche gesprongen.. wat een feest.. ze vond het echt leuk, bleef maar lachen hahaha.. wel glibberig als je met zeep aan gang gaat..
Aan mij moet je het niet vragen wat kleertjes betreft! haha...ik heb in iedere maat ..TIG pakjes en jurkjes en schoentjes.. Behalve in maat 50 want die flinke kids van mij passen dat vaak al niet eens meer.. Elke dag van de week iets anders! Tja...overbodig natuurlijk maar ik vind dat nou eenmaal zooo leuk! Balen he Ladouce.. De kleine meid heeft vannacht keurig geslapen tussen haar voedingen door! Ze heeft nu 80 cc en dat gaat prima, ze had dus gewoon honger.. vanmorgen kreeg ik zelfs en big smile toen ze me zag!
Goeimorgen meiden! Ik ben er weer!! Lotuss!! Meid.. heb even gescrolled en gevonden dat Sophie geboren is!! VAN HARTE GEVEELICIBEEB!! En ook Olleke een dochter rijker! Ook jij alle felicitaties!! Bebekje.. hoe is het met je.. heb veel aan je gedacht.. en stevig aan de jutter gezeten (hahaha) Vakantie was heerlijk! Lekker 'saai' genoten van het nietsdoen en de zon (en oké.. af en toe de regen ) Alleen dinsdag avond een 'ongelukje' gehad met paard en wagen, waardoor ik nu een paar lelijke blauwe plekken en wat prikkeldraadwondjes heb.. Gezien wat er gebeurde (paard op hol, kar omgekiept in een greppel) valt het alles mee! Had véél slechter af kunnen lopen! Vandaag aan de slag met wegwerken van de vakantie zooi.. en het regent, dus de was gaat lekker makkelijk in de droger!
ja lotuss dat is het leuke van meisjes. elke dag weer wat anders!ik ben net terug van winkels. heb nu echt genoeg kleding van die beginmaten. (ik heb de winter jas -dikke anorak met capuchon)van maat 56 gelaten.) o nienke ongelukje met paard. gelukkig niets serieus maar ja, het was enorm schrikken waarschijnlijk. ladouce, ik had ook zo een shit kort cylus van 16 dagen! maar daarna ging het meteen goed. volgens gyn kan het echt niet kwaad. maar goed uitrusten wegens bloedverlies. kun je snel weer beginne! hartelijke groeten aan iedereen!
Lotuss, wat lief, de twee zusjes op foto!!! En Sophie is ook al lekker aan het drinken. Heerlijk he? Als ze je zo toelachen. Daar doe je het toch voor. Oei Nienke, ongelukje met paard en wagen. Vervelend dat je wat beurs bent, maar inderdaad, het had zo anders af kunnen lopen. Gelukkig maar dat het 'alleen maar' bij een paar blauwe plekken is gebleven. Belize, je zult pas echt weten hoeveel kleding je voor de kleine nodig hebt als hij er eenmaal is. Wij hadden met Yelina soms wel 4 setjes per dag nodig omdat alles er met grote golven uitkwam. Met Alyssa konden we het meestal doen met 1 setje per dag. Ladouce, balen meid.