35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Net terug van een gezellig weekendje brabant, broerlief ging verloven :) Ben wel helemaal kapot nu, heb dus nog niks bijgelezen maar ga nu eerst even heerlijk op mijn eigen bedje liggen ;)

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Aha! Ik dacht al, waar ben je toch?:p

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yuca, ik heb door mijn vakantie helemaal niets meegekregen van je miskraam en lees het nu pas. Meid, wat vind ik dat erg voor je! Heel veel sterkte.

Liesben, met ovutesten kun je er idd (te) gefixeerd op raken. Maar zoals je al zegt, dat kan met tempen ook. Het voordeel aan ovutesten vind ik dat je dit niet de hele maand hoeft te doen en dat je ietsje voor de eisprong het kan zien ipv een paar dagen erna. Nadeel kan zijn dat je er onzeker van raakt als je denkt dat je de LH-piek niet kan vinden. Na mijn MA had ik dat, ik ben toen de dagen dat ik testte het 2x per dag gaan doen.

Ik duim voor je Ladouce, wie weet.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

#13324 Liesben, 27 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2009
    @ All: Als ik mijn tempkaartje bekijk zeg ik: geen ei. Als ik naar mijn lijf luister zeg ik: wel ei (dag 14 of 15). Ik had namelijk buikpijn,hoofdpijn en pijn in de borsten. Dat is nu weer zo goed als weg.
    Ook heb ik nauwelijks afscheiding nu.
    Nou ja, we zien wel over twee weken...Maar als ik keurig over 2 weken een menstruatie heb (of beter, een positieve test ;) ) dan is dit de laatste keer tempen. Wat heb ik er aan als ik mijn ei er toch niet mee vind? Dan ga ik aan de ovulatietesten. Of aan de Gravitamon natuurlijk :D

Verder alles kalm hier. Behalve zenuwpijn (tintelingen, speldeprikken, koud aanvoelen) aan mijn linkerarm. En last van mijn schouder. Misschien vandaag toch maar even naar de huisarts..

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ladouce..wat balen!

Liesben...spannend. ben benieuwd hoor!

O ja: Mogguh!

Na een flink doorwaakte nacht zit ik al even bij te komen bij Lief thuis, voordat ik ga omkleden en richting huis. Best eng...zo'n eind rijden als je al weken zo slecht slaapt, maa ik heb mijn halve metal-en-andere-herrie collectie bij me en zet die maar keihard aan. Dan zal ik vast niet in slaap vallen :)

Toen ik wakker werd , ontdekte ik een ondefiniëerbare natte plek in bed. Zo raar..wij beiden nog gissen wat het was, niemand had een idee. Totdat ik zag, dat er een heel spoor van opgedroogde melk op mijn rechtertepel en -borst zat. Ik heb dus melk gelekt! That's a first!

Afgelopen weekend is hier de vloer in het kamertje gelegd hier bij Lief en gister heeft 'ie vast het ledikantje in elkaar gezet. We hebben er gisteravond nog even bij gestaan en we vinden het nog steeds de meest onwerkelijke maar mooie gedachte, dat daar straks ons kindje in ligt.

Ondertussen hebben broer en pa dit weekend het kamertje bij mij geverfd en komen ze vandaag de meubeltjes in elkaar zetten! Dan kan ik lekker gaan tutten!

Meiden: alvast een supermooie dag gewenst!!!

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Kom ook even mijn neus laten zien hier....drukke weken gehad met die meiden hier...veel mensen gezien,verjaardag van mijn man gevierd enz.Vnml heel erg moe.Gaan zo de meiden weer weg brengen :(.......

Oja en heel ziek geweest van mijn menstruatie.....

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Net even bij huisarts geweest ivm tintelingen. Krijg een verwijzing voor fysio. Ws zit er in mijn nek iets niet goed, maar dat kan ook gewoon spieren zijn. Spanningen kunnen hieraan bijdragen, en daar ik had ik wel recht op vond ze ;)
    Nog even gewoon zitten praten. Ze geeft me gelijk als ik niet te lang door wil tobben. Maar, zei ze letterlijk:
    De zaadcellen zijn goed genoeg om een eitje te bevruchten, en de eicel is goed genoeg om zich te laten bevruchten.
    En ze zei ook dat het risico nu eenmaal iets groter is op mijn leeftijd, maar dat ze zelf ook haar jongste op 38 jarige leeftijd heeft gekregen :)

8. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Liesben: Dat klinkt niet goed, hoor! Ik hoop dat fysio kan helpen... Een paar maanden geleden was ik voor het eerst van mijn leven bij de fysio. Nadat hij het probleem eerst verergerd had ging het heel snel beter, ben de man nog dankbaar!!! :D

@ Hellen: Ik zou toch best raar staan kijken als ik melk lekte, denk ik... :$ Voor alles een eerste keer, toch?!? En de reden is bekend, hihi

Hier gaat ondertussen alles zijn gangetje. Ik wil me er niet al teveel mee bezig houden of zelfs maar op hopen. Mijn lief wakkert het kleine vlammetje van hoop voldoende aan, hahaha! :D Vannacht echt bereslecht geslapen. Ik ben al ee paar dagen niet lekker, draaierig en misselijk. Neuh, helaas niet op een "goede" manier. Ik heb het vooral na inspanning of als ik in bed lig. De wereld draait compleet om me heen als ik in bed omdraai. En nu stap ik net van de fiets, het draaien houdt maar aan en ik wordt er vreselijk misselijk van! Geen hoop op een beebje hier, ik vrees dat de problemen de bloeddruk maar aanhouden. Bah!!

Ik kan de bruiloft nu echt aftellen, jippie!!! Heb mijn jurk opgehaald en ik ben er helemaal blij mee! Zal hem na de bruilof showen!! :)

Gr. Benthe

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Er zijn meiden bevallen lees ik, wil hen van harte feliciteren, alles terug lezen is onmogelijk.
    Ik heb zeer weinig tijd en heb m'n eerste werkdag er weeral terug op zitten.
    Over de vakantie praat ik later wel, moet er nog van bekomen ;)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kijk Liesben, dat praatje met je dok is wel weer bemoedigend, he? Ik hoop, dat de fysio je snel verlichting brengt!

Benthe: heb je die klachten niet omdat je wellicht iets teveel stress te verteren hebt i.v.m. je bruiloft? Anders ff naar laten kijken hoor!

Welkom terug Zico!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat is het stil hier....

Pa en broer zijn momenteel de babymeubeltjes in elkaar aan het zetten. Nu wordt het ineens heel echt :)
    Zo leuk!

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat toevallig Hellen, vanmorgen kwamen ze om 9.30 van carpetright de vloerbedekking leggen dus man en zoonlief zijn nu de meubeltjes in de babykamer in elkaar aan het zetten :p

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat betekend dat ik eind van de week weer een normale woonkamer en gang heb ipv een opslagplaats :)

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoo, dat zal een opluchting zijn, Koffieleutje..als je je woonkamer weer "terug" hebt!

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wel foto`s laten zien he Hellen als het klaar is ;)

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ze staan in mijn album, bij spullen. Nu is het niet een perfect nieuw kamertje, maar een gekregen kamertje, he...want ik moest alles in tweevoud doen. De mooiste kamer is bij Lief, omdat ik daar uiteindelijk heen ga verhuizen. Foto's daarvan volgen als alles daar ook in elkaar staat.

Dit kamertje is dus al ouder en gebruikt door al 2 kids en ook niet echt wat ik zelf zou hebben gekocht, als ik me dat kon veroorloven. Maar ik heb het zomaar gekregen van een hele lieve collega en in dankbaarheid aanvaard.

Ik ga het nog leuk aankleden met een muursticker en hopelijk wat zelfgemaakte decoratie, zoals een schilderij, zelfgeborduurde lakentjes, geappliceerde dekentjes etc. Alles met het thema "slaap kindje slaap, daarbuiten loopt een schaap". Dus dat wordt een schapenkamer :) (wat echt heel toevallig mooi uitkomt, want een kind geboren in Dordrecht -waar het ziekenhuis is- noemt men namelijk een Schapekop ..)

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, geen onaardig kamertje hoor!

Koffieleutje, natuurlijk verwachten we van jou ook foto's als je kamertje klaar is!

Onze kleine meid wordt morgen al weer 1. Gemengde gevoelens, nog steeds. Ik vind het geweldig om te zien hoe ze zich ontwikkelt en allerlei nieuwe dingen kan. Inmiddels tijgert ze niet meer maar is echt gaan kruipen. Mama zegt ze al een tijdje, sinds een paar dagen ook papa. Gisteren dacht ik haar ook hallo te horen zeggen en ze reageert ook al een tijdje vaak met ja en nee als je haar iets vraagt.
    Maar toch ... zou ik soms toch best nog wel heel even terug willen gaan naar dat moment dat ik haar voor het eerst mocht zien. Lekkere emo muts die ik ben.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi meiden, daar ben ik weer even kort!
    Ik zag een heel leuk babykamertje van Hellen langs komen...niks mis mee toch?!
    En koffieleutje druk aan het kamertje...ben benieuwd!

Vroeg me ook af hoe het met Ollebolleke en Lupe gaat, heeft iemand al iets van haar vernomen!

Dombo, die kleine alweer 1 jaar, wat gaat dat snel! Vind het toch wel altijd een leuke fase hoor, als ze gaan kletsen! dat levert zoveel mooie momenten op!

Benthe aan het aftellen voor de bruiloft...spannend! Als ik goed gerekend heb ga je de 20ste trouwen he? Da's twee dagen na mijn verjaardag. Altijd een goeie maand, augustus! :D

Nienke alweer een beetje de normale kleur terug na het paardenavontuur?

Lotuss, ik zag prachtige foto's voorbij komen van je meiden, zo schattig echt! dat wil ik ook!

Liesben, hoe is het met je cyclus, heb je je ei gevonden en kunnen benutten? Ik hoop dat het meteen raak is!

Suzanne helaas weer duivels op bezoek...grrr, het zou verboden moeten worden!

Sorry als ik iemand vergeten ben, ik kan het allemaal niet onthouden!

Hier verder weinig nieuws...het gaat langzaamaan iedere dag een beetje beter, maar ik vlieg bekant tegen de muren op! Ik zit nu al ruim 2 weken binnen en waggel af en toe over de galerij met mn krukkies, echt übersexy...not! maar goed, het is voor het goede doel! De wond geneest goed, hoewel hij erg gevoelig is voor het weer en dan met name vochtig weer: dan gaat het trekken en irriteren, heel fijn. En er zitten ook nog hechtingen in die volgens mij al lang opgelost hadden moeten zijn, dus dat vind ik dan weer een beetje eng, maar zal ook wel goed komen!
    Ik ga weer plat, tot snel weer!

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Leuke meubeltjes hoor Hellen, een beetje leuk aankleden en klaar ben je toch ?

Ik ben echt helemaal uitgepoept om het zo maar te zeggen maar het kamertje is echt al ontzettend ver. De nieuwe spulletjes allemaal gewassen, gedroogd en liggen me uitndodigend aan te kijken vanuit de strijkmand (een grote mand met een flinke kop erop :p) maar ik kan ff niet meer jammer genoeg.
    Tuurlijk maak ik ook foto`s Dombo ben al druk bezig geweest ermee maar staan nog niet op de laptop En die gemengde gevoelens snap ik hoor meis, 1 jaar is een beetje het afscheid nemen van het hele kleine baby gebeuren. Het gaat ook veel te hard ook.

Bebek fijn je weer ff te zien hier meis, neem je tijd het is niet niks.....

Ja ollebolleke hoe zou het gaan, het lijkt me dat ze ondertussen toch wel weer thuis is nu ?

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hieperdepiep voor yelina en en een hele fijn dag met papa, mama en Alissa. Ik hoop dat je heel veel bezoek en cadeautjes krijgt ;)

Deel Deze Pagina