35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Yelina gefeliciteerd. Veel plezier samen met papa, mama en je zusje.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Yelina, van harte gefeliciteerd! En papa en mama natuurlijk ook met deze eerste mijlpaal! (ik wilde ook zo'n leuk plaatje, maar ik krijg alleen maar de link te zien steeds en geen plaatje...geen idee wat ik fout doe!)

Er waren hier toch meiden die een Nijntje kamer gingen maken? Ikke nogal fan van marktplaats en daar kwam ik het volgende lampje tegen:
    Marktplaats.nl > Nijntje hanglamp - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie
    Er staat ook een link op naar een site waar ze alleen maar nijntjespulletjes hebben!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Van harte gefeliciteerd Yelina ( en papa en mama ook !) Ik hoop, dat het een heel leuke dag wordt!

En we zijn weer een nachtje verder :)
    Ik had vannacht weer eens ouderwetse darmkrampen ( heb prikkelbare darm syndroom). Dat was heel lang geleden en ze deden zo'n pijn, dat ik echt mijn ademhalingstechnieken nodig had. Toen had ik wel even een paniekmomentje..zo van: als een bevalling zoiets is maar dan urenlang..ga ik dat trekken????

Aan de andere kant ken ik meer mensen met darmaandoeningen en de dames die waren bevallen hebben me vaak gezegd, dat ze liever bevallen, dan dat ze een darmaanval meemaken. Dat moet dan toch bemoedigend zijn!

Hier wel weer veel harde buiken, maar volgens mij groeit de kleine ook weer flink. Vooralsnog niets om van in de stress te schieten. Trouwens, soms voelt het hard aan, maar is het plaatselijk hard. Dat kan dan volgens mij niets anders dan wurm zelf zijn, die even strak tegen de baarmoederwand aan geparkeerd ligt.

De drukker is bezig met proefdrukken voor het kaartje, trouwens. Ben wel héééél benieuwd!

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    gefeliciteerd yelina met je 1e verjaardag!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Gefeliciteerd yelina!! En papa en mama natuurlijk ook!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Heb op het forum van de juli mama's aan de buddy van ollebolleke gevraagd of ze weet hoe het met haar gaat. Ze zou nog eens smsen want ze had op een eerdere sms geen reactie gekregen. Hoop dat alles goed gaat!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja..het blijft wel stil rond haar he?
    Misschien heeft ze het alleen druk met de kleine..je zult ook vast even aan elkaar moeten wennen.

Ik hoop, dat alles okee is.

Hoe is het met jullie Lotuss?

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hoop ook idd dat alles goed is.........

Hier druk aan de babystrijk, ben helemaal blij want het kamertje is zo ontzettend leuk aan het worden :D

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ja, gaat goed hier hoor Hellen! De eerste week is altijd rommelig, kraamhulp in huis, de kleine nog wennen aan het nieuwe leven.
    Maar als de kraamtijd voorbij is kom je weer een beetje in je normale doen. Sophie doet het prima, op het moment slaapt ze zelfs door 's nachts. Maar dat kan zo weer veranderen bij zo'n kleintje natuurlijk. Gister voor het eerst een blokje om gemaakt, vandaag voor het eerst naar de drogist geweest met de twee meiden.. dus het gaat de goede kant op! Nu nog wat kilo's kwijt.. maar het vliegt eraf hoor, ben er al minstens 12 kwijt in 10 dagen. :)

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Leuk he Koffieleutje! Al die leuke babyspulletjes..

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Kan het nog steeds niet bijlezen hier.....op de een of andere manier is mijn sociale leven plots een stuk drukker ofzo.Meiden zijn weer weg....aan de ene kant wel naar,maar wel weer fijn om in mijn normale doen te zijn.Klinkt misschien raar,maar heb heel veel pijn en verdriet gehad om te wennen zonder hen,dus mag ik er nu ook wel van genieten,dat ik dat nu "goed" kan toch?
    Gaan zaterdag in Apeldoorn naar een caravan kijken....lekker burgerlijk.Ben niet zo heel er bezig met zwanger worden op het moment....daarom zal ik hier ook wel minder zijn denk ik.
    Is eigenlijk wel fijn om er niet meer zo obsessief mee bezig te zijn.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat,dat de verse mama's snel wennen en ervan genieten en dat de zwangeren een fijne zwangerschap hebben,dat Bebek alweer wat aan het opknappen is en dat de rest snel zwanger raakt en we in 2010 een boel verse babietjes hebben in dit topic.

12. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even wat beloofde foto`s van het kamertje
    Zo was het :

13. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    En zo is het nu :

14. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ik kan niet de hele kamer erop krijgen dus ff wat losse shots de rest zet ik wel in mijn album.

15. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  16. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  17. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  18. Koffieleutje

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    en als laatste een kiekje boven op de kast

19. Suzanne68

@Koffieleutje....ziet er leuk uit allemaal!Staat alleen een meneer zonder hoofd bij de kast....hihi ;) maar echt heel lief allemaal

20. Suzanne68

Oja,en ik heb ook Hyves ;)en eerst wilde ik daar niet zoveel mensen op,omdat ik er best persoonlijke dingen op schrijf soms,maar jullie weten toch alles al van me en daar lukt het me vaak beter om contacten te onderhouden,dus voor wie het leuk vindt : http://ssampiee.hyves.nl/
    Wel even zeggen wie je bent hier dan ;) anders raak ik in de war ;)

Share This Page