Hmmm....dat nodigt ook niet echt uit he....haha. Ff overnieuw:het lijkt me heel leuk jullie op mijn Hyves te hebben!!
Leuk kamertje Koffieleutje, kan me voorstellen dat je daar blij van wordt! Maarre, er kruipen inderdaad meneren zonder hoofd uit je kast...
Allemaal bedankt voor de felicitaties voor Yelina. Hoewel we vandaag alleen m'n schoonmoeder op visite hadden, is ze toch al behoorlijk verwend. Ze heeft van ons een leuk jurkje en een loopauto gekregen, van Alyssa een knuffeltje en van oma 2 stelletjes kleertjes en een knuffeltje. Koffieleutje, ziet er goed uit, het kamertje. Suzanne, leuk, kijken voor een caravan. Kom je vlak bij mij in de buurt. Lotuss, fijn te horen dat het met Sophie zo goed gaat. En zelf al doorslapen, grote meid. Ben ook erg benieuwd hoe het met Olleke en de kleine Lupe gaat. Bebek, fijn te horen dat het steeds weer een stukkie beter gaat. Nog even volhouden meid, het is voor een heel goed doel, een pijnvrij leven!
oh, ik lees nu pas dat Yelina -alweer bijna- jarig is -geweest- alsnog van harte gefeliciteerd! ja, het gaat veel te hard. leuk kamertje Koffieleutje, zie ik nu toch het een en ander aan blauw? andere dames, *zwaai*
Koffieleutje: dat ziet er goed uit zeg! Suzanne: je hebt een verzoekje om me toe te voegen Hier nog een buik vol rommelende darmen. Vandaag ook weer vrij veel last van de buik en dat terwijl ik écht alleen even naar de Praxis was geweest en een boodschapje heb gedaan. Maar goed..ik leer steeds meer geduld met mezelf te krijgen, dus het komt goed Morgen de 2e partneravond yoga en paps stond alweer te trappelen om mee te gaan. Grappig hoor!
Goedemorgen! Las op het forum van de juli mama's dat het goed gaat met ollebolleke! En Lupe is een plaatje, echt!! Ze zal hier vast ook wel snel posten.
Hoi Dames, Even een teken van leven Alles goed. Morgen voor het eerst naar de fysio, ik hoop dat ze iets kan. Ik heb nog steeds tintelingen en een doof gevoel in linkerarm, en het gevoel dat mijn nek vast zit (tot tussen mijn schouderbladen aan toe). Erg vervelend dus. Verder wacht ik deze cyclus rustig af. Nog steeds geen idee of ik nu wel of niet een eisprong heb gehad. Ik hoop 1 ding, dat de cyclus korter is dan die ellendige 7 weken dat ik de vorige twee keer moest wachten. Duimen jullie vandaag even mee voor Mexicang? Die heeft vandaag eerste echo!
Het is idd net of ze een kusje wil geven Liesbeth klinkt echt pijnlijk hopelijk biedt fysio verlichting.
Dat is zeker vervelend zeg Liesben! Hopelijk kunnen ze er wat mee. Mexicang, duim duim.. Grappig hoe licht Sophie is...haar zus is net een zigeunerinnetje en zij is roze als een biggetje en haar haartjes zijn, zeker aan de zijkant, rossig blond.. Kan nog alle kant en op natuurlijk maar ze is de lichtste van m'n kinderen en dat met een vader met gitzwart haar en bruine ogen..
Ik kwam even vertellen dat Mex een mooie echo had gehad, maar Liesben was me voor! Ik ben blij voor haar! Liesben, ik hoop dat de fysio je klachten kan wegnemen, sterkte! Lotuss, kusje terug voor Sophie! En ook voor je andere plaatje van een dochter!! Hellen, vervelend van je darmen! het lijkt me wel een waardevolle gebeurtenis dat je paps mee gaat naar de yoga les, echt superlief! Hier weinig nieuws, heb last van de wond maar dat schijnt met het weer te maken te hebben. Verder begin ik mijn geduld een beetje te verliezen, grrr, maar verder gaat het gestaag de goede kant op!
hartelijk gefeliciteerd met je dochter yelina dombo! de tijd gaat zo snel... prachtige baby lotuss, kussend ook! mooie kids hoor..meisjes zijn heel leuk om te hebben dacht ik altijd. en de baby kamers al klaar? ik zie mooie kamers hier. ook hellens 2de baby kamer is heel leuk... koffie met blauw? weet je nu zeker wat het wordt? ik dacht dat het n meisje was. mijn broer had ook blauw vr hun dochter. omdat ze het heel mooi vonden. ze vinden roos en blauw voor meisje en jonge gewoon onzin. ik heb nog niks binnen. en vriend gebruikt de kamer nog steeds alsof hij nog wekenlang in de studeerkamer wil zitten. we hebben n erg klein huis. en veel spullen. en geen aparte kamer voor de baby. vriend wil verhuizen naar n groter huis maar ik durf niks omdat ik heel zwak ben wegens zwangerschap. ik moet heel rustig aan doen. verhuizing lijkt me n enorme onderneming in mijn toestand. we moeten maar hiermee doen in de eerste tijd met de baby. vandaag of morgen uitslag van bloedprik. omdat ik teveel aankwam wilde ik dat ze mijn schildklier checkten. 19kg nu al. en laag bloeddruk met duizelingen etc. ik heb zaterdag mijn vingers verbrand bij koken omdat ik ff echt weg was. eerste hulp gebeld en ik moest komen vanwege de blaren op de gebrande vingers. pfff. nu is het genezen. maar was erg pijnlijk. mexicaang, ik duim zeker hard mee. ik weet hoe leuk en spannnend het is bij de echos. veel succes!! groeten aan iedereen!
en is het echt zo hellen dat darmkrampen erger zijn weeeen? zou dat waar zijn? dan is het vr ons bevallen niks moeilijks toch? wat ik van mijn vk gehoord heb is dat soms de darmkrampen gewoon er bij komt bij de bevalling.dat was baaalen om te horen. pfff.
Ik heb ongeveer een jaar lang koliekaanvallen gehad en de eerste keer dat ik dat had vond ik het op weeen lijken. Maar koliekpijn is wel wat erger dan darmkrampen en ik zou darmkrampen dan ook zeker niet gaan vergelijken met weeen qua pijn.