4xmamma, spannend weer hoor. Succes met afleiding zoeken. Anna, hihi, ook jij welkom in het land van degenen die (tijdelijk) minder energie hebben. En inderdaad, ook voor jou is het verstandig om je tijd op een dusdanige manier in te delen dat je niet alle energie verspilt. Moeilijk altijd hoor, om dat op de juiste manier te doen. Hoeraaa, ik ben er weer uit met de geboortekaartjes en meteen maar de voorkant vast gedrukt zodat mannetje straks alleen nog maar even de binnenkant hoeft af te drukken en ik in het ziekenhuis (of misschien al wel weer thuis) verder kan freubelen met de kaartjes, want ze moeten daarna nog wel in elkaar worden gezet. Leuk leuk.
@Inez das mooi dat de kaartjes vooruit gaan.... laat ze eens zien als je een fotootje kunt trekken ervan... Yep je rust nemen als zwangere is nodig en fijn, vooral hem goed verspreiden... fijne morgen iedereen....geen zonntje hier,'sinds ons zwembadje er is is het zonnetje verstopd hihi Ritje
Ik word al weer helemaal niet goed van me zelf. Ondanks dat ik deze maand er geen goed gevoel over heb, voel ik toch weer van alles. Nee, alleen mn bups. Niet zoals vorige maand steekjes maar nu tintelingen! Gek word je er van toch? Misschien heb ik dat wel altijd voordat ik ga menstueren maar ik ben nu zo ontzettend bewust van mn lichaam. Pff, we gaan donderdagavond toch maar een testje doen.
Nee, pas als het kaartje klaar is. Het kaartje verraadt teveel en de naam staat al op de voorkant en die willen we gewoon nog even voor ons houden. Hihi, maar ... nog hooguit een week of 5 en dan mag iedereen het weten. Ik denk wel dat ik van een zeker iemand commentaar ga krijgen op de naam en op het kaartje. En ik denk dat ik deze keer dan eens niet beleefd ga zitten doen maar eens even lekker de adrenaline van de bevalling en de laatste zwangerschapshormonen van me af ga gooien. De naam die wij hebben uitgezocht lijkt namelijk op die van een oom/tante zegger. Maar aangezien in deze naam al lang voordat deze oom/tante zegger überhaubt al gemaakt was en geboren werd in m'n hoofd zat, was ik niet van plan om een andere uit te zoeken. Bovendien is hun naam een bijbelse naam en die van ons niet. Dus toch nog een groot verschil.
Shiela, spannend weer hoor. En wat irritant inderdaad he? Al die verschijnselen die of op pré-menstruatieklachten lijken, of die je gewoon voor de gek houden of die misschien toch wel wat betekenen. Om gek van te worden gewoon.
Inez, je hebt groot gelijk hoor, maar ik doelde op het "trekken van een foto" ! En ja, om gek van te worden allemaal, maar ik wil me niet gek laten maken dus probeer het een beetje te negeren.
Haha, op die manier. Nee, een fotootje trekken van een kaartje dat nog niet klaar is vind ik niet nodig. Meid, hou je goed hoor, de komende dagen en probeer je niet te gek te praten. Maar ik ga wel heeeeeel hard voor je duimen hoor! Want na een magere junimaand reken ik wel op een geweldige julimaand met veel positieve testen. Er komen de komende weken weer veel plaatsen vrij op de bevallijst, dus daar moeten toch maar weer veel nieuwe bijkomen dan!
Hahaha Anna, ja we weten zeker dat we geen kinderwagen met 3 wielen hebben gekocht . Had goed gekund overigens want deze was in beide versies verkrijgbaar, zowel 3- als 4wiel. Chris heeft de wagen idd extra goed nagekeken maar die bleek wel goed te zijn gelukkig. Wanneer heb je precies je 1ste echo? 3xmamma, succes met de laatste wachtdagen voor NOD. En Sheila, voor jou ook sterkte! Inez groot gelijk hoor, lekker de naam uitkiezen die je al een tijd in je hoofd had en je niet laten leiden door familieleden. Ik ben niet alleen benieuwd naar je geboortekaartje, maar ook naar je kindje en wat voor geslacht het heeft! Ik blijf denken dat het een jongetje is..... je mag me straks vertellen of ik gelijk had.
Ik baal echt als een stekker! Zaterdag heeft mijn moeder de muur op Jasmijn's nieuwe kamertjes behangen. Het behang is zilverkleurig met een knalroze schuimen dessin erop. Zien we zondag tot onze grote schrik dat het zilverkleurige op verschillende plekken helemaal is aangetast... Ik heb gisteren meteen geklaagd bij de Gamma, ben benieuwd wat ze eraan gaan doen. Wat mij betreft komen ze niet weg met het vergoeden van die 3 rollen, het moet er namelijk helemaal vanaf (kost geld én tijd) en daarna kunnen we weer opnieuw gaan beginnen. Tel daarbij op de vertraging die we oplopen zo... @Lola2: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! PS: Je moet je onderschrift even aanpassen. Doordat je banner nu erg naar rechts staat, past het forum niet meer op het beeldscherm... @Nin0: Fijn dat bij jullie alles op rolletjes verloopt! @Natas: Wat 'komisch'... a-symetrische benen... Gelukkig zul je er niet al te lang last van hebben. Over een weekje kan het al zover zijn. Spannend...
Lola, Wat jammer en irritant. Natuurlijk moeten ze dat vergoeden. Ik hoop alleen dat de volgende rollen wel beter zijn. Straks is het gewoon bij alle rollen... Natas. 23 juli krijg ik mijn eerste echo. ehm da's morgen over 2 weken. Zal vast snel voorbij zijn. Ik moet namelijk nog 8 dagen werken... pfff de kinderen zijn druk en soms echt ronduit vervelend. Inez, Zo'n naam is zo bijzonder. Dat je dat al zo lang wenste als naam.... oeps bedenk me net wat... Namen die op elkaar lijken zijn niet hetzelfde natuurlijk. Zolang het niet 2 kinderen in hetzelfde gezin zijn, niets aan de hand. Vannacht mijn eerste nare droom gehad. Ik had megaveel bruin bloedverlies en ik was zo beleefd om eerst een rondleiding van iemands huis af te wachten voordat ik het zou vertellen. Pfff, was ik even blij dat ik wakker werd en dat nu de realiteit beter is dan de droom. (ik kan me de ochtenden nog herinneren dat ik net wist dat het niet goed zat. Toen moest ik me daarvan 's ochtends eerst weer bewust worden. Gelukkig nu andersom)
Anna getsie, gelukkig was het maar een droom meid. Maar geen fijne droom inderdaad. En je hebt gelijk wat die naam betreft hoor. Zo denken wij er zelf ook over (anders had mannetje ook nooit ingestemd met deze naam), alleen denk ik een zeker iemand goed genoeg te kennen inmiddels om te weten dat er commentaar gaat komen. Lola, oh wat balen zeg van het behang. Hoop dat Gamma jullie hierin tegemoet kan gaan komen. Maar ik vrees, dat het alleen maar bij een paar rolletjes behang gaat blijven. Natas, wij worden ook steeds nieuwschieriger naar ons kindje en hoe Alyssa het zal vinden. Ik denk dat ze het allemaal wel prima zal vinden. Zeker zolang wij maar gaan doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is dat die kleine erbij is. Net als nu met haar nieuwe kamer. We laten haar steeds even de voortgang zien en ze vindt het helemaal geweldig en roept steeds dat papa dat gemaakt heeft. Lief he? Ritje, fijn dat alles goed was bij de gyn. Houden zo meid.
Annna, gelukkig is het maar een droom. Maar je word er niet fijn van wakker. Ik heb het vandag gehaad. Ik was vreselijk moe, ook al was ik vanochtend om 9.30 wakker, dus ik ging om half vier naar bed. Vil gelijk in slaap en had ook zo nare droom gehaad. Ik dromde dat ik ben bevalen van een meisje, en ik droomde over haar naam. Het was makkelijke bevaling, maar daarna ik ging naar WC en er kwamen gigagrote stolsels, bijna net zo groot als handpalm. Ik schrik wakker en mijn borsten doen ontsettend pijn, en ik heb krampjes in mijn onderbuik. Maar gelukkig niets aan de hand( het is ook te vroeg voor ongi). En nog iets: als ik zwanger word, word het een meisje, en nu heb ik ook een naam voor haar. Het is wel tweede keer dat ik droom over een meisje met het zelfde naam. Lola, ze kunnen bij Gamma ook zeggen dat het niet aan behang ligt, maar aan jullie, dat jullie hebben het verkeerd gedaan. Stem niet in, en eis vergoeding. Meiden, heeft iemand nog iets van Lientje gehoord? Is het al zover? Ik ben reuze nieuwschirig.
Nou de Gamma belde zojuist en de vertegenwoordiger van de behangfabrikant wilde zich er wel héél makkelijk vanaf maken. Het kwam er op neer dat wij een verkeerd lijmadvies hebben gekregen, aangezien het duplexbehang betreft en géén vinylbehang. Toen werd ik dus een beetje kwaad: ten eerste staat op het etiket 'Schuimvinyl behang' en ten tweede is de lijm die wij hebben gebruikt geschikt voor zowel duplex- als vinylbehang ! Wordt vervolgd dus... @4xmamma: De Gamma maakt zelf een fout door op de website te vermelden dat bij 'ons' behang de muur moet worden ingesmeerd en niet de banen. Het etiket op de rol vermeldt echter de 'ouderwetse' werkwijze . Dus daar kunnen ze ons al niet op pakken...
@Inez wat een zooitje, ten eerste al vrijf je het anders in dat kleur mag niet veranderen ten hoogste kun je wat meer voutjes hebben door verkeerde lijm. dit is een fout in het behang, en het zou beter zijn dit gewoon recht te zetten dan zo moeilijk te doen hierover! Is geen reclame hoor....en voor jullie frustratie, weer opnieuw en aftrekken weer herplakken jeetje dit kun je missen als kiespijn..... Ik ben al even met dingen bezig en iets minder gepost, maar lees wel bij, had weer twee dipjes dagen vandaag iets beter.. dan schrijf ik misschien iets minder.... @Zico wat fijn weer een 3D is leuk hoor, ik geniet nog steeds van de dvd en foto's.... Hier kindje al even een paar weken niet meer gezien, op echo, maar voel het goed schoppen...dus dan is het oke, hartslag was ook mooi....bij de gyn. liefs Ritje