Wat een scheetjes van kids heb je, Lotuss! Heh..alles goed met Mexicang..dat is fijn om te lezen! Geduld is een schone zaak, he, Bebek. Maar het gaat beter lees ik! Liesben: ik hoop echt dat je je snel beter voelt! Belize: ook niet fijn dat je zo slapjes bent! Ik hoop wel, dat ze geen gekkigheid in je bloed vinden. Tja..over die krampen± ik heb er meer dames over gehoord die zowel PDS hebben als zijn bevallen. Ik krijg er wel meer moed door Gieg: het zal in de beleving liggen, denk ik? Ik kan niet uit ervaring spreken en zeg alleen wat ik van anderen hoor... Kreeg nu binnen 1 week van 2 verschillende mensen ook 2 totaal uiteenlopende reacties op mijn buik. De één zei dat het zo'n bescheiden buik is voor de duur ( en ik ben ook alleen maar op mijn buik aangekomen, vocht in enkels en vingers niet meegeteld) en vandaag zei de dame in Lief: zo..nog even en dan ben je zeker zover. Ik zo: nou..mag nog een week of 7 hoor. Toen keek ze verbaasd. De proefdruk van het kaartje is ook binnen. Helemaal goed!
ik krijg hier ook moed van hellen! maar ik zal waarschijnlijk KS krijgen omdat mijn baby dwaarsligt. sinds weken niks veranderd. maar goed hij heeft nog 10 wken om goed te komen liggen. ik ben benieuwd wie straks hier positief test... ik zie ni meer de nod lijst om alles te volgen.
Fijn dat de echo goed was bij mexicang..... Wat een poepie zo in die kleertjes lotus echt een prachtmeid, en Sophie lijkt erg op haar vind ik (haarkleur niet meegerekend ) Tja eerst zeiden ze voor 80% een jongen dus ik dacht ach blauw kan ik wel kopen, is redelijk veilig (in tegenstelling tot rose) maar nu is het voor 80% een meid. Dus kamer is zachtgeel met lichtblauw geworden, wordt het een meid komen er vanzelf wat rose accessoires bij enne vergeet de pop niet he die op de kast staat Ben blij dat de kamer zo goed als af is eerlijk gezegd, nu heb ik zelf heel hard mee kunnen werken maar ik vindt (nu al !) dat bij bukken mijn buik in de weg begint te zitten en ik vrij snel moe ben en last van mijn bekken krijg. Ik ben 1 keer verhuisd Belize toen ik ruim 7 maanden zwanger was, merkte er alleen niet veel van mocht niets (maar dan ook helemaal niets doen van de familie) Ik heb ooit gal kolieken gehad net zolang tot de gal verwijderd was ( ja op en af komende kolieken natuurlijk niet continu ) nou geef mijn dan maar weeen hoor.
@ Koffieleutje: Hier idem dito, alleen had ik nog koliekaanvallen nadat de galblaas was verwijderd omdat er nog steentjes in de galwegen waren achtergebleven. Is een bijna niet voorkomende complicatie Ik had ook liever weeen dan die koliekaanvallen.
Lotuss, wat een schatjes! En inderdaad, wat een verschil, leuk om te zien. Mexicang, fijn om te lezen dat alles goed gaat met je.
M'n stiefvader heeft weer een hartaanval gehad. Bijna exact 1 jaar na zijn vorige hartaanval, scheelt 1 dag. Vorig jaar stond ik met dikke buik aan zijn bed toen hij in coma lag, gelukkig is het nu niet zo ernstig. Hij wordt waarschijnlijk morgen gedotterd. Hijh ligt helemaal in Hengelo, ik ben er nog niet geweest. Vandaag heb ik de taart besteld voor Danique's verjaardag. Met veel roze! Morgen kan ik het nog afbellen, mocht het met m'n stiefvader slechter gaan. Maar hopelijk kunnen we het wel zondag vieren. Dan komt mijn moeder alleen uit Hengelo, blijft ze hier 1 nachtje slapen en zorg ik dat ze kleding mee kan nemen (ze is maandag halsoverkop naar Hengelo vertrokken waar mijn stiefvader een paar dagen was). Leuk kamertje hoor Hellen! Yelina, hier ook van harte gefeliciteerd! Oh Inez, wat gaat het snel hè. Je kijkt even niet en ze is alweer een dreumes....... leuk, ontzettend leuk, maar best jammer om afscheid te moeten nemen van de babytijd. Bebek, veel sterkte meid. Lotuss, wat een lief koppie heeft Sophie en Rosalie lijkt me een schatje. Je kan wel zien dat het zusjes zijn. Hard gewerkt Leutje, mooie kamer! Mexicang, helemaal super dat alles goed was! En tot slot, de groetjes van Danique!
Sterkte met je stiefvader Natas! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat jullie Danique haar verjaardag gewoon kunnen vieren.
Ik hoop dat het met je stiefvader snel beter gaat Natas en jullie Danique`s (sjonge wat gaat dat snel zeg ! ) 1e verjaardag gezellig kunnen vieren. Het is en blijft een scheetje Natas ! Giegel die ken ik van die steentjes die gezellig achterblijven in de galwegen zijn er via de mond/keel maag uitgehaald (nooit meer !! )
sterkte met je stiefpa natas en alvast feli met danique mocht ik het weer vergeten Gisteren zelf jarig geweest en de 3 voor een 4 ingewisseld. Een heel rustig dagje gehad.. vrijwel iedereen is mij vergeten pfff... 'savonds gaan eten met man en kids.. beeb ook mee, maar uitgerekend op dat moment had ze ff nergens zin in.. dus het etentje is een soort speeddiner geworden.
Limmeke: alsnog van HARTE GEFELICITEERD! Wat naar dat zoveel mensen je vergeten zijn... Voor mijn doen een redelijk nachtje slapen achter de rug. Ben er maar een keer of 5 uit geweest Box in elkaar gezet en nu ga ik een beetje in huis rommelen. Lief komt vanavond en dan wil ik het netjes hebben...maar ik doe alles kalm aan hoor. Hij heeft al gezegd, dat hij voor me zou zuigen en dweilen..wat hartstikke lief is! Fijne dag meiden!
Sterkte Natas, en beterschap voor je schoonvader! Alsnog gefeliciteeerd Limmeke. Ik kom net van de fysiotherapie. Niets ernstigs, wel verhoogde spanning in de spieren die deze klachten kunnen geven. Dus heerlijke massage gehad, en wat oefeningen voor thuis. Volgende week nog een keer. Dus toch gewoon (tussen aanhalingstekens) stress. Nou ja, blij dat er niets ernstigs aan de hand is.
Fijn dat het niets ernstigs is Liesben. Maar van verhoogde spierspanning kun je behoorlijk last hebben hoor, dus het is niet niets. Ik hoop, dat de behandeling snel aanslaat!
Natas, ik hoop dat je stiefvader goed opknapt, en je zondag gewoon de verjaardag van Danique kunt vieren. Die eerste verjaardag is wel heel leuk hoor! Limmeke, ook alsnog gefeliciteerd. leuk zo'n familie, NOT! Liesben, mooi dat het niets ernstigs blijkt te zijn, en ik denk dat die stressfactor uitgeschakeld kan worden door een roze test en aansluitend een hele mooie echo
Hey nefertary, ik ben zo blij dat je heel af en toe onder die steen vandaan komt Ik ga deze maand niet van roze uit hoor. Ik dacht vorige week eisprong, gezien lichamelijke kenmerken (maar zonder tempstijging). Maar nu een gisteren mooie tempstijging gehad zonder de lichamelijk kenmerken. Zeg het maar. Als ik nu pas net ei heb gehad, is deze niet benut wegens sterk uiteen lopende werkschema's afgelopen week. Als ei toch vorige week was, dan hebben we wel ons best gedaan Ik zie het wel. Kan er toch niets meer aan veranderen.
Ja, van zo'n rommelige cyclus zou je dan wel stress krijgen. Zijn die etos 'zwanger worden' tabletten niets voor jou? Ik hoor daar wel positieve geluiden over van dames die ook met een lange/onregelmatige cyclus te kampen hebben...
Het zou kunnen. Maar ik denk dat het nog steeds een gevolg is van de MA en curettage. Ik wil deze cyclus afwachten, als die nog zo lang is dan wil sowieso naar de gyn. En als hij weer gewoon keurig rond de 30 dagen is, is er geen probleem meer. Volgende ronde denk ik toch maar aan de ovulatietesten.
Limmeke, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Sorry dat ik te laat ben, ik heb het echt even gemist geloof ik! Wel vervelend dat iedereen je zomaar vergeten is! Liesben, wat fijn dat het niets ernstigs is, is toch altijd een hele geruststelling! Natas, wat een ellendig nieuws over je stiefvader! Ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt! Zo, ik duik even onder de douche en dan komt de fysio weer om te kijken hoe het met mijn 10m sprint door de gang gaat! Het gaat qua pijn wel steeds beter, dus ik hoop heel erg dat ik vanavond een uurtje naar de verjaardag van een hele goede vriend mag (kan alleen als mijn lief mee gaat ivm rijden en die heeft een %&$#hekel aan dit soort bijeenkomsten!). De vrouw van mijn vader is ook vandaag jarig, maar die viert het morgen. Met een beetje geluk kan ik daar ook nog een uurtje heen...Ik zit al drie weken binnen, kan niet wachten tot ik me weer eens onder de mensen kan begeven!!