Inbraak ego-bericht, alweer... Ik weet dat er mensen zijn die het allemaal veel zwaarder hebben dan ik en dat ik niet mag klagen, maar ik ben dat ziek-zijn zo verschrikkelijk zat!! Ik word echt helemaal gek thuis, de muren komen op me af en het allerergste vind ik nog mijn afhankelijkheid van anderen!! Mijn lieve hond moet uit, heel nodig en de schat snapt er niks van dat ik thuis ben en niet met hem naar buiten ga...Er zijn echt tientallen mensen die hun hulp hebben aangeboden, maar uiteindelijk is er maar één die echt voor me klaarstaat en die is ziek...Dus ik mijn trots opzij gezet en bij anderen gaan aanbellen en niemand is er of wil hem even uitlaten...Een vrouw hier van de galerij wist dat mijn vriendin ziek was dus dat ik haar ging vragen en die heeft gewoon haar telefoon uitgezet en de deurbel ook!! Ik weet wel dat ik niks mag verwachten, maar het is niet voor mij; het is voor dat arme beest! Reden dus voor een fikse huilbui net...ik vind het zo vreselijk om afhankelijk te zijn!! En nu komt mijn lieve vriendin, die zelf met 38 graden koorts loopt, haar bedje uit omdat ik het anders zelf ga doen en dat vind ze onverantwoord...Gelukkig dat er nog zulke mensen bestaan!!! uitbraak ego-bericht!
Heh gets Liesben..de tacokuch! Gelukkig dat het niet HET virus was! Ik voelde me dit weekend ook niet zo lekker en maakte me ook al meteen zorgen.. AHHH Bebek, wat jammer van het poeziekind..ik kan me je teleurstelling indenken, hoor. Danique is morgen pas echt jarig, maar alvast mijn hartelijke felicitaties! Oeff..bij de septembermoeders is al iemand bevallen..met 35 weken. Haar verlof was net ingegaan! Het komt nu wel erg dichtbij.. Ik heb meer en meer vocht in handen en voeten en da's niet fijn. Eén vingertop slaapt al dagen continue en daarnaast zijn polsen en vingers pijnlijk en heeeeel stijf. Typen is ook iet erg fijn zo. Weekend was druk met 3 jarigen in 2 dagen tijd. Lief is net weer naar huis vertrokken en ik mis hem nu alweer Komende week wordt het naast veel te heet naar mijn smaak, ook tijds voor de intake kraamzorg (donderdag) en een groeiecho ( vrijdag) Nog een fijne zondagavond ladies!
He,he, Hier ben ik dan, Sorry dat ik zolang wachte maar ben eigenlijk nog best moe! alles gaat prima met ons. Lupe(spreek LOEPEE uit)is een super lief en braaf meisje.ze slaapt van dag 1 s'nachts ongeveer 6u door!!! Ik moet haar meestal overdag wakker maken om te eten.wenen doet ze niet,enkel als ze uit bad moet. Ik leef op wolken en ben zo GELUKKIG! De schrik bekruipt me nu al dat het allemaal te vlug zal gaan. Ze zal zeker geen tekort hebben aan aandacht,want iedereen is gek op haar. Ik had een paar dagen geleden enorm veel melk en stuwing,(de melk liep er zo uit)nu is dit al heel wat minder en ik hoop dat ik voldoende melk heb.zal wel normaal zijn zeker?aangezien ze zo goed slaapt. Hier een foto
Jippie, Ollebolleke is terug!! En wat een schoonheid heb je op de wereld gezet zeg, nogmaals gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat je ontzettend aan het genieten bent van je meisje! En zo zoet echt! de bevalling was zwaar hadden we begrepen? Fijn dat je er weer bent meis, we hebben je gemist!
Natas, wij hadden vandaag ook op beter weer gehoopt om zo lekker buiten te kunnen zitten met de verjaardagsvisite de vandaag nog zou komen, maar helaas, het kwam met bakken uit de lucht. Hoop dat jullie vandaag een hele leuke dag hebben gehad met het EERSTE verjaardagsfeestje van Danique en dat ze lekker verwend is met allemaal leuke en mooie cadeautjes. Bebek, wat ontzettend jammer van dat katje zeg, ik kan me voorstellen dat de muren zo op je af komen nu en dat het een geweldige afleiding zou zijn zo'n leuk katje. Je lichaam en daarmee ook je cyclus kan na een narcose inderdaad even in de war zijn. En ik zou zeker even de huisarts naar die plek laten kijken. Ollekebolleke, wat een snoepie en leuk, je 3 kids samen op de foto! Fijn hier even van je te horen. Liesben, dat was even angstig zeg, gelukkig maar dat er geen sprake bleek te zijn van de Mexicaanse griep. En succes met de fysio, hopelijk brengt het verlichting. Lotuss, lief weer, de twee zusjes samen. En ja, opletten moet je inderdaad, voor peuters is het erg leuk om een baby vast te houden, maar voor je het weet hebben ze er genoeg van en wordt de baby net als speelgoed 'weggegooid'. Weten zij veel dat dat met speelgoed wel kan maar met baby's niet! Hier verder een leuke dag gehad op het tweede deel van de verjaardag van Yelina. Alleen jammer dat opa en oma met jongenskleren aan kwamen zetten ipv met meisjeskleren.
Ollekebolleke Geficiteerd met je kleine kruimel wat een poppetje zeg en op 1 augustus een mooie dag.........
HAllo dames, Ik ben er lang niet meer zoveel als in het begin en het einde is zo'n beetje inzicht. VAkantie is voorbij. In september begint mijn opleiding. En ik ben druk met klussen in huis, de muren opknappen de badkamer verbouwen (nou ja dat doet manlief) 1 augustus waren we 4 jaar getrouwd en dat hebben we lekker met ons 3tje gevierd in walibi. Het was erg leuk en gezellig. morgen moet ik weer aan hetwerk, dan zit de vakantie er op. het waren 4 weken die zo voorbij waren, helaas. Iedereen die hier intussen zwanger is geworden of een mooi kindje heeft gekregen feiciteer ik natuurlijk ...... En voor allemaal een dikke knuffel ik kom heeeeeeeeeeeel af en toenog een kijken hoe het met jullie is . nou meiden groetjes van mij.
Hee Ollebolleke..wat een ontzettend leuke foto's! Fijn je hier weer te zien! HA Dombo..zijn de festiviteiten weer voorbij? Jammer van de kleertjes..maar ze zullen het vast goed bedoeld hebben.. Mama2x: nog gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag!
Ja mijn banner,ik weet wel hoe ik een nieuwe banner moet plaatsen. Maar ik krijg mijn oude niet weg??tips?
link van banner vervangen olleke? wat een scheetje is Loepee hehehe.. ( erg aparte naam heeft het speciale betekenis?)
Ollebolleke, gewoon naar 'gebruikersinstellingen' gaan, dan naar 'handtekening wijzigen' (staat links) en dan krijg je je handtekening te zien. Als je dan op je banner klikt krijg je allemaal van die blokjes te zien, dan heeft ie hem geselecteerd zeg maar, dus dan kun je op delete drukken en dan is ie weg! Succes!
Oleebolleke: Wat een schatje! Dat hebben jullie maar even mooi gedaan hoor. Geniet ervan meis! Bebek: Lief wil geen katje meer? Achossie meis. Maar ja, je moet het wel beiden goed vinden he? Misschien draait ie nog bij. En oh ja, nog een zutser hier. Ga wel even naar de dokter met die plek, klinkt toch wel als iets waar ze even naar moeten kijken. Ontsteking? MaMa2x: Leuk weer even van je te horen. Nog gefeliciteerd met huwelijksfeest! Dombo: Ik ga er van uit dat opa en oma wel wisten dat het een meisje is? Hemel, jongenskleren...Wat was het excuus? Verder ben ik vast wat mensen vergeten, maar ja, het is ook 2 uur 'snachts he Ik zit in de nachtdienst hoor, dat jullie niet denken dat ik zo'n nachtbraker ben. Hier alles goed. Pijn in nek en schouder neemt wat af, woensdag weer naar de fysio. Verder sinds vandaag lage rugpijn, steken achter schaambot en een beetje menstruatiepijn. Allemaal dingen die ik ook had toen ik zwanger was. Maar ik reken nergens op hoor, althans...dat probeer ik. Ik zal al zo blij zijn met een "normale" cyclus. Volgens FF zit ik op dag 5 dpo, volgens mijn eigen berekening op 10-11. Maar dan ga ik puur uit van de lichamelijke klachten die ik had toen, en die voor mijn zwangerschap wezen op een eisprong. Ik kan dus niets anders doen dan afwachten. Ellendig hoor, als je lijf zo van slag af is dat je dus niets meer van je cyclus snapt.
Ollebolleke wat een lieve foto`s.... Hoe was je bevalling verder ? Mama2x fijn je weer even te zien. Dombo, leuk om jongenskleren te krijgen, konden ze het verschil niet zien ? Liesbeth hopelijk heb je snel baat bij je fysio. Ik mag morgen weer heb er dan een dag baat bij, loop dan weer redelijk helaas is dat feest maar van korte duur.
Wat een mooi meisje Ollebolleke!!! @Mama2x nog gefeliciteerd met je trouwdag! En ik heb nog wat verjaardagen gemist hier zag ik....allemaal nog gefeliciteerd! En Bebek geen katje Wij hebben eergisteren een caravan gekocht .Echt een leuk ouwetje met wc en koelkast en alles erop en eraan.Om hem uit te testen gaan we op onze trouwdag 3 daagjes naar Friesland ermee en dan in september 3 weken naar Frankrijk.
Ja, dat was echt een domper gisteren van die kleren. Ik baal er nog steeds van. Van tevoren zat ik al te twijfelen of ik ze al dan niet om kleren zou vragen, maar ik dacht dat het wel goed zou gaan als ik wat stelletjes met naam en toenaam zou omschrijven en ze hiermee de ruimte gaf om er 1 stelletje uit te kiezen. Dus niet. Had zelfs nog heeeeel vriendelijk gevraagd of ik anders geld kon krijgen als het met 1 van deze stelletjes niet zou lukken, want dan zou ik het zelf wel halen. Ze waren bij een andere V&D gaan shoppen en hadden daar allemaal dingetjes uitgezocht die ZIJ leuk vond. En als ze nu nog meisjeskleren hadden uitgezocht ... maar in mijn ogen waren het toch echt jongenskleren. Bovendien had ik om wat dunnere doordraagkleding gevraagd omdat ons meisje het net als ik snel warm heeft. Komen ze met dikke broeken en truien aanzetten. Het ging ook allemaal zo raar. Normaal gesproken geef je iemand een leuk ingepakt cadeautje. Zij kwamen aanzetten met een tas vol kleren met de opmerking dat ik daar maar iets uit moest zoeken wat ik leuk vond. Zij keken mij vol verwachting aan en ik was sprakeloos toen ik de inhoud van de tas zag. Sterker nog, ik kon wel janken. Smaken verschillen, dat weet ik. En ik heb de meisjes ook inderdaad vaak in spijkerbroekjes lopen. Soms zitten er unisex broekjes tussen, maar over het algemeen hebben ze toch echte meidenbroekjes aan. Maar goed, zij brengen de kleren terug en ik krijg alsnog geld, dus ... kan ik me straks zelf even uitleven om een leuk setje bij elkaar te sprokkelen.
Hiep Hiep HOERAAAAA, vandaag is Danique is 1 jaar geworden. Lieve Danique, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Hopelijk hebben jullie gisteren ondanks de regen toch nog een fijne dag gehad en ben je lekker verwend met allemaal leuke en mooie cadeautjes. MaMa2x, nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Succes met al het klussen in huis! Suzanne, wat leuk dat jullie de caravan hebben gekocht. En al snel een paar daagjes weg. Hoop dat hij goed bevalt. Het is een mooie maand voor veel roze. Ik duim voor alle meiden op het wachtbankje!!!!!