35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Even een egoberichtje, heb heel snel bijgelezen maar geen tijd meer om op iedereen te reageren.
    Dank voor alle felicitaties!

Gisteren was super gezellig. Godzijdank konden we wel buiten in de tuin zitten, het weer werd 's middags een stuk beter. Toch wel fijn met 16 man, dan is een woonkamer een beetje klein.

Danique heeft genoten van het zingen, taart eten, de cadeautjes en de aandacht. Ze heeft bijna alleen maar zitten lachen, heerlijk. Vannacht heeft ze wel onrustiger geslapen dan anders, ze was aan het dromen hihihi.

Ze heeft een heleboel cadeautjes gekregen : een loopfietsje, een speeltent, boerderij van little people, een xylofoon, boekjes, een geluidboekje, DVD van Baby Einstein, een badboekje, een rups van met allerlei educatieve dingen van Fisher Price, een opblaasbaar zwembadje en een spiralending. Heel erg leuk allemaal!

Vandaag heeft Omi van haar genoten voordat ze weer naar Hengelo vertrok (morgen krijgt m'n stiefvader uitslagen, wel spannend).
    Was wel emo vandaag hoor....... alweer een jaar zeg. Ik kan niet meer vóelen hoe het was om een pasgeboren krummel in mijn armen te houden, voor de eerste keer aan de borst, de eerste nacht, etc. Raar.

Maar tis ook zo leuk om haar ontwikkelingen mee te mogen maken.
    Hallo leuke lieve dreumes!

Dit is de kaart die ik had gemaakt :

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En nog eentje van de birthdaygirl

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Fantastische foto-collage Natas, wat gaat het hard he?
    Fijn dat het weer meewerkte, en dat Danique zo genoten heeft.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een mooie kaart zo zeg Natas en wat ziet birthgirl er geweldig uit :) Fijn dat de dag zo goed is verlopen ook qua weer.
    Hopen dat de uitslagen van stiefpa ook goed gaan uitvallen.

Ik heb nog steeds geen idee wat die vlekjes zijn, voelen nu wat schraler en zien er roder uit, donderdag moet ik naar de gyn, misschien kan zij me meer vertellen. Tot die tijd loop ik gewoon ff voor gek ;)

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Natas: wat een enig kaartje zeg! Wat verandert zo'n hummmel veel in een jaar tijd! Fijn dat het zo'n leuke dag was!

Koffieleutje is nog steeds niet vlekken-loos, zie ik ;) Ik hoop, dat het niets geks is, hoor meis!

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ja watte zeg.

hebben we oktobermama's 2008 ben op moment verbannen door een stommiteit daar ik 2 mensen ken die liz noemen.
    Ik had melding gemaakt dat m'n buddy van bij sterre bevallen was (liz dus ) want beide waren ze midden aug uitgerekend, m'n collega die bevalt en ik denk dat het liz0104 is en meld het op ons forumdeel daar.
    Na enkele dagen krijg ik een sms zeg liz is helemaal niet bevallen en m'n frank begon te vallen.
    Ik meld hier dat ik een vergissing heb begaan en daar verbannen ze me omdat ze het een benaal verhaal vinden.
    Als ze het maar laten, het hoeft niet meer.
    Maar ben blij dat m'n collega dan toch bevallen is.
    Zou Liz willen excuseren op het forum daar maar gaat dus niet meer.
    Wat zou jij ervan denken als ze op u zo reageren?
    Is echt niet express gebeurd, maar ik zie m'n sms en moet werken dus meld het snel.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Raar verhaal Zico...we kunnen toch allemaal een foutje maken? Om nu meteen iemand te bannen...

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat schattig die jarige Danique zeg!! Heel lief!

Rare vlekjes Koffieleutje.. ik weet wel dat mijn huid in de zwangerschap veel gevoeliger is dannormaal. Vooral bij Rosalie had ik daar last van. Kreeg ik ineens allemaal uitslag van parfum, terwijl ik daar echt nooit last van heb. Wie weet reageer je wel overgevoelig op een bepaalde stof in je creme of iets?

Nog even een foto van kleine Sophie met haar ernstige snoetje!
    Wat een kleine slaapkop is het zeg...krijg er met moeite een voeding in. Halverwege valt ze in slaap en is bijna niet meer wakker te krijgen. Ze slaapt dan gewoon door het verschonen van haar luier heen ook. Of ze slikt niet goed doordat ze half slaapt en verzameld de melk eerst in haar mond voor ze het doorslikt..veel te grote slok dus veel lucht mee.. weer een boer tussendoor..even pauze..weer proberen..zucht.. hele klus in elk geval!!
    En vanmorgen om 9 uur was ze wakker en wilde een fles. Had ik er EINDELIJK 90 cc in (ze mag 120) Had ze teveel lucht binnen gekregen dus met een grote boer spuugde ze de inhoud van haar maagje helemaal over me heen..:( Kon ik dus weer opnieuw beginnen want ze had weer honger natuurlijk..;)
    Ach..zal wel beter gaan naarmate ze wat beter wakker kan blijven.

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, wat een leuke kaart zeg! En een prachtige foto van jullie birthdaygirl. Het straalt er vanaf dat ze aan het genieten is.

Zico, wat bizar zeg! Iemand bannen van een topic, alleen omdat ze een vergissing maakt.

Lotuss, mooie foto's weer van jullie kleine meid!

Koffieleutje, hoe is het nu met je dochter?

Giegel, hebben jullie al uitslagen binnen van het onderzoek van jullie meisje?

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meisjes! :)

Ik heb net voor het eerst een rondje buiten gewaggeld, lekker hoor! Nu wel een gevoelige rug, maar het was de moeite waard!

Zico, wat een achterlijke actie zeg! Kunnen ze je zomaar verbannen? Ik zou er mooi werk van maken!

Wat een schattig kaartje zeg, van Danique! Origineel idee! En met haar birthday outfit aan kun je zien dat ze echt plezier heeft, leuk!

Kleine Sophie is ook al aan het veranderen, wat mooi om te zien! En wat een slaapkoppie! :)

Verder hier nog helemaal niets wat wijst op een naderende ongi...het is dat ik vorige maand (weliswaar 4 dagen te vroeg) gewoon ongi ben geweest, anders ging ik er nog wat van denken ook!! Vind het wel vreemd, want vorig jaar na de narcose was mijn cyclus niet echt anders. En normaal heb ik toch een dag of wat van te voren al bruine spotting of lichte verkleuring bij het afvegen, maar nu niets van dat alles...Naja, kan alleen maar afwachten denk ik!

Ik ga nu maar weer even op het balkon hangen. Ze zijn bij ons de flat aan het verbouwen (zit al 2 jaar in de zooi en de herrie, grr *&^%$#@) en dat betekent dat aanstaande maandag mijn balkon van buitenaf wordt dichtgeschroefd en ik tot 2 oktober (!) geen gebruik meer kan maken van mijn balkon! En daarna ook niet meer, want het wordt dichtgemaakt en dan kunnen er vanaf borsthoogte nog 2 raampjes open...zeg maar dag balkon dus! Ik baal er zo enorm van; wij zitten aan de zonzijde en hebben zon tot ie ondergaat en ik woon op 16 hoog en het wordt dichtgemaakt met glas, dus ik kan wel een wietkwekerij gaan beginnen zo warm als het daar wordt! baal, baal , baal!

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Fijn dat je even naar buiten kon bebek!! Erg he, als je zo beperkt bent door je eigen lichaam.. ken het gevoel wel, zo is het ook aan het eind van je zwangerschap! Alleen is de reden waarom je niet meer uit de voeten kan dan wel wat plezieriger natuurlijk! En ook niet leuk, van je balkon zeg.. kan je er wel extra inkomsten uithalen hahaha!! ;) 8)

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    vriend vindt de turks.nu wel leuk denk ik. hij was ermee bezig. 4 lessen gedaan of zo. hij leert daar veel woorden zei hij. dankewel bebek!
    leuk om naar buiten te gaan he?mijn broer kreeg eergisteren acute hernia, ambulance enzo, werd geopereerd met medische robot of zoiets via een gatje en microscoop. kon weer lopend naar huis gister. hij moet wel rustig aan doen. maar mag wel naar buiten en lopen enzo.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, in sommige gevallen kunnen ze zo opereren, maar dat ligt eraan waar de hernia zit en hoe ernstig hij is...en er zat bij natuurlijk veel littekenweefsel. Maar fijn voor hem dat het zo kon worden opgelost; lijkt me heerlijk als je zo weer naar buiten kunt lopen!
    Leuk dat je vriend met de site uit de voeten kan! Vanaf les 5 moet je €1 per les betalen, tenzij je de link doorstuurt naar vrienden...dus die ik heb allemaal vast gewaarschuwd! :D

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een heerlijk grietje Lotus :) Hoop nu dat ik een meisje krijg...... Zeker als ik naar die andere mooie meiden kijk die ik voorbij zag komen.....

Bebek heerlijk dat je ff naar buiten kon maar wat een achterlijke timing zeg om nu je balkon dicht te maken kan dat niet pas op 2 oktober ;)

Dombo lief dat je het vraagt het was bij Chiara toch de ziekte van Bell, doordat ze zo jong is houdt ze wrs totaal geen restverschijnselen over, je ziet er al bijna niets meer van. Die afwijkende cellen daarentegen die ze aan de andere kant zagen is ff een ander verhaal, donderdag worden we in het VU verwacht bij de kinderneuroloog. En dat vind ik ff minder :(
    We hopen er maar het beste van.

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden, ze hadden me opnon actief gezet omdat ze bang waren dat iemand anders met m'n account bezig was.
    Doch heb ik hen gezegd dat het een stom stomme foutje is en ben er nog niet goed van maar......ik ben nu terug actief.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lotuss: wat een prachtig meisje! Ze lijkt wel een beetje op haar zusje van gezicht, of heb ik dat mis?

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wat een schatje zeg, nu kan je haar lekker gaan verwennen zeker met deze mooie warme dagen.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ze heeft inderdaad wel van haar zus weg liesben. Die was alleen veel donkerder van haar en huidje. Sophie is zo roze als een biggetje en een beetje rossig!

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Griezelig zeg Koffieleutje, donderdag..hoop dat het allemaal meevalt!

Deel Deze Pagina