Koffieleutje, dat zou ik zelf ook best een beetje eng vinden. Sterkte donderdag. Bebek, fijn dat je weer even buiten bent geweest. Balen van je balkon zeg. Zico, ik blijf het raar vinden dat ze zo hebben gehandeld, maar fijn dat ze je 'ban' inmiddels hebben opgeheven.
Hier ook weer een waardeloze nacht. Ik heb tot op heden niet eerder zo ontzettend veel pijn aan mijn schaambeen gehad. Nu vermoed ik dat het eventueel door indalen kan komen. I hope so, want dat zou a. sowieso wel fijn zijn en b. de pijn verklaren. Want anders zou het betekenen, dat de BI nog veel erger aan het worden is en daar moet ik écht niet aan dénken! Want ik heb echt gejankt ..zo zeer deed het. Maar goed. Ben op de markt geslaagd voor een leuk geruit band voor langs de lakentjes en ik hoop dan ook nog een schaapje erop te borduren. Maar eerst was ik alles en zet ik het band op de lakens. Dat ziet er op zich al mooi uit, dus als borduren dan vanwege mijn handen niet meer lekker zou gaan, is het in ieder geval niet zo kaal. Ik stond om 7 uur al naast mijn bed, heb wat klussen in huis gedaan en ben naar de markt geweest. Ben wel gesloopt nu..maar ik hóef niets meer en houd daarom de rest van de dag zwangerschaps-siësta
Gelijk ook Hellen! Lekker rusten met die hitte! Willen jullie stemmen op m'n mooi nichtje?? www.charmingvogue.nl/kandidaat/26/
Ik ben nog steeds niet ongi geworden en er dient zich ook niets aan...kan je ongesteld worden terwijl je toch zwanger bent? Ik bedoel; ik heb in juni een ovutest gedaan en toen die superposi was hebben we geklust. In juli werd ik vier dagen te vroeg ongi, dat stopte na 3 dagen en twee dagen later had ik één flinke veeg roze slijm. De rest van de maand hebben we niet meer geklust vanwege mijn operatie. Maar omdat er nu nog steeds niets in zicht is ga je je toch dingen afvragen... ik ben een paar weken 's avonds maar ook overdag flink misselijk geweest, maar weet dat aan de spanningen voor de operatie en daarna de narcose. Nu zegt Lief gisteren ineens dat mijn borsten nog nooit zo groot zijn geweest...nu zijn ze voor mijn ongi altijd wel groter, maar toch...Zou het kunnen dat ik toch bevrucht ben voor mijn vorige ongi, of is dat gewoon echt niet mogelijk?
de test zou dan wel pozitief moeten zijn bebek. maar je kunt ook ongesteld worden (lichter dan normaal) terwijl je zwanger bent. dat had mijn moeder. 3 maanden lang. maar ze had geen testjes gedaan want zwangerschapstest hadden ze toen niet.alleen kikker test bij docter. ik zou niet weten wat dat was. klinkt raar, kikker test of zoiets.
als je veel bloed verliest(bij de operatie misschien)dan wordt je ook niet ongesteld. vriend is ondertussen door gegaan met turks.nu. hij zegt dat hij niks hoefe te betalen als je gewoon geslaagd bent???
jawel, vanaf les 5 wel. Ik ben ook voor alle lessen geslaagd, anders kun je sowieso niet door naar de volgende les! Je kan dan wel een les overslaan, maar dan moet je sowieso betalen. Maar in principe kan je niet door naar de volgende les als je niet geslaagd bent voor alle oefeningen! Ik had ook alles gehaald, maar vanaf les 5 vragen ze een vergoeding van 1,- per les. Tenzij je de link naar vrienden doorstuurt. Weet ook niet precies hoe het werkt. Weet eigenlijk niet of ik veel bloed heb verloren bij de operatie, weet alleen dat mijn bloeddruk wel heel laag was en dat kan weer duiden op bloedverlies, dus misschien blijft mijn ongi daarom dan wel uit...dank je voor de tip!
ik heb geen test gedaan... Hihi, een kikkertest...moest ze dan als kikker springen ofzo? Klinkt inderdaad vreemd!
Had je toen ook na je ongi niet nog een test gedaan Bebek? Omdat het zo'n rare menstruatie was? Of ben ik in de war? Anders is het de moeite waard. Maar ik denk dat stress de grootste veroorzaker is van je uitblijvende ongi.
@ all: net weer bij de fysio geweest. Flink gemasseerd. Ik moet nog 1 keer terug, en als het dan nog steeds goed gaat dan is dat ook meteen de laatste keer.
ik weet niet meer precies wanneer ik een test heb gedaan. In ieder geval niet meer in juli. En eerlijk gezegd durf ik niet te testen...bang voor weer een witte test, omdat ik niet het gevoel heb zwanger te zijn! Heb net even gegoogeled en het schijnt dat het kan zijn dat je geen eisprong hebt na een narcose, of dat je cyclus gewoon een beetje irritant is. Nou, dat kun je wel stellen ja! Daar gaat Hellens pendel... Maar wat fijn dat je nog maar 1x naar de fysio hoeft! Ben blij dat het beter met je gaat!
Kind, ik weet alles van nare cyclussen Volgende maand is alles vast weer normaal, en ben jij weer soepel genoeg voor kindjes maken 8)
Ja, da's waar, jij weet er helaas alles van! Ellendig he! Laten we maar gewoon afspreken dat we samen gauw roze mogen zijn! En alle andere meiden op het wachtbankje ook!
Ja ROZE NIEUWS zou heel erg welkom zijn! Natas, Zo schattig Danique,ook al 1jaar!mooie foto's Benthe, Nog 15 dagen voor je trouw!!Spannend!!! Bebek, fijn dat het beter met je gaat. Ons meisje is deze avond ook al 2weken oud,jeetje het gaat zooo snel. En ik wil het niet.raar maar ik ben er constant mee bezig dat alles veel te snel gaat. Ik geniet met volle teugen hoor! Een boek,..een tv programma...Nee ...alleen naar mijn dochter kijken maakt me overgelukkig! maar ik mis nu al het zwanger zijn,en HOE zwaar de bevalling ook was ik zou het direct over doen. Ik heb veel te hard geroepen dat het mijn laatste was. In mijn hoofd heb ik alweer een stil verlangen,helaas...
vandaag op het strand gezeten maar ook daar werd ik beroerd van de warmte,steeds maar weer door het mulle zand naar de zee geslenterd goed voor mijn BI maar wat was dat water lekker......Ik kon altijd goed tegen de warmte heb er nu danig meer moeite mee..... Bebek vervelend van je rare cyclus Olleke wat lijkt die kleine op jou zeg, echt opvallend. Ik ga nu mijn bedje maar in, morgen vroeg een echo en nu maar hopen dat die kleine zijn/haar geheim gaat prijsgeven maar ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd
Het is ook een schatje, Ollebolleke!! ***opsporingsbericht*** Ik ben dringend op zoek naar mijn enkels. Vanochtend waren ze er nog en vanavond lijken ze plots verdwenen te zijn. De dief is wel heel zorgvuldig te werk gegaan, want ik heb er niets van gemerkt. Er wacht een beloning voor degene die ze ongeschonden aan me retourneert!
hELLEN EN KOFFIELEUTJE. Die warmte...Erg he !Ik ben ook zo'n zonnklopper. Maar op het einde van mijn zwangerschap,kon ik er niet meer tegen.....nog een week of 7 hellen en dan vind je ze vast terug. Koffieleutje, Heeel veel succes en koffieboontje ...beentjes open!!!
Even superego...ik zit 4 dagen na mijn eisprong en heb een behoorlijke bloeding....een veeg helderrood en nog wat in mijn inlegkruisje.