35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmm...toch geen innesteling he. Suzanne?

Hier is , na wederom een vreselijke rotnacht de intake door de kraamzorg geweest. Ze was wel even stil van mijn hele verhaal ( scheiding, lief die er niet in mag, zwanger tegen alle verwachting in etc.) maar het was ook wel heel leuk. Kamertje, kruiken enzo zijn okee bevonden ( niet dat ik daaraan twijfelde). Wel kreeg ik te horen dat het bij erge drukte wel eens zou kunnen, dat de uren minder worden. Ik hoop het niet! Maar dat kunnen ze nu nog niet zeggen. Maar goed: dat hebben we ook weer gehad. Weer iets om af te strepen

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zou inderdaad een innestelling kunnen zijn! Ik duim voor je!

Hier nog steeds helemaal niks, nada, noppes! Als het zaterdag nog zo is, toch maar even een testje ertegenaan gooien denk ik...just to be sure!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffieleutje, hoe was het bij de echo?? Ik ben reuzebenieuwd!!

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wel fijn dat je weer wat van je lijstje kan afstrepen.Kan me voorstellen,dat die vrouw er stil van werd,maar wel fijn dat ze naar je geluisterd heeft.

@Bebek...spannend!!!Misschien saampjes zwanger wij?
    @Koffieleutje......een echo?Ik ook nieuwsgierig.

Dus nu ben ik plots zo weer in het wel/nietzwangergebeuren gegooit.Ben er echt een beetje van slag van....zou echt niet weten waar dat bloed anders vandaan moet komen en ik heb het na de laatste miskraam geroepen,dat ik in augustus weer zwanger zou zijn en tot nu toe heb ik er nog nooit naast gezeten.....maar ja....het kan ook niks zijn.....

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suuz meis, ik hoop het zo voor je! Kan me ook niet indenken wat het anders zou kunnen zijn!
    Ik denk niet dat ik zwanger ben; zo voelt het niet en het zou ook heel vreemd zijn, aangezien ik vorige maand ongesteld ben geweest (weliswaar 4 dagen te vroeg) en daarna niet geklust heb vanwege mijn rug....dus het zal wel met de operatie te maken hebben ben ik bang! Stel je voor dat ik wel geklust had, dan had ik nu met 3 dagen overtijd toch wel heel erg in de stress gezeten! Maar helaas.

Ollebolleke, wat een plaatje is die kleine zeg! Ze lijkt inderdaad op jou! En wat een boel haar! Mooi meisje hoor!

Hellen, fijn dat er weer wat geregeld is voordat wurm er is! Geeft toch weer wat rust en zekerheid!

Liesben, hoe is het met jouw cyclus deze maand? Is er al iets in zicht? En met iets bedoel ik natuurlijk goed nieuws!

Al mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn vandaag op bezoek bij een vriendin die kampeert aan het strand...ik had zoooo graag mee gewild, maar dat zit er helaas voor mij niet in... :( Dus ik zak zo maar weer op het balkon, nu kan het nog!

Koffieleutje, waar blijf je nou met nieuws?!

6. Suzanne68

@Bebek.....he bah....zo'n leuk uitje met vrienden en dan niet mee kunnen en dan nog met dit weer :( Ik hoop dat je snel weer opknapt!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heej Hellen, hoe vaak komen jouw pendels uit? Ik bedoel; het is augustus én ik ben 3 dagen overtijd... :) Een mens moet toch ergens hoop uit halen nietwaar! :)

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik hoop het ook Suuz, dank je!
    Zometeen komt de fysio weer...ik heb het niet zo op fysio's, als het aan mij ligt stop ik ermee! Het enige wat ze doen is me een rondje door de gang laten lopen en zeggen 'hmm, ja, gaat steeds beter, tot volgende keer'. En ik maar betalen! Ik zal zo eens ff vragen wat de toegevoegde waarde is en wat hun trajectplan is, maar anders nok ik er mooi mee!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Suus: spannend! Maar uhm, kan het geen late ovulatiebloeding zijn? 4 dagen na ei is wel snel voor een innesteling....

Nou dames, hier vanmorgen flinke dip in de temp en een flink ongesteldheidsgevoel (hoofdpijn, buikpijn, rugpijn). Dus ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen. dat zou ook beteken dat ik toch gelijk had met ei op dag 14-15 (ondanks dat ik toen geen tempstijging had). Want ik had altijd een LF van een dag of 14.
    Maar goed, we wachten af, tnt geen bloed. En als mijn ei idd dag 20was, kan ik niet zwanger zijn, want die hebben we niet benut dan. Dus ik wil het woord innestelingsdip niet horen :D
    Het goede nieuws is dat ik dan wel weer een "normale"cyclus heb!

10. Suzanne68

@Liesben....die bloeding heb ik al gehad een dag of 6 terug.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nieuws van de fysio: ik mag dingen gaan doen!!! IK MAG NAAR BUITEN!! Ben zo blij!
    Ik heb nu een andere fysio, een hele leuke, dus ik hou het nog maar even aan :D

12. Suzanne68

@Bebek...jippie!!!!!!
    Een vriendin van mij ,die ergens bij jou in de buurt woont heeft ook een leuke fysiomeneer.Dezelfde misschien?:D

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sorry suus, dat had ik even gemist....Dan is het extra spannend!

14. Suzanne68

Geen sorry hoor....dat had ik volgens mij ook niet gemeld hier,omdat het sinds de curretage elke maand is.Liefs!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Als het een grote neger-meneer is wel! :p Leuk hoor, zo'n leukerd, beetje jammer alleen dat ik een oefening moest doen waarbij ik op mijn slecht been moest gaan staan, mijn evenwicht verloor (gelukkig zag ie hem aankomen) en vervolgens recht in zijn armen terecht kwam! lekker voor schut weer! :) Maar ik had het slechter kunnen treffen, haha!

16. Suzanne68

Ik zal het eens aan haar vragen als ik haar weer spreek ;)

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Bebek: tja..niet altijd..maar soms wel. Soms alleen de maand of het geslacht. Ik duim met je mee!!!! Fijn dat je weer naar buiten kunt!

Liesben: je hebt wel een beetje een eier-soap nu he. Ik hoop, dat het snel weer gewoon goed loopt

Pff..heb de halve middag met mijn inmiddels indrukwekkend opgezwollen voeten omhoog gezeten, maar ze weigeren te slinken. Ik kan niet eens mijn slippers meer aan en ze doen gewoon zelfs wat pijn! Moeders adviseerde koude natte compressen, dus na het eten ga ik dat maar eens proberen. Andere tips zijn ook altijd welkom!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi Hellen-de enkelloze-vrouw!:D Ik hoop dat je gelijk hebt met de maand! Begin me nu toch wel wat zorgen te maken, want er is nog steeds niks, geeneens spotting....
    Ik hoop dat je je enkels gauw terug vindt!;)

19. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hellen, ik doe frisdrank flessen in de vriezer, zo heb ik veel ijs. op de voetzolen. altijd voeten omhoog in bed. gelukkig heb ik zo n bed dat bij hoofd en voet verstelbaar is; lopen en staan met mijn kniekousen aan. er is eigenlijk niet veel dat je kunt doen. ik hoop dat het morgen weer herfst wordt. sorry hoor voor de niet zwangeren. ik ben blij dat ik de laatste weken echt in koele herfst mag doen. sterkte!

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Vandaag dus in het VU geweest, een algeheel onderzoek gedaan bij Chiara.
    Ze kunnen eigenlijk niets afwijkends vinden maar het feit blijft dat er a-typische cellen zitten.
    Waarschijnlijk is dit al voor de geboorte ontstaan, soms maakt de natuur een foutje en maakt andere cellen aan waar het niet hoort.
    Maar omdat het plekje vrij groot is en het toch op de hersenen zit willen ze er wel controle op houden.
    Ze wordt morgen in het team besproken en dan volgt er in september weer een MRI en CT scan met contrastvloeistof om te kijken of het veranderd.
    We weten dus eigenlijk nog steeds niets en is het nog steeds afwachten.

En dan natuurlijk de controle van ukkie vandaag Vandaag weer voor controle geweest, even snel een echo gehad.
    Lag lekker weer met zijn kontje tegen mijn buik aan, dus nope niks gezien :)
    Groeit als kool, was ongeveer een kilo. Moeders bloeddruk 120/70 en is nu in totaal 3.4 kg bijgekomen.
    Ik mag nu om de 2 weken terug. Ik heb vanavond gebeld voor een pretecho, ze bellen me terug voor en afspraak ben zo nieuwsgierig nl en die echo van vandaag ging wel erg vlug, vlug.

Suus en Bebek ik duim op volle toeren !!!!

Share This Page